Hanna Öhman
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Hanna Öhman

• Per Roger Holger V sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-19

Vi har sålt vårat hus.
    Hanna har varit väldigt positiv och glad.
    Informerat och hållit oss uppdaterad genom hela förloppet.
    Mycket duktig mäklare. Läs mer
  • Patrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-09

Köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande enda sen dag ett och lättsam att begripa sig på.
    Gjorde det tydligt och klart hur köpet skulle gå till, kan inte begära mycket mera. Läs mer
  • Hans L köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-03-06

MELLANSEL
    Jag har köpt hus i Mellansel och blev mycket bra bemött av Hanna. Sen har kontakten varit bra och hon har skött sitt mäklarjobb jättebra. Hon är mycket hjälpsam och så är hon väldigt vacker. 😊 Läs mer
  • Marie N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-21

Mindre lägenhet
    Väldigt trevligt bemötande Hanna levde fullt ut till mina förväntningar. Uppskattade återkopplingar efter visning

ett minus: uppfattade inte att jag själv skulle betala Blocket/hemnet annonseringarna. Trodde allt sådant ingick i mäklararvodet

Sammanfattar: all heder till Hanna som var trevlig, proffsig och höll kontakt med oss under försäljningsprocessen Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Marie N
    Tack för förtroendet och ett fint samarbete!
  • Thommy Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-02-12

Centralt
    Har haft en bra och smidig kontakt med Hanna vad gäller försäljningen av min bostadsrätt.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Thommy Ö
    Hjärtligt tack! jag hoppas du kommer trivas i storstaden!
  • Kim L
    Kim L köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-01-24

Klockestrand
    Köpt villa i höga kusten
    Jätte trevlig och lätt att komminucera med. Mäklare levde upp till alla förväntningar o mer därtill. Involverad i vad hon sålde med kunskap om bostaden. Vi är supernöjda och hoppas på fler framtida affärer. Läs mer
    2020-02-10 Hanna Ö svarar Kim L
    Tack för det Kim. Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Jag hoppas ni kommer trivas, välkommen till Höga Kusten!
  • Ingela W köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2020-01-07

Centralt
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Hanna, allt gick snabbt och smidigt. Seriös och kompetent mäklare! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Ingela W
    Tack Ingela, hoppas att ni kommer trivas. Vi hörs och ses!
  • Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-12-03

CENTRALT
    Köpt lägenhet.
    Väldigt bra.
    Inga förväntningar men hur bra som helst.
    Toppen! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Lars E
    Tack Lars, jag hoppas renoveringen går bra. Ser fram emot att få se slutresultatet!
  • Karl Erik N
    Karl Erik N sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-11-23

Centralt
    Sålt fastighet på Haga Bromma i Kramfors, gott bemötande av mäklaren Hanna fick dock sköta flertal av visningarna själva, troligen berodde på de långa avstånden. Är överlag nöjd med det arbete som mäklaren nedlagt Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Karl Erik N
    Tack för det Karl- Erik. Jag hoppas ni trivs i lägenheten, hälsa frugan!
  • Inger Kristina A
    Inger Kristina A sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

2019-11-18

Flogsta
    Jag har sålt vårt radhus.
    Hanna var alltid öppen och förstående. Vi fick kontakt från första början. Jag kände mig trygg med henne som fastighetsmäklare.

Eftersom det var första gången vi kontaktade en mäklare så hade vi inga direkta förväntningar.
    Hanna infriade de förväntningar som kom under tiden. Hon är proffsig, snabb och mycket kunnig. Läs mer
    2019-11-18 Hanna Ö svarar Inger Kristina A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen, jag hoppas ni trivs i er lägenhet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Annacarin Holmgren