Mattias Adayson

Mattias Adayson

Mattias Adayson är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Mattias Adayson har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Mattias Adayson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Adayson har haft 34 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 23 Läs vad Mattias Adayson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-08-29
    Mattias ger ett proffsigt intryck och har ett bra sätt att bemöta kunderna
    • Sörbyängen
    2021-06-14
    Mattias är den typ av mäklare vi har eftersökt.
    Från dagen vi träffades första gången till att vi skrev kontrakt, så har Mattias levererat säkerhet och ett professionellt engangemang.

Han beskrev för oss hur en process går till och vägledde oss hela vägen till målet.

Han sålde vår bostad till föreningsrekord och jag kan säga såhär. Det är absolut inte vår sista affär med honom.

Jag kan starkt rekommendera Mattias till dem som vill ha bra engangemang och vägledning.
    Vi är jätte nöjda!
    Tack så mycket Tony. Hoppas att ni är nöjda! Mattias Adayson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Ekeby-Almby
    2021-06-07
    Har sålt tomt med sommarhus. Är mycket nöjd med Mattias som mäklare, klara och tydliga besked och mycket bra bemötande, proffsigt!
    Tack så mycket för de fina orden! Mattias Adayson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Rynningeåsen
    2021-06-04
    Jag har köpt en bostadsrätt!
    Han gav mig bra tips och var väldigt hjälpsam genom hela processen!
    Han levde upp till mina krav av vad en mäklare ska vara.
    2021-05-31
    Lyckades med snabb försäljning under tidspress! Helnöjd!
    • Lundby
    2021-05-26
    Fick iväg vår bostad för en summa vi inte ens kunde drömma om. Fantastiskt mäklare med huvudet på skaft! Bra bemötande från början till slut och alltid tillgänglig. Ni som har tankar på sälja, tveka inte att anlita denna mäklare☺️
    • Sörby
    2021-05-26
    Sålde min bostadsrätt. Gick väldigt snabbt och smidigt och jag kunde luta mig tillbaka medan Mattias skötte resten. Rekommenderas!
    2021-05-24
    Flexibel, väldigt närvarande och proffsig under samtliga steg.
    • Rynninge
    2021-05-04
    Vi är jättenöjda med Mattias då han alltid var tillgänglig, förstående och lätt att prata med.
    • Sörbyängen
    2021-05-04
    Mattias är super trevlig och tillmötesgående! Du känner dig trygg i hans omgivning och han får sina kunder att känna sig avslappnade. Alltid ärliga åsikter från hans sida, då han vill sin kunds bästa!

Vi har haft nytta av honom i både vår försäljning, kommande köp och familjens köp. Vi kommer definitivt inte att byta ut honom i framtiden!