Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Thomas Rylander
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 69 kunder tycker om Thomas Rylander

• Felicia G köpte sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte ny bostad medans sambon även sålde sin tidigare. Båda med Thomas.
    Vi är super nöjda med honom.
    Tillgänglighet, social, trevlig. Läs mer
  • Erik C köpte sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt har varit toppen, lätt att tala med , lätt att få tag i, och väldigt kunnig! Läs mer
  • Anna J skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har sålt vårt BRF radhus. Thomas bemötte oss efter våra förväntningar och önskemål, han såg våra behov och levde upp till våra förväntningar. Mina förväntningar var en smidig affär där vi gjorde vårt bästa för att visa vårt boende från dess bästa sida samtidigt som jag ville att Thomas skulle ge allt för att hitta rätt köpare som var villig att betala bra. Vi hade en bra dialog och ett gott samarbete. Jag rekommenderar Thomas till alla i min närhet som ska sälja. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte en lägenhet. Mäklaren Thomas var trevlig och kunde svara och stötta oss i våra funderingar kring köpet och dessförinnan de olika visningarna av bostäder som han hade visat oss. Kontakten skedde via telefon och sms. Vi fick snabba svar och återkoppling på funderingar.
    Jag är mycket nöjd med köpet och mäklaren Thomas Läs mer
  • Sarem M sålde sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    - Bostadsrätt(nyproduktion), köpt och sålt.
    - Trevligt, vänskapligt bemötande.
    - Tillgänglighet, enkel/vänlig kontakt, pålitlighet. Thomas levde upp till mina förväntningar tillräckligt. Jag är nöjd. Läs mer
  • Zero Luisa B sålde sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej !

Första mötet av Tomas va väldigt trevligt och en väldigt öppen och ärlig dialog om vad som gällde inom båda parter. Gillar hans jargong. Väldig lättsam person och ha med att göra. Hade inga förväntningar förutom att han skulle sälja objekten. Jätte bra person att ha med att göra kan varmt rekommendera honom till andra.

Gilla honom pga att han är rak och ärlig person och säger hur saker och ting ligger till.

Mvh Zero Luisa Begallo Morad Läs mer
  • Jarmo R sålde sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har sålt vårt radhus.
    Bemötandet var väldigt bra och tillmötesgående.
    Jag hade höga förväntningar och har det fortfarande tills att allt är klart med deklaration osv.
    Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera mäklaren vi har. Läs mer
  • Therése W
    Therése W skrev om Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte bostadsrätt av Thomas och är supernöjda med den servicen han gav oss. Han är väldigt trevlig, lättsam, flexibel och professionell. Läs mer
  • Jens L sålde sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Thomas bistod med engagemang och tillgänglighet under hela processen vilket resulterade i en snabb och smidig affär vid försäljningen av vår lägenhet. Vi kan absolut rekommendera Thomas! Läs mer
  • Sandra L sålde sin bostad med hjälp av Thomas Rylander en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Väldigt trevlig och lyhörd mäklare som var enkel att ha att göra med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson