Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Lee Lemelius
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 39 Läs vad Lee Lemelius

• Bibbi D
    Bibbi D sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-22

Solhaga
    Som godman har jag sålt en lägenhet för min brukares räkning.Har via mäklare Lee fått mycket bra hjälp då detta var första gången jag som godman hade ett sådant uppdrag. Lee levde upp till alla mina förväntningar.
    Så det hela har bra varit en positiv upplevelse och jag har lärt mej mycket hur en sådan här transaktion fungerar. Läs mer
  • Linnéa L sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-20

Nya Hjärsta
    Sålt bostadsrätt i Hjärsta Örebro
    Proffesionell, Glad, Trevlig, Snabb, Tillmötesgående.

Kan det bli så mycket bättre? Tycker inte jag

Supernöjd. Läs mer
  • Eva W köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-19

Sörbyängen
    Vi har köpt en bostadsrätt och Lee har varit väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Svarat på alla våra frågor på ett bra sätt.
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Terese B köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-09

Rynningeåsen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Elez D sålde sitt hus med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-30

Nya Hjärsta
    Oerhört nöjd och glad

Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vårt husköp och husförsäljning. som hade vårt drömhus till försäljning. Vi valde samtidigt samma Fastighetsbyrån Örebro då vi skulle sälja vårt eget hus. Inte en enda gång har vi varit besvikna. Dom har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar.
    Tack till Lee Lemelius på Fastighetsbyrån i Örebro .

Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och framför allt de två representanter som vi haft kontakt me Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-17

Vasastan
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    Lee L gillar detta
  • Lars H
    Lars H sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-06

Centralt Öster
    Jag har haft kontakt med Lee vid 3 tillfällen under 15 års tid. Nr 1 Jag köpte Nygatan 82, nr 2 sålde hon min mors lgn i Solhaga och nu sålde hon Nygatan 82 (igen). Jag brukar anlita henne oavsett vilken byrå hon är på för att jag tycker hon är bra och nu ”känner” vi varann lite också. Alltid skönt att ha en personlig kontakt som man vet funkar.) Läs mer
    2019-04-12 Lee L svarar Lars H
    Tack Lars för de fina orden och lycka till med ditt nya äventyr som såklart kommer bli kanon och det är alltid så himla roligt att jobba ihop med dig. Stort lycka till nu.
  • Amira C
    Amira C köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-05

Norr
    Jag har köpt en lägenhet 1 rum. Jag hade inte direkt nåra förväntningar men hon va trevlig och gav bra info. Allt tycker jag är bra Läs mer
    2019-04-12 Lee L svarar Amira C
    Tack Amira och lycka till i din fina första egna lägenhet, du kommer storm trivas.
  • Cathrine B sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-28

Ladugårdsängen
    Sålt min bostadsrätt.
    Positivt och engagerat bemötande
    Mina förväntningar var att få bostaden såld under en tidsperiod som passar mig och så blev det. Läs mer
    2019-04-12 Lee L svarar Cathrine B
    Tack Cathrine för ditt engagemang och du är så postitiv och lätt at jobba med. Lycka till med ditt och Rickards första gemensamma hem det kommer bli så bra!
  • Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-19

Solhaga
    Jag har sålt en bostadsrätt i Solhaga,Örebro.
    Lee bemötte seriöst men var ändå lite personlig.Positivt.
    Förväntningarna var naturligtvis stora att få lägenheten såld,under hela processen fick jag information om hur det fortlöpte av Lee men hade också stor nytta av Säljcoachen.En tät kontakt när försäljningen gick in i slutskedet ingav trygghet.
    Det var mycket lätt att samarbeta med Lee över huvud taget! Läs mer
    2019-03-22 Lee L svarar Gunilla S
    Tack fina Gunilla, det var och är ett nöje att jobba med en sån trevlig och positiv person som dig också. Och önskar dig all lycka i ditt nya boende i dina hemtrakter.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson