Emilia Norberg

Emilia Norberg

Emilia Norberg är mäklare på Fastighetsbyrån Orust

Emilia Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Emilia Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilia Norberg har haft 2 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 53 Läs vad Emilia Norberg

• 2020-06-12
    Emilia har varit vår mäklare vid försäljning av en gård. Hon har varit snabb, glad och trevlig!
    Frida Elin Ulrika J
    • 164.0 m²
  • 2020-01-16
    Jag har köpt en bostadsrätt på Orust. Har letat länge efter ett mindre boende. Vid första visningen blev jag mycket intresserad.Med Toppenmäklaren Emilia Norberg fick jag bra kontakt direkt. Emilia var kunnig och hade svar på alla frågor snabbt och enkelt.Hon var en mycket bra yrkeskvinna som gav mig ett förtroende i hela köpprocessen. Om jag skulle skaffa ett andra boende, hoppas jag att Emilia Norberg är den mäklare, som jag då träffar igen. Jag önskar Emilia stort lycka till i arbetslivet, hon är guld värd som mäklare och en trevlig person att ha att göra med. /OBj
    Olof B
    Olof B
    • 2:a
    • 63.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2019-11-27
    Jag köpte en tomt. Mäklaren var mycket kunnig och vänlig.
    Steffen V
    köpte en tomt med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2019-11-16
    Proffsig förtroendeingivande och trevlig
    Markus H
    sålde en tomt med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2019-11-10
    Trevlig, informativ, icke påträngande, glad, positiv, svarar typ jämt i telefon, förklarar lättvindigt, känns tryggt
    Jonathan K
    • 126.0 m²
    • Henån
  • 2019-10-24
    Jag köpte en bostadsrätt. Fick ett mycket bra bemötande utav Emilia. Man fick alltid tag på henne om man kom hade några frågor. Jag är super nöjd kund.
    Jasmine S
    • 2:a
    • 63.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2019-10-02
    Sålt ett åretrunthus på Orust. Emilia är trevlig och håller bra kontakt med oss säljare. Eftersom vi inte kom upp i utgångspriset så har vi lite undringar kring hur annonsering sett ut. Först fick vi gå ned i pris efter besiktning. Emilia hade en visning. Kanske hade det varit bättre att lägga ut datum för två visningar direkt. Vi hade kunnat fortsätta och få huset visat för två till som ringt efter visningen vilket Emilia berättade men då kände vi att vi ville få det sålt. Alltid svårt att veta hur mäklare ” pratar för” en vara och om det hade påverkat om vi valt en annan mäklare. Vad gäller fotograferingen tycker jag att första fotografen som tog utomhusbilderna var väldigt duktig medans den som tog bilderna inne inte var speciellt bra. Men det är ju inte Emilias fel.
    My Ann Margreth J
    • 126.0 m²
    • Henån
  • 2019-09-13
    Köpte en villa av Emilia och blev väl bemött från första kontakten! Jag har aldrig köpt hus/lägenhet/tomt innan så jag hade inga förväntningar. Hon skötte affären snabbt och smidigt och vi kunde inte önskat oss mer av henne.
    Nora L
    • 85.0 m²
  • 2019-08-26
    Köpte sommarhus genom Emilia. Alltid personligt och proffesionellt bemötande genom hela processen. Vi uppskattade mycket Emilias engagemang och förståelse även för köparen.
    Mark Niklas S
    • 76.0 m²
  • 2019-08-24
    Sommarstuga En proffsig mäklare som hade svar på alla mina frågor. Trygg, säker o tålmodig mäklare som trots att jag inte alltid läst all info så upprepade hon hjälpte till så att info nådde fram till mig som säljare.
    Evy Elisabeth S
    • 69.0 m²
    • Svanesund
    sålde sitt hus med hjälp av Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte