Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Mikael Rantala
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 12 kunder tycker om Mikael Rantala

• Greta A
    Greta A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-14

2:a
    Ekeby-Almby
    Sålt sommarstuga m tomt. Mikael är en mycket bra och trevlig säljare! Han ger ett seriöst och kompetent intryck. Man fattar tycke för honom direkt. Han kommer in som en frisk fläkt och skapar ett omedelbart förtroende.jag är nöjd med hans resultat i vårt ärende. Läs mer
    2019-02-14 Mikael Rantala svarar Greta A
    Tack så jättemycket för dom fina orden, ha en fortsatt fin dag Greta!
  • Irène K
    Irène K sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-13

7:a
    145m²
    Mikael Rantala har sålt mitt hus och han har lagt ner mycket med energi för att jag skulle bli nöjd. Han har informerat mig fortlöpande om hur intresset var och hur många som kom på visningarna. Då jag inte har erfarenhet av husförsäljning, sedan tidigare, så tycker jag att Mikael har skött det hela utmärkt. Han uppträdde hela tiden med glatt humör så jag rekommenderar honom tilt fortsatt arbete som mäklare.
    MVH Iréne Kluge Läs mer
    2019-02-14 Mikael Rantala svarar Irène K
    Hej Irene!
    Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas att du får en fortsatt fin dag så ses vi snart!
    Mikael Rantala gillar detta
  • Niklas S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

5:a
    Latorp
    Vi sålde vår villa.

Jag tycker att Mikael är en väldigt trevlig och positiv mäklare.
    Dock så har kommunikationen varit lite sisådär, har fått frågat om info några gånger som jag tycker ska ligga i hans intresse att meddela utan frågan.

Det bokades in en förhandsvisning för ett antal familjer som Mikael på väldigt kort varsel inte kunde närvara på, där fick vi själva agera mäklare och visa runt familjerna.
    Känndes inte riktigt bra då varken jag eller min fru sålt en fastighet innan och inte vet vad som "får och in får" sägas.

Men allt som allt är vi nöjda med resultatet och som tidigare sagt så är Mikael alltid trevlig när man ringer eller pratar med honom på något sätt. Läs mer
  • Jessica Linnea S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

5:a
    Latorp
    Vi sålde ett hus i Latorp. Allt har gått jätte bra men tyckte ändå att kommunikationen varit dålig.

Fick visa bostaden själv utan att fått nått för de inga avdrag på arvodet.

Vi blev bemötta bra.

Våra förväntningar var att få huset sålt och de fick vi. Så vi är glada. Läs mer
  • Tobias V sålde sitt hus med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

4:a
    Almby
    Vi är överlag nöjda med Mikaels engagemang, driv och tillgänglighet. Sen blev slutpriset kanske inte riktigt i paritet med våra förhoppningar, och heller inte i paritet med Mikaels värdering. I ärlighetens namn prioriterade vi dock en smidig affär framför maximalt försäljningspris. Läs mer
    2019-02-12 Mikael Rantala svarar Tobias V
    Tack för recensionen, hoppas ert nya hus blir kalas! Ses snart!
    Mikael Rantala gillar detta
  • Ola Henrik G sålde sin bostad med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-25

Mikael har med ett högt driv och inspirerande sett genomfört vår husaffär han visar på mycket god känsla för kundbemötande, både för säljare och köpare.Mikael har alltid svarat snabbt på alla frågor vi haft vilket vi uppskattat.Vi kan varmt rekommendera Mikael till alla vår vänner och bekanta. Läs mer
    2019-01-31 Mikael Rantala svarar Ola Henrik G
    Tack Henrik och Maria ⭐️🏡 var kul att jobba med er, nu fortsätter vi tomtletande🏆
    Mikael Rantala gillar detta
  • Jens W sålde sin bostad med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-20

Vi har sålt vårt villa. Vi har mblivit bemötta av en hungrig mäklare.
    Sammanfattningsvis har vår försäljning gått snabbt och vi är nöjda. Läs mer
    2019-01-31 Mikael Rantala svarar Jens W
    Tack Jens och Linda⭐️🏡 nu forsätter vi leta i sörby 🏆
    Mikael Rantala gillar detta
  • Ulf Christer H sålde sin bostad med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-17

Sålt radhus i sörby
    Köpt lägenhet på eyrafältet

Mäklare med glatt, fartfyllt och rakt bemötande.

Väldigt engagerad mäklare som är lätt att nå, svarar han ej så ringer han jämt upp inom kort.
    Mikael var tydlig och gav tips på hur vi skulle fixa hemmet innan visningar.

Då jag aldrig sålt hus förut och han har besvarat alla mina nybörjarfrågor. Läs mer
    2019-01-31 Mikael Rantala svarar Ulf Christer H
    Tack crille och ibba⭐️🏡 hoppas ni ska trivas bra i nya🏆
  • Per-Arne P
    Per-Arne P sålde sin bostad med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-12

Vi har sålt radhus i Örebro. Mikael R har bemött oss på ett bra o trevligt sätt. Vi har upplevt honom som effektiv i sitt arbete med bostads försäljningen som nu blivit genomförd.

PerArne o Eva Petersson-Almby Läs mer
    Mikael Rantala gillar detta
  • Kjell W sålde sin bostad med hjälp av Mikael Rantala en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Trevligt bemötande i alla frågor Läs mer
    2018-11-21 Mikael Rantala svarar Kjell W
    Tack Kjell för det fina omdömet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson