Patrik Hansson

Patrik Hansson

Patrik Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Patrik Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Patrik Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Hansson har haft 6 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

71 omdömen om Patrik Hansson

Jannice Anna Antonia K
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Brålanda

Jag är väldigt nöjd från första kontakt! Trevlig, positiv och kunnig. Bra på att återkoppla!

Kristen J R
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
Mollösund

Vennlig, tillitsvekkende, kompetent og løsningsorientert. Meget god oppfølging, Vi føler oss svært godt ivaretatt av megler Patrik Hansson.

Stefan Folke A
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

Det var första gången jag säljer en fastighet, så erfarenheten av mäklare är lika med noll, men jag kan inte tänka mig att ngn skulle göra det bättre än Patrik.

Matts Gunnar L
Henån

Vänligt och proffsigt bemötande, försäljningen gick snabbt, precis som vi ville. Vi rekommenderar gärna Patrik till andra säljare.

Yvonne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
Käringön

Fint bemötande och professionell mäklare som gjorde ett jättebra jobb med försäljning av vår lägenhet!

Fritz Egon R
Svanesund

Vid vårt första möte gav Patrik intryck av att vara seriös och beskrev på ett bra och förtroendeingivande sätt vad som gäller avseende värdering och försäljning av vår fastighet. Han har skött affären på bästa sätt för oss. Vi har fått all önskvärd support och kan varmt rekommendera Patrik som mäklare.

Leif L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
Käringön

Rekommenderas levde upp till förväntningarna med råge-

Helena W
Hälleviksstrand

Jag blev bra bemött på alla sätt, tyvärr kom vi inte upp till det pris som jag önskat men Patrik var toppen ändå

Fredrik G
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

Väldigt trevlig och omtänksam människa och även tydlig

Thomas Ingvar R
Henån

Bra bemötande. Ärlig och rak. Kunnig och kunde därför ge bra råd.