Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Mikael Rantala
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 25 Läs vad Mikael Rantala

• Jeanette S
    Jeanette S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-22

Jag har sålt ett hus!
    Mikael var proffesionell, tydlig, rak och trevlig. Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Bo Ralf A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-22

Fjugesta
    Försäljning av hus i samband med separation, Mikael var lugn och trygg, snabb både i planering och avslut. Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-11

Fjugesta
    Har sålt ett små hus och har upplevt allt som positivt med Mikael rantala. Bra bemötande och och full koll på allt. Så ett kanon jobb måste jag säga... Kommer och har redan rekommendera Mikael till andra om dom ska sälja eller
    köp bostad. Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Sylvia H köpte sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-07

Mikael är en mycket duktig och trevlig mäklare som går utöver det vanliga för att tillmötesgå klientens behov. Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Freyr Gauti S köpte sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-05

Bra service och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Inga-Lill E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-24

Hagaby
    Sålt hus.
    Mycket trevligt.
    Att möta en trevlig skicklig mäklare,som levde upp för sin uppgift.
    Och det gjorde Mikael verkligen hjälpsam, empatisk, meddelade även hur läget låg till under tiden, supertrevlig .
    Och snabbt gick det.
    Så jag är verkligen nöjd. Läs mer
    2019-04-29 Mikael Rantala svarar Inga-Lill E
    Tack för dom fina orden Inga-Lill!
    Mikael Rantala gillar detta
  • Susanne R köpte sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-08

Ekeby-Almby
    Har köpt en liten sommarstuga. Mäklaren har ställt upp och var väldigt serviceinriktad med gott o positivt bemötande under större delen av affärens genomförande..
    Däremot så var vissa saker oklara gällande detaljplan och arrende, vilket jag själv fått gräva i och ta reda på vad som gällde. Anser att det borde ligga på mäklaren att ta reda på vad som gäller. Under den perioden, när affären redan var påskriven o klar, så var det svårt att få kontakt med mäklaren. Blev hänvisad till annan person på byrån, vilket jag inte accepterade.

Sammanfattningsvis så är ändå huvuddragen att jag är nöjd med mäklaren och hans bemötande . Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Jonas A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-07

Köpt villa. Mikael var trevlig, smidig och ordnade snabba svar på olika frågor. Han var lätt att få tag på och allt gick utan missöden. Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Andre N köpte sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-03

Latorp
    Vi har köpt en vila. Vi blev väldigt bea bemöt av honom, han var väldigt snäll och informerade oss om saker och ting så att man vet vad som pågår. De förväntningar vi hade var väll att möta en trevlig person som kommer vägleda oss och ge oss de kunskap som vi inte visste om så vi kan få de bästa bostad som möjligt och det tycker vi att bi fick. Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Lars-åke E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-26

Hovsta
    Säljare av bostad. Fick inte betalt med det mäklare kalkylerade med. Men är nöjd med det jobb Mikael har gjort. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson