Annacarin Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 138 kunder tycker om Annacarin Holmgren

• Magnus P sålde sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hon har sålt mitt hus, hon gjorde ett proffsigt intryck och jag kan inte annat än att vara nöjd! Läs mer
    2018-12-03 Annacarin H svarar Magnus P
    Tack för rekommendationen Magnus! Alltid trevligt att göra affär med ambitiösa säljare. Önskar dig allt gott!

Med vänlig hälsning,
    Annacarin
  • Christina Gunnarsdotter W sålde sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en villa. Jag tycker att min mäklare uppfyllde mina krav bra genom trevligt bemötande, förklarade processen och ett snabbt och effektivt arbete. Jag har inget negativt att framföra. Läs mer
    2018-11-20 Annacarin H svarar Christina Gunnarsdotter W
    Hej Christina och stort tack för rekommendationen! Roligt att få göra affär med dig, allt gott!

Annacarin H
  • Johanna P sålde sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålde vår sommarstuga. Mycket bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar. Det blev en snabb enkel affär med privata visningar som vi ville. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Johanna P
    Tack Johanna för rekommendationen och för förtroendet att få sälja er fina fastighet! Jag njöt!

Annacarin H
  • Tomas R köpte sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har köpt en villa. Annacarin är driven och mån om sina kunder både i form av köpare och säljare.Annacarin finns också alltid väldigt nära till hands och är aldrig svår att nå. Glad och trevligt vilket gör processen till ett rent nöje. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Tomas R
    Tack Tomas för din rekommendation! Så glad att jag fick förmedla denna fina fastighet till er och är övertygade om att ni kommer att trivas!

Annacarin H
  • Tomas L köpte sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    vi har köpt en fastighet, Anna-Carin var toppen som mäklare Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Tomas L
    Tackar! Önskar er allt gott och hoppas att ni trivs i er nya bostad!

Annacarin H
  • Lisbet W sålde sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt ett radhus och blev mycket väl bemött av Anna-Carin under hela perioden såväl vid värdering, försäljning och även efter försäljning. Mycket bra intryck. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Lisbet W
    Tack Lisbet! Så roligt att få göra affär med er, ni är toppen som säljare (och köpare)!

Annacarin H
  • Stina N köpte sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt och sålt bostad.
    Upplevde väldigt mycket engagemang initialt. Något som sedan dalade och vi upplevde att en hel del småsaker inte sköttes på önskvärt sätt. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Stina N
    Hej Stina! Tack för din återkoppling! Är ärligt ledsen att inte kunna motsvara dina förväntningar. Tråkigt att försäljningen drog ut på tiden och att ni fick byta mäklare mitt i. Lovar dock att reflektera och hoppas att ni trivs i er nya bostad.

Annacarin H
  • Margareta J köpte sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    köpt lägenhet
    glad trevlig och hjälpsam och motsvarade våra förväntningar väl. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Margareta J
    Margareta! Tack för din rekommendation, hoppas ni trivs i lägenheten. Trevlig höst!

Annacarin H
  • Nils Pär Jonas E sålde sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsig i all delar och förtroendeingivande. Överlägset bäst av de 4 mäklarfirmor som vi kommit i kontakt med i Örnsköldsvik. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Nils Pär Jonas E
    Tack Jonas! Så kul att få sälja ert fina hus i mina barndomskvarter. Allt gott!

Med vänlig hälsning,
    Annacarin H
  • Frank Jacob H sålde sin bostad med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Top mægler, professionel og fremragende behandling .

Solgt fritidshus i Måle.

Hurtig og effektiv.

En rigtig god oplevelse. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Frank Jacob H
    Jacob, så roligt att få göra affär med er! Tror kanske att jag lärt mig lite danska på köpet. Hälsa familjen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Annacarin Holmgren