Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Yvonne Kreü
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 55 kunder tycker om Yvonne Kreü

• Börje P
    Börje P sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-01

Jag har sålt en villa med Yvonnes hjälp.
    Yvonne är en utomordentligt erfaren, skicklig, noggrann och ansvarstagande mäklare. Man känner sig trygg genom hela processen. I mitt fall även i samband med köpet av en lägenhet.
    I det sammanhanget kom Yvonnes gedigna kontaktnät till gagn, då hon kunde rekommendera en bra målerifirma för det målningsarbete , som krävdes.
    Börje Läs mer
    2018-12-10 Yvonne K svarar Börje P
    Hej o Tack så mycket för de fina orden! Så roligt att allt gick i lås med både att köpa och sälja. Nu ska vi göra iordning för deklaration innan jul. Vi hörs!
  • Karola H sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Yvonne gav goda och kloka råd om budgivning och homestyling. Hon besökte oss för att sätta igång säljprocessen när vi hade tid, fredag em/kväll. Hon lyssnade in förväntningar på fotografering och arvode så vi blev nöjda. Hon återkom alltid snabbt när vi hade frågor. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-26 Yvonne K svarar Karola H
    Hej och Tack så jättemycket för de fina orden:) Ja och det var så trevligt att få träffa dig igen eftersom du köpte av mig för några år sen.
    Det går snabbt nu och snart är det tillträde på både ditt nya hus och i Örebro. Vi ses snart och Tack ännu en gång!
  • Annika S sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-05

Försäljning av hus.
    Stort engagemang och trygg försäljning med stöd av mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Yvonne K svarar Annika S
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden och omdömet:) Det var så roligt att det gick bra för er och att ni nu kan gå vidare. Glöm inte att ni ska titta på underlaget för deklaration och gärna lämna det till mig innan jul, ni ska ju deklarera försäljningen nästa år.
  • Hans H sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-10-31

Finns inget neg.
    Allt var till vår belåtenhet. Läs mer
    2018-11-01 Yvonne K svarar Hans H
    Tack Hans!
    Det var trevligt att höra att ni känner er nöjda och det gläder mig och att ni till slut hittade en ny lägenhet som passade er.
  • Emerita N köpte sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-15

Hon gjorde processen lättare för oss, eftersom att hon är väldigt hjälpsam och trevlig. Det har varit en underbar upplevelse för oss första gången husköpare. Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Emerita N
    Tack snälla du:) Ja det var roligt att ni kände er trygga med mig som mäklare och jag hoppas ni kommer att trivas i nya huset.
  • Arne D köpte sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-13

Allt snabbt enkelt och fel fritt! Precis som man vill ha det Läs mer
    2018-09-15 Yvonne K svarar Arne D
    Vad roligt att du upplevde så:) ja och ni var lättsamma att jobba med också. Hoppas nu att ni får njuta av er fina stuga!
  • David F köpte sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-09-11

Vi köpte ett sommar hus i Örebro. Yvonne tog over hela processen och uppskattade ingen annat åsikt utan hennes själv. Läs mer
    2018-09-12 Yvonne K svarar David F
    Tråkigt att du uppfattade det som jag "tog över" i processen och jag tyckte att vi hela tiden hade en glad och trevlig samtalston, det förvånar mig. Som mäklare ska jag informera er hur en affär går till och hur betalning från utlandet ska göras det ingår i min omsorgsplikt enligt Fastighetsmäklarlagen.
  • Linda L
    Linda L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-05-12

Yvonne är jätte professionell erfaren lugn o duktig. Vi är så nöjda med yvonne och har rekommenderat henne till andra Läs mer
    2018-05-13 Yvonne K svarar Linda L
    Hej o tack Linda för de värmande orden! Er försäljning gick bra och smidigt och jag är så glad för er skull men ni är också bra människor att jobba med:) Vi hörs vidare!
  • Finn L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-05-11

Vi har solgt vår villa i Ekeby Almby. Yvonne blev vald för att vi hade lite kontakt från tidigare och att hon mäklare som vi kände oss tryggast med (vi hade inne 3 andra mäklare).
    Yvonne är erfaren och tydlig och känner marknaden väl. Hon har också lång erfarenhet med marknaden i Ekeby Almby. Vi hade höga förväntningar och visste att Yvonne ville leva upp till dom,
    något hon också gjorde.
    Totalt är vi mycket nöjda och vill självsagt rekommendera andra att ta kontakt med Yvonne om man vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-05-11 Yvonne K svarar Finn L
    Hej o Tack Finn! Det var roligt och att få så fint omdöme och att jag uppfyllde dem. Ni har också varit lätta att arbeta med och det underlättar:) Ha det fint så träffas vi snart och återkom gärna till mig med en prel. skatteuträkning så har vi lite koll på skatten.
  • Lena L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-05-08

Mina förväntningar uppfylldes med råge. Yvonne är en kunnig, flexibel och problemlösande mäklare som även är mycket förtroendeingivande i sin profession. Vid en framtida försäljning kommer jag naturligtvis att anlita denna mäklare. Läs mer
    2018-05-08 Yvonne K svarar Lena L
    Tack Lena för ditt fina omdöme om mig jag blir verkligen glad! Ja vi har kämpat på men det gick bra till slut med alla turer och nu har du snart din lägenhet som du ska forma efter din egen smak. Lycka till med det:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson