Läs vad 15 Läs vad Patrik Hansson

• 2021-01-20
    Sålde mitt hus med hjälp av Patrik Hansson. Förstår att det inte var en lätt affär eftersom vi som sålde det inte hade någon kontakt med varandra utan allt fick gå via Patrik, vilket han tog på sig. Jag blev alltid mött med engagemang och glädje, vilket betydde fruktansvärt mycket i den situation jag befann mig i livet just då. Han är en superbra mäklare och jag är jättenöjd!
    Nora L
    • 85.0 m²
    • Varekil
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Nora för de fina orden, det var härligt att få hjälpa er med er bostadsaffär och hoppas att 2021 kommer bli ett fantastiskt år!

• 2021-01-12
    Vi har köpt ett hus i Svanvik. Vi är väldigt nöjda med Patrik Hansson som mäklare. Professionell, kunnig, alltid snabb med svar på våra frågor och väldigt trevlig.
    Vi kan rekommendera Patrick till 100%.
    Jennie F
    • 85.0 m²
    • Varekil
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tusen tack Jennie för de fina orden, och lycka till med projekten framöver! Ni får bara höra av er om det är något annat jag kan hjälpa er med.

• 2020-12-03
    <mycket bra på alla vis har fått hjälp med allt vi önskat.
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tusen tack för det fina omdömet, önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!

• 2020-12-03
    Sålde sommarstuga. Patrick var mycket trevlig och kunnig och ingav stort förtroende. Jag har begränsad erfarenhet av fastighetsförsäljning och det kändes tryggt med Patrick som mäklare. Jag är så här långt en nöjd kund.

• 2020-11-28
    Sålt villa byggår 1974. Enkel försäljning där vårt förväntade bud accepterades och vi slapp därmed öppen visning. Snabbt och enkelt.
    Ulrika Margareta A
    • 160.0 m²
    • Henån
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Ulrika för de fina orden och tack för ett gott samarbete!

• 2020-11-04
    Tydligt, korrekt och trevlig. Behövs i många lägen inte mycket mer för att man skall få förtroende att inleda en affär.. Bra rakt igenom!
    John L
    • 65.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack John för denna fina rekommendation, hoppas ni kommer trivas toppen!

• 2020-10-22
    Ett trevligt bemötande och mycket behjälplig med att ge svar på våra frågor.
    Tomas M
    • 63.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Tomas för denna fina rekommendation, hoppas ni kommer trivas toppen!

• 2020-10-20
    Vi har sålt våran sommarstuga och i samband med det har Patrik varit den mäklare vi valt för att hanterat allt från ax till limpa. Han har skött allting på ett mycket professionellt sätt och varit mycket lyhörd för våra önskemål, krav och förväntningar. Han hjälpte oss med förberedelser såväl som att slutföra försäljningen. Sammantaget har Patrik alltid haft ett mycket trevligt bemötande och vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Vi är väldigt tacksamma och nöjda med slutresultatet.
    Alf Anders H
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Anders, fina ord och det var verkligen en ren glädje att få hjälpa er med ert fina fritidshus!

• 2020-10-06
    Min fru och jag köpte ett fritidshus och hela processen gick fort men kändes trygg och stabil mycket tack vare Patriks insats.
    Magnus K
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Magnus! Kul att du känner dig nöjd, hoppas och tror att du och Sofia kommer trivas supergott i huset under många år framöver!

• 2020-10-04
    Vi köpte ett välvårdat hus på kusten med fina detaljer kvar från tiden då huset byggdes.
    Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren.
    Han var väl påläst och kunnig om huset och omgivningarna. Vi fick svar på alla våra frågor och hölls underrättade när det drog ihop sig vid budgivningen.
    Vi rekommenderar verkligen Patrik Hansson på Fastighetsbyrån på Orust. Om vi mot förmodan skulle sälja återkommer vi gärna.
    Sofia K
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Sofia! Tack för de fina orden, det värmer verkligen att läsa! Jag är väldigt glad att ni genuint gillade stället och att ni och säljarna fick en så bra relation, det kändes direkt att detta kommer bli bra!