Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro David Lundekvam
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 62 kunder tycker om David Lundekvam

• Magnus H sålde sin bostad med hjälp av David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt Villa
    Bra bemötande från David. Vi har känt oss trygga med Davids råd på den något idag tröga marknaden.

Davids hanterande har sammantaget varit mkt bra och vi känner oss nöjda. Läs mer
  • Tommie P sålde sin bostad med hjälp av David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    När man väljer David får man extra allt! Läs mer
  • Berit O sålde sin bostad med hjälp av David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt sommar hus. Väl bemött och god service. Förväntningarna infriades och huset är sålt. vi känner oss mycket nöjda. Läs mer
  • Marios P köpte sin bostad med hjälp av David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett mycket profetionellt bemötande och intryck av mäklaren. Han hjälpte oss mycket på köpet av våran nya bostad. Läs mer
  • Sabah N
    Sabah N köpte sin bostad med hjälp av David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    David va våran mäklare när vi köpte en villa. David är en väldigt proffesionell mäklare som lever upp till ens förväntningar. Supernöjd med hans arbete lätt att handskas med och bra kontakt. Läs mer
  • Bengt E sålde sin bostad med hjälp av David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt fristående hus i Örebro. Levde upp till alla förväntningar på ett lugnt och sakligt sätt. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Lars O skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Dåligt bemötande i telefon, vilket var nära till att det inte skulle bli någon affär. Före och vid kontraktskrivning gjorde David ett helt oklanderligt jobb. Läs mer
  • Marlene J skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tog kontakt med honom via mail då vi upptäckte ett hus på Hemnet som vi gillade. Han ordnade snabbt en visning för oss och några till. Vi önskade sedan ännu en visning privat, vilket han ordnade. Budgivningen skötte han mycket bra då han hela tiden höll kontakt och informerade oss om läget. Vi vann budgivningen och om en månad flyttar vi in i vårt nya hus. Läs mer
  • Anette D skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har sålt mitt radhus.
    Mäklaren var tillmötesgående i mina frågor. Förklarade enkelt och tydligt försäljningsprocessen.
    Tillgänglig . Läs mer
  • Samuel J skrev om David Lundekvam en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpte en villa i Örebro och vi är mycket nöjda med David som agerade lungt och lät oss gå och inspektera objektet i lugn och ro. Han svarade kunnigt på våra frågor. Att göra ett återbesök var inget som var några problem. Skriva kontraktet fungerade väldigt smidigt. Vi är i det stora hela väldigt nöjda med David Lundekvam Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson