Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Kristin Führ
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 27 Läs vad Kristin Führ

• Eva-Lotta A köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-05

Nya Hjärsta
    Köpt villa på Färdemansgatan 71 Örebro.
    En fantastisk mäklare!
    Kunnig och hjälpsam.
    Jag hade inga höga förväntningar men Kristin slog i topp.
    Det var så smidigt och lättsamt.
    Guldstjärna till Kristin. Läs mer
  • Eva-Lotta Maria A sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-05

Centralt Väster
    Jag är mycket nöjd och har blivit väl informerad om allt på ett professionellt sätt. Kristin har också ett personligt bemötande och är bra på att lyssna in.
    Hon levde upp till våra förväntningar och vi rekommenderar henne gärna. Vi har sålt en villa i centrala Örebro. Läs mer
  • David N köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-19

Adolfsberg
    Proffsig, trevlig och ett allmänt nöje att ha och göra med. Läs mer
  • Renée S köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-16

Stora Mellösa
    Köpt hus! Stort! Kristin var mycket informativ, saklig och trevlig. Vi kände oss väldigt trygga. Kan inte komma på något negativt! Tack Fastighetsbyrån! Och Kristin såklart! Läs mer
  • Sharon J köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-18

Karlslund
    Snabb och smidig affär och trevligt bemötande. Läs mer
  • Elin L sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-18

Stora Mellösa
    Sålt ett hus på landet. Bra förtroendeingivande bemötande. Huset blev sålt fort och allt kändes proffsigt genomfört. Skulle rekommendera att anlita denna mäklare. Läs mer
  • Jan A sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-02

Min bror och jag har sålt vårt barndomshem. Första gången vi träffade Kristin så fick vi genast förtroende för henne. Hon var lätt att prata med och hon förklarade bra hur försäljningen skulle gå till. Vi har bara gott att säga om henne Läs mer
  • Anna B
    Anna B sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-30

Adolfsberg
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Kicki. Hon har varit mkt bra. Tydlig och konkret både mot oss säljare och mot köparna. Hon får fem av fem poäng. Läs mer
  • Alexandra E köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-28

Mullhyttan
    Vi köpte ett mindre hus på landet. Vi fick redan från första mötet ett mycket positivt och trevligt bemötande av mäklaren och hon har under hela processen varit tillgänglig och hjälpt oss med de frågor vi haft. Mäklaren levde upp till alla våra positiva förväntningar om hur en mäklare ska uppträda. Läs mer
  • Mats B sålde sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-28

Adolfsberg
    Vi har sålt ett hus , mycket bra bemötande från mäklaren,

Mäklaren var professionell och med en personlig, hjälpande och diplomatisk förmåga. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson