Kristin Führ
Registrerad mäklare sedan 2008-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 48 Läs vad Kristin Führ

• Kerstin Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-08

Mullhyttan
    Vi har sålt ett hus.. Kristin har varit kanonbra hela vägen. Vi kunde ringa å fråga å hon svarade utan om å men. Så hon har gjort ett kanon jobb så nöjda med henne lätt att prata med.. Mvh Kerstin Siljemyr.. Läs mer
  • Sven Göran S sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-06

Mullhyttan
    Sålt en villa. Väldigt bra bemött. Tycker att hon skött det hela riktigt bra Läs mer
  • Lisa K köpte en tomt med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-29

Köpte en tomt som Kristin var mäklare för. Fick ett positivt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Jessica R sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-22

Asker
    Lätt att ha kontakt med, snabb och tydlig inför försäljningen av vårt hus.
    Försäljningen gick långt över våra förväntningar i pris. Läs mer
  • Robert G sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-02

Asker
    Har sålt en villa i Asker 3 mil utanför Örebro.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Allt flöt på bättre än väntat.
    Vi är supernöjda.
    Högsta betyg till Kristin. Läs mer
    Kristin F gillar detta
  • Åsa W köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-05

Lundby
    Vi köpte en villa i Örebro. Kristin bemötte oss bra och hade stor kunskap om boendet. Hon återkopplade snabbt på våra mail eller sms och dialogen var tydlig och bra. Läs mer
  • Gunilla M sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-04-28

Egnahem försäljning bra bemötande och trevlig mäklare med raka besked om hur man skyddar sig vid försäljning Läs mer
  • Farhad T sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-26

Lundby
    Jag har sålt vår bostad och allt funkade bra och smidigt och
    Vi blev bra bemötande. Läs mer
    Kristin F gillar detta
  • Mats R sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-25

Marieberg
    Sålde en villa i Örebro. Trevlig och proffsig mäklare. Allt har fungerat bra! Läs mer
  • Lillemor T sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-12-25

Kilsmo
    Jag har sålt en villa och Kristin har alltid varit trevlig och väldigt hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson