Linnéa Engelbrektsson

Linnéa Engelbrektsson

Linnéa Engelbrektsson är mäklare på Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-04. Linnéa Engelbrektsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.6. Linnéa Engelbrektsson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Linnéa Engelbrektsson

Sedan starten hos Reco 2014
Rebecca J
Köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
Henån

Härlig personlighet! Känslan av att det är en nära vän. Trygg och rolig!

Kurt Lennart G
Sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
Henån

Fantastiskt fint bemötande! Vi har fått all hjälp vi behövde! Dessutom en snabb försäljning!

Erik Anders Daniel O
Svanesund

Kunnig, trevlig bra återkoppling.

Ingela O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
Henån

Proffsig, lyhörd och mycket trevligt bemötande. Hade jag frågor fick jag snabbt svar på dem.

Ewa Britt Margareta A
Henån

Vänlighet, kunskap, professionell, humor, tillmötesgående. Inkännande. Lyssnar och har bra och kunniga svar. Även när jag lätt ifrågasatte så svarade hon vänligt och kunnigt. Hade höga förväntningar och de infriades. Min upplevelse av Linnea har varit outstanding hela vägen. Bra rekommendationer av Besiktning, toppenkille. Mycket bra rekommendation av fotograf. Annie tog de helt fantastiskt fina bilderna på mitt hus. När så budgivningen var klar och det blev kaos bollade Linnea lugnt och sansat (inför mig) fram en lämplig...

Felicia M
Varekil

Lyhörd super trevlig mäklare. Proffesionellt bemötande och hade hela tiden koll på oss och hörde av sig hur saker och ting gick. Tacksam att hon var mäklare för just de huset vi valde att köpa.

Per Ulf Stellan W
Henån

Linne'a är proffsig, kunnig, trygg, och vänlig.

Torbjörn R
Henån

Trevligt bemötande, och proffsig hantering. Och det är vad man förväntar sig i en sådan affär. Linnéa har levt upp till detta.

Marie Christine G
Malön/flatön/ängön

Snabb, vänlig och informativ! Enkel att ha att göra med. En mycket positiv upplevelse!

Åsa O
Malön/Flatön/Ängön

Vi blev trevligt bemötta. Vi var nyfikna på fastigheten och fick ett positivt intryck. Vi fick känslan av att Linnea förstås såg till säljarens önskemål men även lyssnade till våra behov och svarade snabbt på frågor kring fastigheten som vi hade. Det enda som vi var lite missnöjda med var att vi inte förrän vi skulle skriva på köpet fick reda på att fastigheten ligger på ett naturreservat vilket begränsar vad vi kan göra där.