Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Yvonne Kreü
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 62 Läs vad Yvonne Kreü

• Ann-Katrin S sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-09

Ekeby-Almby
    Bra bemötande.Skicklig i sitt uppdrag.
    Envis står helt på säljarens sida med att få sålt.Har utgått helt från markägaren när det gällde mitt fritidshus.Nogrann.

Utan henne hade grannen o jag troligtvis inte fått sålt.Detta med tanke på att Lejons mäklaren och Länsförsäkringar som annonserade före oss inte har fått sålt.Tre hus står fortfarande till salu på Abborrevägen.

Mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-07-12 Yvonne K svarar Ann-Katrin S
    Tack Ann-Katrin det värmer!
    Ja det var lite motigt att sälja med alla förändringar i området men det gick ändå fort 5 veckor från första visningen men jag vet att som säljare tappar man modet och tror inte att det ska gå.....men skam den som ger sig:)

Vi ses på tillträdet och om du hinner kan du ha förbättringslistan klar så påbörjar vi deklarationen.

Ha nu en skön sommar!
  • Elma Z köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-07-09

Nya Hjärsta
    Köpt radhus och blev jättebra bemött och vägledd av Yvonne. Bemötte oss bra och glatt. Hon levde upp till alla förväntningarna, vi fick svar på det vi behövde och i tid. Bra assistent har hon också. Läs mer
    2019-07-12 Yvonne K svarar Elma Z
    Tack Elma för de fina orden!
    Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert fina radhus och gör ni några förbättringar så hör av er för en kostnadsfri värdering.
    Ha en skön sommar nu och njut av ert nya boende:)
  • Katarina O
    Katarina O sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-20

Yvonne är en kunnig, erfaren och genuin mäklare med god servicekänsla. Läs mer
    2019-06-20 Yvonne K svarar Katarina O
    Tack Katarina för de fina orden:)
    Ja det gick bra med din försäljning och jag är mycket glad för din skull.
    Koppla av nu och ha en skön midsommar!
    2019-06-20 Katarina O svarar Yvonne K
    Tack! :) Trevlig Midsommar till dig!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Maria R sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-03

Mäklaren har bemött mig på ett mycket bra sätt. Hon gjorde det bästa för att sälja vår gamla släktgård . Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Emelie M köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-28

Närkes Kil
    Vi köpte vårt första hus genom Yvonne. Hon bemötte oss bra. Hon förklarade väl och hjälpte oss när det uppkom frågor. Läs mer
    2019-04-23 Yvonne K svarar Emelie M
    Tack Emelie! Det värmer att ni kände er trygga med mig och mitt jobb. Nu får jag önska er all lycka med det fina ställe ni köpte och att det löst sig med de problem som uppstod när ni tillträdde.
  • Joakim Ö köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-16

Har sålt ett parhus.Yvonne hade ett proffsig bemötande hela tiden och gav ej upp fast det gick lite trögt att sälja. Läs mer
    2019-03-18 Yvonne K svarar Joakim Ö
    Hej Joakim! Tack för dina fina ord och det var trögt i december men det släppte sen i januari. Nu får ni lycka till med ert nya hus som ni också köpte av mig:)
  • Pär W sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-15

Sörby/Eklunda
    Min far har sålt en villa. Vi valde mellan tre olika mäklarföretag, där valet slutligen blev Fastighetsbyrån. Enkel spontan och rätt fram. Löften i form av överenskomna datum hölls. Vi min far och min bror är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-15 Yvonne K svarar Pär W
    Tack så mycket för de fina orden!
    Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen och kändes som vi klickade och drog åt samma håll:)
  • Börje P
    Börje P sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-01

Jag har sålt en villa med Yvonnes hjälp.
    Yvonne är en utomordentligt erfaren, skicklig, noggrann och ansvarstagande mäklare. Man känner sig trygg genom hela processen. I mitt fall även i samband med köpet av en lägenhet.
    I det sammanhanget kom Yvonnes gedigna kontaktnät till gagn, då hon kunde rekommendera en bra målerifirma för det målningsarbete , som krävdes.
    Börje Läs mer
    2018-12-10 Yvonne K svarar Börje P
    Hej o Tack så mycket för de fina orden! Så roligt att allt gick i lås med både att köpa och sälja. Nu ska vi göra iordning för deklaration innan jul. Vi hörs!
  • Karola H sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Yvonne gav goda och kloka råd om budgivning och homestyling. Hon besökte oss för att sätta igång säljprocessen när vi hade tid, fredag em/kväll. Hon lyssnade in förväntningar på fotografering och arvode så vi blev nöjda. Hon återkom alltid snabbt när vi hade frågor. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-26 Yvonne K svarar Karola H
    Hej och Tack så jättemycket för de fina orden:) Ja och det var så trevligt att få träffa dig igen eftersom du köpte av mig för några år sen.
    Det går snabbt nu och snart är det tillträde på både ditt nya hus och i Örebro. Vi ses snart och Tack ännu en gång!
  • Annika S sålde sin bostad med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-05

Försäljning av hus.
    Stort engagemang och trygg försäljning med stöd av mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Yvonne K svarar Annika S
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden och omdömet:) Det var så roligt att det gick bra för er och att ni nu kan gå vidare. Glöm inte att ni ska titta på underlaget för deklaration och gärna lämna det till mig innan jul, ni ska ju deklarera försäljningen nästa år.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson