Mattias Adayson är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Mattias Adayson har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Mattias Adayson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Adayson har haft 26 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 39 Läs vad Mattias Adayson

2022-09-29 Verifierad kund
    Hade inga förväntningar alls men mattias fick oss att känna oss bekväma i vårt köp och att han alltid fanns när vi behövde något Super trevlig fint bemötande och väldigt professionell och genuin mäklare! Vi är jätte nöjda och rekommenderar Mattias Adayson stort!
    Stort tack för dem fina orden. Grattis till nya bostaden! Mattias Adayson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Södra Ladugårdsängen
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi fick ett gott bemötande av Mattias som med kunnighet, tydlighet och positiv energi lotsade oss genom hela försäljningen.
    • Hampetorp
    2022-09-11 Verifierad kund
    Proffesionell och bra på att förklara
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Hampetorp
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vi är förstagångssäljare och har har blivit så bra omhändertagna. Både med alla miljoner frågor vi har ställt i tid och otid samt tryggheten i att Mattias vet vad han gör. Om vi ska köpa eller sälja igen så kommer vi absolut att kontakta Mattias återigen!
    Stort tack för ett trevligt samarbete!
    Stort lycka till😊
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig och saklig. Mycket bra person och mäklare
    Tack så mycket Stefan för ditt omdöme! Mattias Adayson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Centralt Öster
    2022-06-06 Verifierad kund
    2022-05-29 Verifierad kund
    Hej.Mattias är mycket bra och jag är jättenöjd.mvh Ivan
    Tack så mycket Ivan! Mattias Adayson
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevlig i bemötande. Lugn vilket inget en trygghet.
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar och bortom dessa. Så nöjd med helheten och upplevelsen. Var tidigare orolig för försäljningen men den oron försvann tack vare mäklaren.
    Tack så mycket för den fina orden. Skönt att ni känner er nöjda! Mattias Adayson
    • Centralt Väster
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Förklarar allt på ett sakligt och tydligt sätt. Väldigt lätt att ha att göra med.
    Bra uppföljning och kontakt.
    Lika trevligt att få hjälpa dig Adam!
    Grattis och stort lycka till!
  • sålde en tomt med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Odensbacken
    2022-03-29 Verifierad kund
    Snäll, trevlig och hjälpsam kille. Tycker Mattias har gett mig bra service, upplevde att han är proffsig och var alltid tillgänglig att svara på mina frågor. Tvekar inte att anlita honom som din mäklare.