Lee Lemelius
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 73 Läs vad Lee Lemelius

• Thomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-04-01

Adolfsberg
    Sålde en bostadsrätt. Allt gick smidigt och snabbt, från första mötet tills kontraktet med köparen var påskrivet. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Carina S sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-13

Mellringe
    Efter allt stök med mäklare som slutat och ingen meddelat mig, så har jag bara gott att säga om Lee som fick reda ut allt trassel.
    Jag sålde en 3:a, parhus, bostadsrätt på Anna Lenah Elgströms väg 6, Örebro. Läs mer
  • Fatima Mubarak Salem A sålde sitt hus med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-26

Mellringe
    Hej Lee hon är en bra mäklare och samma arbete med oss jag tycker att hon är bra Läs mer
  • Sigbritt S sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-24

Öster
    Försäljning av kedjehus och köp av lägenhet.
    Bra och trevligt bemötande. Snabbt resultat. Läs mer
  • Ann-kristin G sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-20

Rynninge
    Sålde våran bostadsrätt. Trevligt bemötande,snabb återkoppling och kunnig mäklare. Läs mer
  • Leif B sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-17

Ormesta
    Sålt en bostadsrätt.

Bemötandet var ok/bra, men det var ofta rätt stressigt då vi knappt hann prata vare sig före eller efter visning. Upplevs som väldigt pressat tidsschema för mäklaren. Kan även förbättra genom att kommunicera mer genom samtal än via SMS. Läs mer
  • Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-07

Sörbyängen
    Köp av lägenhet pga studier. Mäklaren var mycket trevlig och informerade om allt värt att veta. Bra material vid visningen. Läs mer
  • Claes P sålde sitt hus med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-22

Ekeby-Almby
    Bra får början till slut. Trevlig o enkel att göra med! Mycket nöjda! Läs mer
  • Andreas J sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-13

Ormesta
    Såld en bostad, trevligt bemötande, erfaren och ordning och reda.
    Hon är bra som mäklare. Läs mer
  • Ulla A köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-12-27

Centralt Öster
    Jag har köpt en bostadsrätt centralt. Lee hjälpte till på allra bästa vis. Hon är trevlig och kunnig och ordnade så jag kunde köpa min drömbostsd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson