Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Thomas Rylander
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 73 kunder tycker om Thomas Rylander

• Katarina G sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-12

2:a
    57m²
    Grenadjärstaden
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra service! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Josefine B köpte sitt hus med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-06

5:a
    135m²
    Södermalm
    Köpt radhus.

Var i kontakt med mäklaren efter visningen och meddelande intresse samt bad honom kontakta oss om några bud kom in för att vi var intresserade. Mäklaren ringde en gång på kvällen utan att lämna meddelande och bestämde sedan signering med en annan köpare när vi inte svarade. När vi väl fick tag på honom la vi bud och fick köpa bostaden. Jag upplevde det som oprofessionellt att inte vänta in oss eller åtminstone göra ett ordentligt försök att få tag på oss (ringde bara en av oss trots att han hade bådas nummer). Läs mer
  • Håkan H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-02

4:a
    109m²
    Ladugårdsängen
    Sålt en bostadsrätt, blev bemött på ett bra sätt känner varandra sen tidigare, mäklaren levde upp till dom förväntningar vi hade var lite svår att nå ibland. Läs mer
  • Patrik H köpte sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-21

Thomas var väldigt lätt att ha och göra med samt pålitlig under köpet av min bostadsrätt. Läs mer
  • Felicia G köpte sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-15

Vi köpte ny bostad medans sambon även sålde sin tidigare. Båda med Thomas.
    Vi är super nöjda med honom.
    Tillgänglighet, social, trevlig. Läs mer
  • Erik C köpte sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-22

Allt har varit toppen, lätt att tala med , lätt att få tag i, och väldigt kunnig! Läs mer
  • Anna J skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-12

Vi har sålt vårt BRF radhus. Thomas bemötte oss efter våra förväntningar och önskemål, han såg våra behov och levde upp till våra förväntningar. Mina förväntningar var en smidig affär där vi gjorde vårt bästa för att visa vårt boende från dess bästa sida samtidigt som jag ville att Thomas skulle ge allt för att hitta rätt köpare som var villig att betala bra. Vi hade en bra dialog och ett gott samarbete. Jag rekommenderar Thomas till alla i min närhet som ska sälja. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-31

Vi köpte en lägenhet. Mäklaren Thomas var trevlig och kunde svara och stötta oss i våra funderingar kring köpet och dessförinnan de olika visningarna av bostäder som han hade visat oss. Kontakten skedde via telefon och sms. Vi fick snabba svar och återkoppling på funderingar.
    Jag är mycket nöjd med köpet och mäklaren Thomas Läs mer
  • Sarem M sålde sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-30

- Bostadsrätt(nyproduktion), köpt och sålt.
    - Trevligt, vänskapligt bemötande.
    - Tillgänglighet, enkel/vänlig kontakt, pålitlighet. Thomas levde upp till mina förväntningar tillräckligt. Jag är nöjd. Läs mer
  • Zero Luisa B sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-30

4:a
    103m²
    Sörbyängen
    Hej !

Första mötet av Tomas va väldigt trevligt och en väldigt öppen och ärlig dialog om vad som gällde inom båda parter. Gillar hans jargong. Väldig lättsam person och ha med att göra. Hade inga förväntningar förutom att han skulle sälja objekten. Jätte bra person att ha med att göra kan varmt rekommendera honom till andra.

Gilla honom pga att han är rak och ärlig person och säger hur saker och ting ligger till.

Mvh Zero Luisa Begallo Morad Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro