Emilia Norberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 52 Läs vad Emilia Norberg

• Olof B
    Olof B köpte sin lägenhet med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-01-16

Ellös
    Jag har köpt en bostadsrätt på Orust. Har letat länge efter ett mindre boende. Vid första visningen blev jag mycket intresserad.Med Toppenmäklaren Emilia Norberg fick jag bra kontakt direkt. Emilia var kunnig och hade svar på alla frågor snabbt och enkelt.Hon var en mycket bra yrkeskvinna som gav mig ett förtroende i hela köpprocessen.
    Om jag skulle skaffa ett andra boende, hoppas jag att Emilia Norberg är den mäklare, som jag då träffar igen.
    Jag önskar Emilia stort lycka till i arbetslivet, hon är guld värd som mäklare och en trevlig person att ha att göra med. /OBj Läs mer
  • Steffen V köpte en tomt med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-11-27

Varekil
    Jag köpte en tomt. Mäklaren var mycket kunnig och vänlig. Läs mer
  • Markus H sålde en tomt med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-11-16

Varekil
    Proffsig förtroendeingivande och trevlig Läs mer
  • Jonathan K köpte sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-11-10

Henån
    Trevlig, informativ, icke påträngande, glad, positiv, svarar typ jämt i telefon, förklarar lättvindigt, känns tryggt Läs mer
  • Jasmine S köpte sin lägenhet med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-10-24

Ellös
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Fick ett mycket bra bemötande utav Emilia.
    Man fick alltid tag på henne om man kom hade några frågor. Jag är super nöjd kund. Läs mer
  • My Ann Margreth J sålde sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-10-02

Henån
    Sålt ett åretrunthus på Orust. Emilia är trevlig och håller bra kontakt med oss säljare. Eftersom vi inte kom upp i utgångspriset så har vi lite undringar kring hur annonsering sett ut. Först fick vi gå ned i pris efter besiktning. Emilia hade en visning. Kanske hade det varit bättre att lägga ut datum för två visningar direkt. Vi hade kunnat fortsätta och få huset visat för två till som ringt efter visningen vilket Emilia berättade men då kände vi att vi ville få det sålt. Alltid svårt att veta hur mäklare ” pratar för” en vara och om det hade påverkat om vi valt en annan mäklare. Vad gäller fotograferingen tycker jag att första fotografen som tog utomhusbilderna var väldigt duktig medans den som tog bilderna inne inte var speciellt bra. Men det är ju inte Emilias fel. Läs mer
  • Nora L köpte sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-09-13

Varekil
    Köpte en villa av Emilia och blev väl bemött från första kontakten! Jag har aldrig köpt hus/lägenhet/tomt innan så jag hade inga förväntningar. Hon skötte affären snabbt och smidigt och vi kunde inte önskat oss mer av henne. Läs mer
  • Mark Niklas S köpte sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-08-26

Ellös
    Köpte sommarhus genom Emilia. Alltid personligt och proffesionellt bemötande genom hela processen. Vi uppskattade mycket Emilias engagemang och förståelse även för köparen. Läs mer
  • Evy Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-08-24

Svanesund
    Sommarstuga
    En proffsig mäklare som hade svar på alla mina frågor.
    Trygg, säker o tålmodig mäklare som trots att jag inte alltid läst all info så upprepade hon hjälpte till så att info nådde fram till mig som säljare. Läs mer
  • Lars F köpte sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-08-19

Hälleviksstrand
    Bra mäklare och hanterat rakt igenom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson