Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Kristin Führ
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03

Läs vad 17 Läs vad Kristin Führ

• Anna J sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-11

Odensbacken
    Vi har sålt en villa och fick ett bra bemötande. Vi fick ett bra stöd vid försäljningen och goda råd. Läs mer
  • Birgit R sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-25

Lillån
    Sålt vår villa. Proffsigt och kunnigt bemött.
    Hade i princip inga förväntningar och mäklaren förklarade bra hur försäljningen skulle gå till och vad hon skulle göra och vilka uppgifter vi skulle lämna till henne.

Det blev en positiv upplevelse att sälja huset där vi bott i femtio år. Läs mer
    Kristin F gillar detta
  • Erika E sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-20

Norra Bro
    Kristin uppfyllde alla mina förväntningar! Läs mer
    Kristin F gillar detta
  • Helen H köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-05

Hovsta
    Vi har köpt ett hus.
    Hon bemötte oss mycket bra och vi fick en extra visning vilket gjorde att vi kunde buda på huset!
    Allt kändes bra!! Läs mer
  • Ylva W köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-21

Köpt villa. Glad och trevlig. Kompetent Läs mer
  • Marie N köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-12

Tycker Kristin gjort ett jättebra jobb, vi är nöjda och alla våra frågor är besvarade Läs mer
  • Joakim L köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-14

Kanonbra service, allting flöt väldigt smidigt och enkelt och jag fick alltid bra råd och tipps av mäklaren då det var första gången jag köpte en bostad. Rekommenderar varmt Kristin Führ oavsett om du ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Anita H sålde sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-12

Sålde en näringsfastighet 1,5 mil utanför Örebro. Kristin var mycket engagerad . Mina förväntningar var inte så höga, ville bara sälja.Eftersom det inte finns så många liknande ställen så var naturligtvis utgångspriset svårt att fastställa, och hamnade 1 miljon över. Vilket kostade mej en rejäl slant. Sammanfattningsvis anser jag att Kristin utförde ett gott jobb. Läs mer
  • Ylva W skrev om Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-10

Rak och tydlig med ett glatt bemötande Läs mer
  • Niclas T sålde sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-11

Hej! Jag har sålt en fastighet i Lekebergs kommun. Bemötandet var proffesionellt från dag ett och igenom hela sälprocessen. Förväntningarna var bemötandet och säljresultatet och båda är infölivade. Jag är helt enkelt mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson