Emma Törebrand
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Emma Törebrand

• Andrea M köpte sitt hus med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-08-05

Mellringe/Nyponlunden
    Emma har varit helt fantastisk, över förväntan. Köpet av vårt radhus gick hur smidigt som helst. Hon tog vårt intresse seröst och var ärligt från första början. Hade inte förvånat mig om vi anlitar henne i framtiden :) Läs mer
  • Ellenor J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-28

Almby
    Bostadsrätt på 70 kvm på bottenplan med 2 uteplatser. Kan varmt rekommendera Emma som mäklare. Trevlig, lättillgänglig och professionellt bemötande. Kommer med bra tankar och ideér. Uppdaterar ofta om läget.

Bostaden lades ut som kommande objekt på fastighetsbyråns hemsida. Under Emmas sommarsemester ville en aspirant titta på lägenheten och Michel Kaya på fastighetsbyrån fick rycka in och visa lägenheten. Aspiranten köpte lägenheten omedelbart.

Vi är så nöjda med försäljningen! Har bara positiva upplevelser. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Soran J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-22

Södra Bettorp
    Jätte trevligt
    Smart
    Positivt
    Jätte duktig Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Jakob A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-12

Ormesta
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Emma gjorde ett bra jobb och löste situationen bra. Däremot måste Fastighetsbyrån skapa processer som säkerställer att kunden inte drabbas när en anställda slutar. I mitt fall så slutade den föregående mäklaren och ingen kontaktade mig på 2 veckor och det jag kommit överens om med den föregående mäklaren levererades inte. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Patrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-28

Södra Ladugårdsängen
    Hade gärna sett lite mer engagemang och att mäklaren visade att hon verkligen ville sälja lägenheten, att hon jobbade för oss. Exempel: Ge oss mer kontinuerlig information om vad som händer. Personer som inte kunde komma på visningen, hur gick återkopplingen till dem. Sedan när vi väntade på besked från en budgivare, även om hon inte hört något så kunde hon meddela oss att hon inte hört något. Kändes som att det var vi som tog initiativet hela tiden och tog kontakt. Läs mer
  • Britt-marie E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-15

3:a
    Sörbyängen
    Emma har ett öppet och vänligt bemötande. Hon är glad och positiv. Hon visar kunskap inom sitt område. Hon är öppen för frågor och är påläst. Hon är noga med gemensam genomgång av alla viktiga dokument. En sak som jag skulle önska är lite tätare telefonkontakt under försäljningens gång, om vad som händer. Jag är nöjd med Emmas arbete, allt har gått smidigt och snabbt.
    Vänliga hälsningar Britt-Marie Ericson Läs mer
  • Andreas C sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-13

4:a
    Björkhaga
    Emma tog över vårat objekt från att vi hade en annan mäklar till att vi fick henne. Hon kom hem till oss och med självsäkerhet och karisma upplevde vi att hon vunnit vårat förtroende.

Från att ha visning till att sälja på bara 3 dagar i dessa tider.

Vi kan varmt rekommendera Emma Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Ola V köpte sitt hus med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-01

Adolfsberg
    Professionell och trevlig. Enkel att ha att göra med och tillmötesgående. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-05

4:a
    Rynningeåsen
    Hon återkopplade alltid! Superbra mäklare! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Ulla Y köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-03

Centralt Väster
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bra bemött av mäklaren.
    Förväntningar: snabb och bra affär sim mäklaren levde upp till.
    Allt gick bra!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro