Mikaela Höcke är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Mikaela Höcke har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Mikaela Höcke har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikaela Höcke har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Tack Richard för den rekommendationen! Mikaela Höcke
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Ekeby-Almby
    2021-09-06
    Mikaela är mycket trevlig proffesionellt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Mikaela som en mycket bra mäklare. Mvh/Rolf Knutsen
    Tusen tack Rolf för du tog dig tiden att rekommendera mig! Mikaela Höcke
    • Odensbacken
    2021-09-06
    Vi blev jättebra bemötta av Mikaela, hon har även efter försäljningen varit oerhört hjälpsam.
    Stort tack Ann för den fina rekommendationen! Mikaela Höcke
    • Vinön
    2021-06-30
    Väldigt trevlig, proffsig och hjälpsam.
    Tusen tack för dom orden Sara! Mikaela Höcke
    • Glanshammar
    2021-06-21
    Hej
    Här kommer alla fel som Mikaela har gjort:
    - Budgivning - hon skulle inte tillåta att omogna kille har kommit tillbaka till budgivning - effekten extra 90 KSEK
    - Senare tillträde pga hon har inte levererat alla dokument i tid till SEB. Dåligt kommunikation med banken
    - Hon har inte säkerställt att säljare uppfyller sina ansvarig innan tillträde
    - Har rekommenderat städningsfirman som har inte städat alls innan tillträde och vi var tvungen att kontrollera de efteråt - Mikaela eller säljare ljuger om rekommendation!
    - Efter tillträde hon har bara aktat i säljare skull !
    - Har inte levererat alla bostad dokumentation!
    - Gräsklippning - efter tillträde vårt tomt är nu delat till gräsmattan och "inte" gräsmattan därför det var bara klippt med jätte dåligt sätt del framför huset.
    - Huset efter tillträde har också "varit delat med henne" till rum som behövs städning och de som inte behövs
    - Svarar inte på telefon !
    Jag kan bara beklaga att du upplevt situationen som du gjort. Vår strävan på Fastighetsbyrån är att alltid ha nöjda kunder oavsett om du är köpare eller säljare.

Önskar er stort lycka till med ert nya hus!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Karlslund
    2021-06-18
    Väldigt proffsigt och noggrann. Allt gick smidigt och bra !
    Varmt rekommenderas ! Toppenmäklare !
    Vilken fin rekommendation Samir, tusen tack! Mikaela Höcke
  • Nina M
    köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Lillån
    2021-05-21
    Jag köpte ett parhus genom Mikaela och är supernöjd med allt från bemötande till kompetens! Hon var lätt att få tag på, tillmötesgående och tålmodig med alla mina frågor som första-gångs-köpare. Förutom att hon var glad och trevlig visade hon stor professionalism och kunskap samt att hon var väldigt tydlig, ärlig och pedagogisk i sin kommunikation. Sammanfattningsvis hade jag en utmärkt köpupplevelse och jag uppfattar Mikaela som en kunnig mäklare med ett genuint intresse för att ge både köpare och säljare bästa möjliga service!
    Tusen tack för de fina orden Nina! Mikaela Höcke
  • Gunnar S
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Karlslund
    2021-05-11
    Mikaela har hanterat denna försäljning på ett mycket professionellt sätt, Mikaela har även varit väldigt trevlig, hjälpsam, samt snabbt svarat på en del frågor jag har haft. Jag skulle gärna rekommendera henne. Däremot så blir min fasta kostnad till Fastighetsbyrån för detta ganska dyrt procentuellt, då det bara rörde sig om en liten billig sommarstuga, samt gick väldig snabbt, då den såldes innan visning med. Mvh / Gunnar Stolt
    Tack snälla du för den rekommendationen! Mikaela Höcke
    • Hjulåsen/garphyttan
    2021-04-30
    Proffsig, noggrann och tillgänglig. Har bara bra saker att säga om Mikaela.
    Tack snälla för den rekommendationen Anton! Mikaela Höcke
    • Lillån
    2021-04-07
    Jag har köpt en villa genom den mest öppna och rättvisa budgivningen jag deltagit i. Jag har blivit bemött med sakliga svar, tid och genuint intresse. Hela processen har varit smidig, välskött och trygg.
    Tusen tack för den fina rekommendationen Carla! Mikaela Höcke