en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.5 / 5 i betyg — 27 rekommendationer

Läs vad 27 användare tycker om Yvonne Kreü

• Maj L
    Maj L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne levde verkligen upp till min förväntan
    2016-10-18 Yvonne K svarar Maj L
    Tack Maj det känns bra att du känner dig nöjd! Det gick ju bra och jag tror du överlämnar ditt hus i goda händer. Vi hörs ang. deklarationen.
  • Lena M
    Lena M skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har fått ett stort förtroende för Yvonne. Hon är mycket kunnig och är mycket duktig på att informera oss om husköp mm. Hon är alltid pigg och glad.
    2016-10-18 Yvonne K svarar Lena M
    Hej o Tack för det fina omdömet det värmer!
    Nu är det inte långt kvar till tillträdet så vi träffas snart och ni får komma igång med allt ni vill göra med huset.
    Ha så gott så länge!
  • Lena Och Hans N
    Lena Och Hans N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande,högsta betyg
    2016-10-18 Yvonne K svarar Lena Och Hans N
    Hej o Tack för det fina omdömet det värmer!
  • Sören L
    Sören L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande. kan gärna rekommenderas.
    2016-09-16 Yvonne K svarar Sören L
    Tack så mycket! Det var roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete och vi ska höras vidare med deklarationen. ha så gott så länge! Yvonne
  • Lars E
    Lars E skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bemötande var bra.

Bemötandet var bra. Vi fick det pris vi ville ha.
    snabbt köp!!

såg til
    2016-09-12 Yvonne K svarar Lars E
    Tack Lars det är roligt att du är nöjd! Vi hörs senare i höst angående att räkna ut skatten.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Har inget negativt att säga.
    Hon var otroligt trevlig och naturlig!
    Topp!
    2016-09-12 Yvonne K svarar Jessica H
    Hej Jessica o Tack för de fina orden de värmer! Hoppas ni trivs i nya huset och att det går bra med den lille!
  • Iréne Å
    Iréne Å skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Glad, positiv. Lätt att ha att göra med.
    2016-08-31 Yvonne K svarar Iréne Å
    Hej på er och Tack för de fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa er och vi ska höras längre fram med deklarationen.
    Men nu måste jag höra hur ni har det i Vancouver trivs ni? Kram på er!
  • Jan  G
    Jan G skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade perfekt och blev en snabb försäljning.
    2016-09-12 Yvonne K svarar Jan G
    Hej Jan o Tack! Ja det gick snabbt och smidigt precis som du vill ha det!!!
  • Lena L
    Lena L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne var mycket kunnig och duktig. Vi fick stort förtroende för henne. Hon hade svar på våra frågor och visste exakt vad som skulle göras.
    2016-09-12 Yvonne K svarar Lena L
    Hej Lena och Tack för de fina orden! Hoppas du trivs i nya huset och att allt känns bra!
  • Otto N
    Otto N skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag kan verkligen rekommendera Yvonne!
    2016-09-12 Yvonne K svarar Otto N
    Tack Otto! Hoppas ni kommer att trivas i huset och att det är bra med den lille?
  • Mariann W
    Mariann W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, serviceinriktad, driven, rolig, snabb och skicklig.
    2016-06-09 Yvonne K svarar Mariann W
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Det gick ju bra och jag tror att ni fick bra köpare har inte hört nåt. Hoppas ni trivs i Hammar jag kommer förbi nån gång åker ditåt ibland. Ha en skön sommar och hälsa Åsa!
  • Tommy V
    Tommy V skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi kände starkt förtroende för Yvonne. Hon var trevlig och professionell. Personkemin stämde mellan oss. Vi skulle absolut rekommendera henne till andra.
    2016-06-09 Yvonne K svarar Tommy V
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Hoppas ni har det skönt i sommarstugan nu och att flytten till lägenheten går smidigt. Hör av er i slutet av året så ska vi göra färdigt deklarationen. Ha en skön sommar!
  • Marianne Ö
    Marianne Ö skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne är en ytterst kompetent mäklare, som kombinerar professionellt kunnande med mänsklig värme
    2016-06-09 Yvonne K svarar Marianne Ö
    Hej på er! Tack för de värmande orden och det gick ju smidigt. ha en skön sommar och njut av Skåne. Hör av er i slutet av året så ska vi göra färdig deklarationen.
  • Viola F
    Viola F skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne kreu var en väldigt ärligt, påläst och pålitlig kvinna. Har aldrig sålt hus i hela mitt liv och hade nog världens konstigaste frågor men hon förklarade väldigt tydligt och noga hur allt var och hur allt skulle gå till! Vi hade ute 3 mäklarfirmor och valde Yvonne. Helt klart rekommenderar jag henne!
    2016-06-09 Yvonne K svarar Viola F
    Hej o Tack för de fina orden! Det gick ju väldigt bra och det var roligt att hjälpa er med försäljningen. hoppas nu att ni ska trivas i Hovsta. Hör av er i slutet på året så ska vi göra färdigt deklarationen. Ha en skön sommar!
  • Todd F
    Todd F skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne Kreü är en fantastisk mäklare, hon sätter kunden i fokus. Jag kan värmt rekommendera Yvonne till alla som vill sälja sitt hus.
    2016-06-09 Yvonne K svarar Todd F
    Hej på er! Tack för de fina orden de värmer. Nu är det inte långt kvar till i ska flytta och hoppas det blir bra. Hälsa Åsa o barnen och vi hörs!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    glad och positiv, öppen samt kunnig
    2016-06-09 Yvonne K svarar Sofia L
    Hej Sofia! Tack för de fina orden de värmer. Hoppas du/ni rivs i Ekeby Almby så det blev rätt den här gången. Kommer förbi nån gång o tittar till er!
  • Arnold H
    Arnold H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag var först lite stressad och upplevde att affären gick för fort för köparna var inte riktigt ok. (Yvonne skulle gå på semester.)

Sedan med distans och hjälp med deklaration tycker jag att Yvonne är duktig och mycket förstående.Kan rekomendera henne!
    2015-12-08 Yvonne K svarar Arnold H
    Tack Arnold! Jag förstår dig och det är inte lätt alla gånger att skiljas från sin kära sommarstuga. Det knepiga är ju att man ska ha semester ibland och jag försöker ha ambitionen att slutföra affären för att slippa lämna över till en kollega. Det löste sig ju till sist och deklarationen har vi nu gjort färdigt till nästa års deklaration. Tack ännu en gång! Hälsningar Yvonne
  • Olof H
    Olof H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Engagerad men efter en trög start gjorde vi omtag och det var tur att det då dök upp seriösa spekulanter vilket bidrog till att ge oss ett bra pris på vår fastighet. Yvonne bidrog till förtroendefull relation mellan säljare och köpare och ägnade affären tillräcklig tid och god omsorg.
    2015-12-09 Yvonne K svarar Olof H
    Tack Olle! Ja, ibland får man vänta lite på köparen men man får inte ge sig, det finns nån där ute och det blev ju bra till slut. Ha det gott! Yvonne
  • Sven V
    Sven V skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt fungerade bra med alla kontakter vi hade med varandra.
    2015-12-09 Yvonne K svarar Sven V
    Tack Sven och Roland! Jag skickar deklarationen i mars. Ha så gott! Yvonne
  • Johan S
    Johan S skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    God förmåga att känna av stämningen och växla mellan allvar och lättsamhet för att som jag uppfattar det, undvika låsning hos någon av parterna. Hon hann inte alltid med att förmedla besked i takt budgivningsprocessen fortlöpte men kunde ändå hantera det på ett sätt som gjorde att jag kände mig trygg.
    2015-12-09 Yvonne K svarar Johan S
    Hej Johan! Ja, det var lite hektiskt men så kan det bli ibland, skönt att ni kände er trygga med mig. Tack för ditt fina svar!
  • Karin W
    Karin W skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffesionellt och vänligt bemötande.
    Tog sig tid och gjorde en otrolig insats för att få sålt mitt hus till rätt köpare till rätt pris.
    Supernöjd!
    2015-12-18 Yvonne K svarar Karin W
    Hej Karin och tack så mycket.....det värmde! Det var trögt i början men till slut så:)
    Jag får önska dig God Jul o Gott Nytt år!
  • Tony G
    Tony G skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Professionell, saklig och effektiv.
    2015-12-09 Yvonne K svarar Tony G
    Tack så mycket! Vi hade ett gott samarbete. Häsningar Yvonne.
  • Ingvar H
    Ingvar H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej .som du vet r Ingvar dement o har svårt att komma ihåg. Har inte blivit bättre sedan vi sågs . Du o jag ska ju ses i morgon. Vill änd passa på att tacka för allt du giorde för oss vid försäljningen. Tycker att vi kom mycket bra överens o köparen verkar oxå nöjd . Tack o vi ses! Mvh Harriet
    2015-12-09 Yvonne K svarar Ingvar H
    Hej o Tack så mycket! Det värmer att du tyckte att det gick bra för det blev mycket för dig och din dotter. Ja, alla verkar nöjda. Hälsa alla så gott! Hälsningar Yvonne
  • Mark H
    Mark H skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Yvonne was great, friendly, knowledgable, helpful. Yvonne listened to us, she advised us how best to get the house ready, how to setup for viewing etc. Was excellent!
    2015-12-09 Yvonne K svarar Mark H
    Thank you so much for your kind words! I try to do my best every time and I´m very glad that you appreciate my help and service. Best regards! Yvonne
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Varmt, proffsigt och tryggt - sammanfattar mycket väl upplevelsen, bemötandet och hanterandet av vårt ärende!
    2015-12-11 Yvonne K svarar Kristina M
    Hej Kristina! Tack för dina fina ord och hoppas ni trivs med erat nya boende. God o Gott Nytt År o hälsa Mikael. Yvonne
  • Peter T
    Peter T skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ok men lite forcerat och ytligt
    Hade ingen annan förväntan
    2015-12-11 Yvonne K svarar Peter T
    Tack för ditt svar! Tråkigt att du kände att affären forcerades fram. Vi upplever saker på olika sätt och jag ska ta med mig och tänka på vad du sagt. Jag önskar dig en God Jul o Gott Nytt År! Hälsa frun. Yvonne
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Yvonne Kreü en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är delvis nöjda med Yvonne (kom ihåg att vi är köpare). Hon var kunnig och väldigt trevlig och social.

Däremot upplevde vi det i slutet av köpet blev en mer forcerad kommunikation från Yvonne. Det gick riktigt fel när det visade sig att Yvonne hade glömt att kommunicera det snäva inflyttningsdatumet med oss, som vann budgivningen. I detta skede blev vi riktigt besvikna på Yvonne eftersom vi hamnade i en väldigt obekväm situation när vi först kunde fira att vi vann budgivningen och i nästa sekund blev förtvivlade (och upplevde oss pressade av Yvonne) kring det snabba inflyttningsdatumet. Förstår Yvonne men det kändes inte ok att vi som köpare blev pressade i den situationen.
    2015-12-09 Yvonne K svarar Åsa Ö
    Hej! Det var tråkigt att höra att ni kände er pressade i slutet. Huset stod tomt och jag hade kommuniserat med alla att säljarna ville ha ett snabbt tillträde. Det blev två månader framåt och det var svårt för mig att få det längre fram. Hoppas ni ändå känner er nöjda! Hälsningar Yvonne.
Malin Davidsson
Gro Velta