Annacarin Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 156 Läs vad Annacarin Holmgren

• Krister A sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-07-10

SJÄLEVAD
    Har sålt & även köpt bostad via Annacarins hjälp & har upplevt fantastisk proffsighet & ett engagemang från första mötet.
    Mycket bra & tydlig uppdatering under säljprocessen. Läs mer
    2019-07-10 Annacarin H svarar Krister A
    Tackar för fin rekommendation! Så roligt att få göra affärer med er! Att dessutom få njuta på visningarna, der gillar jag verkligen.
    Önskar er den bästa sommaren!

Soliga hälsningar, Annacarin
  • Yvonne N sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-07-08

Sålt fridtidshus. En engagerad säljare som återkopplade till oss hela tiden. Anna-Karin motsvarade alla våra förväntningar på ett personligt sätt. Läs mer
    2019-07-10 Annacarin H svarar Yvonne N
    Tack Yvonne! Så roligt att få jobba med er och er fantastiska fastighet i "paradiset". Ha det fint!

Hälsar, Annacarin H
  • Karl Henning Daniel J sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-06-08

MOLIDEN
    Proffsigt och personligt bemötande. Rakt igenom förstklassigt. Läs mer
    2019-07-10 Annacarin H svarar Karl Henning Daniel J
    Tack Henning för den fina rekommendationen! Ni är som alltid toppen att göra affärer med, önskar er en toppensommar!

Julihälsningar, Annacarin
  • Ginger W sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-06-01

Jordbruksfastighet med hus byggt 1986, gårdshus och ekonomibyggnader från 1927 ,traktorgarage från 1986 och 16 ha mark har gått till försäljning.
    Anna-Carin Holmgren har varit en glad, trevlig, effektiv och saklig försäljare. Stajling och fotografering har också känts professionell. Slutresultatet av försäljningen har ekonomiskt överträffat alla mina förväntningar.Dessutom känns det som jag fått köpare som jag med glädje överlämnar vår släktgård sedan 140 år till.
    Anna-Carin är en person som jag gärna skulle vilja / välja att samarbeta med i andra sammanhang också.// Ginger Wedin Sjögom 125 Bjästa Läs mer
    2019-06-01 Annacarin H svarar Ginger W
    Tack snälla Ginger för ditt fina betyg. Vilken härlig affär vi genomfört tillsammans! Tack för förtroendet, gott samarbete och blommorna❣️

Önskar dig allt gott!

Hälsningar, Annacarin
  • Daniel E köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-05-02

KROKSTA
    Vi har köpt bostad och blev bemött av mäklaren bra men upplevdes väldigt stressig och att allt skulle ske snabbt. Läs mer
    2019-06-01 Annacarin H svarar Daniel E
    Tack för er återkoppling! Hoppas ni trivs i er nya bostad.

Vårhälsningar, Annacarin H
  • Jonas R sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-04-03

BONÄSET
    Förstående och hjälpsam. Tydlig och vänlig. Högsta betyg på alla områden. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Jonas R
    Tack Jonas!

Så glad över ditt omdöme och uppskattar engagemanget i alla detaljer i försäljningen. Roligt med engagerade säljare!

Njut av våren!

Hälsar Annacarin
  • Kristina R sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-04-03

BONÄSET
    Proffsig och vänligt bemötande.
    Tydlig information om säljprocessen.
    Bra återkoppling och lätt att få kontakt vid behov. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Kristina R
    Tack Kristina för rekommendationen!

Så glad över samarbetet och ”Säljaren berättar”. Nu får ni ”slappa” några månader innan ni lämnar ifrån er ert fina hus.

Hälsningar, Annacarin H
  • Cathrine S sålde sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-03-25

CENTRALT
    Hej!
    Jag har fått hjälp av Anna-Carin Holmgren
    vid köp av sommarstuga och vid försäljning av min lägenhet. Hon har även värderat mitt hus. Jag har alltid blivit vänligt bemött, och hon har tagit sig tid att svara på frågor som jag haft. Anna-Carin är mycket positiv och proffsig. Jag brukar rekommendera henne när någon jag känner behöver hjälp av en mäklare. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Cathrine S
    Tack Cathrine!

Jag är så glad över alla affärer vi gjort tillsammans, bra teamwork! Önskar dig allt gott!

Hälsar, Annacarin
  • Anders B sålde sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-03-21

CENTRALT
    Vi har sålt en bostadsrätt i Örnsköldsvik.
    Vi är jätteglada att vi valde Fastighetsbyrån och Annacarin Holmgren som mäklare.
    Annacarin har under hela processen, från första värdering till kontraktsskrivning skött sitt uppdrag på ett mycket bra sätt.
    Annacarin har hållit oss väl informerade.
    Annacarin har skött sitt mäklaruppdrag på bästa möjliga sätt, vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne till våra vänner och bekanta.
    Tack också till mäklarassistent Gunilla Wästlund för bra samarbete. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Anders B
    Tack för det fina betyget, det värmer ett mäklarhjärta! Så roligt att få sälja en klassiskt renoverad lägenhet med stor känsla för stil.

Vårhälsningar, Annacarin med hjälp av bästa assistenten Gunilla
  • Liza H köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-03-08

köpt bostadsrätt, 2rumslgh
    Trevlig och lättsam mäklare
    Hade inga direkta förväntningar
    Tycker att det gått smidigt och varit enkelt att få kontakt vid behov. Fått den hjälp jag önskat. Läs mer
    2019-03-21 Annacarin H svarar Liza H
    Hej Liza!

Tack för rekommendationen. Hoppas du trivs i din nya bostad!

// Annacarin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örnsköldsvik