Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Kristin Führ
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 21 Läs vad Kristin Führ

• Jan A sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-02

Min bror och jag har sålt vårt barndomshem. Första gången vi träffade Kristin så fick vi genast förtroende för henne. Hon var lätt att prata med och hon förklarade bra hur försäljningen skulle gå till. Vi har bara gott att säga om henne Läs mer
  • Anna B
    Anna B sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-30

Adolfsberg
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Kicki. Hon har varit mkt bra. Tydlig och konkret både mot oss säljare och mot köparna. Hon får fem av fem poäng. Läs mer
  • Alexandra E köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-28

Mullhyttan
    Vi köpte ett mindre hus på landet. Vi fick redan från första mötet ett mycket positivt och trevligt bemötande av mäklaren och hon har under hela processen varit tillgänglig och hjälpt oss med de frågor vi haft. Mäklaren levde upp till alla våra positiva förväntningar om hur en mäklare ska uppträda. Läs mer
  • Mats B sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-28

Adolfsberg
    Vi har sålt ett hus , mycket bra bemötande från mäklaren,

Mäklaren var professionell och med en personlig, hjälpande och diplomatisk förmåga. Läs mer
  • Anna J sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-11

Odensbacken
    Vi har sålt en villa och fick ett bra bemötande. Vi fick ett bra stöd vid försäljningen och goda råd. Läs mer
  • Birgit R sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-25

Lillån
    Sålt vår villa. Proffsigt och kunnigt bemött.
    Hade i princip inga förväntningar och mäklaren förklarade bra hur försäljningen skulle gå till och vad hon skulle göra och vilka uppgifter vi skulle lämna till henne.

Det blev en positiv upplevelse att sälja huset där vi bott i femtio år. Läs mer
    Kristin F gillar detta
  • Erika E sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-20

Norra Bro
    Kristin uppfyllde alla mina förväntningar! Läs mer
    Kristin F gillar detta
  • Helen H köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-05

Hovsta
    Vi har köpt ett hus.
    Hon bemötte oss mycket bra och vi fick en extra visning vilket gjorde att vi kunde buda på huset!
    Allt kändes bra!! Läs mer
  • Ylva W köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-21

Köpt villa. Glad och trevlig. Kompetent Läs mer
  • Marie N köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-12

Tycker Kristin gjort ett jättebra jobb, vi är nöjda och alla våra frågor är besvarade Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson