Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Malin Davidsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 92 kunder tycker om Malin Davidsson

• Anette E köpte sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpt pråmkajen 45 i örebro.
    Positivt bemötande, stor servicekänsla, kunnig, klar o tydlig, allt iordning, uppmärksam o hör alltid av sig snabbt, uppskattar att hon hörde av sig o frågade hur det gått då hon fick förhinder att närvara vid tillträdet, känns tryggt att göra affär med Malin som mäklare och hon är någon jag kan varmt rekommendera./Anette Ericsson Läs mer
    2018-12-04 Malin D svarar Anette E
    Tack Anette för din rekommendation och de fina orden! De glädjer mig att ni uppskattar mitt sätt att arbeta och att ni känt er trygga med er köp! Hoppas nu att ni ska trivas bra i er nya bostad och här i Örebro!
    Passar på att önska er en trevlig jul och gott nytt år! /Malin
  • Jennifer M köpte sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte en bostadsrätt i Örebro. Malin var suverän som mäklare! Enkel att nå även på kvällstid, alltid tillgänglig och trevlig. Vi har ingenting att klaga på, vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare Läs mer
    2018-11-30 Malin D svarar Jennifer M
    Tusen tack för erat fina omdöme! Jag hoppas att ni ska trivas kanon i er nya bostad och här i Örebro!
    Vi hörs vidare gällande spotlight i lägenhet och hoppas att det ska vara löst snabbt! /Malin
  • Linnea G sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anlitade Malin Davidsson, Fastighetsbyrån Örebro, för att sälja vår bostadsrätt. Kan varmt rekommendera henne. Mycket noggrann, seriös och kunnig. Alltid trevlig och tillmötesgående och vi upplevde henne som väldigt påläst inför våra träffar. Vi kan inte vara mer nöjda med hennes arbete. Kommer definitivt anlita henne igen om det behövs. Läs mer
    2018-11-27 Malin D svarar Linnea G
    Tusen tack för er fina feedback och rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er och att ni uppskattar mitt arbete. Jag hoppas att ni även ska trivas bra i ert nya boende. Vi hörs vidare!
    /Malin
  • Göran S sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    När jag köpte lägenheten för fem år sedan var det hon som förmedlade den. Hon gjorde då ett så bra intryck at det var naturligt att vända sig till henne mu när jag sålde den. Läs mer
    2018-11-23 Malin D svarar Göran S
    Är väldigt roligt att få göra affärer med dig igen Göran och tack för fint omdöme!
    /Malin
  • Anneli B sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    jag har sålt en bostadsrätt på fyra rum och kök ute i Hovsta
    jag blev väldigt bra bemött, Malin var väldigt proffsig i sitt yrke.
    Jag kände mig väligt trygg med Malin.

Tusen tack Malin! Läs mer
    2018-11-12 Malin D svarar Anneli B
    Tack för de fina orden Anneli! De glädjer mig att du uppskattar mitt arbete. Vi ses på tillträdet!
    /Malin
  • Caroline B sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Fick mkt bra bemötande.
    Malin var duktig o professionell.
    Hon utförde försäljningen på ett mkt bra sätt. Läs mer
    2018-10-17 Malin D svarar Caroline B
    Tack för era fina feedback! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen på tillträdet! /Malin
  • Michael W sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade som det borde, inget krångel Läs mer
    2018-09-19 Malin D svarar Michael W
    Tack Michael för er feedback och roligt att ni tycker allt funkat som de ska!
  • Hava A
    Hava A sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Malin sålde våran bostadsrätt. Vi var jätte nöjda med henne. Hon är professionell, duktig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommendera Malin. Läs mer
    2018-09-19 Malin D svarar Hava A
    Tusen tack för era rekommendationer och era fina ord! Hoppas att ni ska trivas bra i er nya bostad nu. Hälsa familjen!
    /Malin
  • Staffan W köpte sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande och kunnig! Läs mer
    2018-09-19 Malin D svarar Staffan W
    Tack för er feedback! Jag hoppas att er son ska trivas bra här i Örebro.
  • Peter R
    Peter R sålde sin bostad med hjälp av Malin Davidsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt i centrala Örebro och Malin har skött denna försäljning på ett mycket positivt och proffsigt sätt.
    Malin har kommit med många goda råd om hur jag skulle styla lägenheten inför visningarna. Läs mer
    2018-09-19 Malin D svarar Peter R
    Vad roligt att du uppskattar mina råd och min sätt att arbeta! Vi ses på tillträdet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson