Yvonne Kreü
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 73 Läs vad Yvonne Kreü

• Håkan J sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-19

Glanshammar
    Vi sålde vår villa, och har blivit väl bemött av mäklaren. Förväntningarna vi hade har blivit väl uppfyllda och mäklaren har gjort ett mycket bra jobb så vi kan varmt rekommendera mäklaren till andra kunder. Ett mycket fint samarbete som ledde till ett väldigt bra resultat.
    Irene och Håkan Läs mer
    2020-03-19 Yvonne K svarar Håkan J
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Ja det gick väldigt bra i dessa oroliga tider och det gick över förväntan....men med det fina hus som ni vårdat i 55 år kan det inte gå bättre:) Lycka till nu med flytten!
  • Katarina T sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-13

Ekeby-Almby
    Sålt ett småhus.
    Tycker att kontakten med mäklaren har varit super bra. Jätte bra kunskap och kunnat svara på mina frågor. Läs mer
    2020-03-19 Yvonne K svarar Katarina T
    Hej på er! Tack för det fina omdömet det värmer. Nu hoppas vi att allt går i lås och att ni kan få ert drömhus snart:)
  • Maria E köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-30

Köpt ett litet hus på landet.
    Trevlig, glad, kunnig. Ger tips. Finns tillgänglig. Läs mer
    2020-01-30 Yvonne K svarar Maria E
    Tack Maria för de fina orden!
    Hoppas att du ska trivas och du har köpt ett jättefint ställe:)
  • Olof B sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-12-21

Ervalla
    Vi har fått bra information och hjälp av Yvonne i samband med vår husförsäljning, kan varmt rekommendera henne. Tillmötesgående och väldigt kunnig.
    Med vänlig hälsning,
    Lisbeth o Olle Läs mer
    2019-12-27 Yvonne K svarar Olof B
    Hej på er och tack för de fina orden!
    Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina och unika hus men sjötomt som jag själv skulle velat ha:) det var lite trögt först men sen gick det bra. Glöm inte att komma tillbaka till mig med era avdrag för deklarationen.
    Jag får önska er gott slut och gott nytt:)
  • Markus H sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-12-02

Latorp
    Superproffsig och noggrann. Allt gick över förväntan vid försäljningen. Läs mer
    2019-12-03 Yvonne K svarar Markus H
    Hej Markus och Tack för de fina orden!
    Ja det gick ju jättebra trots att det var lite frågetecken innan vi satte igång men det redde vi ju ut tillsammans och allt blev tydligt till köparna som också verkar nöjda och glada över att få köpa ditt fina hus.
    Sätt ihop de avdrag du vill göra inför deklarationen och återkom till mig med dem snarast!
  • Maria-Lena F sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-11-14

Hovsta
    Yvonne har sålt vår villa. Vi är nöjda med värderingen samt försäljningen. Yvonne informerade oss bra under försäljningen som gick snabbt. Yvonne har levt upp till våra förväntningar att få huset sålt snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-11-15 Yvonne K svarar Maria-Lena F
    Hej Marja-Lena och Tack så mycket! Ja det var ett svårvärderat hus ni har eftersom det inte knappt sålt ett sådant hus i ert område och det visar ju också på att folk trivs. Det gick ju snabbt och blev bra med de nya köparna, det var roligt, nu när ni hittat en ny bostad:)
    Nu ska vi göra i ordning skatteuträkningen och jag skickar en separat mail om det.
  • Mattias J sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-11-03

Adolfsberg
    Vi har sålt en villa och har blivit mycket bra bemötta av Yvonne som har mycket erfarenhet och kunnande och som har hjälpt oss på ett bra sätt genom hela förfarandet. Läs mer
    2019-11-11 Yvonne K svarar Mattias J
    Tack Mattias för de fina orden! Ja det gick bra med er försäljning av ert fina och speciella hus och skönt för er att det är över nu. Nu får ni se fram emot ert nya boende:)
  • Mathias K köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-23

Leken
    Förvärvat ett fritidshus. Bemötandet från mäklaren var professionellt och samtidigt pragmatiskt. Mäklaren visade stort engagemang och kompetens. Läs mer
    2019-10-23 Yvonne K svarar Mathias K
    Tack Mathias för de fina orden! Hoppas ni kommer att trivas och roligt att få sälja till nån som man känner kommer att passa på stället och ta hand om det.
  • Malin F köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-21

Leken
    Köpt sommarbostad. Yvonne var personlig och omtänksam Läs mer
    2019-10-23 Yvonne K svarar Malin F
    Tack Malin! Roligt att ni kände så och ni kommer att passa så bra i huset.
  • Karl S sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-28

Yvonne har hjälpt mig med att sälja mitt hus. Det har funkat kanon, Yvonne är proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-09-30 Yvonne K svarar Karl S
    Tack Karl för de fina orden!
    Ja det var roligt att du löd mitt råd att gå ut på öppna marknaden det ger så mycket mer.
    Jag tyckte ditt ställe var så fint att det borde visas för alla:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson