Annacarin Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Nöjda kunder är alltid mitt mål och jag tycker att varje affär är viktig. Det betyder att man kan vara säker på ett stort engagemang och tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har så många fina mäklarminnen men självklart så är det lite extra roligt med återkommande kunder och nyproduktion. Eftersom jag haft/har förmånen att jobba mycket med nyproduktion så klappar hjärtat lite extra för att se en fastighet växa fram i kombination med alla fina köpare som man har så mycket kontakt med under en lång tid.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag gärna ut i världen eller sitter på min fina klippa ute i Örnsköldsviks vackra skärgård. Läs mer

Läs vad 217 Läs vad Annacarin Holmgren

• Viktoria S köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-22

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt tillsammans med våra minderåriga barn med hjälp av Annacarin. Är väldigt nöjd med bemötande och hjälpen från henne med bostadsrättsförening och överförmyndare var över förväntan!
    Mycket kunnig och engagerad mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Annacarin H svarar Viktoria S
    Tack Viktoria!

Jag tycker att vi samarbetade på bästa sätt och tror och hoppas att flickorna skall trivas i lägenheten. Ha det fint!

// Annacarin
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-20

Bjästa
    Köpte en villa. Blev bra bemött, kändes professionellt och tydlig i kommunikationen.
    Hade förväntningar att mäklaren skulle kunna svara på de frågor vi hade och mäklaren levde upp till de förväntningarna.
    Sammanfattningsvis ett professionellt bemötande och rak och tydlig kommunikation. Nöjda! Läs mer
    2020-03-23 Annacarin H svarar Maria H
    Tack Maria för din fina rekommendation!

Så roligt att få göra affär med er och hoppas att ni får det allra bäst i Bjästa!

Vårhälsningar, Annacarin
  • Bertil B köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-11

Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Mycket kunnig och trovärdig mäklare Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Bertil B
    Hej!

Så roligt att det blev affär. Är övertygad om att ni kommer att trivas och önskar er allt gott!

mvh, Annacarin H
  • Rolf N köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-10

Centralt
    Vänligt och kunnigt bemötande. Snabb och effektiv. Vi har köpt en lägenhet. Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Rolf N
    Tack Rolf för din fina rekommendation!

Önskar er allt gott i ert nya boende och hoppas att ni trivs!

Marshälsningar, Annacarin H
  • Vivi-ann N köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-10

Köpt en lägenhet och sålt en villa.Anna-Karin är vänlig och har hjälpt oss genom snårigheterna vid försäljning och köp. Är väldigt nöjda med all kontakt med Fstighetsbyrån Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Vivi-ann N
    Vivi-Ann!

Tack för rekommendationen, så roligt att göra affär med er!

Ha det bäst! // Annacarin
  • Karin N köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-09

Mkt positiv o effektiv.
    Köpte en liten ny lght och affären var
    mkt lättsam att genomföra med tydliga instruktioner fr Anna-Karin.
    Tack för det👍 Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Karin N
    Tack bästa Karin för rekommendationen!

Vad roligt att ni redan trivs i ert fina boende. Snart knackar jag på!

// Annacarin
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-06

Bra svar på dom frågor vi hade Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Jan H
    Tack för din fina rekommendation!

Önskar dig en riktigt fin vår hälsar Annacarin H
  • Monica N köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-06

Vi har köpt en nyproducerad lägenhet. Vi har blivit bemött på ett utomordentligt sätt. Hon har gett oss en bra upplevelse och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Monica N
    Tack Monica för din fina rekommendation!

Så roligt att ni valt att köpa lägenhet och är helt övertygad om att ni får det absolut bäst. Vi ses i någon av restaurangerna!

Fredagshälsning, Annacarin
  • Marcus N sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-04

KÖPMANHOLMEN
    Sålt bostad
    Jätte bra och proffsigt bemötande, lätt att få tag i och ständig återkoppling/uppdatering.
    Visste inte riktigt vad vi hade att förvänta oss mer än att försöka sälja bostaden. Och det har gått väldigt smidigt. Anna-Carin har varit rak och tydlig igenom hela försäljningen, det har uppskattats. Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Marcus N
    Tack för rekommendationen!

Så roligt att få hjälpa er med fastighetsförsäljningen. Ni är riktiga drömsäljare för en mäklare med både engagemang och smidighet. Trevlig helg!

• Osvald N
    Osvald N köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-04

Annacarin är en mycket positiv mäklare som alltid ställer upp.Vi har haft kontakt under några år när fastigheten Strandkajen har byggts och kunnat följahur det framskridit. Vi är mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning,
    Osvald och Vivi Ann Nord Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Osvald N
    Tack Osvald & Vivi Ann!

Så roligt att ni hittade ert drömboende till slut! Är helt säker på att ni får det toppen och kan njuta av ett liv i stan. Ha det fint!

Hälsningar, Annacarin H

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örnsköldsvik