Kristin Führ

Kristin Führ

Kristin Führ är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Kristin Führ har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Kristin Führ har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristin Führ har haft 24 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 70 Läs vad Kristin Führ

• Johan G
    köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-08-17
    Lugn och ordningsam. Lätt att prata med och med mycket kompetens och erfarenhet.
    2021-06-14
    Ett bra bemötande med stor kunskap om prisbilden o efterfrågan i området.
    Tydlighet när det gäller ansvarsfrågan för köpare o säljare .

(Jag har tidigare valt att inte svara på undersökning n eftersom affären ej är slutförd men hoppas att dessa omdömen gäller även efter genomförd affär)
    2021-06-14
    Bra, pigg trevlig. Satte nog utgångspriset lite lågt jämte mot försäljningspriset. Överskjutande %-sats blev därmed något högre liksom arvodet. Inte ovanligt har jag hört via kontakter med bekanta. Annars var allt bra.
    • Nya Hjärsta
    2021-06-14
    Bemötandet kan inte ha varit bättre, bästa tänkbara!
    Förväntningar, funderingar runt allt med att sälja hus, var många, dom hjälpte hon mej med att reda ut.Kände stor trygghet och förtroende att lämna över försäljningen till henne!
    2021-03-31
    -Vid försäljning av mitt fritidshus, varit mycket behjälplig med allt och alla frågor.
    Jag är mycket glad och tacksam för det.
    Glad ,positiv mäklare!
    -Som visat hänsyn och respekt vid försäljning av min fastighet.
    Bra mäklare,helt enkelt.
    • Sörby
    2021-03-26
    Sålt kedjehus
    Flamsig, pratig
    Dålig svenska- meningsbyggnad, beskrivande ord om rummen och huset
    Några saker i beskrivningen var direkt felaktiga
    Kändes inte så seriös men kunde sina saker
    De flesta mäklare verkar vara på detta sätt så hon passar in i mallen för mäklare
    • Hidingsta
    2021-03-01
    Vi är nöjda och tacksamma för bra bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-02-08
    Köpt en villa av Kristin och fick ett bra intryck direkt. Trots mycket folk på visningen så kunde vi prata och det var rak, ärlig kommunikation och hon förstod våra behov direkt. Snabb respons och genuint intresse av att driva försäljningen för allas bästa! Kan bara prata gott om Kristin Fuhr.
  • sålde en tomt med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Lekhyttan
    2021-01-29
    Jag har sålt en tomt.

Kristin är alltid glad och trevlig och hjälper till med frågor som man har. Hon kommer med råd och ser till så att det fungerar bra med försäljningen.
    Hon är en mäklare som får toppbetyg och jag rekommenderar henne gärna till andra.
    2021-01-29
    Sålde mitt hus. Kristin skötte hela affären på ett trevligt och smidigt sätt. Hon är mycket enkel att ha att göra med. Under hela processen höll hon kontakt och informerade om vad som händer. Vill nog säga att hon överträffade de förväntningar som jag hade.