Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Thomas Rylander
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07

Läs vad 96 Läs vad Thomas Rylander

• Gunilla E köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-16

Väster
    Köpte en bostadsrätt i Örebro i samband med att jag sålde mitt hus. Från första stund på visningen ingav Thomas R ett stort förtroende och engagemang i sitt uppdrag mot mig som ev köpare. Jag har köpt tre hus och detta är första gången jag känt att en mäklare har engagerat sig i köpare och säljare. Det var ingen stress utan lugnt och sansat fick vi komma fram till köpet som löpte på strålande bra hela vägen Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Irina E köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-12

Vi har köpt en lägenhet till sonen via Thomas. Genom hela köpprocessen har han varit bra stöd och hjälp i alla frågor. Vi har även fått råden kring inköp av vår egen lägenhet. Thomas har ”bjudit” på sin tid och varit tillmötesgående och trevlig! Superbra mäklare! Vi är otroligt nöjda med hans arbete! Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Lars A sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-08-05

Södra Ladugårdsängen
    Vi anlitade Thomas för att sälja vår bostadsrätt i Örebro. Hela processen präglades av engagemang, tillgänglighet, inkännande och kompetens. Dessutom med ett trevligt och lättsamt bemötande. Vi rekommenderar Thomas på det bästa! Läs mer
  • Tommy W sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-19

Seriös, ambitiös och målmedveten. Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-18

Sörby/Eklunda
    Thomas är en utmärkt mäklare som stöttade och hjälpte mig genom alla steg vid försäljningen av min bostadsrätt, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Petrus D sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-16

Mellringe
    Vi sålde en lägenhet med Thomas som mäklare.
    Bemötandet, tillgängligheten och allt var riktigt bra. Thomas skötte det väldigt smidigt, ett bra bollplank och en grym mäklare! Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Josefine G sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-13

Näsby
    Sålde vår bostadsrätt med Thomas och fick suverän service från början till slut. Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Gabriella D sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-10

Mellringe
    Vi har sålt vår lägenhet på Irisgatan. Det har gått jättebra från början till slut tack vare Thomas. En riktigt toppenmäklare!
    Vi hade bara hört bra om Thomas därför valde vi honom som mäklare. Men han överträffade ändå våra förväntningar. Thomas har verkligen tagit hand om allt som haft med försäljningen att göra och vi har känt oss trygga med honom. Vi kommer absolut välja Thomas som mäklare vid fortsatt försäljning/köp. Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-29

Björkhaga
    Avslappnat köp av Bostadsrätt i Björkhaga. Trevlig säljare! Läs mer
    Thomas R gillar detta
  • Magnus K köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-29

Björkhaga
    Köpt bostadsrätt. Thomas har varit proffsig och mycket tillmötesgående och trevlig. Lätt att ha och göra med.
    Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro