Mäklare Västra Götaland Orust Fastighetsbyrån Orust Charlotte Berndtsdotter
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 22 kunder tycker om Charlotte Berndtsdotter

• Karin A sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag har sålt en villa i Ellös. Charlotte har ett mycket trevligt, vänligt men också proffsigt sätt att möta kunden. Hon är lyhörd för båda parters önskemål och är mån om att allt blir så bra som möjligt Lätt att nå via telefon och mail. Om han satt i möte ringde eller smsade hon alltid så fort det gick! Jag är jättenöjd och glad! Läs mer
  • Anette Svenhage K sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Charlotte är alltid trevlig och glad. Hon såg alltid till att hålla mig informarad om vad som hände och vad som skulle komma att hända. Toppenbra. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Jessica K köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt min första bostadsrätt.
    Charlotte har hela tiden varit väldigt lugn, pedagogisk och tillmötesgående. Inga frågor har känts dumma! Hon har alltid varit lätt att få tag på via telefon, mail och sms. Svarar snabbt.

Väldigt positiv upplevelse! Bra bemötande till min lilla dotter så hon också känt sig delaktig. Läs mer
  • Inger S sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi sålde vår fritidslägenhet i Svanesund. Allt gick mycket fint med hjälp av vår engagerade mäklare Charlotte.
    Hon ställde upp på många extravisningar förutom den stora.
    En snabb o bra försäljning. Vi hade god kontakt och stämde av läget hela tiden Läs mer
  • Alf Eddie E sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    * Sålt fritidshus
    * Mkt bra bemötande
    * Mkt bra och trevligt bemötande
    * Vi tycker att hon stöttade oss på ett bra sätt, och
    var snabb med ny info etc.
    * Sammanfattningen är att vi nog fick ett för lågt pris,
    men det beror inte på mäklaren. Läs mer
  • Fredrik K köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevlig, kompetent och engagerad. Proffsigt uppträdande men samtidigt personlig. Läs mer
  • Marianne L köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trovärdig tydlig vänlig proffsig kändes bra från början till slut jag å min sambo blev nya ägare till Nedre Trätte 1: 38 😀 Läs mer
  • Eva Ann-Mari M sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålde vårt fritidshus på Orust. Charlotte är verkligen superprofsig samtidigt som hon är personlig. Hade inga speciella förväntningar. Hade aldrig sålt ett hus innan så jag visste i princip ingenting. Charlotte tog verkligen hand om oss på bästa sätt. Hon fick oss verkligen att känna att vi tog rätt beslut. Summan av detta är att Charlotte är toppen. Skulle inte tveka en sekund att anlita henne igen. Läs mer
  • Lars S sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Väl genomförd försäljning, med ett härligt engagemang från vår säljare. Läs mer
  • Ingrid Anna Helena P sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bemötande och genomförande av försäljning var mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson