Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Thomas Rylander
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 79 Läs vad Thomas Rylander

• Mona H köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-05

Centralt
    Jag är nöjd med bemötandet och den hjälp vi har fått av Thomas när vi köpte bostad Läs mer
  • Marcus E köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-29

Hovsta
    Köpte en bostadsrätt och fick väldigt mycket hjälp med alla våra frågor. Han är nästan alltid tillgänglig och kollar upp saker som han inte kan svara på direkt. En otroligt trevlig och ärlig mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Thomas S sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-25

Adolfsberg / Södra Lindhult
    Sålt en bostadsrätt typ radhus på 114 kvm.

Thomas agerade proffsigt under hela försäljningen och hade
    ett bemötande av högsta klass!!
    Väldigt nöjda och kändes tryggt att ha honom vid vår sida. Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Tobias D köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-23

Ladugårdsängen
    Proffsig, tydlig och väldigt trevlig! Läs mer
  • Niclaes J köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-15

Grenadjärstaden
    Trevlig och ärlig. Fann svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Leif D sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-08

Centralt
    sålt bostadsrätt i Örebro.Utmärkt bemötande snabb proffsig trevlig. Sammanfattningsvis över förväntan av hela säljförfarandet Läs mer
  • Katarina G sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-12

Grenadjärstaden
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra service! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Josefine B köpte sitt hus med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-06

Södermalm
    Köpt radhus.

Var i kontakt med mäklaren efter visningen och meddelande intresse samt bad honom kontakta oss om några bud kom in för att vi var intresserade. Mäklaren ringde en gång på kvällen utan att lämna meddelande och bestämde sedan signering med en annan köpare när vi inte svarade. När vi väl fick tag på honom la vi bud och fick köpa bostaden. Jag upplevde det som oprofessionellt att inte vänta in oss eller åtminstone göra ett ordentligt försök att få tag på oss (ringde bara en av oss trots att han hade bådas nummer). Läs mer
  • Håkan H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-02

Ladugårdsängen
    Sålt en bostadsrätt, blev bemött på ett bra sätt känner varandra sen tidigare, mäklaren levde upp till dom förväntningar vi hade var lite svår att nå ibland. Läs mer
  • Patrik H köpte sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-21

Thomas var väldigt lätt att ha och göra med samt pålitlig under köpet av min bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson