Yvonne Kreü
en del av Fastighetsbyrån Örebro

Drottninggatan 18-20
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Yvonne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 53 kunder tycker om Yvonne Kreü

• Annika S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Försäljning av hus.
    Stort engagemang och trygg försäljning med stöd av mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Yvonne K svarar Annika S
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden och omdömet:) Det var så roligt att det gick bra för er och att ni nu kan gå vidare. Glöm inte att ni ska titta på underlaget för deklaration och gärna lämna det till mig innan jul, ni ska ju deklarera försäljningen nästa år.
  • Hans H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Finns inget neg.
    Allt var till vår belåtenhet. Läs mer
    2018-11-01 Yvonne K svarar Hans H
    Tack Hans!
    Det var trevligt att höra att ni känner er nöjda och det gläder mig och att ni till slut hittade en ny lägenhet som passade er.
  • Emerita N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hon gjorde processen lättare för oss, eftersom att hon är väldigt hjälpsam och trevlig. Det har varit en underbar upplevelse för oss första gången husköpare. Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Emerita N
    Tack snälla du:) Ja det var roligt att ni kände er trygga med mig som mäklare och jag hoppas ni kommer att trivas i nya huset.
  • Arne D skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt snabbt enkelt och fel fritt! Precis som man vill ha det Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Arne D
    Vad roligt att du upplevde så:) ja och ni var lättsamma att jobba med också. Hoppas nu att ni får njuta av er fina stuga!
  • 2018-09-11

Omdömet har granskats och är verifierat

David F skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte ett sommar hus i Örebro. Yvonne tog over hela processen och uppskattade ingen annat åsikt utan hennes själv. Läs mer
    2018-09-12 Yvonne K svarar David F
    Tråkigt att du uppfattade det som jag "tog över" i processen och jag tyckte att vi hela tiden hade en glad och trevlig samtalston, det förvånar mig. Som mäklare ska jag informera er hur en affär går till och hur betalning från utlandet ska göras det ingår i min omsorgsplikt enligt Fastighetsmäklarlagen.
  • Linda L
    Linda L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är jätte professionell erfaren lugn o duktig. Vi är så nöjda med yvonne och har rekommenderat henne till andra Läs mer
    2018-05-13 Yvonne K svarar Linda L
    Hej o tack Linda för de värmande orden! Er försäljning gick bra och smidigt och jag är så glad för er skull men ni är också bra människor att jobba med:) Vi hörs vidare!
  • Finn L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har solgt vår villa i Ekeby Almby. Yvonne blev vald för att vi hade lite kontakt från tidigare och att hon mäklare som vi kände oss tryggast med (vi hade inne 3 andra mäklare).
    Yvonne är erfaren och tydlig och känner marknaden väl. Hon har också lång erfarenhet med marknaden i Ekeby Almby. Vi hade höga förväntningar och visste att Yvonne ville leva upp till dom,
    något hon också gjorde.
    Totalt är vi mycket nöjda och vill självsagt rekommendera andra att ta kontakt med Yvonne om man vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-05-11 Yvonne K svarar Finn L
    Hej o Tack Finn! Det var roligt och att få så fint omdöme och att jag uppfyllde dem. Ni har också varit lätta att arbeta med och det underlättar:) Ha det fint så träffas vi snart och återkom gärna till mig med en prel. skatteuträkning så har vi lite koll på skatten.
  • Lena L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mina förväntningar uppfylldes med råge. Yvonne är en kunnig, flexibel och problemlösande mäklare som även är mycket förtroendeingivande i sin profession. Vid en framtida försäljning kommer jag naturligtvis att anlita denna mäklare. Läs mer
    2018-05-08 Yvonne K svarar Lena L
    Tack Lena för ditt fina omdöme om mig jag blir verkligen glad! Ja vi har kämpat på men det gick bra till slut med alla turer och nu har du snart din lägenhet som du ska forma efter din egen smak. Lycka till med det:)
  • Cazim R
    Cazim R skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Duktig, trygg och påläst. Yvonne har mäklat vårt villaköp nyligen och visat prov på erfarenhet, driv och kompetens för att få ihop en affär som båda parterna känner sig nöjda med. Proffsig inställning och alltid tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-08 Yvonne K svarar Cazim R
    Tack så jättemycket Cazim för de fina orden! Nu har ni fullt upp med er försäljning av lägenheten men sen ska vi ta tag i sommarstugan:)
    Vi hörs vidare!
  • Linda L
    Linda L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Profesionellt bemötande. Erfaren kompetent och duktig mäklare Läs mer
    2018-04-15 Yvonne K svarar Linda L
    Tack Linda för de fina orden! Det var också stimulerande att jobba med dig och din man ni visste hur ni ville ha det och det var inga krångligheter det gick snabbt och smidigt och ni var med på tåget:)
  • Nina-josephine E skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsigt, trevligt, effektivt, tydligt. Läs mer
    2018-04-13 Yvonne K svarar Nina-josephine E
    Tack Nina och vi är ju bara i startgroparna så nu måste jag leva upp till dina fina ord:)
  • Solveig W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej
    Helt suveränt bemötande och omhändertagande har vi fått från Yvonne. Hon är stöttande och en trygghet för oss i så pass svåra och krångliga ärenden som försäljning och husköp är. Mycket som vi inte kunnat klara av själva. Yvonne är en klippa och alltid vänlig och glad när vi har kontakt med varandra. Läs mer
    2018-04-15 Yvonne K svarar Solveig W
    Tack snälla du för att ni uppskattat det jag gjort! Ja det var lite krokiga vägar men till slut kom vi i hamn med både köp och försäljning.
    Det har också varit roligt och att få lära känna er och det har varit lätt att arbeta med er.
  • Maria E skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jättebra. Engagerad, proffsig och service minded. Ställde snabbt upp på dom extra visningar som blev och objektet blev sålt innan visning i en tuff tid på marknaden. Läs mer
    2018-04-13 Yvonne K svarar Maria E
    Tack Maria för de fina orden! Ja det blev en mycket lyckad försäljning och jag är så glad för din skull.
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi tycker Yvonne är superbra mäklare.
    Hon är trevlig , tillmötesgående, snabb i handling och bemöter alla på ett härligt sätt
    Vi är mkt nöjda Läs mer
    2018-02-09 Yvonne K svarar Annelie B
    Tack snälla du:) Ja det gick snabbt och smidigt med er affär och ni är lätta att ha att göra med.
  • Annica W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra bemötande, kunnig och engagerad. Läs mer
    2018-02-05 Yvonne K svarar Annica W
    Tack Annica! Det känns bra att ni uppskattar mitt arbete.
  • Jens M skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra, trovärdig & engagerad. Skönt att slippa ”bilsäljarna”... Läs mer
    2018-02-05 Yvonne K svarar Jens M
    Tack Jens! Det känns bra att du uppskattar mitt arbete och att du känner att jag är trovärdig.
  • Eva N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig, trygg och saklig. Tar sig tid att ge information och är målinriktad. Realistisk och professionell. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne K svarar Eva N
    Tack snälla du:) Det var trevligt att jobba med er och er försäljning det gick väldigt smidigt. Hör av dig ang. att förbereda deklarationen med alla era kostnader för uppförande av hus och renoveringar genom åren.
  • Christopher Ö skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, hjälpsam, engagerad och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2018-01-03 Yvonne K svarar Christopher Ö
    Tack Christopher o god fortsättning på nya året.
    Det värmer att ni uppskattar mig och nu är det inte så långt kvar till att ni får huset:) Hälsa Anna så gott!
  • Lina K skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ett profissionellt bemötande, är rak och tydlig samtidigt som hon är hjälpsam och förstående. Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Lina K
    Tack Lina! Det värmer det du skriver och jag hoppas du trivs i ditt nya boende. Återkom till mig så ska vi göra deklarationen!
  • Erik S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är duktig och kompetent och har ett sätt som tilltalar mig. Vi har träffat Yvonne flera gånger Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Erik S
    Tack Erik! Det är roligt att du känner så och jag tycker också att vi pratar "samma språk". Hoppas du trivs i ditt nya boende och att alla har det bra:)
  • Lena H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är helt nöjda med Yvonne. Hon har ett bra bemötande och gett oss stöd i samband av försäljning av vårt hus. Hon utför ett professionellt jobb. Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Lena H
    Hej Lena och tack för de fina orden! Ja det gick bra med er försäljning och jag hoppas ni trivs i ert nya boende och nu har ni nära till stadens alla faciliteter:) vi har gjort deklarationen färdigt ser jag och glöm inte att ni kan fyllnadsinbetala skatten.
    Ha så gott o hälsa Torbjörn så mycket!
  • Anders H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket professionellt bemötande och känsla för objektet. Önskat mer stöd vid likvidavräkning men banken ordnade detaljerna. Vi anlitar gärna Yvonne vid nästa affär.
    Anders och Berit Holm Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Anders H
    Tack Anders! Ja det var en sk.skrivning och en separation med delningar som jag inte egentligen var inblandad i och då kan jag heller inte göra något i vår likvidavräkning på försäljningen. Men där fick ni hjälp av er bank att göra fördelningen. Hoppas allt gått bra och hälsa alla inblandade!
  • Leif T skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd med Yvonne hon var mycket kunnig och proffsig i sitt arbete med att sälja vårt hus. Jag kan varmt rekommendera Yvonne hon är även en humörförjyllare av rang och vet vad som behövs göras för att få ut det bästa priset😊😊😊 Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Leif T
    Tack snälla du för de värmande orden:) Ja det var väldigt trevligt att hjälpa dig och Christina med försärsäljningen av ert fina hus.
    Återkom till mig med avdragen så ska jag göra färdigt deklarationen!
  • Zandra H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är proffs på det hon gör! Otroligt trevlig, kunnig och lättsam. Hon ger en känsla av trygghet genom hela affären både för oss och köpare. Ska vi sälja bostad igen så är det inget tvivel på vilken mäklare vi vänder oss till. Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Zandra H
    Tack för de fina orden:) och jag vill verkligen att både säljare och köpare ska känna sig trygga för det är lite skrämmande att både sälja och köpa hus så det kändes fint att jag kunde förmedla detta till er och hoppas ni trivs i ert nya boende:)
  • Christina T skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsig, säker, trovärdig och seriös Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Christina T
    Tack för de fina orden:) Ja det gick bra med er försäljning och ni var också proffsiga att jobba och det gör jobbet både roligare och lättare! Återkom till mig med avdragen så ska jag göra färdigt deklarationen!
  • Ulla W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra kunnig bra info hela tiden. Läs mer
    2017-11-07 Yvonne K svarar Ulla W
    Tack Ulla och det glädjer mig att du känner dig nöjd! Det var ju en fastighet som gått i generationer så det finns mycket känslor i detta.

Ha det så gott och hälsa Torbjörn så gott!
  • Maj L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne levde verkligen upp till min förväntan Läs mer
    2016-10-18 Yvonne K svarar Maj L
    Tack Maj det känns bra att du känner dig nöjd! Det gick ju bra och jag tror du överlämnar ditt hus i goda händer. Vi hörs ang. deklarationen.
  • Lena M skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har fått ett stort förtroende för Yvonne. Hon är mycket kunnig och är mycket duktig på att informera oss om husköp mm. Hon är alltid pigg och glad. Läs mer
    2016-10-18 Yvonne K svarar Lena M
    Hej o Tack för det fina omdömet det värmer!
    Nu är det inte långt kvar till tillträdet så vi träffas snart och ni får komma igång med allt ni vill göra med huset.
    Ha så gott så länge!
  • Lena Och Hans N
    Lena Och Hans N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande,högsta betyg Läs mer
    2016-10-18 Yvonne K svarar Lena Och Hans N
    Hej o Tack för det fina omdömet det värmer!
  • Sören L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande. kan gärna rekommenderas. Läs mer
    2016-09-16 Yvonne K svarar Sören L
    Tack så mycket! Det var roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete och vi ska höras vidare med deklarationen. ha så gott så länge! Yvonne
  • Lars E skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bemötande var bra.

Bemötandet var bra. Vi fick det pris vi ville ha.
    snabbt köp!!

såg til Läs mer
    2016-09-12 Yvonne K svarar Lars E
    Tack Lars det är roligt att du är nöjd! Vi hörs senare i höst angående att räkna ut skatten.
  • Jessica H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har inget negativt att säga.
    Hon var otroligt trevlig och naturlig!
    Topp! Läs mer
    2016-09-12 Yvonne K svarar Jessica H
    Hej Jessica o Tack för de fina orden de värmer! Hoppas ni trivs i nya huset och att det går bra med den lille!
  • Iréne Å skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Glad, positiv. Lätt att ha att göra med. Läs mer
    2016-08-31 Yvonne K svarar Iréne Å
    Hej på er och Tack för de fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa er och vi ska höras längre fram med deklarationen.
    Men nu måste jag höra hur ni har det i Vancouver trivs ni? Kram på er!
  • Jan G skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade perfekt och blev en snabb försäljning. Läs mer
    2016-09-12 Yvonne K svarar Jan G
    Hej Jan o Tack! Ja det gick snabbt och smidigt precis som du vill ha det!!!
  • Lena L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne var mycket kunnig och duktig. Vi fick stort förtroende för henne. Hon hade svar på våra frågor och visste exakt vad som skulle göras. Läs mer
    2016-09-12 Yvonne K svarar Lena L
    Hej Lena och Tack för de fina orden! Hoppas du trivs i nya huset och att allt känns bra!
  • Otto N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan verkligen rekommendera Yvonne! Läs mer
    2016-09-12 Yvonne K svarar Otto N
    Tack Otto! Hoppas ni kommer att trivas i huset och att det är bra med den lille?
  • Mariann W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, serviceinriktad, driven, rolig, snabb och skicklig. Läs mer
    2016-06-09 Yvonne K svarar Mariann W
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Det gick ju bra och jag tror att ni fick bra köpare har inte hört nåt. Hoppas ni trivs i Hammar jag kommer förbi nån gång åker ditåt ibland. Ha en skön sommar och hälsa Åsa!
  • Tommy V skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi kände starkt förtroende för Yvonne. Hon var trevlig och professionell. Personkemin stämde mellan oss. Vi skulle absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
    2016-06-09 Yvonne K svarar Tommy V
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Hoppas ni har det skönt i sommarstugan nu och att flytten till lägenheten går smidigt. Hör av er i slutet av året så ska vi göra färdigt deklarationen. Ha en skön sommar!
  • Marianne Ö
    Marianne Ö skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är en ytterst kompetent mäklare, som kombinerar professionellt kunnande med mänsklig värme Läs mer
    2016-06-09 Yvonne K svarar Marianne Ö
    Hej på er! Tack för de värmande orden och det gick ju smidigt. ha en skön sommar och njut av Skåne. Hör av er i slutet av året så ska vi göra färdig deklarationen.
  • Viola F skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne kreu var en väldigt ärligt, påläst och pålitlig kvinna. Har aldrig sålt hus i hela mitt liv och hade nog världens konstigaste frågor men hon förklarade väldigt tydligt och noga hur allt var och hur allt skulle gå till! Vi hade ute 3 mäklarfirmor och valde Yvonne. Helt klart rekommenderar jag henne! Läs mer
    2016-06-09 Yvonne K svarar Viola F
    Hej o Tack för de fina orden! Det gick ju väldigt bra och det var roligt att hjälpa er med försäljningen. hoppas nu att ni ska trivas i Hovsta. Hör av er i slutet på året så ska vi göra färdigt deklarationen. Ha en skön sommar!
  • Todd F skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne Kreü är en fantastisk mäklare, hon sätter kunden i fokus. Jag kan värmt rekommendera Yvonne till alla som vill sälja sitt hus. Läs mer
    2016-06-09 Yvonne K svarar Todd F
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Nu är det inte långt kvar till i ska flytta och hoppas det blir bra. Hälsa Åsa o barnen och vi hörs!
  • Sofia L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    glad och positiv, öppen samt kunnig Läs mer
    2016-06-09 Yvonne K svarar Sofia L
    Hej Sofia! Tack för de fina orden de värmer. Hoppas du/ni rivs i Ekeby Almby så det blev rätt den här gången. Kommer förbi nån gång o tittar till er!
  • Arnold H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag var först lite stressad och upplevde att affären gick för fort för köparna var inte riktigt ok. (Yvonne skulle gå på semester.)

Sedan med distans och hjälp med deklaration tycker jag att Yvonne är duktig och mycket förstående.Kan rekomendera henne! Läs mer
    2015-12-08 Yvonne K svarar Arnold H
    Tack Arnold! Jag förstår dig och det är inte lätt alla gånger att skiljas från sin kära sommarstuga. Det knepiga är ju att man ska ha semester ibland och jag försöker ha ambitionen att slutföra affären för att slippa lämna över till en kollega. Det löste sig ju till sist och deklarationen har vi nu gjort färdigt till nästa års deklaration. Tack ännu en gång! Hälsningar Yvonne
  • Olof H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Engagerad men efter en trög start gjorde vi omtag och det var tur att det då dök upp seriösa spekulanter vilket bidrog till att ge oss ett bra pris på vår fastighet. Yvonne bidrog till förtroendefull relation mellan säljare och köpare och ägnade affären tillräcklig tid och god omsorg. Läs mer
    2015-12-09 Yvonne K svarar Olof H
    Tack Olle! Ja, ibland får man vänta lite på köparen men man får inte ge sig, det finns nån där ute och det blev ju bra till slut. Ha det gott! Yvonne
  • Sven V skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade bra med alla kontakter vi hade med varandra. Läs mer
    2015-12-09 Yvonne K svarar Sven V
    Tack Sven och Roland! Jag skickar deklarationen i mars. Ha så gott! Yvonne
  • Johan S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    God förmåga att känna av stämningen och växla mellan allvar och lättsamhet för att som jag uppfattar det, undvika låsning hos någon av parterna. Hon hann inte alltid med att förmedla besked i takt budgivningsprocessen fortlöpte men kunde ändå hantera det på ett sätt som gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
    2015-12-09 Yvonne K svarar Johan S
    Hej Johan! Ja, det var lite hektiskt men så kan det bli ibland, skönt att ni kände er trygga med mig. Tack för ditt fina svar!
  • Karin W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffesionellt och vänligt bemötande.
    Tog sig tid och gjorde en otrolig insats för att få sålt mitt hus till rätt köpare till rätt pris.
    Supernöjd! Läs mer
    2015-12-18 Yvonne K svarar Karin W
    Hej Karin och tack så mycket.....det värmde! Det var trögt i början men till slut så:)
    Jag får önska dig God Jul o Gott Nytt år!
  • Tony G skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionell, saklig och effektiv. Läs mer
    2015-12-09 Yvonne K svarar Tony G
    Tack så mycket! Vi hade ett gott samarbete. Häsningar Yvonne.
  • Ingvar H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej .som du vet r Ingvar dement o har svårt att komma ihåg. Har inte blivit bättre sedan vi sågs . Du o jag ska ju ses i morgon. Vill änd passa på att tacka för allt du giorde för oss vid försäljningen. Tycker att vi kom mycket bra överens o köparen verkar oxå nöjd . Tack o vi ses! Mvh Harriet Läs mer
    2015-12-09 Yvonne K svarar Ingvar H
    Hej o Tack så mycket! Det värmer att du tyckte att det gick bra för det blev mycket för dig och din dotter. Ja, alla verkar nöjda. Hälsa alla så gott! Hälsningar Yvonne
  • Mark H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne was great, friendly, knowledgable, helpful. Yvonne listened to us, she advised us how best to get the house ready, how to setup for viewing etc. Was excellent! Läs mer
    2015-12-09 Yvonne K svarar Mark H
    Thank you so much for your kind words! I try to do my best every time and I´m very glad that you appreciate my help and service. Best regards! Yvonne
Malin Davidsson
Thomas Rylander