Michael Kaya

Michael Kaya

Michael Kaya är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Michael Kaya har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Michael Kaya har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Michael Kaya har haft 67 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 35 Läs vad Michael Kaya

• 2020-11-30
    Varmt rekommendera och bra samtalet som allt är ok och ordentligt.
    Tobias Deep S
    • 62.5 m²
    • Centralt
  • 2020-11-30
    Sålde lägenhet. Blev bemött på ett proffesionellt sätt. Förväntningarna var att hen skulle anstränga sig och göra sitt bästa och det uppfylldes. Mycket bra upplevelse
    Ibrahim A
    • 51.0 m²
  • 2020-11-26
    Bra tillgänglighet. Trevligt bemötande. Kändes trygg och pålitlig. Hjälpte mig med ett köp som passade mina behov och förutsättningar. Tillmötesgående.
    Claudia A
    • 62.0 m²
  • 2020-11-21
    Jag har sålt ett hus Jag blev professionellt bemött, Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Jag tycker allt gick väldigt bra , och allt var proffesionellt . Är mycket nöjd, Tack
    Chris Suleyman D
    • 160.0 m²
    • Nya Hjärsta
    sålde sitt hus med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro
  • 2020-11-17
    Michael var väldigt bra och förmedla allt på ett utmärkt sätt.
    Eric J
    • 62.0 m²
  • 2020-11-10
    Michael kaya har sålt vårat radhus i björkhaga. Anledningen till att vi valde honom var på grund av rekommendationer från bekanta där han gjort gott intryck. Vi tyckte att det var en trygg affär där vi fick snabb återkoppling och uppdatering på allt som hände. Hade vi frågor så visste vi att vi hade ett svar inom kort tid. Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut.
    Andreas E
    • 79.0 m²
  • 2020-11-10
    Jag har träffats många mäklare men Micheal Kaya är den bästa jag har träffat. Han har väldigt bra bemötande och mycket hjälpsam, vet exakt vad han gör. Kunde han inte svara i telefon så fick man alltid sms att han skulle ringa tillbaka och det respekterar jag väldigt mycket. Jag kommer rekommendera honom för andra plus är det något jag ska köpa eller sälja så är det Micheal som gäller för mig.
    Tomas W
    • 90.0 m²
    • Ladugårdsängen
  • 2020-11-06
    Efter att haft en annan mäklarfirma, som haft 7 månader på sig att sälja lägenheten löste Michael det på 2 veckor från att vi skrev på. Kaya är en som får ihop affären och kommer i framtiden ringa till honom först när det kommer till köp och försäljning av fastigheter. Driven och svarar alltid snabbt.Värt att lägga några extra tusenlappar för att få en toppmäklare som han.
    Fredrik N
    • 61.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
  • 2020-11-04
    Jag köpte en bostadsrätt på 2 rum byggt 2018. Jag fick tips av mäklaren om denna bostad på en annan visning där han frågade vad jag var ute efter eftersom lägenheten jag kika på inte riktigt var för mig. Han var väldigt snäll och fixade förhandsvisning och ordna en bra affär. Det enda jag uppmärksammade var att mäklaren inte hade all info om lägenheten när vi var på förhandsvisningen men allt gick väldigt fort och han hade precis fått denna lägenhet på sitt bord så allt sånt var förståeligt. Jag är nöjd med bemötande och han var väldigt lätt att ha att göra med.
    Sofia Matilda S
    • 51.0 m²
    • Sörbyängen
  • 2020-11-03
    Sålde en lägenhet på 3 rum och kök. Kan med stort rekommendera Michael! Riktigt proffsig och tillmötesgående, följer upp och säkerställer för en trygg affär. Tryggt och smidigt hela vägen.
    Joachim B
    • 79.0 m²
    • Björkhaga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Kaya en del av Fastighetsbyrån Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte