Mäklare Västra Götaland Orust Fastighetsbyrån Orust Charlotte Berndtsdotter
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 29 Läs vad Charlotte Berndtsdotter

• Robert P köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-06-05

Slussen
    Proffsig och bra på alla sätt & vis. Kunnig och påläst om sina objekt. Läs mer
  • Sara T köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-06-03

Henån
    Köpte ett torp, proffsigt bemötande, intresserad, tillgänglig och trevlig mäklare. Kändes tryggt. Läs mer
  • Theresa Lynn P sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-24

Stillingsön
    Charlotte var otroligt hålptsamt, professionell och dedikerad. Fantastisk att arbete med henne. Läs mer
  • Thomas Börje J sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-22

Mycket trevligt bemötande, proffsig, detalj orienterad = perfekt! Läs mer
  • Eva Carina M sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-22

Stillingsön
    Sålt fritidshus. Har fått mycket bra service och emottagande av Charlotte. Skulle rekommendera henne, vilket är högsta betyg Läs mer
  • Gustav L köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-04-30

Mollösund
    Köpte ett sommarhus.
    Charlotte var väldigt engagerad, trevlig och kunnig. Kändes tryggt. Läs mer
  • Lise-Lott M köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-01-25

Jag jar köpt en villa, under visningen fick jag bra information och gott om tid att ställa frågor.
    Hade både bra mailkontakt telefonkontakt från visning till att papperna skrevs på.
    Svarade alltid snabbt på frågor, var tydlig i den informationen jag fick.
    Hörde även av sig efter att allt var klart för att se till att allt var bra med nya huset. Läs mer
  • Karin A sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-12-01

Jag har sålt en villa i Ellös. Charlotte har ett mycket trevligt, vänligt men också proffsigt sätt att möta kunden. Hon är lyhörd för båda parters önskemål och är mån om att allt blir så bra som möjligt Lätt att nå via telefon och mail. Om han satt i möte ringde eller smsade hon alltid så fort det gick! Jag är jättenöjd och glad! Läs mer
  • Anette Svenhage K sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-12-01

Charlotte är alltid trevlig och glad. Hon såg alltid till att hålla mig informarad om vad som hände och vad som skulle komma att hända. Toppenbra. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Jessica K köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-11-08

Köpt min första bostadsrätt.
    Charlotte har hela tiden varit väldigt lugn, pedagogisk och tillmötesgående. Inga frågor har känts dumma! Hon har alltid varit lätt att få tag på via telefon, mail och sms. Svarar snabbt.

Väldigt positiv upplevelse! Bra bemötande till min lilla dotter så hon också känt sig delaktig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson