en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.4 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Håkan Åstö

• Hanna G
    Hanna G skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kontakten med mäklaren fungerade bra.
    2016-09-06 Håkan Å svarar Hanna G
    Tack för återkopplingen!
    Hoppas ni har det bra i "Norrland".
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väl bemötta av en trevlig mäklare som gav oss svar på samtliga frågor vi hade när vi köpte vårt första hus.
    2016-09-06 Håkan Å svarar Jessica L
    Tack Jessica!
    Hoppas ni trivs i ert nya hus. Varmt välkomna att höra av om det är något jag kan hjälpa till med framöver!
  • Jan H
    Jan H skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Uppfyllde våra krav med bra bemötande och en trevlig personlig stil.
    2016-09-06 Håkan Å svarar Jan H
    Tack Jan!
    Smidig affär med en nöjd köpare. Hoppas ni trivs med nya fritidshuset.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är väldigt nöjd med Håkan Åstös arbete. Han har varit lyhörd, hjälpsam, tillgänglig, bra service helt enkelt. Jag kommer definitivt att rekommendera honom för andra som är i behov av en mäklare.
    2016-09-06 Håkan Å svarar Joakim E
    Tack Joakim! - för din rekommendation!
    Alltid lite extra roligt att hjälpa till med förmedling av fastigheter som är lite utöver det vanliga. Ha det bra!
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag uppskattar Håkans trevliga och respektingivande bemötande. Håkan har förmåga att se affären från både säljar- och köparperspektiv, samt vågar tycka till och ge råd, vilket ger mig trygghet.
    2016-09-06 Håkan Å svarar Morgan L
    Tack Morgan! - för ett mycket gott samarbete.
    Det var ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni får det bra i ert nya hus och att hela familjen kommer trivas i storsta'n.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej!
    Jag tycker att Håkan är en mäklare som ser helheten hos oss som säljare,tar in vad vi säger och ger även idéer för objektet som han ska förmedla ut till köparen.
    Mycket kompetent person som vet vad det handlar om.
    Ställde upp i alla lägen när vi ville svar på frågor och även när försäljningen var klar.
    Mycket nöjda med Håkan.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Tommy H
    Tack för det fina omdömet! Det är alltid lite extra roligt att kunna hjälpa till med både köp och försäljning. Hoppas ni trivs i er fina lägenhet och att det inte känns allt för ocentralt;-) /Håkan
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    trevlig kunnig viste vad han pratade om
    fick det pris som vi kom överens om
    2016-06-15 Håkan Å svarar Ulf A
    Tack Ulf! - hoppas allt är bra med er och att ni trivs med lägenheten. /Håkan
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt bra bemötande o trevlig.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Jonas S
    Tack Jonas! - hoppas ni trivs i nya huset. /Håkan
  • Dimitrios G
    Dimitrios G skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jättebra att ha Håkan Åstö som mäklare i en fastighetsförsäljning
    2016-06-15 Håkan Å svarar Dimitrios G
    Tack för det vänliga omdömet och ett gott samarbete! Ha det bra. /Håkan
  • Anette Evy Irene Eriksson W
    Anette Evy Irene Eriksson W skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett proffsigt och vänligt bemötande. Med vad jag tror innehöll allt jag behövde veta. Fick rekomendation när jag behövde om hur jag skulle göra.
    Det enda som glömdes var en liten inte så viktig detalj.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Anette Evy Irene Eriksson W
    Tack för att du tog dig tid att svara. Välkommen att höra av dig om det är något annat jag kan hjälpa till med. /Håkan
  • Marianne Solveig D
    Marianne Solveig D skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande trevlig tog hand om oss och informerade även våra köpare som också fick ett bra förtroende för honom
    2016-06-15 Håkan Å svarar Marianne Solveig D
    Tack för den fina rekommendationen! Varmt välkomna att höra av er om det är något ni behöver hjälp med i framtiden.
  • Roland C
    Roland C skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Problemfritt tydligt och enkelt
    2016-06-15 Håkan Å svarar Roland C
    Tack för det koncisa omdömet och för ett gott samarbete så här långt! - vi fortsätter som tidigare...
  • Benedicte J
    Benedicte J skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Håkan svarade snabbt på mina frågor angående objektet i början av vår kontakt. Han återkom när han sade att han skulle göra det. Lite senare glömde han dock bort att återkoppla om han fått till sig saker som han skickat, fast jag uttryckligt bad om det i mejl.

Han stressade på transaktionen trots att han visste att vi skulle ordna lån. Då skulle betalningen vara klar och överförd på hans konto väldigt tidigt, ett datum som jag från början misstänkte att vi inte ens skulle ha pengarna. Till slut ändrade han datumet till lite senare, men överföringsdatumet var ändå för snart inpå.

När jag påpekade att pengarna inte kommer att vara tillgängliga och frågade om vi kan lösa det på något annat sätt - efter att jag under hela processen påpekat att jag har Swedbank och att en överföring via bankkontot måste gå direkt - envisades han trots allt om hans klientmedelskonto. Först efter många om och men "gick han med på" att använda en vanlig och smidig överföring.

Jag upplevde att han hela tiden försökte snabba på transaktionen och inte lyssnade in mig överhuvudtaget. Han envisades med att vara osmidig med betalningssättet in i det sista. Jag var tydlig med att det inte spelar någon roll när tillträdet sker och säljaren kan inte heller ha varit särskilt angelägen om det, då objektet varit ute till försäljning under väldigt lång tid. Några veckor hit eller dit hade nog ingen betydelse för säljaren heller.

Jag fick tydlig information om de olika dokument som användes under processen, och kände mig trygg med varför det skulle vara just de dokumenten och i de antal som de var.

Hade det rört sig om större summor och om ett bostadshus så skulle jag inte vara lika nöjd med Håkan. Här gällde det enbart tomt, och inga större summor pengar. Hade det varit viktigare för mig som person så hade det här stressat mig mycket mer än det gjort nu.
    2016-06-15 Håkan Å svarar Benedicte J
    Tack för din utförliga kommentar! Hoppas du kommer få glädje av tomterna.
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han sålde ett hus till oss.

Håkan var ok. Verkade ha väldigt mycket att göra för ibland tog det tid att få svar och några gånger missade han eller skrev fel i budgivningen.

Ingav ändå intryck av att vara erfaren och veta vad han gjorde.

Vi hade en annan mäklare vid själva köpet få Håkan var ledig. Hon gjorde ett ännu bättre intryck på oss.
    2015-12-01 Håkan Å svarar Kristina Å
    Tack Kristina! - för återkopplingen och din insiktsfulla analys. Hoppas ni trivs i ert fina hus och att ni får en God Jul. //Håkan
  • Per E
    Per E skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Schysst och tillmötesgående, bra bemötande. Kunnig på området
    2015-12-01 Håkan Å svarar Per E
    Tack Per! - för återkopplingen och det goda samarbetet. Varmt välkomna att höra av er om det är något jag kan hjälpa till med framöver. //Håkan
  • Viola O
    Viola O skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande och hjälp med det som jag önskade. Bra information och förklaringar av ärendet.
    2015-11-30 Håkan Å svarar Viola O
    Tack för din rekommendation! Varmt välkommen att höra av dig om det är något du funderar på. //Håkan
  • Åke T
    Åke T skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, effektiv och kundorienterad. Stresstålig.
    Med andra ord kompetent fastighetsmäklare.
    2015-11-30 Håkan Å svarar Åke T
    Tack Åke! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. //Håkan
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig mäklare! Hjälpsam och kunnig med en känsla för kundens behov. Nöjda kunder.
    2015-11-30 Håkan Å svarar Sophia S
    Tack Sophia! Hoppas ni trivs i ert nya hus - hör av er om det är något jag kan hjälpa till med. //Håkan
  • Bolos T
    Bolos T skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Helt okej! Var dock svårt att få kontakt ibland.
    2015-11-30 Håkan Å svarar Bolos T
    Tack för din återkoppling Bolos! //Håkan
  • Mats K
    Mats K skrev om Håkan Åstö en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Superbra! Korrekt, rak och saklig. Kan inte tänka mig en tryggare mäklare att göra affärer med.
    2015-11-30 Håkan Å svarar Mats K
    Tack Mats! - för det vänliga omdömet och ett gott samarbete. //Håkan