Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Yvonne Kreü
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03

Läs vad 58 Läs vad Yvonne Kreü

• Emelie M köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-28

Närkes Kil
    Vi köpte vårt första hus genom Yvonne. Hon bemötte oss bra. Hon förklarade väl och hjälpte oss när det uppkom frågor. Läs mer
    2019-04-23 Yvonne K svarar Emelie M
    Tack Emelie! Det värmer att ni kände er trygga med mig och mitt jobb. Nu får jag önska er all lycka med det fina ställe ni köpte och att det löst sig med de problem som uppstod när ni tillträdde.
  • Joakim Ö köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-16

Har sålt ett parhus.Yvonne hade ett proffsig bemötande hela tiden och gav ej upp fast det gick lite trögt att sälja. Läs mer
    2019-03-18 Yvonne K svarar Joakim Ö
    Hej Joakim! Tack för dina fina ord och det var trögt i december men det släppte sen i januari. Nu får ni lycka till med ert nya hus som ni också köpte av mig:)
  • Pär W sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-15

Sörby/Eklunda
    Min far har sålt en villa. Vi valde mellan tre olika mäklarföretag, där valet slutligen blev Fastighetsbyrån. Enkel spontan och rätt fram. Löften i form av överenskomna datum hölls. Vi min far och min bror är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-15 Yvonne K svarar Pär W
    Tack så mycket för de fina orden!
    Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen och kändes som vi klickade och drog åt samma håll:)
  • Börje P
    Börje P sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-01

Jag har sålt en villa med Yvonnes hjälp.
    Yvonne är en utomordentligt erfaren, skicklig, noggrann och ansvarstagande mäklare. Man känner sig trygg genom hela processen. I mitt fall även i samband med köpet av en lägenhet.
    I det sammanhanget kom Yvonnes gedigna kontaktnät till gagn, då hon kunde rekommendera en bra målerifirma för det målningsarbete , som krävdes.
    Börje Läs mer
    2018-12-10 Yvonne K svarar Börje P
    Hej o Tack så mycket för de fina orden! Så roligt att allt gick i lås med både att köpa och sälja. Nu ska vi göra iordning för deklaration innan jul. Vi hörs!
  • Karola H sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Yvonne gav goda och kloka råd om budgivning och homestyling. Hon besökte oss för att sätta igång säljprocessen när vi hade tid, fredag em/kväll. Hon lyssnade in förväntningar på fotografering och arvode så vi blev nöjda. Hon återkom alltid snabbt när vi hade frågor. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-26 Yvonne K svarar Karola H
    Hej och Tack så jättemycket för de fina orden:) Ja och det var så trevligt att få träffa dig igen eftersom du köpte av mig för några år sen.
    Det går snabbt nu och snart är det tillträde på både ditt nya hus och i Örebro. Vi ses snart och Tack ännu en gång!
  • Annika S sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-05

Försäljning av hus.
    Stort engagemang och trygg försäljning med stöd av mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Yvonne K svarar Annika S
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden och omdömet:) Det var så roligt att det gick bra för er och att ni nu kan gå vidare. Glöm inte att ni ska titta på underlaget för deklaration och gärna lämna det till mig innan jul, ni ska ju deklarera försäljningen nästa år.
  • Hans H sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-31

Finns inget neg.
    Allt var till vår belåtenhet. Läs mer
    2018-11-01 Yvonne K svarar Hans H
    Tack Hans!
    Det var trevligt att höra att ni känner er nöjda och det gläder mig och att ni till slut hittade en ny lägenhet som passade er.
  • Emerita N köpte sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-15

Hon gjorde processen lättare för oss, eftersom att hon är väldigt hjälpsam och trevlig. Det har varit en underbar upplevelse för oss första gången husköpare. Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Emerita N
    Tack snälla du:) Ja det var roligt att ni kände er trygga med mig som mäklare och jag hoppas ni kommer att trivas i nya huset.
  • Arne D köpte sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-13

Allt snabbt enkelt och fel fritt! Precis som man vill ha det Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Arne D
    Vad roligt att du upplevde så:) ja och ni var lättsamma att jobba med också. Hoppas nu att ni får njuta av er fina stuga!
  • David F köpte sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-11

Vi köpte ett sommar hus i Örebro. Yvonne tog over hela processen och uppskattade ingen annat åsikt utan hennes själv. Läs mer
    2018-09-12 Yvonne K svarar David F
    Tråkigt att du uppfattade det som jag "tog över" i processen och jag tyckte att vi hela tiden hade en glad och trevlig samtalston, det förvånar mig. Som mäklare ska jag informera er hur en affär går till och hur betalning från utlandet ska göras det ingår i min omsorgsplikt enligt Fastighetsmäklarlagen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson