Fastighetsbyrån Örkelljunga

Fastighetsbyrån Örkelljunga

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeSixYears
Ring 0435-512 50 Dela

Här i Örkelljunga och västra Skåne hittar du natursköna områden, massor av sjöar och orörd natur. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Örkelljunga är en idyll, och vet att det här finns massor av boendemöjligheter. Personligt engagemang, skräddarsydd tjänst och ett affärsmässigt agerande är viktigt. Vi finns alltid nära till hands...

162 omdömen om Fastighetsbyrån Örkelljunga

Sedan starten hos Reco 2013

Cecilia N
Örkelljunga

Lyhörda, enkel och snabb kommunikation. Helt enkelt smärtfritt att sälja sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån!

Ingegerd P
Örkelljunga

Blev vänligt bemött, och väl påläst. Hon uppfyllde våra förväntningar väl. Förhoppningsvis blir det bra!

Ylva S
Åsljunga

Fungerade mycket bra. Regelbunden information. Mäklaren såg till att mina förväntningar uppfylldes. Smidigt och bra, precis som man vill ha det

Aleksandra A
Fasalt

Vänliga, duktiga på att följa upp, pressar inte

Jessica M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Örkelljunga

Ida var mycket trevlig och lyssnade uppmärksamt på mina frågor.

Mats A
Tockarp

Nästan familjär. Trevliga mäklare med god kunskap och kännedom.

Pairin U
Skånes Fagerhult

Mycket bra bemötande, inga höga förväntningar i förhållande till fastighetens skick skötte försäljningen mycket bra i förhållande till omständigheterna

Nataliya Y
Örkelljunga

Hej! Jag med en mäklare Ida Ekedahl . Mötet på Fastighetsbyrån i Örkelljunga var trevligt och lärorikt. Ida förklarade alla punkter i kontraktet. Hon är ett riktigt professionellt och en väldigt söt och leende person. Jag var glad över att kunna kommunicera med henne.

Kristina P
Örkelljunga

Ida hade ett allt igenom bra och trevligt bemötande. Hon lyssnade på vad jag sa och svarade/bemötte på ett professionellt sätt. Hon var behjälplig och svarade snabbt på frågor. Jag är väldigt nöjd med valet av mäklare för försäljning av min bostad.

Jesper A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Örkelljunga

Enkel snabb och smidig lösning inför visning jag bad om separat. Snabb återkoppling från mäklare efter kontakt med säljare och snabb kontraktsskrivning

Philipp S
Skånes Fagerhult

Mäklaren var mycket hjälpsam och vänlig.

Magnus A
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Örkelljunga

Jag blev mycket väl bemött av mäklaren, och vi förväntade oss att fastigheten skulle bli såld till utgångspris. Men jag fick mer än jag begärde, så man kan väl säga att mäklaren gjorde ett bra jobb.

Kim H
Eket

Hej, Hela affären från början till slut har löpt smärtfritt och med tydlig kommunikation ifrån Ida. Snabba och tydliga svar. Som det ska vara! Tack för allt! ☺️

Åsa V
Örkelljunga

Kunnig försäljare som var väldigt tillmötesgående.

Henrik N
Sjöhultet

Ida fra Fastighetsbyrån Orkelljunga, hjalp os med køb af stuga omkring Orkellunga. Ida var en meget kompetent og stor hjælp, da vi som nye købere af fastighet i Sverige, var lidt usikre på det svenske marked. Vi kan varmt anbefale Ida fra Fastighetsbyrån Orkelljunga. Familien fra Danmark.

Emma F
Skånes Fagerhult

Professionellt bemötande och hantering av såväl köp som sälj. En klar trygghet och smidighet genom hela processen. Imponerade!

Hendrika S
Skånes Fagerhult

Olle, was very kind to organise a private viewing of the house I was interested in. It was a long viewing because I had a million questions. He was kind enough to answer all of my questions on very short notice. A day later, after some negotiations, he took the time to draw up the contract, organise a meeting and the contract was signed !

Kevin J
Örkelljunga

Mycket bra. Olle var professionell och vi kända oss trygga igenom hela processen!

Gill E
Örkelljunga

Olle är noggrann idog och lyhörd. Vårt omdöme är att vi har blivit bemötta på bästa sätt. .

Daniel T
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Åsljunga

Smidigt från start till slut. Inget att klaga på

Filip I
Örkelljunga

Mycket nöjda! Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Örkelljunga.

Marie K
Åsljunga

Helt prefekt bemött. Mäklaren skötte sina åtaganden bra. Hon var väldigt serviceminded, tydlig och korrekt.

Elisabeth K
Örkelljunga

De alla är otroligt trevliga och tillmötesgående. Hjälper en, lyssnar och gör alltid det bästa för kunden. Man känner stort förtroende för dom alla. Ida är en underbar mäklare, som verkligen fixar allt in i minsta detalj. Vilken mäklare hör av sej på sin semester? Jo Ida 🙏🏻 Har du ringt fastighetsbyrån, och dom inte kan svara, ringer dom alltid tillbaka ”vad klockan än är”. Stor eloge till dom på fastighetsbyrån i Örkelljunga ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ylva S
Åsljunga

Perfekt, alltid hjälpsam och väldigt effektiv. Återkommer alltid när man sökt henne. Kan inte bli bättre

Ulla-Britt K
Örkelljunga

En fantastisk mäklare som både ordnade visning o slutförande av bostad väldigt snabbt. Supernöjd!

Jan Ö
Skånes Fagerhult

Utrolig service, alt gik let og hurtigt, fik al information om salg og köb.

Bertil B
Åsljunga

Som köpare upplevde vi Olle Nilsson som en mycket kompetent och engagerad fastighetsmäklare. Vi är mycket nöjda med hans insatser. Anna-Karin och Bertil Bengtsson

Jim E
Örkelljunga

Snabba, kunniga & hjälpsamma!

Ulla N
Örkelljunga

Professionellt bemötande, vänligt och trevligt. Vi är mycket nöjda

Reidar L
Åsljunga

Magnus Sköld har givet os trygghet i försäljning av vores stuga

Jim B
Eket

Kan bara säja jättemycket bra. Alt gick väldigt fort.

Elin L
Hjälmsjö

Mäklaren är respektfull, inlyssnande och professionell. Toppbetyg från oss och rekommenderar alla att välja Fastighetsbyrån vid försäljning!

Jan W
Björkliden

Mäklaren var mycket förväntans till en försäljning. Tack vare hon gick försäljningen fort

Zuzana G
Örkelljunga

Jag har haft kontakt med samma mäklare under några år och jag kände ett stort förtroende för hennes yrkesskicklighet och bemötande. Ida är en person som har bra människokännedom och stor professionalitet. Hon har gjort ett fint jobb och jag är mycket nöjd med hennes hjälp!

Markus E
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Örkelljunga

Är bara nöjd med mäklaren Löste problem som uppstod på bra sätt Så är nöjd

Ulf H
Åsljunga

Professionellt agerande och bra information hela vägen från början till slutförd affär

Siv E

Bra Bra alla förväntningar slog in Artig o hjälpsam

Maria O
Örkelljunga

Vi är mycket nöjda med vår upplevelse av Fastighetsbyrån Örkelljunga! Ida var trevlig,tillmötesgående och kändes ärlig. Hon svarade snabbt, när vi hade frågor. Kan varmt rekommendera!😀

Kerstin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Örkelljunga

Mäklaren lyssnade på oss vad vi ville trycka på vid försäljningen. Snabb återkoppling, snabb försäljning. Proffsigt men ändå personligt.

Gun Rigmor N
Örkelljunga

Fick ett bra bemötande, visste vem mäklare var eftersom vi köpt huset av henne .

Emma F
Skånes Fagerhult

Perfekt, finns inget övrigt att önska

Stefan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Örkelljunga
Örkelljunga

Jag har fått ett gott bemötande och god service av professionell personal.

Marianne D
Åsljunga

Mäklaren (Ida Ekedahl) var väldigt trevlig, lyhörd och engagerad. Bra visning där man fick tid att ställa frågor och prata kring bostaden. God kontakt och kommunikation under hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Bennie D
Åsljunga

Trevligt bemötande ! Försäljningen gick som på räls.

Eva H
Örkelljunga

Proffesionellt bemötande Lyssnade på våra önskemål Vi kände oss trygga!

Eva H
Örkelljunga

Proffsigt bemötande Lyssnade in våra synpunkter Köpet, likaså som ovan.

Tommie E
Eket

Mycket hjälpsam, förklarade på ett enkelt sätt, svarade på alla frågor. Lätt att få kontakt med.

Sture M
Eket

Vi anlitade Olle Nilsson på Fastighetsbyrån i Örkelljunga för att ta hand om försäljningen av vårt hus. Han tog hand om allt och hjälpte oss genom hela försäljningen på ett mycket professionellt och förklarande sätt. Alla våra frågor fick vi besvarade så att allt var helt klart. Hela proceduren genomfördes snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Örkelljunga och Olle Nilsson.

Akwasi Junior N
Åsljunga

Vi fick en väldigt bra känsla av Fastighetsbyrån i Öljunga. Väldigt professionellt bemötande och snabb återkoppling på bland annat frågor ang bank, överlåtelser och lantmäteri. Det initiala bemötande satte standarden för förväntningarna vilket infriades. Dock första gången jag jobbar med en mäklare så ribban är satt högt.

Mogens L
Fasalt

Olle har gjort et godt stykke arbejde. 🙂