Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Kristin Führ
Kristin Führ
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 13 kunder tycker om Kristin Führ

• Ylva W köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-21

Köpt villa. Glad och trevlig. Kompetent Läs mer
  • Marie N köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-12

Tycker Kristin gjort ett jättebra jobb, vi är nöjda och alla våra frågor är besvarade Läs mer
  • Joakim L köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-14

Kanonbra service, allting flöt väldigt smidigt och enkelt och jag fick alltid bra råd och tipps av mäklaren då det var första gången jag köpte en bostad. Rekommenderar varmt Kristin Führ oavsett om du ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Anita H sålde sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-12

Sålde en näringsfastighet 1,5 mil utanför Örebro. Kristin var mycket engagerad . Mina förväntningar var inte så höga, ville bara sälja.Eftersom det inte finns så många liknande ställen så var naturligtvis utgångspriset svårt att fastställa, och hamnade 1 miljon över. Vilket kostade mej en rejäl slant. Sammanfattningsvis anser jag att Kristin utförde ett gott jobb. Läs mer
  • Ylva W skrev om Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-10

Rak och tydlig med ett glatt bemötande Läs mer
  • Niclas T sålde sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-11

Hej! Jag har sålt en fastighet i Lekebergs kommun. Bemötandet var proffesionellt från dag ett och igenom hela sälprocessen. Förväntningarna var bemötandet och säljresultatet och båda är infölivade. Jag är helt enkelt mycket nöjd! Läs mer
  • Ulf H köpte sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

Fritidshus.
    Gav en avslappnad och familjär känsla. Läs mer
  • Yvonne K sålde sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-11

Vi sålde vårt fritidshus genom Fastighetsbyrån och Kristin Führ och är mycket nöjda. Kristin levde upp till våra förväntningar och det var en smidig försäljning. Läs mer
  • Mats E sålde sin bostad med hjälp av Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-11

Sålt fritidshus. Blev bra bemött och är jättenöjd hur min mäklare agerade. Tycker att hon levde upp till mina förväntningar och kan varmt rekommendera henne till vänner som skall köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
  • Gizela W
    Gizela W skrev om Kristin Führ en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-02-16

Jag upplevde ett positivt och profetionellt bemötande. Hon lade ner mycket engagemang på att affären skulle gå igenom snabbt och att det skulle bli bra för alla parter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson