Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Lee Lemelius
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 44 Läs vad Lee Lemelius

• Eva N köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-05

Centralt
    Köpte en lägenhet i Örebro. Lee var en jättetrevlig, omtänksam
    mäklare..
    Lee levde upp till alla mina förväntningar av en mäklare.
    Hon är en mycket kunnig och trevlig mäklare. Det är mycket som andra mäklare skulle kunna lära sig av Lee. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Dödsboet efter Maj-Britt L sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-16

Centralt Öster
    Lgh 2rok örebro.
    Snabbt och effektivt fixat av mäklare!
    Dock är jag tveksam över vad som utlovas av företaget att jag skulle kunna följa allt via "säljcoachen". Funkade ej!
    Inte ens efter påtalade om detta. Fick endast svar att det hade varit lite krångligt med inloggningen. Fick istället rapporter via sms. Läs mer
  • Anette G köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-15

Ladugårdsängen
    Hon är saklig och kunnig ! Köpte lgn av henne. Läs mer
  • Asmus P köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-10

Centralt Öster
    Lee förmedlade en lgh till oss och tog hand om processen och oss på ett väldigt professionellt och flexibelt sätt. Väldigt smidig affär! Läs mer
  • Elvira M
    Elvira M sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-08

Sålt bostadsrätt. Supersnabb försäljning med knappt två dygn på hemnet.

Lee är professionell genom hela processen. Läs mer
  • Bibbi D
    Bibbi D sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-22

Solhaga
    Som godman har jag sålt en lägenhet för min brukares räkning.Har via mäklare Lee fått mycket bra hjälp då detta var första gången jag som godman hade ett sådant uppdrag. Lee levde upp till alla mina förväntningar.
    Så det hela har bra varit en positiv upplevelse och jag har lärt mej mycket hur en sådan här transaktion fungerar. Läs mer
  • Linnéa L sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-20

Nya Hjärsta
    Sålt bostadsrätt i Hjärsta Örebro
    Proffesionell, Glad, Trevlig, Snabb, Tillmötesgående.

Kan det bli så mycket bättre? Tycker inte jag

Supernöjd. Läs mer
  • Eva W köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-19

Sörbyängen
    Vi har köpt en bostadsrätt och Lee har varit väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Svarat på alla våra frågor på ett bra sätt.
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Terese B köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-09

Rynningeåsen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Elez D sålde sitt hus med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-30

Nya Hjärsta
    Oerhört nöjd och glad

Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vårt husköp och husförsäljning. som hade vårt drömhus till försäljning. Vi valde samtidigt samma Fastighetsbyrån Örebro då vi skulle sälja vårt eget hus. Inte en enda gång har vi varit besvikna. Dom har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar.
    Tack till Lee Lemelius på Fastighetsbyrån i Örebro .

Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och framför allt de två representanter som vi haft kontakt me Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Thomas Rylander