Annacarin Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 145 kunder tycker om Annacarin Holmgren

• Agneta N sålde sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-02-14

96m²
    Anna-Carin är mycket driven och kunnig. Inger stort förtroende med sin kompetens och sitt engagemang.
    Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • Gösta L sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-02-13

133m²
    HÖRNETT
    Sålt villa o köpt lgh.
    Ett mycket bra bemötande.
    Är snabb i hantering av försäljning.
    Bara positivt. Läs mer
  • Kent G sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-02-13

4:a
    114m²
    ARNÄSVALL
    Sålt bostaden
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Resultatet överträffade förväntningarna
    Snabbt & bra genomförd affär Läs mer
  • Daniel R köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-02-12

187m²
    SJÄLEVAD
    Jag har köpt bostad i Själevad. Annacarin har varit rak, tydlig och väldigt positiv och hjälpsam. Hon har alltid svarat eller återkommit snabbt när vi haft frågor. En mäklare jag skulle rekommendera Läs mer
    2019-02-12 Annacarin H svarar Daniel R
    Hej Daniel!

Tack för rekommendationen, värmer gott! Hoppas att ni njuter av ert köp och trivs med flytten till Själevad.

Ha det bäst! / Annacarin
  • Leif C sålde sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-02-12

96m²
    Sålt bostad
    Proffsig i sitt jobb Läs mer
    2019-02-12 Annacarin H svarar Leif C
    Tack Leif för rekommendationen!

Så trevligt att få sälja i mitt favoritområde. Hörs snart!

Hälsar, Annacarin
  • Viktor S köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-01-22

2:a
    68m²
    CENTRALT
    Jag köpte en bostadsrätt och jag tycker att det fungerade utmärkt. Läs mer
    2019-02-11 Annacarin H svarar Viktor S
    Tack Viktor! Önskar dig allt gott och att du kommer att trivas i din fina lägenhet!

Hälsningar, Annacatin
  • David J
    David J sålde sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-01-19

2:a
    62m²
    ,........

. Läs mer
    2019-01-22 Annacarin H svarar David J
    Tack David! Roligt att göra affär med dig.

Med vänlig hälsning,
    Annacarin
  • Magnus P sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2018-11-27

164m²
    BONÄSET
    Hon har sålt mitt hus, hon gjorde ett proffsigt intryck och jag kan inte annat än att vara nöjd! Läs mer
    2018-12-03 Annacarin H svarar Magnus P
    Tack för rekommendationen Magnus! Alltid trevligt att göra affär med ambitiösa säljare. Önskar dig allt gott!

Med vänlig hälsning,
    Annacarin
  • Christina Gunnarsdotter W sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2018-11-20

168m²
    BONÄSET
    Jag har sålt en villa. Jag tycker att min mäklare uppfyllde mina krav bra genom trevligt bemötande, förklarade processen och ett snabbt och effektivt arbete. Jag har inget negativt att framföra. Läs mer
    2018-11-20 Annacarin H svarar Christina Gunnarsdotter W
    Hej Christina och stort tack för rekommendationen! Roligt att få göra affär med dig, allt gott!

Med vänlig hälsning
    Annacarin H
  • Johanna P sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2018-11-19

90m²
    Sålde vår sommarstuga. Mycket bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar. Det blev en snabb enkel affär med privata visningar som vi ville. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Johanna P
    Tack Johanna för rekommendationen och för förtroendet att få sälja er fina fastighet! Jag njöt!

Med vänlig hälsning
    Annacarin H