Mikaela Höcke
Registrerad mäklare sedan 2019-07-15
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 10 Läs vad Mikaela Höcke

• Charlotte A köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-22

Lundby
    Köpt kedjehus.
    Mikaela var tillgänglig, tydlig, proffsig, tillmötesgående och lätt att ha o göra med. Man kände sig trygg med att hon hade koll på det hon gjorde. Läs mer
    2020-08-07 Mikaela H svarar Charlotte A
    Tusen tack för de fina orden Charlotte!
    Mikaela H gillar detta
  • Johan Ö köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-20

Fjugesta
    Köpt Staveläng höglunda . Vi blev bra bemötta , Allt gick smidigt och vi är super nöjda med Mikaela!
    Johan och Jennifer Läs mer
    2020-08-07 Mikaela H svarar Johan Ö
    Tack Johan och Jennifer för de fina orden och önskar er stort lycka till i ert nya hus!
  • Anna-Carin Ö
    Anna-Carin Ö sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-19

Lundby
    Mikaela hjälpte oss att sälja vårt hus. Jättebra bemötande, trevlig, glad, öppen, ärlig och rak. Bra återkoppling under hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera Mikaela! En toppenmäklare! Läs mer
    2020-05-25 Mikaela H svarar Anna-Carin Ö
    Varmt tack för de fina orden Anna-Carin!
    Mikaela H gillar detta
  • Robert E köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-04-26

Mullhyttan
    Köpt ett sommarställe i Mullhyttan. Mikaela kändes påläst och kunde svara på frågorna man hade. Trots att en mäklare agerar på uppdrag av säljaren kändes hon intresserad och engagerad mot oss. Hon har varit tillgänglig för att svara på frågor varje gång det varit något. Läs mer
    2020-05-06 Mikaela H svarar Robert E
    Stort tack Robert för de fina orden. Hoppas ni får en underbar sommar i huset!
    Mikaela H gillar detta
  • Alice Siri Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-04-16

Fjugesta
    - En villa.
    - Bara blivit bra bemötta.
    - Förväntade oss en tillgänglig mäklare som besvarade frågor och hjälpte oss genom processen på ett smidigt sett. Fick alla förväntningar uppfyllda.
    - Allt jättebra. Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2020-04-16 Mikaela H svarar Alice Siri Margareta H
    Tack Alice för de fina orden. Har varit ett nöje att få förmedla er bostad!
    Mikaela H gillar detta
  • Lars Anders Lorentz F sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-04-13

Glanshammar
    Sålt en liten gård. Mikaela är proffsig, driven och lyhörd. Dessa egenskaper hade jag förväntat mig. Jag har höga krav på allt jag köper, och Mikaela har levererat mäklartjänsten till fullo. Läs mer
    2020-04-16 Mikaela H svarar Lars Anders Lorentz F
    Stort tack Anders för dom fina orden!
  • Maria D köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-04

Vi köpte ett kedjehus genom Mikaela. Hon gav under hela processen ett positivt intryck. Hon var alltid tillgänglig och gav snabba och tydliga svar. Väldigt serviceinriktad och upplevelsen vi båda har av Mikaela är positiv. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-13 Mikaela H svarar Maria D
    Stort tack för dom fina orden Maria!
    Mikaela H gillar detta
  • Niklas J köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-04

Trevlig och tillmötesgående. Det var en snabb affär. Läs mer
    2020-03-13 Mikaela H svarar Niklas J
    Tack Niklas! Stort lycka till med renoveringen!
    Mikaela H gillar detta
  • Helena C köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-22

Jag köpte fritidshuset via henne. Fint bemötande! Läs mer
    2019-10-10 Mikaela H svarar Helena C
    Tusen tack för det fina omdömet Helena!
  • Albin R sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-13

Adolfsberg
    Vi sålde våra villa i Adolfsberg och Mikaela var trygg och professionell genom hela processen.

Kan varmt rekommendera Mikaela till andra som ska sälja sin villa. Läs mer
    2019-10-10 Mikaela H svarar Albin R
    Tack Albin för den fina rekommendationen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson