Fastighetsbyrån Höga Kusten

Fastighetsbyrån Höga Kusten

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears
1 746

Vi på Fastighetsbyrån Höga Kusten är engagerade och har hjärtat på det rätta stället. Vi har stor lokalkännedom och är experter på bostads- och fritidshusmarknaden i hela Höga Kusten. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer att göra sitt yttersta för att göra dig som...

1746 omdömen om Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sedan starten hos Reco 2013

Sven Erik Ryde C
Köpmanholmen

Mycket trevligt och professionellt bemötande..

Carin Helen Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Graninge

Mycket bra bemötande, vi hade väl båda lite större förväntningar på att huset var lite mera värt, men hon gjorde vad hon kunde och tipsade mej om vem som var bästa köparen. Mycket nöjd!!

Anette N
Sollefteå

Är väldigt lätt att få kontakt med och få svar på sina frågor. Är positiv på ett förtroendeingivande sätt och ger väldigt bra och tydlig information. Känns tryggt och säkert helt enkelt.

Svar från Ida Sjödin

Vad fint att höra. Det kommer bli toppen med ditt nya boende. Jag kommer förbi på kaffe!

Eva M
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Bonäset

Snabba svar på frågor och undringar via telefon/mail. Väldigt bra och informativ video att ta del av innan visning, vilket gjorde att man kände sig väl förberedd och kunde fokusera på frågor och funderingar som man redan hade tack vare filmen. Bra bemötande och tid för frågor på den fysiska visningen. Lugn och bra genomgång av allt i samband med köpet.

Barbro M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Sollefteå

Jag tycker att Rebecca varit ärlig, rak, korrekt och vänlig. Hon har alltid svarat på mina frågor och hört av sig när ja sökt henne. Hon är duktig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack kära du för dessa fina ord. Ser fram ett återbesök i lägenheten när dina renoveringar är klara. Bästa hälsiningar, Rebecca

Roger M
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Bonäset

Anna ger ett tryggt intryck. Har bra visningar och tar sig tid att svara på frågor. Snabb återkoppling på mail och telefon.

Frank J
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Resele

It was a great collaboration,also due to the language difference

Svar från Rebecca Gullersbo

I agree, it was really nice doing business with you. You have bought a lovely place. Best wishes, Rebecca

Alexander M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Sollefteå

Lättsam och kom med snabba svar

Svar från Ida Sjödin

Rakt till tillbaka till dig. Tack för en smidigt affär. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten!

Karin A
Långsele

Kunnig hjälpsam trevlig snabb med svar

Elin Mona Amanda P
Gideå

Proffesionell & duktig! En person som alltid gör det där lilla extra. I stort sett tillgänglig dygnet runt, imponerande!

Ann-Christine B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Jag blev mycket bra bemött och känner mig trygg i köpet av lägenheten. Sara är professionell och ser till kundens bästa.

Anna S
Sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Mycket kunnig och förtroendeingivande. Jag har fått bra stöd och råd under försäljningen och kan även få det efteråt i samband med deklaration.

Svar från Annacarin Holmgren

Stort och varmt tack Anna för den fina rekommendationen! Önskar dig en riktigt fin vårvinter till vi hörs! Vänligen, Annacarin

Helena H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Örnsköldsvik

Tycker Anna varit mycket bra. Gott bemötande o tillgänglig när man önskar kontakt. Duktig på sitt jobb, kunnig.

Svar från Anna Sellin

Tack för den rekommendationen. Det kommer bli riktigt bra för dig och jag ser framemot vårt fortsatta samarbete:)

Carita Maria D
Järved

Mitt möte och samarbete med Anna Sellin har varit väldigt bra. Anna har visat en personlig sida som passat mig bra och en professionell sida som gjort att hon har levt upp till mina förväntningar.

Svar från Anna Sellin

Tackar ödmjukast för den rekommendationen och det har varit en ära att samarbeta med dig och följa din resa. Nu får du andas tills allt drar igång igen.

Noah A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Kramfors

Trevligt, lättsamt, smidigt, toppen helt enkelt!

Anna Sofia Magdalena B
Centralt Sollefteå

Otroligt trevligt och proffsig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack snälla Sofia! Nu önskar jag er stort lycka till med era framtida bostadsdrömmer. Hoppas våra vägar möts igen! :-) Allt gott, Rebecca

Emma S

Väldigt trevligt bemötande Snabba svar även på helgen ,det uppskattas

Svar från Anna Sellin

Tack för den rekommendationen Emma. Det blev riktigt bra både med försäljning och köp. Stort lycka till med det nya!

Anniqe A
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sara levde verkligen upp till våra förväntningar och vi är supernöjda med både bemötande och arbete kring vårat husköp!

Jimmy M
Långsele

Bra kontakt o duktig på att ge info så man förstod

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Jimmy för din rekommendation! Hoppas att huset kommer att ta väl hand om dig och din familj. Allt gott, Rebecca

Frida H
Gene

Om man föreställer sig världens bästa mäklare att ha att göra med, så är Ida ännu bättre. Så lätt och bra att ha att göra med, förklarar så att man förstår och alltid med ett så trevligt och förstående bemötande!

Svar från Ida Sjödin

Så otroligt fina ord du skriver, jag blir rörd. ❤️

Anna Linnéa F
Centralt Sollefteå

Professionellt och varmt bemötande . Smidiga kontakter och bra lösningar på diverse saker. Tillgänglig i stor utsträckning.

Svar från Rebecca Gullersbo

Stort tack för att jag fått vara eran hjälpande hand i processen. Ni har varit otroligt trevliga att ha och göra med under denna tid, det kommer nästan att kännas tomt nu. Önskar er all lycka i erat nya paradis. Kan vara så att jag nyfiket kommer snegla in mot erat hus varenda gång jag är påväg till stugan. Allt gott, Rebecca

Ulf Martin Georg B
Själevad

Vill man ha en Mäklare som verkligen ser dig som kund och eller säljare, ja då är det Anna man ringer, hon kommer göra allt för att allt ska bli bra, och inte bara vara en dynghög som ska sälja. Nä Anna är bra på riktigt!

Svar från Anna Sellin

Tackar ödmjukast för din rekommendation. Har varit ett fantastiskt samarbete och jag önskar dig verkligen stort lycka till med ditt nya. Trevlig helg!

Kjell Thomas V
Varvet

Annas bemötande och personliga engagemang hjälpte mig att sälja ett dyrt hus i tuffa tider! Så tacksam att jag valde henne i denna stora fastighetsaffär.

Svar från Anna Sellin

Tack, tusen tack för den rekommendationen. Vi gjorde det bästa tillsammans. Ska hälsa på i ditt nya🤗

Charlotte Ulrika S
Junsele

Mycket bra bemötande, ärliga svar trots att det fanns lite bakgrundsfakta om huset. Gick fort och lätt att få en visning på plats. Samanfattningsvis förtroligt bemötande som man kan önska vid en husaffär.

Alicia K
Centralt Sollefteå

Jag blev väldigt fint bemött, trevlig och glad! Hon förklarade på ett bra sett så man förstod vad som menades! Mäklaren levde bra upp till förväntningarna

Svar från Rebecca Gullersbo

Jättetacksam för dina fina ord Alica. Tackar ödmjukast för det❤️ Allt gott, Rebecca

Lovisa K
Centralt Sollefteå

Rebecca är professionell och pedagogisk i sitt tänk när hon förklarar säljprocessen. Hon berättar på ett sätt som man förstår och tar in vilket är så viktigt då de är första gången. Skulle välja Rebecca alla dagar i veckan och rekommenderar henne för allt och alla. Hon är en fantastisk mäklare. Är så nöjd med henne. Hon har varit snabb till svar, svarat på alla funderingar och funnits till. Med sitt glada, positiva inställning blev detta en fantastisk resa tillsammans med Rebecca. De ska vara glada att de har en sån som Rebecca på FB i Sollefteå❤️

Svar från Rebecca Gullersbo

Vilka fina ord från dig Lovisa, det värmer hjärtat. Jag blir otroligt tacksam och glad. Tack för att jag fick vara en hjälpande hand i processen. Nu ser vi fram emot din nya resa på Trästavägen ❤️❤️ Vänligen, Rebecca

Marina G
Ramsele

Trevlig och enkel att ha att göra med.

Aksel H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Trevlig och professionell, smidigt!

Lars V

Sara har varit påläst, trevlig och bra att ha att göra med

Sanela D
Skrev om Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Det är nu andra gången vi köper fastighet via Rebecca och vi är mer än nöjd! Hon har båda gångerna varit otroligt engagerad i affärerna. Hon är alltid påläst och har svar på våra frågor. En mäklare som har båda fötterna på jorden och är tillgänglig. En riktig toppentjej med otroligt hög servicegrad!

Rebecca G gillar detta
Svar från Rebecca Gullersbo

Otroligt roligt att gå göra affärer med er igen. och jag tackar ödmjukt för dina fina ord Sanne. Nu ser vi fram emot inflytt i erat fantastiska hus. Kram!

Eva H
Bonäset

Välkomnande och glad på ett positivt sätt.

Svar från Anna Sellin

Tack för rekommendationen. Kommer bli så bra för er. Nu blickar vi framåt för nästa projekt. Vi hörs!

Emil B
Centralt Sollefteå

Väldigt tillmötesgående, glad och professionell. Ärlig och uppriktig, på visningen var de inte bara guld och gröna skogar. Utan Ida tryckte oxå på de brister och renoveringsbehov som finns i lägenheten! Jag är väldigt nöjd 😄

Svar från Ida Sjödin

Tack för de fina orden! Ser fram emot en kopp kaffe i den renoverade lägenheten framöver för att se hur du fått det. Hoppas renovering går bra!

Magnus E
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Kroksta

Hanna är enkel att göra med. Hon har bra driv och känns trovärdig.

Tommy H
Bonäset

Kunnig, påläst, trivsam och social mäklare som verkar kunna ha hur många bollar som helst i luften samtidigt, utan att någon faller mellan stolarna.

Svar från Anna Sellin

Tack så mycket för den rekommendationen. Nu har vi spännande saker som väntar framöver. Tack för bra samarbete så långt. Ska bli en ära att hjälpa er även med husförsäljningen. Mvh Anna .

Karl B
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Kroksta

Bra bemötande, svarade upp på allt som var möjligt vid visningen och följde upp kvarvarande frågor snabbt efteråt. Hade en bra blanding av att ge utrymme för egna observationer och vara med och visa mer direkt. Var väldigt hjälpsam och service minded genom hela förfarandet. Överlag väldigt nöjd och kan varmt rekommendera.

Ingela P
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sara Jeansson är en professionell och oerhört duktig i det hon åtar sig. Även är Sara en Härlig och Omtänksam människa som verkligen har sitt hjärta ❤️ på rätt ställe. Har alltid ställt upp på Alla frågor, även om de kommit flera gånger, då har man fått svar på ett sätt som man förstår. Hon har helt enkelt hjälp oss att klara av något som vi ibland inte trodde kunde lösa sig. Hon är alltså fulländad så Tack för att Hon finns! 🙏💕

Anna S
Väja

Mycket trevligt och informativt möte både på visning, kontraktsskrivningen och övrig kontakt. Sara gav tydlig och bra förklaring kring hela husköpet. Är mycket nöjd med vår kontakt och kan varmt rekomendera den vidare. Utmärkt bemötande och en toppen husaffär.

Maj-Lis A
Helgum

Varm och trevlig person. Känns pålitlig och kunnig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Maj-Lis! Hoppas att Härnösand kommer att ta väl hand om dig. Det var väldigt roligt att få vara din hjälpande hand i processen.

Eva Z
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Mycket bra. Proffsig och förtroendeingivande.

Anneli S
Väja

Trevlig , och kompeten, professionellt bemötande under hela processen.

Christer S
Väja

Trevlig, kompetent och professionellt bemötande under hela processen. Jag vill varmt rekommendera Sara till nya uppdrag. Mvh Christer

Philip O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Örnsköldsvik

Mäklaren bemötte oss bra och var trevlig och väldigt hjälpsam, Upplevelsen med köpet av lägenheten var väldigt positiv och jag var nöjd.

Hans H
Centralt Örnsköldsvik

Professionell, engagerad, kunnig, trevlig.

Svar från Annacarin Holmgren

Stort tack till dig Hans för det fina omdömet! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert finfina hus! Önskar dig/er allt gott! // Annacarin

Sara H
Centralt Örnsköldsvik

Vi är mycket nöjda över att vi valde Annacarin som vår mäklare när vi sålde vårt hus. Hon är mycket trevlig, lätt att ha att göra med och duktig på att återkoppla. Vi kände oss mycket trygga genom hela processen.

Svar från Annacarin Holmgren

Sara! Så glad för din fina rekommendation och nöjet har varit helt på min sida! Lycka till med planerandet inför flytten! Februarihälsningar, Annacarin

Carina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Örnsköldsvik

Tryggt och personligt bemötande under hela processen .Vänlig serviceinriktad och lyhörd .Kan varmt rekommendera henne .

Svar från Anna Sellin

Tack fina du för den rekommendationen. Tack även för ett fint samarbete som gjorde det hela fantastiskt bra. Allt gott!

Svetislav M
Centralt Örnsköldsvik

Bra bemötande, kundfokuserad och sak kunnig. Topp betyg allt var över förväntan.

Svar från Anna Sellin

Så otroligt tacksam för den rekommendationen. Spännande resa ni gör och allt löste sig så bra. Tack för förtroendet att även hjälpa till med försäljningen av ert hus. Vi ses!

Tobias G
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Billsta

Hon förklarade väldigt bra så man förstår och väldigt lätt att ha och göra med.

Ronja E
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Domsjö

Ida bemöter en på ett proffsigt, glatt, trevligt och vänligt sätt. Förvätningen va höga då jag fått henne rekomenderad för mej, och ida levde upp till mina förväntningar om inte ännu bättre. Oda har verkligen lagt in en exta växel pga våra privata förutsättningar och hon lyckades med en nästan omöjlig uppgift! Hon klarade sitt uppdrag med bravur och jag skulle alla dagar i veckan reckomendera henne vidare! Ida är en riktigt trevlig pangbrud!!

Svar från Ida Sjödin

Men Ronja, vilka otroligt fina ord! Tacksam att just jag fick hjälpa till med er försäljning. Allt gott!

Tobias V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Härnösand

Hedda är mycket förtroendeingivande, kompetent och serviceinriktad. Hon har utfört uppdraget på bästa möjliga sätt helt enligt mina önskemål. Återkopplar löpande under processen gång. Mina varmaste rekommendationer!

Tomas B
Graninge

Jag tycker att vi fått ett mycket bra bemötande och hjälp med både att sälja nuvarande hus samt köpa nytt hus.

Svar från Sara Jeanson

Hej Tomas, tack för att du tog dig tid att ge en rekommendation! Skönt att höra att ni är nöjda med processen och särskilt roligt att både få hjälpa till med köp och försäljning. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!