Marthina Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 23 Läs vad Marthina Almgren

• Thomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-16

Centralt Norr
    Köpt en 1,5

Blev bemött på proffesionellt och trevligt sätt

Hade inga direkta förväntningar men Marthina var himla service inriktad och var duktig på att skapa trygghet

Avslutningsvis är jag nöjd med själva upplevelsen Läs mer
  • Katarina W köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-09

Adolfsberg / Södra Lindhult
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Fick bra info och hon tog reda på det jag frågade om hon inte visste.
    Rekommenderar henne varmt Läs mer
    2019-10-11 Marthina A svarar Katarina W
    Tack så mycket för din fina Reco Katarina.
    Jag hoppas du kommer trivas jättebra i ditt nya hem!
  • Peter F sålde sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-30

Vasastan
    Vi ville sälja vår lägenhet snabbt pga utlandsflytt. Marthina var väldigt snabb och fokuserad på uppdraget. Hela affären från start till mål gick på mindre än 3 veckor och vi fick det pris som vi hade som mål. Jättebra jobbat :) Läs mer
    2019-10-07 Marthina A svarar Peter F
    Tack för den fina Recon, det värmer verkligen!
    Det var ett nöje att förmedla eran fina bostad! :)
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-04

Rynningeåsen
    Trevlig och tillmötesgående. Snabb. Läs mer
    2019-09-30 Marthina A svarar Johan S
    Tack för din Reco, jag hoppas ni kommer trivas!
  • Tommie L sålde sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-12

Södra Bettorp
    Sålde min första lägenhet med Marthina och hon var tydlig, tillmötesgående och är en professionell mäklare. Som person är hon mycket trevlig och ger ett tryggt omhändertagande som får en att känna sig välkommen i mäklardjungeln.
    Rekommenderar att anlita henne, man blir inte besviken. Läs mer
    2019-08-22 Marthina A svarar Tommie L
    Tack för din fina Reco Tommie! Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid och bedömde mitt arbete.
  • Linnéa B köpte sitt hus med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-07

Ekeby-Almby
    Jag har köpt ett radhus. Vi fick ett jättebra bemötande av Marthina. Hon var alltid trevlig, tillmötesgående och svarade på alla våra frågor! Läs mer
    2019-08-09 Marthina A svarar Linnéa B
    Vad glad jag blir att läsa att ni är så nöjda. Stort lycka till med radhuset!
  • Gunnar E sålde sitt hus med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-21

Rynningeåsen
    Mycket kunnigt o bra utfört arbete vid försäljning av bostadsrätt Läs mer
    2019-08-09 Marthina A svarar Gunnar E
    Tack för din rekommendation Gunnar!
  • Carolina köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-10

Sörbyängen
    Engagerad och tillgänglig mäklare som svarade på alla funderingar som fanns för mig som köpare. Skulle varmt rekommendera Marthina och fastighetsbyrån i Örebro till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-06-19 Marthina A svarar Carolina
    Tack så mycket för din rekommendation!

Jag önskar er en trevlig sommar!
  • Mikael P köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-24

Almby
    Köpt en bostadsrätt (2rok) i Almby, mycket nöjd med smidig och snabb affär. Bra och snabb attention om man haft frågor.

Supernöjd!! Läs mer
    2019-05-27 Marthina A svarar Mikael P
    Vad kul att höra att ni är nöjda, tack så mycket för din rekommendation Mikael!
  • Caroline C sålde sitt hus med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-18

Lanna
    Vi sålde vår bostadsrätt och är bara nöjda med Marthina. Superfint bemötande, lätt och smidigt att få kontakt med. Glad och positiv.

Vi har bara positivt att säga om henne! Läs mer
    2019-05-21 Marthina A svarar Caroline C
    Tack så mycket för de fina orden!

Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson