Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Lee Lemelius
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 28 kunder tycker om Lee Lemelius

• Lee L sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-19

3:a
    68.5m²
    Rosta
    Stort ansvar för min affär tog Lee jag är så nöjd Läs mer
  • Elma I sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-14

2:a
    62m²
    Marieberg
    Sålt en liten bostadsrätt. En professionell och trevlig person med bra tips inför försäljningen.
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig och kunnig person , uppfyllde våra förväntningar. / Elmas son Raimo. Läs mer
    2019-02-14 Lee L svarar Elma I
    Tack snälla du, allt roligt att arbeta med så trevliga säljare som dig.
  • Isa J köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-13

3:a
    83.5m²
    Var tillgänglig och proffsig under hela min köpprocess. Kommer anlita henne framöver för mina fastighersaffärer. Läs mer
  • Sanna A köpte sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-12

Köpte bostadsrätt, trevlig, tillmötesgående och professionell mäklare. Läs mer
  • Janne R
    Janne R köpte sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-07

Jag har köpt av ett dödsbo som är min fd sambos.
    Lee har varit mycket serviceminded och haft en ängels tålamod med mina struliga fondaffärer.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2019-01-07 Lee L svarar Janne R
    Tack för din fina response och lycka till med allt framöver.
  • Ulla-Britt L sålde sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-11

Lee har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig då vi både sålt och köpt lägenhet med hennes hjälp. Läs mer
    2018-10-11 Lee L svarar Ulla-Britt L
    Tack snälla för de varma orden. Hoppas det blev bra för mamma och pappa nu.
  • Håkan B sålde sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-10

Lee möter mig som kund på ett utmärkt sätt, man blir varmt omhändertagen. Läs mer
    2018-10-11 Lee L svarar Håkan B
    Tusen tack för era ord, de värmer. Lycka till med allt nu och hälsa mamma och pappa.
  • Fredrik P sålde sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-07

Jag har sålt den bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Hon visade engagemang och intresse både före, under och efter försäljningen. Hon gjorde mer än vad man kan förvänta sig, då köparna av min lägenhet hade villkor om egen försäljning. Mäklaren ordnade med tillfälligt boende för deras köpare i väntan på denne skulle få tillträde till lägenheten efter försäljningen av min. Läs mer
    2018-10-10 Lee L svarar Fredrik P
    Tack snälla du för de fina rekommendationerna, det var klart ett stort nöje att jobba med dig. Och stort lycka till med ert nya hus !
  • Albin R skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-19

Lee är en positivt, utåtriktad mäklare som älskar sitt arbete! Läs mer
    Lee L gillar detta
  • Micke S skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-12

Jag har sålt min bostad med Lee och hon skötte sitt uppdrag utan anmärkning. Super trevlig och fick igång en ordentlig budgivning trots att det spekuleras i en trög marknad. Min bostadsrätt steg med 400 000 i budgivningen, helt FANTASTISKT!
    Bra jobbat Lee, jag kommer rekommendera dig vidare till alla jag känner. Vilket proffs! Läs mer
    Lee L gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro