Läs vad 5 Läs vad Mattias Adayson

• 2020-12-09
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och dokumentation inför försäljningen. Förväntningarna överträffades genom en mycket snabb försäljning.
    Conny R
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Ladugårdsängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
  • 2020-12-04
    Vi är jättenöjda med att Mattias ansvarade för försäljningen av vårt radhus! Han var alltid tillgänglig och lyhörd. Gott bemötande och flexibel- vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    Ida B
    • 96.0 m²
    • Nya Hjärsta
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
  • 2020-11-20
    Jag har blivit väldigt bra bemött av Mattias, han har hjälpt mig och uppdaterat mig under hela processen. Jag har aldrig sålt en fastighet förut och har inte så bra koll på hur allt går till men Mattias har förklarat för mig och har svarat på alla mina frågor.
    Ebba K
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
  • 2020-11-12
    Försäljning av radhus, bostadsrätt, blev bra bemött av mäklaren och hade fortlöpande kontakt. Det tog en vecka från första mötet med mäklaren till försäljningen var klar. Suveränt!
    Christina E
    • 80.0 m²
    • Björkhaga
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Adayson en del av Fastighetsbyrån Örebro
  • 2020-11-10
    Sålde en 4a på 104kvm, tog in ett par mäklare som verkade duktiga men de kändes inte som att de trodde på objektet till det priset vi ville ha. Tog in Mattias, han trodde på det. Han jobbade hårt,återkopplade och var tillgänglig hela tiden. Vi fick det vi ville ha innan visning!
    Johnny Pettersson B
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Sörbyängen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte