en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.5 / 5 i betyg — 34 rekommendationer

Läs vad 34 användare tycker om Roland Karlsson

• Jenny E
    Jenny E skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra, vi är jätte nöjda.
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig snabbt avslut. Perfekt utfört arbete.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionellt bemötande.
    Lokalkunskap.
    Det som beslutades hölls.
    En bra mäklare!
  • Sonja B
    Sonja B skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi fick ett gott bemötande. Försäljningen skedde på kort tid och till önskat pris.
  • Hjördis J
    Hjördis J skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket nöjd med Rolands insats - bra återkoppling o mycket energi för att hitta intressanta budgivare. Positiv o smidigt samarbete.
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tycker det har fungerat väldigt bra med Roland.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig och kunnig. Var bra på att förklara steg för steg vad som skulle hände. Över förväntan.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig och kul, erfaren mäklare.
  • Per-axel Å
    Per-axel Å skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har varit på en del visningar å även köpt några objekt.Det har varit trevligt å kunnigt folk på både fastighetsbyrån och banken.Så för oss har det fungerat utmärkt.Så det blir bästa betyg 😄 M.v.h per-axel o lena
  • Urban B
    Urban B skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland är lätt att ha att göra med o har stor kunskap o ger ett förtroendegivande intryck som han kan kombinera med humor o glimten i ögat. Men alltid ytterst på ytterst ett proffsigt sätt
  • Annica E
    Annica E skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En mäklare som säger sig ha full koll på lägen men som ändå ringer ca 10 gånger under visningen av vårt hus och frågar om saker som han "påstod sig ha koll på ". Bestämmer utan vårt godkännande när huset ska skrivas över då han har semester den veckan vi kom överens om ifrån börja.
  • Olov M
    Olov M skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig lätt att ha å göra med
  • Helena I
    Helena I skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland gjorde ett utmärkt jobb. Vi fick snabbt svar på alla frågor vi hade, han var samtidigt väldigt tydlig själv med hur allt skulle gå till då det var första gången vi köpte ett hus.
  • Petra K
    Petra K skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Affären gick lätt och smidigt. Trevligt bemötande. Serviceinriktad. Familjär.
  • Fredric T
    Fredric T skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade bra. Jätte nöjd med bemötandet och hur smidigt allt gick.
  • Björn N
    Björn N skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Han var väl okej. Något forserad då han hade flera uppdrag tätt på varandra samma dag.
  • Karin N
    Karin N skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mån om oss som kund. Vi kände oss väl omhändertagna. Kunnig i fastighets affärer. Tydligt och bra förklarat. Vi känner stort förtroende för Roland!
  • Christian D
    Christian D skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är nöjd med helheten i Rolands agerande, han hade en god tillgänglighet och skötte uppdraget på ett professionellt sätt. Utfallet blev väl inte enligt förväntan men det berodde mera på tidsfaktor, rådande marknadsläge, finansiering mm och kan inte lastas på mäklaren.
  • Karin S
    Karin S skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag som kund är mycket nöjd med Roland som mäklare. Han är trevlig och kan sin sak....det som är bra med honom att han är ärlig, visar och förklarar det man frågar om, rak på sak.
    Jag har rekommenderat andra att vända sig till Roland om dom behöver hjälp med mäklare.
    Jag letar efter en gård till och har vänt mig till Roland för att få hjälp att hitta en bra gård för mitt ändamål.

Mvh Karin
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande. lätt att prata med
    2015-12-14 Roland K svarar Elisabeth G
    Hej och tack för att Ni tog er tid att lämna er bedömning om mig som mäklare vid senaste
    fastighetsaffären. Jag är glad att ha varit till belåtenhet och ber samtidigt att få önska
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En bra, kunnig och kompetent mäklare. Lätt att samtala med.
    Fick bra och saklig information angående försäljningen av huset och om det som hör till.
    Kan varmt rekommenderas.
    2015-12-14 Roland K svarar Barbro L
  • Fastighetsbyrån Örebro
    Fastighetsbyrån Örebro skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    God erfarenhet gällande fastighetsförsäljning.
    Tydlig information, tillmötesgående och påläst gällande aktuell fastighet.
    2015-12-14 Roland K svarar Fastighetsbyrån Örebro
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland har gjort våran husaffär från början till slut på ett föredömligt sätt. Glad med ett trevligt bemötande.
    2015-12-14 Roland K svarar Kjell J
  • Åke T
    Åke T skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Myket bra strålande service GOD JUL till ROLAND
    2015-12-17 Roland K svarar Åke T
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra och saklig mäklare med stor kunskap om området
    2015-12-14 Roland K svarar Thomas A
  • Anders K
    Anders K skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har fått en liknande enkät för flera månader sedan.
    Vår uppfattning är bara positiv om Roland
    2015-12-14 Roland K svarar Anders K
  • Anna-lena R
    Anna-lena R skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland är trevlig, glad och lätt att ha att göra med. Han har hjälpt mig med både köpa och sälja hus. Har ibland haft frågor som kanske inte har att göra med själva objektet att göra. På en mindre ort där ibland folk mår dåligt på olika sätt så sköter han det lite schyst, han kör inte över folk.
    2015-12-14 Roland K svarar Anna-lena R
  • Inger B
    Inger B skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Roland Karlsson är en lättsam och trevlig mäklare, som på ett bra sätt tog hand om försäljningen av min villa. Jag är helt nöjd med bemötandet och hur han presenterade förslaget på hur försäljningen skulle verkställas.
    Allt flöt på utan konstigheter, Roland informerade kontinuerligt till full belåtenhet.
    2015-12-14 Roland K svarar Inger B
  • Elisabet M
    Elisabet M skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan varmt rekommendera Roland Karlsson vi blev väldigt nöjda.
    2015-12-14 Roland K svarar Elisabet M
  • Lars E
    Lars E skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket profesionnell, förstående för problem och allt.

betyg 5.... (website funkar ej..)
    2015-12-14 Roland K svarar Lars E
  • Christian C
    Christian C skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag har både köpt, sålt och fått fastigheter värderade av Roland Karlsson.
    Han har vid alla tillfällen varit både trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Jag har en bra erfarenhet av Roland Karlsson
    2015-12-14 Roland K svarar Christian C
  • Bengt Ö
    Bengt Ö skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag tycker han är oseriös och har svårt att stå för det han säger Vi vara på väg att avbryta då vi inte fick någon bra hjälp av mäklaren det tog 5 mån från vi tog kontakt med mäklaren till vi kunde få ett avslut och det var för att jag själv kontaktade säljaren efter 4 månader och då visste inte säljaren om att vi var intresserade Detta trots säkert 10 samtal till mäklaren Och mäklaren sa att säljaren var utomlands fast de själva sa senare att de varit hemma i Sverige Men efter vi fått kontakt så gick affären fort
  • Sten L
    Sten L skrev om Roland Karlsson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande av en erfaren mäklare som gav goda råd inför försäljningen. Mina förväntningar uppfylldes helt.
    2015-12-14 Roland K svarar Sten L
  • Bengt G