Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Lee Lemelius
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 24 kunder tycker om Lee Lemelius

• Janne R
    Janne R köpte sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har köpt av ett dödsbo som är min fd sambos.
    Lee har varit mycket serviceminded och haft en ängels tålamod med mina struliga fondaffärer.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Ulla-Britt L sålde sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lee har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig då vi både sålt och köpt lägenhet med hennes hjälp. Läs mer
    2018-10-11 Lee L svarar Ulla-Britt L
    Tack snälla för de varma orden. Hoppas det blev bra för mamma och pappa nu.
  • Håkan B sålde sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lee möter mig som kund på ett utmärkt sätt, man blir varmt omhändertagen. Läs mer
    2018-10-11 Lee L svarar Håkan B
    Tusen tack för era ord, de värmer. Lycka till med allt nu och hälsa mamma och pappa.
  • Fredrik P sålde sin bostad med hjälp av Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt den bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Hon visade engagemang och intresse både före, under och efter försäljningen. Hon gjorde mer än vad man kan förvänta sig, då köparna av min lägenhet hade villkor om egen försäljning. Mäklaren ordnade med tillfälligt boende för deras köpare i väntan på denne skulle få tillträde till lägenheten efter försäljningen av min. Läs mer
    2018-10-10 Lee L svarar Fredrik P
    Tack snälla du för de fina rekommendationerna, det var klart ett stort nöje att jobba med dig. Och stort lycka till med ert nya hus !
  • Albin R skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lee är en positivt, utåtriktad mäklare som älskar sitt arbete! Läs mer
    Lee L gillar detta
  • Micke S skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt min bostad med Lee och hon skötte sitt uppdrag utan anmärkning. Super trevlig och fick igång en ordentlig budgivning trots att det spekuleras i en trög marknad. Min bostadsrätt steg med 400 000 i budgivningen, helt FANTASTISKT!
    Bra jobbat Lee, jag kommer rekommendera dig vidare till alla jag känner. Vilket proffs! Läs mer
    Lee L gillar detta
  • Martta S skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt mitt radhus och köpt en lägenhet privat. Allt är ännu inte klart då mina köpare flyttar in i augusti.
    Allt har fungerat bra än så länge. Jag fått hjälp med frågor som jag behövt svar på. Läs mer
  • Annica E skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag upplevde Lee som en glad , kunnig lite forcerad mäklare. Vårt samtal kring affären och prissättningen blev otydlig. Det upplevde jag som en stor brist. Hon kommunicerade helst via sms. Bra ibland men absolut inte alltid. På det stora hela blev affären ok. Läs mer
  • Peter R skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpt bostadsrätt på harriet löwenhjelmsväg 6 f Läs mer
  • Susanna L skrev om Lee Lemelius en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag tog först kontakt för en värdering av min bostadsrätt. Det var ett bra och personligt möte, så när jag en tid senare skulle sälja föll valet självklart på samme mäklare. Tyckte vi hade en smidig kontakt som passade mig, exempelvis mycket via sms och mail istället för bara telefonsamtal. Hon var också tillgänglig jämt kändes det som, någon att lita på. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson