Emma Törebrand

Emma Törebrand

Emma Törebrand är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Emma Törebrand har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Emma Törebrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.4. Emma Törebrand har haft 5 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 36 Läs vad Emma Törebrand

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Centralt Väster
    2021-06-21
    Mycket proffsig och engagerad. Trevligt bemötande. Kunnig. Mycket snabb återkoppling. Bara positivt att säga om hennes hanterande av det hela.
    Vad kul att höra att ni bara har gott att säga om mitt arbete! Jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten i många år framöver :) Emma Törebrand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Centralt Väster
    2021-06-21
    Trevlig, engagerad, kunnig.
    Rekommenderas.
    Tack för rekommendationen Peter! Jag hoppas ni kommer trivas i er kommande bostad :) Emma Törebrand
    • Mellringe
    2021-06-12
    Köpt bostadsrätt!
    Väldigt vänlig och professionell, kunde svara på alla våra frågor och var till mycket stor hjälp!

Rekommenderar starkt Emma, en lyhörd och fantastisk mäklare!
    Tack för en jättefin rekommendation Diana! Det värmer :) Emma Törebrand
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Garphyttan
    2021-05-21
    Lättillgänglig och tydlig! Nöjda med processen och Emmas arbete.
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda :) Emma Törebrand
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-05-15
    Emma är sällsynt väl lämpad för sitt yrke. Jag baserar mitt utlåtande på 60 års yrkesmässig verksamhet som säljare. Hon har mycket god förmåga att hantera de komplicerade situationer som kan uppstå i samband med dyrbara objekt som fastigheter och bostads rätter (som våran). Hon får full pott av poäng . Finns begreppet överkurs så skickar jag en extra stjärna.

Per Olof Lager
    Tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni kommer att trivas i er kommande bostad :) Hör av er om det skulle vara något, annars så ses vi på tillträdet. Emma Törebrand
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Törebrand en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Garphyttan
    2021-05-14
    Sålt bostadsrätt där försäljningen gick över förväntan. Vi kände att vi klickade med Emma direkt.
    Emma är professionell, optimistisk, flexibel och en glad person som skötte försäljningen smidigt och snabbt. Det var alltid lätt att få tag på Emma och få svar på frågor och funderingar. Vi kände förtroende för Emma och skulle absolut kunna anlita henne igen vid behov.
    Tack Nina för de fina orden! Det gläder mig att höra att ni känner er nöjda med försäljningen och med mitt arbete :) Emma Törebrand
    • Björkhaga
    2020-10-07
    Vi var missnöjd o vi känner oss lurade av er vi har frågat bekant som frågat andra mäklare och sagt att buden som andra budet inte gäller med 50,000 kr då skulle vi betala 1700000kr istället 1750000 kr för bostadsrätter som vi har köpt.
    Vill gärna att vi får eran hjälp o få pengarna tillbaka.
    Om mer info ring mig på 0720090015
    • Öster
    2020-09-02
    Vi hade bara kontakt når kontrakt signerades.
    Vi hade väldigt god kontakt med mäklar assisten Samuel som gjorde ett gott jobb.
    Emma hade semester.
    • Solhaga
    2020-08-27
    Köpt bostadsrätt. Fick mycket bra bemötande av mäklaren.
    Snabb och profsig .
  • Marie J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Örebro
    • Adolfsberg / Södra Lindhult
    2020-08-15
    Jag har sålt en mindre tvåa i Adolsberg, södra Lindhult. Bemötandet har varit excellent igenom hela affären. Tycker tom rent personligen om Emma som är lugn, snäll, go och samtidigt mycket professionell. Jag upplever att hon har fullständig koll på allt. Har kännt mig helt trygg hela tiden, försäljningen gick snabbt och jag är mycket nöjd med priset :) Allt fungerade över mina förväntningar i den här speciella tid vi lever i. När jag och min man inom snar framtid ska flytta in till Örebro är det Emma jag kommer ta kontakt med för vårt köp av bostad :)
    Mvh/Marie Janevski