en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.7 / 5 i betyg — 80 rekommendationer

Läs vad 80 användare tycker om Malin Davidsson

• Dan P
    Dan P skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Min upplevelse är att hon var kunnig, effektiv och fanns tillgänglig vid behov så vi är nöjda.
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd - jag fick all den hjälp som behövdes för att sälja lägenheten till ett tacksamt pris!
  • Eric G
    Eric G skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra, trevlig och kompetent.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kände mig sedd, hörd och bekräftad vad gäller mina åsikter i affären, samtidigt som Malin kom med klara och konkreta tips och råd utifrån sin professionalism...
    Mycket nöjd...
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag fick ett bra och drivande bemötande av Malin. Tydlig och rak i sin kommunikation, vilket underlättade försäljningen.
    2016-09-16 Malin D svarar Viktoria K
    Tack för din fina återkoppling Viktoria! Roligt att du känner dig nöjd med mitt jobb och försäljningen. Lycka till med er nya bostad! /Malin
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tydlig, saklig och kunnig mäklare!
    2016-09-16 Malin D svarar Jonas M
    Tack Jonas för de fina orden, de värmer! /Malin
  • Sten-åke S
    Sten-åke S skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är mycket duktig och trevlig. Allt gick smidigt och snabbt. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån.
    Mvh Sten-Åke Särnholm
    2016-09-16 Malin D svarar Sten-åke S
    Tack Sten-Åke för de fina orden! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och Fastighetsbyrån. Roligt att få hjälpa er. Ha det så bra. /Malin
  • Johan A
    Johan A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsigt, engagerat och enkelt. Alltid nåbar och snabb i återkoppling.
    2016-09-16 Malin D svarar Johan A
    Tusen tack för feedbacken Johan! Det glädjer mig att ni har uppskattat mitt arbete. Hoppas att ni ska trivas bra i er nya stad. /Malin
  • Anders M
    Anders M skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Funkade väldigt bra och ett trevligt proffsigt bemötande!
    2016-09-16 Malin D svarar Anders M
    Tack Anders! Har varit väldigt roligt att få hjälpa er och hoppas på framtida samarbeten. Lycka till med allt nu /Malin
  • Daliz K
    Daliz K skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En bra om smidig affär helt enkelt!
    2016-09-16 Malin D svarar Daliz K
    Tack Daliz! Uppskattar att du känner så här. Lycka till med huset nu! /Malin
  • Marie E
    Marie E skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin Davidsson kan sitt jobb!
    Vi har fått/får bra hjälp och information vid både försäljning och köp av ny bostad.
    2016-09-16 Malin D svarar Marie E
    Tusen tack för era fina ord de värmer! Är väldigt roligt att få hjälpa er till er nya bostad. Då jag går på mammaledighet kommer min kollega Charlotte ta över kontakten gällande er nya bostad. Lycka till med allt nu. /Malin
  • Therese M
    Therese M skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vänlig och hjälpsam och var lätt att nå.
    2016-09-16 Malin D svarar Therese M
    Tack för det fina orden! Jag hoppas att ni trivs bra i er nya bostad. /Malin
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra. Fick snabbt förtroende för Malin.
    2016-09-16 Malin D svarar Linnéa S
    Tack Linnéa! Min målsättning är att ni kunder ska få stort förtroende för mig, det glädjer mig att du känner så. Ha det så bra nu! /Malin
  • Dejan I
    Dejan I skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jättebra. Närvarande och villig att göra ett bra jobb
    2016-09-16 Malin D svarar Dejan I
    Tack Dejan för att du uppskattade mitt jobb! Var väldigt roligt att få hjälpa er. Lycka till med allt nu! /Malin
  • Eva M
    Eva M skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande, det vi tyckte var lite konstigt var hennes förslag till utgångspris av lägenheten, vet ej vad det berodde på men det var ju väldigt lågt vilket slutpriset visade.
    Allt annat har varit mycket bra.
    2016-09-16 Malin D svarar Eva M
    Tack Eva för din feedback! Roligt att du känner dig nöjd med slutpriset och försäljningsprocessen. Hoppas att ni trivs bra på landet. /Malin
  • David R
    David R skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra och hjälpsam. Lätt att ha med att göra
    2016-09-16 Malin D svarar David R
    Tack David för din återkoppling! Alltid roligt att få chansen att hjälpa er. Ta hand om er nu! /Malin
  • Carl S
    Carl S skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig och lösningsorienterad. Affären genomfördes fantastiskt smidigt och på bästa sätt.
    2016-09-16 Malin D svarar Carl S
    Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni tycker affären gick smidigt och på bästa sätt. Hoppas att er son trivs bra här i Örebro. /Malin
  • Linn B
    Linn B skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra intryck, supersnabb uppföljning och information i budgivningen och kontraktsskrivning.
    2016-09-16 Malin D svarar Linn B
    Tack Linn för din feedback! Roligt att du uppskattar mitt jobb. Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. /Malin
  • Lena B
    Lena B skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag som inte hade någon erfarenhet att köpa bostad, fick mycket god hjälp och bra förklaringar på allt.... och ett mycket bra bemötande☺
    2016-09-07 Malin D svarar Lena B
    Hej Lena! Roligt att du känner dig nöjd med mitt bemötande och att du känner att du fick den hjälp du behövde under försäljningsprocessen. Jag hoppas att du trivs mycket bra i din nya bostad. /Malin
  • Rikard P
    Rikard P skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har inte givit fastighetsbyrån samtycke till att lämna ut min mail!!!!
    2016-09-16 Malin D svarar Rikard P
    Hej Rikard!
    Jag får be om ursäkt att jag varit otydlig vid kontraktsskrivningen. I samband med detta skrev du under bilagan Information om behandling av personuppgifter där det framgår att våra samarbetspartner får ta del av era personuppgifter.
    Jag hoppas att du trivs bra i din nya bostad!
    Hälsningar Malin
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Nöjd med hanteringen av försäljningen, från början till slut.
    2016-09-07 Malin D svarar Rickard A
    Tack Rickard! Det glädjer mig att ni är nöjda med hela er försäljning. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. /Malin
  • Maja W
    Maja W skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har både köpt och senare sålt lägenhet med Malin Davidsson som mäklare. Det har alltid varit enkelt att nå Malin, jag har fått svar snabbt. Det har gått smidigt och professionellt i allt från första möte till försäljning. Jag är mycket nöjd!
    2016-09-07 Malin D svarar Maja W
    Tack Maja för din feedback! Roligt att du uppskattar mitt jobb, har alltid som mål att vara professionell och tillgänglig. Hoppas på ett fortsatt samarbete i framtiden. /Malin
  • Majlinda C
    Majlinda C skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är helt underbar! Hon är en utav dom Bästa mäklaren jag har träffat, hon är jätte mån om sina säljare & köpare!
    2016-09-07 Malin D svarar Majlinda C
    Tusen tack för de fina orden! Det uppskattas verkligen. Hoppas att ni trivs bra i ert radhus och att vi får chans att göra flera affärer. /Malin
  • Mats B
    Mats B skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin visade ett stort engagemang med bra kunskap om rådande marknadsvärde på vårt objekt. Affären blev lyckad och över vår förväntan.
    Kan även tillägga att försäljnings processen av vårt objekt var kort och sköttes på ett utmärkt och proffsigt sätt.
    Stort tack till Malin och Fastighetsbyrån!
    2016-09-07 Malin D svarar Mats B
    Tack Mats för det fina omdömet! Roligt att ni uppskattar sättet jag arbetar på och att ni upplever mig som engagerad. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende! Tack för att jag fick hjälpa er!
    /Malin
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Engagemang och vilja att hjälpa oss med vårat köp. Fixade extra visning och tack vare detta lyckades vi få denna bostad vi ville. Bemötandet för oss var +++ från första kontakten via mail och telefon. Bra vid fysisk träff också och vi fick nu boendet vi ville här i Örebro. Tack...
    2016-09-07 Malin D svarar Rickard W
    Tusen tack för er återkoppling! Bara roligt att kunna hjälpa er till ert drömboende här i Örebro. Jag hoppas att ni trivs bra. /Malin
  • Anette S
    Anette S skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är proffsig och in lyssnande och duktig att ändå föra de förslag dit hon vill och på ett diplomatiskt sätt
    Beslutsam och vågar stå för det hon säger
    2016-09-07 Malin D svarar Anette S
    Tack Anette för er fina feedback! Var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. /Malin
  • Annie N
    Annie N skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, tillgänglig, hjälpsam och trevlig
    2016-07-11 Malin D svarar Annie N
    Tack för dina fina ord! Ha en underbar sommar! /Malin
  • Ann A
    Ann A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt och trevligt bemötande.
    2016-06-13 Malin D svarar Ann A
    Tack Ann för dina fina ord! Det var roligt att få hjälpa er. Ha en bra sommar nu! /Malin
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag tyckte att Malin hade ett trevligt sätt och ett bra bemötande.
    2016-06-13 Malin D svarar Kajsa T
    Tack Kajsa! Glad att du uppskattade mitt bemötande. Trevlig sommar. /Malin
  • Siv L
    Siv L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är en kompetent och mycket duktig mäklare- förtroendefull,vänlig,kunnig och tar sig tid- enbart positiva omdömen.
    2016-06-13 Malin D svarar Siv L
    Tusen tack Siv för din fina feedback. Det värmer att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en bra sommar! /Malin
  • Greger T
    Greger T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, professionell och smidig.
    2016-06-13 Malin D svarar Greger T
    Tack Greger för återkopplingen! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad. Trevlig sommar. /Malin
  • Gunne J
    Gunne J skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Uppriktig lättsam korrekt kunnig bra
    2016-06-13 Malin D svarar Gunne J
    Tack Gunne för dina fina ord! Ha en underbar sommar nu! /Malin
  • Monica L
    Monica L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan rekommendera Malin som mäklare för att jag upplever henne som mycket kompetent och seriös .
    2016-06-13 Malin D svarar Monica L
    Tack Monica för din rekommendation och feedback! Ha en trevlig sommar nu! /Malin
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett i alla avseenden engagerat arbete, utfört utan anmärkningar och med ett föredömligt professionellt förhållningssätt.
    2016-06-13 Malin D svarar Fredrik U
    Tack Fredrik för din fina feedback! Glad att du uppskattar mitt engagemang och min professionalitet. Trevlig sommar! /Malin
  • Marie E
    Marie E skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig mäklare, snabb att få information, svar och återkoppling från.
    2016-06-13 Malin D svarar Marie E
    Tack Marie! För mig är det viktigt med snabb återkoppling, glad att ni uppskattar detta. Trevlig sommar. /Malin
  • Ann-christine D
    Ann-christine D skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi träffade Malin på visning samt på banken vid köptillfället, men däremellan hade vi hjälp av en kollega till Malin då hon hade semester. Intrycket av Malin var dock bra.
    2016-06-13 Malin D svarar Ann-christine D
    Stor tack feedbacken. Roligt att ni är nöjda med oss båda. Ha en trevlig sommar! /Malin
  • Björn B
    Björn B skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin funkade mycket bra och levde upp till våra förväntningar.
    2016-06-13 Malin D svarar Björn B
    Tack för återkopplingen. Roligt att höra att jag lever upp till era förväntningar. Man ska ha höga förväntningar när man göra dessa affärer. Trevlig sommar. /Malin
  • Jan A
    Jan A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är en pärla!
    Vi är mycket nöjda med henne som mäklare.
    2016-06-13 Malin D svarar Jan A
    Tack Jan! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mitt arbete. Ha en bra sommar nu! /Malin
  • Sven-håkan T
    Sven-håkan T skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket kompetent och seriös. Lyssnar på både säljare o köpare
    2016-06-13 Malin D svarar Sven-håkan T
    Glad att du uppskattar mitt arbete Håkan. Hoppas att ni trivs, och att renoveringarna gått bra. Ha en bra sommar /Malin
  • Arne P
    Arne P skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Snygg, smart och mycket trevlig.
    2016-06-13 Malin D svarar Arne P
    Tack Arne! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Ha en bra sommar nu! /Malin
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Utmärkt bemötande. Bra och snabb hantering av köpet.
    2016-06-13 Malin D svarar Kristina E
    Tack Kristina! Roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete och ert köp. Trevlig sommar! /Malin
  • Hans-ove V
    Hans-ove V skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket gott intryck. Rakt på sak och en bra uppfattning av marknaden.
    2016-06-13 Malin D svarar Hans-ove V
    Tack Hans-Ove för din feedback! Var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Ha en bra sommar nu! /Malin
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är kunnig, proffsig och väldigt tillmötesgående!
    2016-06-13 Malin D svarar Caroline F
    Tack Caroline för dina fina ord! Ha en underbar sommar nu! /Malin
  • Ann H
    Ann H skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin är kunnig och professionell. Hon har lyssnat och svarat snabbt på frågor. Det jag saknat är ett större engagemang vad gäller stöd i att hitta ett nytt boende samt ett större driv att få upp priset på bostaden som såldes.
    2016-06-13 Malin D svarar Ann H
    Tack för feedbacken Ann. Hoppas att du trivs bra i nya bostaden och roligt att du blev kvar i samma område! Ha en bra sommar nu. /Malin
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin uppfyllde alla de önskningar och krav vi hade med råge. Vänlig, tillmötesgående och professionell . Super tjej.
    2016-06-13 Malin D svarar Kerstin J
    Tusen tack för er återkoppling! Ni ska ha höga krav som kunder och roligt att jag kunde uppfylla dessa. Trevlig sommar. /Malin
  • Selma A
    Selma A skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin var en otroligt bra, informativ mäklare! Vi är väldigt nöjda med vårat köp!
    2016-06-13 Malin D svarar Selma A
    Tack Selma! Vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete och ert köp! Ha en bra sommar! /Malin
  • Anne S
    Anne S skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tillgänglig , kunnig, hjälpsam och trevligt bemötande. Jag känner mig nöjd med allt
    Med vänlig hälsning, Anne Shemeikka
    2016-06-13 Malin D svarar Anne S
    Tack för feedbacken! Roligt att höra att du känner dig nöjd med allt. Ha en bra sommar nu och hoppas att ni trivs i huset! /Malin
  • Rune F
    Rune F skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bättre mäklare kan man inte tänka sig..Snabb och tillmötesgående - och trevlig. Hon får högsta betyg
    2016-06-13 Malin D svarar Rune F
    Tack Rune för er fina återkoppling! Ha en trevlig sommar nu. /Malin
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande och angagerad och hjälpsam.
    2016-06-13 Malin D svarar Susanne F
    Tack Susanne! Det värmer mig. Trevlig sommar /Malin
  • Ulla-britt L
    Ulla-britt L skrev om Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    vi var mycket nöjda med Malin som mäklare! Hon var alltigenom professionell och fanns tillgänglig för att svara på frågor. Totalt sett så skulle vi varmt rekommendera henne till alla som står i begrepp att göra en fastighetsaffär.
    2016-06-13 Malin D svarar Ulla-britt L
    Tack för din fina återkoppling och rekommendation. Det var väldigt roligt att få hjälpa er. Hoppas att ni trivs bra i ert hus. Trevlig sommar! /Malin
Gro Velta
Catarina Tenor