Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Marthina Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 11 kunder tycker om Marthina Almgren

• Kajsa G sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-10

Fantastisk mäklare som på ett trevligt och professionellt sätt hjälpt mig att sälja min bostad! Läs mer
  • Gösta G
    Gösta G sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Bostadsrätt
    Utmärkt
    Korrekt
    Punktlig
    Snabba svar
    Kunnig Läs mer
  • Ellinor D sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-20

Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Marthina! Vi är jättenöjda och har verkligen känt oss trygga och hörda under processen! Läs mer
  • Kent V sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-19

Proffsig, lyhörd, effektiv och inläst på området gav ett försäljningsresultat som väl uppfyllde våra förväntningar! Läs mer
  • Isabella J skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-24

Marthina hjälpte mig med min första försäljning och gav mig bra vägledning under hela processen. För mig var snabb återkoppling en viktig punkt när jag valde mäklare vilket Marthina levererade under hela affären. Hon är otroligt professionell och fick mig att känna mig trygg från början till slut. Jag ser fram emot att göra fler affärer med Marthina i framtiden. Läs mer
  • Maria P sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-05

Marthina Almgren har sålt vår lgh (1 rum o kök) i Örebro. Vi har haft ett mycket gott samarbete med Marthina och känner oss verkligen nöjda med försäljningen. Marthina har ett trevligt bemötande, är hjälpsam och hon är verkligen professionell i sitt arbete. Planeringen har varit utmärkt för trots stiltje på bostadsmarknaden under våren har vi känt oss trygga och haft goda förhoppningar om en lyckad försäljning! Läs mer
  • Kim L skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-05

Köpte en övernattningsbostad, en liten etta. Fick en snabb visning efter kontakt och sedan följde hon upp och gav ett genuint och påläst intryck. Hade en bra och tydlig dialog under hela processen och jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är. Läs mer
  • Niklas Ö sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-04

Sålde en bostadsrätt, proffsig och påläst hela vägen! Alltid glad och positiv vid frågor! Kan gladeligen rekommendera henne! Läs mer
  • Anna A skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-05-08

Jag har sålt min bostadsrätt. Mäklaren har bemött mig på ett trevligt och förtroendeingivande sätt under processen av försäljningen. Innan försäljningen hoppades jag på att märklaren skulle ta ansvar för allt som hörde försäljningen till så att jag som kund kunde genomgå en så smidig och enkel affär som möjligt och detta har verkligen överensstämt med min förväntning. Läs mer
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-04-20

Martina var Trevlig, flexibel och målinriktad. Gav oss bra feedback och stöd. Vi är mycket nöjda med Martina och skulle gärna anlita henne igen för köp eller försäljning! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson