Marthina Almgren
en del av Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Marthina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Marthina Almgren

• Isabella J skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Marthina hjälpte mig med min första försäljning och gav mig bra vägledning under hela processen. För mig var snabb återkoppling en viktig punkt när jag valde mäklare vilket Marthina levererade under hela affären. Hon är otroligt professionell och fick mig att känna mig trygg från början till slut. Jag ser fram emot att göra fler affärer med Marthina i framtiden. Läs mer
  • Maria P skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Marthina Almgren har sålt vår lgh (1 rum o kök) i Örebro. Vi har haft ett mycket gott samarbete med Marthina och känner oss verkligen nöjda med försäljningen. Marthina har ett trevligt bemötande, är hjälpsam och hon är verkligen professionell i sitt arbete. Planeringen har varit utmärkt för trots stiltje på bostadsmarknaden under våren har vi känt oss trygga och haft goda förhoppningar om en lyckad försäljning! Läs mer
  • Kim L skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpte en övernattningsbostad, en liten etta. Fick en snabb visning efter kontakt och sedan följde hon upp och gav ett genuint och påläst intryck. Hade en bra och tydlig dialog under hela processen och jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är. Läs mer
  • Niklas Ö skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålde en bostadsrätt, proffsig och påläst hela vägen! Alltid glad och positiv vid frågor! Kan gladeligen rekommendera henne! Läs mer
  • Anna A skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har sålt min bostadsrätt. Mäklaren har bemött mig på ett trevligt och förtroendeingivande sätt under processen av försäljningen. Innan försäljningen hoppades jag på att märklaren skulle ta ansvar för allt som hörde försäljningen till så att jag som kund kunde genomgå en så smidig och enkel affär som möjligt och detta har verkligen överensstämt med min förväntning. Läs mer
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Martina var Trevlig, flexibel och målinriktad. Gav oss bra feedback och stöd. Vi är mycket nöjda med Martina och skulle gärna anlita henne igen för köp eller försäljning! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte vår första bostadsrätt av Marthina och hon var väldigt proffsig och tydlig under budgivningen och vid kontraktsskrivningen. Hon levde upp till våra förväntningar genom att vara tillförlitlig, kunnig och tillmötesgående. Mathina mötte våra behov och var inte alls påstridig som vissa mäklare kan vara vilket vi uppskattade jättemycket Läs mer
Malin Davidsson
Thomas Rylander