Michael Kaya

Michael Kaya

Michael Kaya är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Michael Kaya har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Michael Kaya har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Michael Kaya har haft 110 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 68 Läs vad Michael Kaya

• Ladugårdsängen
    2021-07-25
    Michael var väldigt tillmötesgående och
    ingav ett förtroende vid visningen utav lgh och även vid kontraktskrivningen. Var väldigt lätt att kontakta, och kunde förmedla svar på frågor vi hade. Vi är mycket nöjda och snart flyttar vi in på Ladugatan 9. Mvh Kjell och Lisbeth Olsson
    • Ladugårdsängen
    2021-07-23
    Michael är en riktigt grym mäklare!
    Han såg till att jag fick ett riktigt bra pris på min bostadsrätt. Kan starkt rekommendera honom.
    • Sörbyängen
    2021-06-29
    Michael är lyhörd och vill tillgodose mina önskemål. Han förklarar väl hur han tänker och vad han har för plan. Trevlig att ha att göra med och ser till att ordna det som ordnas krävs.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Mosås
    2021-06-17
    Trevlig och proffesionellt! Hade väldigt bra tålamod och gjorde sitt yttersta!
    • Centralt
    2021-06-16
    Toppen bra mäklare! Alltid trevlig och hjälpsam. Han skötte allt jätte bra. Vi är väldigt nöjda med Michael och kan rekommendera han alla dagar i veckan!
    • Centralt Öster
    2021-06-14
    Blev tipsad om Michael av en vän, jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att vi skulle få så bra betalt för vår bostad. Michael sålde den till ett pris långt över vår förväntan. Proffesionell & tillgänglig, svarade nästan alltid om inte så fick jag alltid ett sms.
    • Björkhaga
    2021-06-14
    Vi ringde Michael i förhoppning om att hitta en bostad. Han ringde tillbaka 3 dagar efter med vår drömlägenhet som vi sedan köpte samma dag som vi var på förhandsvisning. Service i världsklass ! Tack Michael, rekommenderar starkt !!
    • Södra Ladugårdsängen
    2021-06-14
    Mäklare mött mig på en bra sätt, han verkade kunnig och jag vill gärna rekommendera honom till de andra dom vill köpa lägenhet.
    • Solhaga
    2021-05-26
    Köpt lägenhet i Solhaga
    På visningen var han närvarande men inte påstridig. Fanns inärheten när vi tittade runt men inte på. Svarade på alla frågor vi hade.
    Vänlig och professionell.
    • Södra Bettorp
    2021-05-09
    Michael har varit en mycket professionell, serviceinriktad och kunnig mäklare så hjälpte mig att på ett snabbt och smidigt sätt sälja min bostadsrätt. Affären gick över förväntan och jag är mycket nöjd med kontakten och försäljningen.