Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Marthina Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 16 Läs vad Marthina Almgren

• Carolina köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-10

Sörbyängen
    Engagerad och tillgänglig mäklare som svarade på alla funderingar som fanns för mig som köpare. Skulle varmt rekommendera Marthina och fastighetsbyrån i Örebro till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-06-19 Marthina A svarar Carolina
    Tack så mycket för din rekommendation!

Jag önskar er en trevlig sommar!
  • Mikael P köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-24

Almby
    Köpt en bostadsrätt (2rok) i Almby, mycket nöjd med smidig och snabb affär. Bra och snabb attention om man haft frågor.

Supernöjd!! Läs mer
    2019-05-27 Marthina A svarar Mikael P
    Vad kul att höra att ni är nöjda, tack så mycket för din rekommendation Mikael!
  • Caroline C sålde sitt hus med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-18

Lanna
    Vi sålde vår bostadsrätt och är bara nöjda med Marthina. Superfint bemötande, lätt och smidigt att få kontakt med. Glad och positiv.

Vi har bara positivt att säga om henne! Läs mer
    2019-05-21 Marthina A svarar Caroline C
    Tack så mycket för de fina orden!

Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Carl-Philip G köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-18

Centralt Öster
    Rak, tydlig och riktigt trevlig. Fortsätt så! Läs mer
  • Mats P köpte sin lägenhet med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-18

Örnsro
    Bra proffesionellt bemötande, rekommenderas Läs mer
  • Kajsa G sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-10

Fantastisk mäklare som på ett trevligt och professionellt sätt hjälpt mig att sälja min bostad! Läs mer
  • Gösta G
    Gösta G sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Bostadsrätt
    Utmärkt
    Korrekt
    Punktlig
    Snabba svar
    Kunnig Läs mer
  • Ellinor D sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-20

Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Marthina! Vi är jättenöjda och har verkligen känt oss trygga och hörda under processen! Läs mer
  • Kent V sålde sin bostad med hjälp av Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-19

Proffsig, lyhörd, effektiv och inläst på området gav ett försäljningsresultat som väl uppfyllde våra förväntningar! Läs mer
  • Isabella J skrev om Marthina Almgren en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-24

Marthina hjälpte mig med min första försäljning och gav mig bra vägledning under hela processen. För mig var snabb återkoppling en viktig punkt när jag valde mäklare vilket Marthina levererade under hela affären. Hon är otroligt professionell och fick mig att känna mig trygg från början till slut. Jag ser fram emot att göra fler affärer med Marthina i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson