Anna Sellin
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen av affärer och möten. Det är ett privilegium att få hjälpa människor i så många olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid strävar efter att göra mitt bästa i varje kundmöte/affär och vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre. För mig är förtroendet och återkoppling mycket viktig för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, pålitlig, lyhörd och driven. Läs mer

Läs vad 13 Läs vad Anna Sellin

• Helena Elisabeth B sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-22

BONÄSET
    Har sålt vårt hus. Vet inte riktigt vad vi förväntade oss. Men Anna Sellin har överglänst alla förväntningar som man ev. kan ha till 200%. Hon har funnits där hela tiden och tipsat och väglett oss.
    Kommer rekommendera henne alla dagar i veckan ❤️. Läs mer
    2020-03-23 Anna S svarar Helena Elisabeth B
    Så otroligt härligt att höra. Tackar ödmjukast för den fantastiska rekommendationen och önskar er stort lycka till. Vi ses!
    Anna S gillar detta
  • Erik T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-17

Centralt
    Sålt en mindre 1a på 25 kvm. Mycket bra första intryck av mäklare och hela mäklarkontoret. Mina förväntningar har varit att mäklaren ska vara lättillgänglig och informera mig om vilka alternativ jag har i olika skeden av försäljningsprocessen, vilket jag tycker har införlivats till 100%. Läs mer
    2020-03-17 Anna S svarar Erik T
    Så roligt att höra. Stort tack och lycka till med vad som händer i framtiden:)
    Anna S gillar detta
  • Albin O köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-12

Centralt
    Köpte en lägenhet. Blev fantastiskt bemött och fick riktigt bra hjälp!
    Hade aldrig köpt bostad förut men det gjorde ingenting då jag fick otrolig hjälp av Anna. Väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2020-03-12 Anna S svarar Albin O
    Så roligt att höra, tack snälla:) Stort lycka till med din första lägenhet. Kommer bli toppen!
    / Anna
    Anna S gillar detta
  • Sebastian H köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-05

DOMSJÖ
    Trevlig och bra mäklare som är rak och ärlig! Mycket nöjda med servicen Läs mer
    2020-03-05 Anna S svarar Sebastian H
    Tack snälla för rekommendationen och stort lycka till i ert nya boende:)
    Anna S gillar detta
  • Per-olov L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-04

Centralt
    Tillmötesgående om mina önskemål vid försäljning av lägenheten. Snabbt agerande under hela säljprocessens olika moment.
    Helhetsbedömningen av mäklaren är Utmärkt, jag kan inte komma på några negativa synpunkter eller direkta rekommendationer på förbättringar! Läs mer
    2020-03-04 Anna S svarar Per-olov L
    Tackar ödmjukast för den fina rekommendationen.
    Ha det fint så länge så ses och hörs vi!
    Anna S gillar detta
  • Josef Jamil A sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-28

HUSUM
    Fantastisk mäklare på alla sätt och vis! Vi har både sålt vårt nuvarande hus och köpt vårt drömhus genom Anna Sellin. Med sitt varma bemötande har hon varit otroligt hjälpsam, engagerad och kunnig. Våra behov har fått stå i centrum och hon har varit tillgänglig vardag som helg. Med hennes löpande och snabba återkoppling, uppdateringar och avstämningar har affärerna gått väldigt smidigt. Vi har känt oss i trygga händer under hela resan! 👌 Josef och Eva Läs mer
    2020-02-28 Anna S svarar Josef Jamil A
    Fantastiskt roligt att höra och tack snälla. Riktigt kul och snart ses vi igen vid tillträdet till ert drömhus. Kommer bli fantastiskt:)
    Anna S gillar detta
  • Carl Håkan G sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-28

Örnsköldsvik
    Vi har sålt vår villa med Anna som mäklare. Hon var fantastiskt bra hela vägen och vi är jättenöjda.

Professionell, lättsam och väldigt trevlig. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    2020-02-28 Anna S svarar Carl Håkan G
    Tack snälla för den rekommendationen och tack för ett bra samarbete och engagemang:)
    Vi ses!
    Anna S gillar detta
  • Anita Elisabet I sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-23

Sålt min fritidshus, Mäklaren har varit väldigt duktig på sitt yrkesutövande, blivit bemött med posivitet. Förväntningarna blev bättre än jag trodde. Mäklaren hade bra kontakt med mig dag som kväll. Toppenmäklare. Läs mer
    2020-02-23 Anna S svarar Anita Elisabet I
    Så roligt att höra och tack snälla för den rekommendationen. Har varit ett nöje att få hjälpa er! Vi ses:)
    Anna S gillar detta
  • Bo Randolf O sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-23

Jag har sålt en stuga i lomsjön Åsliden 203. Med hjälp av under bara Anna som har gjort ett kanon jobb hon är helt fantastisk.. Ni måste höja hennes lön..
    Ha ha ha.. Anna sellin. Betyg för hon
    Är 5 plus av 5👍👍👍👍👍😊 Läs mer
    2020-02-23 Anna S svarar Bo Randolf O
    Ha ha. Stort tack för de orden och rekommendationen. En ära att få sälja er mysiga stuga. Vi ses:)
    Anna S gillar detta
  • Daniel F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-13

Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och ett proffsigt arbete utfört. Läs mer
    2020-02-13 Anna S svarar Daniel F
    Tack för den fina rekommendationen.
    Vi ses snart igen:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örnsköldsvik