Yvonne Kreü
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 81 Läs vad Yvonne Kreü

• Anneli E
    Anneli E sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-09

Hampetorp
    Yvonne gjorde en snabb och engagerad försäljning av vår sommarstuga, vilket vi uppskattade. Läs mer
    2020-07-11 Yvonne K svarar Anneli E
    Tack för ert fina omdöme till mig!
    Ja det gick bra och snabbt och ni har fått mycket bra köpare de passade som "hand i handske".
    Nu kan ni snart lämna över ert fina ställe och få mer ledighet till annat:)
  • Thomas T sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-06

Sålt ett hus och allt gick väldigt smidigt proffsigt till. Läs mer
    2020-07-06 Yvonne K svarar Thomas T
    Stort Tack för ditt fina omdöme! Ja det gick bra och över förväntan inta vad man kunde räkna med i dessa oroliga tider. Det var nån mening med att du väntade ett år:)
    Ha en skön sommar nu!
  • Lars L köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-01

Fjugesta
    Mäklaren var lätt att få kontakt med och lämnade relevanta uppgifter och beskrivningar på den fastighet vi var intresserade av. Läs mer
    2020-07-11 Yvonne K svarar Lars L
    Hej på er och tack för de fina orden!
    Hoppas nu att ni ska trivas i ert fina hus ni köpt:)
  • Ann-kristina A köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-07-01

Glanshammar
    Köpt sommarstuga jättebra men Yvonne var inte så empatisk och prata med oss som vi var småbarn .. har sålt 2 hus tidigare men har aldrig upplevt någon så oprofessionell . Berätta om säljarna arvode och att handpenningen inte räckte .. ingen info nödvändig för oss som köpare. Och det första hon så att vi hade SBAB som bank var att de var värdelösa.. Läs mer
    2020-07-01 Yvonne K svarar Ann-kristina A
    Hej!
    Det var inte roligt att höra att ni tyckte att jag behandlade er som småbarn och jag tyckte vi hade en avslappnad attityd tillvarandra och du skojade friskt med både det ena och andra. att vi tar upp att SBAB kan krångla är för att ni ska veta det då det är en bank som inte har lokalkontor och vi allt som oftast får problem med dem eller rättare sagt köparen får problem och då tycker jag att det är min plikt att tala om det för er. Jag hade en kund som fick lov att ta en annan bank så sent som för två veckor sen.
    Att man pratar om hela affären vid tillträde är inget konstigt och vid denna affär så fick jag påminna säljarna om att arvode skulle bli en särskild utbetalning inget konstigt med det men tråkigt om ni blev illa berörda av det.
    Hoppas ändå att ni ska få många sköna somrar i er stuga!
  • Linda S köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-06-05

Lövängsvägen , Hampetorp.

Kompetent mäklare! Läs mer
    2020-06-05 Yvonne K svarar Linda S
    Hej Linda och tack för ditt omdöme!
    Hoppas nu att du och din familj ska få många fina och soliga somrar i er fina stuga.
  • Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-22

Hampetorp
    Har sålt en gård utanför Örebro.

Bra bemötande

Allt fungerade bra med samsyn tillsammans. Läs mer
    2020-05-22 Yvonne K svarar Bengt S
    Hej o tack för ert fina omdöme om mitt arbete!
    Ja det är stort att sälja en gård som gått i generationer och det är mycket känslor i det men det gick bra och jag tror ni fick en bra köpare som förstår sig på gamla byggnader och kommer att förvalta gården fint.
  • Oanh L köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-22

Nya Hjärsta
    En seriös och trevlig märklare. Hon är tydlig och engagerar som märklare. Detta har vi lyckats köpt ett drömhus. Läs mer
    2020-05-22 Yvonne K svarar Oanh L
    Tack Oanh för de fina orden! ja ni får ett jättefint hus och det gick också bra med er egen försäljning.
    Hoppas nu att ni ska trivas och hör av er om ni behöver hjälp framöver!
  • Birgitta G sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-05-04

Närkes Kil
    Vi har sålt vårt kära fina torp!
    Blev bra bemötta!
    Bra tip och råd!
    Vänlig och bestämd!
    Bra försäljning på kort tid!
    Engagerad och proffsig! Läs mer
    2020-05-05 Yvonne K svarar Birgitta G
    Tack Birgitta för din fina rekommendation!
    Ja det var en berg och dalbana i försäljningen med inget taxeringsvärde och många som ville se torpet och budgivningen.
    Men det blev ju bra tillslut och ni fick de köparna som ni önskade er. De kommer att förvalta ert kära torp med värme!
  • Håkan J sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-19

Glanshammar
    Vi sålde vår villa, och har blivit väl bemött av mäklaren. Förväntningarna vi hade har blivit väl uppfyllda och mäklaren har gjort ett mycket bra jobb så vi kan varmt rekommendera mäklaren till andra kunder. Ett mycket fint samarbete som ledde till ett väldigt bra resultat.
    Irene och Håkan Läs mer
    2020-03-19 Yvonne K svarar Håkan J
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Ja det gick väldigt bra i dessa oroliga tider och det gick över förväntan....men med det fina hus som ni vårdat i 55 år kan det inte gå bättre:) Lycka till nu med flytten!
  • Katarina T köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-13

Sålt ett småhus.
    Tycker att kontakten med mäklaren har varit super bra. Jätte bra kunskap och kunnat svara på mina frågor. Läs mer
    2020-03-19 Yvonne K svarar Katarina T
    Hej på er! Tack för det fina omdömet det värmer. Nu hoppas vi att allt går i lås och att ni kan få ert drömhus snart:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson