Michael Kaya
Registrerad mäklare sedan 2020-04-14
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Michael Kaya

• Murat D sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-13

Sörbyängen
    - Bostadsrätt.
    - Via vänner.
    - Förväntningarna var en bra försäljning med ett bra utpris och accept.
    - Fantastisk och enkel. Läs mer
    Michael K gillar detta
  • Bo L sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-09

4:a
    Bettorp/lillån
    med och på hugget en trevlig figur han sålde 1 bostadsrätt åt oss
    han var bra fixade det jag ville att han skulle fixa
    BRA !! Läs mer
    Michael K gillar detta
  • Therése A sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-06

2:a
    Sålde en 2:a. Michael var trevlig i sitt bemötande. Tydlig i sin kommunikation och lätt tillgänglig. Gav ett tryggt intryck från början till slut. Läs mer
    Michael K gillar detta
  • Elma S sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-13

Väster Park
    Väldigt nöjda med Michael Kaya som hjälpte oss sälja vår trea på Västra Park i Örebro. Från början till slut genom hela processen har han varit trevlig, engagerad och alltid snabb med att återkoppla. Försäljningen gick över förväntan och vi fick bostadsrätten såld till ett mycket bra pris. Kan varmt rekommendera Michael till alla. Läs mer
    Michael K gillar detta
  • Johannes M sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-08

Mellringe
    Jag sålde min bostadsrätt på irisgatan fick bästa tänkbara bemötandet av Michael Kaya. Jag fick mycket bättre hjälp än förväntat. Han är nog den grymmaste mäklaren jag träffat och har varit ett otroligt stöd under denna process Läs mer
    Michael K gillar detta
  • Lucas C sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-08

Mellringe
    Väljer man inte Michael Kaya som mäklare till sitt objekt så kan jag bara säga att man missar något mycket speciellt. Rekommenderar starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson