Ida Sjödin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 92 kunder tycker om Ida Sjödin

• Eva R köpte sin bostad med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Allt har fungerat bra och alla frågetecken löstes snabbt och lätt Läs mer
    2018-12-05 Ida S svarar Eva R
    Vad roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten. / Ida
  • Solveig W köpte sin bostad med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt hus bekantskapen med IDA var en jätte trevlig överraskning kände förtroende på en gång hon överträffade alla förväntringar kändes som en riktig kompis som jag kunde lita på,gav mej all hjälp som jag behövde.Det är nästan synd att allt är över.JÄTTE NÖJD. Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Solveig W
    Men underbara ni! Tack för de otroligt fina orden. Kommer förbi på en kopp kaffe när tillfälle ges. Ni är underbara, ta hand om varandra. Jag önskar er allt gott!
  • Maria O sålde sin bostad med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en lägenhet som min avlidne pappa ägt. Bemötandet har varit jättebra och gett en trygghet igenom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Britta N sålde sin bostad med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Försäljningen av sommarstugan skedde under tiden Ida var på semester. Hennes ersättare som tog över inte var någon rutinerad mäklare tvärtom ung och oerfaren. Hon betedde sig oprofessionell , sade emot våra önskemål istället att vara medgörlig och lyssna. Hon verkade inte vara heller insatt eller fått något som helst information om försäljningen.

Nu är objektet såld sedan 1 år tillbaks. Men under tiden fram till försäljning fick 3 olika mäklare utdelad under processens gång av skäl som tjänstledighet och semester, som är ganska ovanligt.

Vi har köpt & sålt framgångsrik 4x förut genom Fastighetsbyrån, men den här försäljningen var inte så lyckad som vi hade förväntat oss. Läs mer
  • Christian D köpte sin bostad med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Professionellt rakt igenom 👌
    Hon var tydlig med allt och det var klart och tydligt genomgång om alla papper m.m Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Christian D
    Roligt att höra, tack! Hoppas att renovering går bra nu så att ni får flytta in så snabbt som möjligt. Det kommer bli toppen för er! Välkommen till området. / Ida
  • Anna C skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett hus i Sollefteå. Mäklaren Ida var anträffbar och tillgänglig när vi hade frågor. Det uppstod vissa förseningar med banken samt vi var överraskad att det fanns endast en nyckel till hus men felet låg på säljarens sidan.Annars vi rekommenderar mäklare och samarbete ! Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Anna C
    Tack för en rolig affär och för en ny bekantskap! Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus. Allt gott!
  • Maria T köpte sin bostad med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har köpt en enplansvilla i Sollefteå. En fantastisk mäklare som är påläst på sitt objekt. Noggrann & bra hjälp när man har sina funderingar. Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Maria T
    Så roligt att höra Maria, tusen tack. Hoppas ni kommer att trivas bra när ni får flytta in. Kanske bjuder ni till och med på en kopp kaffe så jag får se hur ni bor när ni kommit i ordning. / Ida
  • Börje N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    sålt villa
    trevligt bemötande
    kontinuerlig o klar information
    Gjorde dock flera visningar själv pga sommar o semester

Effektiv o trevlig person Läs mer
    2018-10-05 Ida S svarar Börje N
    Hej Börje!
    Tack för recensionen. Och stort tack för hjälp under semester. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten.
    Många tack för förtroendet med försäljningen.
  • Björn Z skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra, tydlig lätt att ha att göra med, bra bemötande. Enkel att komma i kontakt med trevlig och väldigt hjälpsam. Rekommenderas absolut Läs mer
    2018-09-17 Ida S svarar Björn Z
    Tack snälla Björn för de fina orden, det värmer. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus. / Ida Sjödin, Fastighetsbyrån
  • André L skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra.