Patrik Hansson
Registrerad mäklare sedan 2020-07-27
Aktiv på Reco.se sedan 2020-09-04

Läs vad 5 Läs vad Patrik Hansson

• Ernst-olof Karl O sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-09-13

Vi har låtit Patrik sälja vårt sommarhus i Boxvik. Vi fick från första mötet ett mycket gott intryck.
    Patrik och Emilia gjorde en mycket fin presentation av hur en försäljning sker. Patrik har sedan skött hela processen utan någon anmärkning och till vår fulla belåtenhet.
    Patrik har ett mycket trevligt och positivt sått, som gör honom mycket lämplig som mäklare.
    Vi vill på det varmast tack honom för allt. Läs mer
  • Alf Stefan H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-09-08

Svanesund
    Vi sålde ett fritidshus på Orust. Patrik har rakt igenom hela processen uppträtt mycket professionellt och med stor kunnighet guidat både oss som säljare och spekulanter genom hela processen på ett föredömligt sätt. Patrik är också en person som är flexibel, lätt att kommunicera med och som uppskattas av de allra flesta. Vi kan varmt rekommendera Patrik till alla de som överväger att göra fastighetsaffärer i området. Läs mer
  • Eva Charlotte D sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-09-06

Svanesund
    Mycket bra och proffsig mäklare. Var tydlig med förväntningarna. Blev riktigt bra! Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-09-06

Svanesund
    Nöjd med försäljning av fritidshus. Mäklaren levde upp till förväntningarna och åstadkom ett bra resultat. Läs mer
  • Olof Sverker U sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-09-04

sålt fritidshus