63 rekommendationer

Gro Velta
en del av Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Gro att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 63 kunder tycker om Gro Velta

• Linda E
    Linda E skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Supertrevlig och lättsam. Rekommenderas varmt.
    2017-08-22 Gro V svarar Linda E
    Tack Linda! Kul att det blev en bra affär! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem och att ni har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Det var bra. Hon gjorde det hon skulle.
    2017-08-22 Gro V svarar Lisbeth L
    Tack för uppdraget att värdera och hjälpa till med överlåtelse er emellan! Hoppas ni har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Maria S
    Maria S skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är visserligen inte Maria men jag var God man för henne vid den här fastighetsaffären. Gro Velta var kanonbra att ha att göra med, kan inte tänka mig en bättre näklare.
    Lennart Almqvist
    2017-08-22 Gro V svarar Maria S
    Tack Lennart! Det var väldigt trevligt att höra! Jag ser fram emot att samarbeta med dig igen. Hoppas du har och har haft en skön sommar! Bästa hälsningar Gro
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänlig, tillmötesgående och kunning
    2017-08-22 Gro V svarar Sandra M
    Tack Sandra för dina ord! Hoppas du stortrivs i din fina lägenhet och att du har njutit av kvällarna på den charmiga balkongen! Bästa hälsningar Gro
  • Samer A
    Samer A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro is an active broker, good advisor, and honest.
    2017-08-22 Gro V svarar Samer A
    Thank you Samer! That was kind of you! Hope you are enjoying the apartment and that everything is Okey. Kind Regards Gro
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänlig och professionell genom hela försäljningsprocessen. Gav viktig information i god tid och var lätt att nå vid behov. Kan varmt rekommenderas!
    2017-08-22 Gro V svarar Mohammad A
    Hej Mohammad! Tack för dina fina ord! Det var trevligt att få hjälpa er i processen. Hoppas ni trivs bra i Uppsala! Bästa hälsningar Gro
  • Elin M
    Elin M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett mycket professionellt och kundvänligt bemötande som resulterade i en bra affär för både säljare och köpare.
    2017-08-22 Gro V svarar Elin M
    Hej Elin! Tack! Glad att ni blev så nöjda alla parter - det är det roligaste med detta jobb! Hoppas du har det bra! Bästa hälsningar Gro
  • Maria R
    Maria R skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon var professionell, trevlig och lätt att ha att göra med skulle mycket väl kunna tänka mej att låta henne sälja lägenheten åt oss när det är dax för det
  • Johan A
    Johan A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsigt och trygg i sitt kundbemötande,
  • Janne H
    Janne H skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Positiv upplevelse. Lätt att få kontakt med.
    2017-07-25 Andreas G svarar Janne H
    Vad bra!
    Att få kontakt med sin mäklare är jätteviktigt så kul att det uppfattades på det sättet

//Andreas Getzman
    Kontorschef
    Andreas G gillar detta
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Först hade vi svårt att få tag i mäklaren. Men när vi väl fått kontakt så var det bra.
    Andreas G gillar detta
  • Sergio P
    Sergio P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon är en mycket kompetent trevlig vacker och kreativ mäklare. Lätt att samarbeta med! Affären blev av snabbt, smidigt och med bra resultat.
    2017-08-16 Gro V svarar Sergio P
    Haha, tusen tack Sergio! Det var kul att få hjälpa dig! Hoppas ni har haft en skön sommar! Hälsningar från Gro
  • Petra F
    Petra F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta upplevs som en mycket trovärdig, förtroendegivande och lugn mäklare. Tydlig i sin kommunikation.
    2016-09-08 Gro V svarar Petra F
    Tack för det Petra - trevligt att höra! Hoppas er dotter trivs utmärkt i sin fina lägenhet - en väldigt bra start på ett eget liv! Vi ses! Hälsningar från Gro
  • Carina M
    Carina M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Blev väl kompetent och väl bemött fick den information och hjälp jag behövde
    2016-09-08 Gro V svarar Carina M
    Hej! Tack det var trevligt att höra! Hoppas du trivs jättebra i din fina lägenhet och att du fick några sköna kvällar på altanen. Hälsningar från Gro
  • Anna W
    Anna W skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En utmärkt mäklare, klar och redig!
    2016-09-08 Gro V svarar Anna W
    Tusen tack Anna! Det var en hektisk period vi hade med både köp och sälj! Lyckligt slut på båda affärerna, det kändes bra. Vi ses snart på tillträdet :-) Hälsningar från Gro
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har tidigare lämnat ett utlåtande om henne och finner det lite besynnerligt att ni återkommer i samma ärende. Inget nytt har tillkommit och om jag minns rätt så gav jag henne ett toppbetyg.
    2016-09-08 Gro V svarar Gunnel F
    Hej Gunnel, ja det var lite märkligt att du blir kontaktad igen - men tack för ditt fina betyg - igen!
    Hälsningar från Gro
  • Annmarie K
    Annmarie K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi blev väldigt väl omhändertagna! Gro är trevlig och glad! Hon gjorde ett bra jobb! Vi är riktigt nöjda!
    2016-09-08 Gro V svarar Annmarie K
    Hej Annmarie! Tusen tack för dina fina ord! Så glad jag fick möjlighet att hjälpa er - och på toppen av det göra er nöjda!
    Njut av nya lyan, vi ses! Hälsningar från Gro
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt, Professionellt inga krussiduller.
    2016-09-08 Gro V svarar Alexander W
    Tack för det! Hoppas det blir ett riktigt bra hem för er där i populära Rynninge. Hälsningar från Gro
  • Anna-karin K
    Anna-karin K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro är en otroligt hjälpsam, trevlig, kunnig och professionell mäklaren. Hon gjorde processen att sälja mycket smidig och enkel. Är en mer än nöjd kund!
    2016-07-05 Gro V svarar Anna-karin K
    Hej! Stort tack Anna-Karin för dina ord - det gjorde min dag!
    Njut av sommaren i nya huset med trädgård och grillplats och allt ni har önskat er. Vi ses! Hälsningar från Gro
  • Ia M
    Ia M skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta är väldigt professionell. Hon sålde min lgh när jag befann mig på annan ort och skötte allting mycket bra. Gro var väldigt duktig på att återkoppla allteftersom försäljningen pågick. Jag hade verkligen inte förväntat mig att hon skull ordna med lånen på ¨min¨ bank, vips så var det klart. Jag hade under försäljningsprocessen mycket högt förtroende för henne och hon överträffade, som sagt, mina förväntningar. Tack!
    2016-07-05 Gro V svarar Ia M
    Hej Ia! Jättetrevligt att få hjälpa dig i din flyttprocess - och även om vi inte sågs så mycket under tiden så tycker jag vi skötte det "galant"..
    Tusen tack för dina fina ord :-) Ha en skön sommar! Hälsningar från Gro
  • My P
    My P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt har fungerat bra. Jag är nöjd med kontakten.
    2016-07-05 Gro V svarar My P
    Tack för det My! Hoppas du stortrivs i din nya lägenhet och att du får en skön sommar där på uteplatsen! Hälsningar från Gro
  • Jan N
    Jan N skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt, engagerat, bra kommunikation.
    2016-06-14 Gro V svarar Jan N
    Tack Jan! Hoppas Jussi stortrivs i lägenheten och önskar er båda en lång och solig sommar! Hälsningar från Gro
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro Velta är en fantastisk mäklare och väldigt professionell och trevlig att samarbeta med. Har absolut inget att klaga på utan allt sköttes på bästa sätt.
    2016-06-14 Gro V svarar Anna-karin F
    Tack så mycket för ditt omdöme Anna-Karin! Jag är glad jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, en mycket trevlig och smidig affär fick vi till! Önskar dig och din familj en underbar sommar! Hälsningar från Gro
  • Cajsa L
    Cajsa L skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt duktig, framåt och tillmötesgående.
    2016-06-14 Gro V svarar Cajsa L
    Tack Cajsa för dina fina ord! Hoppas ni stortrivs på eran fina balkong med nice utsikt! Önskar er en härlig sommar med massa sol! Hälsningar från Gro
  • Björn A
    Björn A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro är en mycket trevlig, kompetent och tillmötesgående mäklare, både ur ett säljare som köpare perspektiv. Kan definitivt ge henne mina allra bästa rekommendationer.
    2016-06-14 Gro V svarar Björn A
    Hej Björn! Tusen tack för dina fina ord! Vi har samarbetat en del genom åren - alltid lika trevligt att få hjälpa dig hitta nya hem :-)
    Hoppas du nu stortrivs i nya fina lägenheten - annars vet du ju vart jag finns... Ha en härlig sommar! Hälsningar från Gro
  • Joel K
    Joel K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänligt bemötande. Tålmodig, kunnig. Dock stundom svår att kontakta.
    2016-06-14 Gro V svarar Joel K
    Tack Joel för din återkoppling! Tar med mig sin åsikt och lovar det ska bli bättre nästa gång! Ha en skön sommar! Hälsningar från Gro
  • Olle E
    Olle E skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro var väldigt bra och lätt att få tag i under budningsprocessen. Allt gick smidigt och vi skrev kontrakt samma dag som jag vann budgivningen. Tyvärr kunde hon inte närvara under överlåtningen då vi skrev över mig och jag fick nycklarna till lägenheten. Jag tycker Gro lät väldigt glad och inte så säljig när man prata med henne i telefon och i verkligheten. Hon var sig själv och va mycket social och trevlig! Därför skulle jag kunna rekommendera henne till andra!
    2016-06-02 Gro V svarar Olle E
    Hejsan Olle! Tack för dina ord och återkoppling! Mycket tacksam för dina rekommendationer - det är det bästa med det här jobbet: att få nya kunder för att dom kände typ dig! Önskar dig en fin, lång och varm sommar! Hälsningar från Gro
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Som förväntat men tydlig, trevlig och lätt att ha och göra med.
    2016-06-02 Gro V svarar Ellinor A
    Hej och tack för din återkoppling. Hoppas du får det fint i lägenheten och kan njuta av sköna sommarkvällar på balkongen. Hälsningar från Gro
  • Annette T
    Annette T skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej! Vi är mycket nöjda med Gro och Fastighetsbyrån. Allt fungerade perfekt trots att vi nu bor utomlands och var lite "krångligare" att ha dom kunder.
    Annette o Hans
    2016-06-02 Gro V svarar Annette T
    Tack Annette! Jag tycker som du! Det fungerade alldeles utmärkt och det var väldigt trevligt att få hjälpa er att hitta rätt här i Örebro! Hoppas ni kommer att njuta av lägenheten i framtiden - och tills dess får ni njuta av Spanien! Glad Midsommar! Hälsningar från Gro
  • Gösta J
    Gösta J skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt med norsksvenska. Mycket gott bemötande och utförde jobbet med glans. Borde möjlig.en förbättra sin ryska men klarade sig bra med lite knagglig engelska liksom vi säljare
    2016-06-02 Gro V svarar Gösta J
    Hej där Gösta! Tänker att jag i alla fall skriver till dig på svenska idag.. haha, det var roligt med språket! Inte alltid enkelt, men jag tycker som du - vi fixade det galant! Njut av sommaren i nya huset! Hälsningar från Gro
  • Hans J
    Hans J skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Brta pa att skapa relation, inlyssnande, rak och businessminded !
    Vi fick förtroende.
    2016-06-02 Gro V svarar Hans J
    Hej Hans och tack för dina fina ord! Jättekul att jag fick lära känna er lite - trots avståndet till Spanien! Vet inte hur mycket du har besökt lägenheten än - men jag hoppas ni kommer njuta av den i framtiden. Glad Midsommar! Hälsningar från Gro
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fantastiskt nöjd med henne över lag. Trevligt bemötande, kunnig och framförallt lätt att få tag på, aldrigt några konstigheter. Skulle varmt rekommendera henne till en vän som går i säljartankar.
    2016-06-02 Gro V svarar Sandra S
    Tusen tack för det Sandra! Känns jättekul att du vill rekommendera mig vidare - tacksam för det! Det var väldigt trevligt att få hjälpa dig! Hoppas ni får en underbar sommar i huset :-) Hälsningar från Gro
  • Jan K
    Jan K skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket proffsigt och tryggt bemötande, gav bra information.
    2016-06-02 Gro V svarar Jan K
    Hej Jan och tack för återkopplingen! Det var mest min kollega Malin ni träffade under processen - men jag ska hälsa till henne det fina omdömet. Hoppas ni stortrivs i Solhaga och att ni får en skön sommar på uteplatsen. Hälsningar från Gro
  • Philip N
    Philip N skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon agerade professionellt och var tydlig i sin kommunikation.
    2016-06-02 Gro V svarar Philip N
    Hej Philip och tack för återkopplingen! Önskar er en härlig sommar på den trivsamma uteplatsen! Hälsningar från Gro
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsig, erfaren,kompetent, pålitlig, drivande och trevlig.
    2016-06-02 Gro V svarar Elisabet S
    Tack för dina fina ord Elisabet! Det var trevligt att få hjälpa er i denna process. Hoppas ni stortrivs i nya huset och jag får önska en härlig sommar med mycket grill och sol i trädgården! Hälsningar från Gro
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt trevlig o glad människa som gör strålande affärer. Proffsigt intryck och ordning o reda.. O framförallt väldigt snygg:)
    2016-06-02 Gro V svarar Jonas B
    Haha, underbar rekommendation Jonas! Den tackar jag för :-) Ha en skön sommar i nya huset! Hälsningar Gro
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    finns ingen bättre mäklare i örebro
    2016-06-02 Gro V svarar Magnus V
    TACK! Det uppskattar jag att du tycker! Det var en glädje att se till att du gjorde en bra affär. Hoppas våra vägar möts igen och tills dess önskar jag en underbar sommar :-) Hälsningar från Gro
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket kunnig, hög servicegrad och dessutom mycket trevlig.
    2016-06-02 Gro V svarar Rolf J
    Tack Rolf! Det var en lång process - som vi lyckades bra med till slut! Tack för all hjälp du gav mig i samband med försäljningen också.
    Hoppas du får en härlig sommar! Hälsningar från Gro
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra. Dock var jag köpare av lägenhet och inte säljare så kontakten har varit ganska liten.
    2016-06-02 Gro V svarar Lotta H
    Hej! Jag hoppas ni kommer ha stor glädje av din fina lägenheten ni köpte och önskar en riktigt fin sommar! Hälsningar från Gro
  • Sarah D
    Sarah D skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har inte träffat Gro så mkt då hon var på semester när vi bad om en visning innan visningen. Och vi budade och skrev kontrakt innan hon hann tillbaka. Men av den lilla kontakt jag haft med henne på telefon och vid sista mötet då vi tog över bodtaden så har jag fått ett gott intryck och ett vänligt bemötande. Gro känns väldigt trevlig och tillmötesgående.
    2016-06-02 Gro V svarar Sarah D
    Hej! Det är skönt att allt fungerar även om man har lite semester ibland! Hoppas ni kommer stortrivas i nya lägenheten! Önskar er en härlig sommar och framför allt Glad Midsommar! Hälsningar från Gro
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Gro var otroligt professionell vid försäljningen av min lägenhet! Hon var engagerad, proffsig och alltid nära till hands vid eventuella frågeställningen vilket gjorde att jag helt kunde fokusera på mitt övriga liv. Jag är mycket nöjd med hennes arbete
    2016-06-02 Gro V svarar Jimmy P
    Hej Jimmy! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Tack för dina fina ord och ha en underbar sommar! Hälsningar från Gro
  • Monica E
    Monica E skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jättebra bemötande, kanonbra mäklare.
    2016-06-02 Gro V svarar Monica E
    Tack Monica för ditt svar och dina trevliga ord! Det var lite fram och tillbaks och det tog lite tid - men vi lyckades till slut och det känns jättebra att ni är nöjda och har hittat ett nytt hem. Önskar er en skön sommar! Hälsningar från Gro
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Rak och tydlig komunikation och mycket välorganiserad med focus på service och att lösa ev problem.
    Outstanding!
    2016-01-28 Gro V svarar Marianne T
    Hej och tack snälla för ert fina omdöme! Hoppas allt är bra, hälsa så gott till Marianne. Behöver ni hjälp med deklarationen framöver så vet ni vart jag finns. Hälsningar från Gro
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag både köpte och sålde en lägenhet genom Gro Velta under 2015. Vid båda tillfällena gjorde hon ett bra och enligt min mening professionellt arbete.
    Jag kan därför rekommendera Gro Velta som fastighetsmäklare.
    2015-12-09 Gro V svarar Bengt L
    Hej Bengt, Stort tack för din återkoppling och rekommendation, det gör mig glad! Önskar en riktigt God Jul, hälsningar från Gro
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sprudlande och mycket trevlig. Bra mäklare.
    2015-12-09 Gro V svarar Sofia P
    Vad glad jag blir - tack Sofia för din återkoppling och fina ord! Önskar er en mysig jul i nya huset! Hälsningar från Gro
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej! Jag upplevde ett mycket bra uppmötande!
    2015-12-09 Gro V svarar Mathias J
    Tack för det Mathias! Hoppas ni stortrivs i nya lägenheten! Önskar er en mysig jul, hälsningar från Gro
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket professionell och trevlig. Kändes tryggt att ha henne som Mäklare!
    2015-12-04 Gro V svarar Matilda N
    Hej Matilda! Hoppas allt är bra med dig och att du trivs på ny ort och i ny bostad. Jag är tacksam att jag fick hjälpa dig att göra en lyckad affär och glad du blev så nöjd. Ha en skön helg! Hälsningar från Gro
  • Erik F
    Erik F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tack så hemskt mycket för dit seriösa jobb och all hjälp!
    2015-12-04 Gro V svarar Erik F
    Det var en glädje att få hjälpa er hitta rätt Erik! Tack så mycket för dina fina ord! Ha en skön helg! Hälsningar från Gro
  • Mats C
    Mats C skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande.
    Svårt när det uppstår meningskiljaktighet köpare säljare, kanske lite faktahjälp vad som är juridiskt rätt så man kan hålla sig till fakta.
    Hamnade i "hotfullheter" med säljares städbolag där kunde support att förhindra det varit tyngre för att ge högsta betyg. stannar vid en 4.
    2015-12-02 Gro V svarar Mats C
    Hej Mats! Tack för din återkoppling. Jag vet att det blev en tråkig start för dig i ditt nya hem, men hoppas att du nu njuter och trivs alldeles utmärkt. Jag tar till mig av att dela med mig av faktahjälp i ett tidigare skede så man kanske kan undvika konflikter/tråkigheter. Du vet vart jag finns om det är något som dyker upp! Önskar en God Jul. Hälsningar från Gro
  • Vedel F
    Vedel F skrev om Gro Velta en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Enkel, duktig, saklig,pålitlig, håller vad hon lovar. Mycket nöjd.
    2015-12-02 Gro V svarar Vedel F
    Tack för det fina omdömet Vedel! Det var jättetrevligt att få hjälpa dig och Kerstin. Jag önskar er en riktigt fin jul! Hälsningar från Gro
Malin Davidsson
Gro Velta