Mäklare Västra Götaland Orust Fastighetsbyrån Orust Emilia Norberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 25 kunder tycker om Emilia Norberg

• Liz M köpte sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jättetrevlig tjej och mycket hjälpsam Läs mer
  • Niklas Sebastian O sålde sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Snabbt smidigt och proffesionellt. Kommer aldrig anlita någon annan mäklarfirman Läs mer
  • Gunnar Axel Lennart H sålde sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Emilia sålde vår tomt och gav ett proffsigt och trevligt intryck ! Läs mer
  • Petra Hanna Eleonora E sålde sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Emilia är en toppenbra mäklare. Flexibel och pålitlig. Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Mattias A sålde sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bra och proffsigt bemötande när vi skulle sälja vårt hus.
    Kändes väldigt ärlig och genuin. Läs mer
  • Aurora G köpte sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har köpt vårt första hus och tack vare att mäklaren kände till oss så gick affären väldigt snabbt och enkelt från dag 1. Jag trodde det var mer komplicerat med husköp men Emilia visade motsatsen! Läs mer
  • Nasrin J köpte sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hon är en duktig möklare. fullföljer sitt jobb på bra sätt och brinner för sitt jobb. Hon är felxibel och jobbar hård.😊 önskar lycka till henne. Läs mer
  • Leif Erik Gunnar N sålde sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har sålt en gård.
    Vi har blivit trevligt och vänligt bemötta.
    Vi har fått våra önskemål tillgodosedda.
    Vi är mycket nöjda med Emilia. Läs mer
  • Victor N köpte sin bostad med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi köpte en gård ute på Orust som vi direkt kände att vi ville ha.
    Trots att det var mycket folk på visningen kom budgivningen igång snabbt vilket vi uppskattade. Redan samma dag som budgivningen startade kom också förtroendet för Emilia då hon höll en bra kontakt med oss som hon fortsatt göra hela vägen tills vi skrev på papperna.
    Detta var första bostaden vi köpt och känner att vi fått svar på allt vi undrat över och att Emilia även informerat om saker vi inte tänkt på och förklarat om vi inte haft full koll på allt.
    Vi hade egentligen inga större funderingar på hur det skulle vara att köpa en gård/bostad men känns som att allt gått väldigt enkelt och smidigt. Läs mer
  • Melinda S skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Seriös, pålitlig och lyhörd. Kände att vi fick all den hjälp vi förväntade oss. Rekommenderas varmt till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson