Läs vad 13 Läs vad Sara Edberg

• 2021-01-13
    Vi köpte ett ganska gammalt "hemman" på Orust.
    Sara är engagerad och professionell och också personlig.

Lätt att få tag i och svarar snabbt på mail.

Peter & Mait
    Sålt fritidshus.Mycket nöja! Rekommenderas
    Hanna Madeleine L
    • 53.0 m²
  • 2020-12-07
    Mycket nöjda med vår försäljning av vårt fritidshus. Sara gjorde ett utmärkt jobb och vi upplevde hela processen från kontakt till försäljning som mycket enkel och smidig.
    Bra betalt fick vi också😊
    Andres A
    Andres A
    • 53.0 m²
  • 2020-12-02
    Trevlig och snäll mäklare men vi fick väldigt lite återkoppling. .Vi fick själva hålla på att kontakta henne för att höra vad som hände i processen vilket var väldigt jobbigt känslomässigt. Vi kände att vi inte var så intressanta som köpare trots att vi verkligen var intresserade av att köpa huset.
    Anna E
    • 86.0 m²
    • Slussen
  • 2020-12-01
    Vi har köpt fastighet på Orust..Vi märkte tidigt att Sara gör det lilla extra. Vi fick snabbt och fin respons i alla skeden i affären och kan varmt rekommendera Sara som mäklare.
    Sara får toppbetyg av oss. Johanna och Johnny nöjda köpare i Svanesund
    Johanna Z
  • 2020-12-01
    Vi kan varmt rekommendera Sara då vi anser att hon bidragit till den positiva känsla vi fick samt fortfarande har i samband med vårt husköp.

Sara har på alla sätt mött upp våra förväntningar i sin roll som mäklare.

Mvh Johnny och Johanna Zetterlund
    Nöjda ägare Svanesund
    Johnny Z
  • 2020-11-02
    Som köpare har vi inget annat än lovord. Sara är mycket trevlig och smidig att ha att göra med.
    Maria N
    • Stillingsön
  • 2020-10-22
    Sålde en liten förfallen jordbruksfastighet Tyckte själv att det troligen inte kunde ge några större summor. Sara tittade och menade att marken och läget var vackert. Hon fick mig att tro på en försäljning. Satte ett bra utgångspris och gjorde hela affären till en trevlig upplevelse för min del. Hon var lättsam att prata med. Om jag undrade över ngt förklarade hon extra. En mycket duktig mäklare, som kunde sitt jobb och som jag har rekommenderat till andra eventuella säljare.
  • 2020-10-21
    Jag har nyligen köpt en mindre villa och blev bra bemött av Sara under hela processen. Det är första gången jag köper en bostad samt bor i hus, så jag hade såklart en del frågor till mäklaren.

Känner att jag alltid fick svar inom en rimlig tidsram och upplever Sara som kunnig, trevlig och engagerad. Kommer kontakta igen om det behövs i framtiden.
    Axel E
    • 74.0 m²
    • Varekil
    köpte sitt hus med hjälp av Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Stort tack för fina ord Axel! Det har varit så roligt att hjälpa till med att hitta ditt drömställe! Välkommen till Orust och tveka inte på att höra av dig om det finns något jag kan göra för dig framöver!

Visa svar
  • 2020-10-18
    Vi har sålt vår sommarstuga i Svanesund och då har Sara hjälpt oss. Vi är jättenöjda med den hjälp och det arbete hon gjort för oss. Vi blev väldigt bra bemötta under hela processen, och vi blev väldigt nöjda med hur slutresultatet blev, hon är jätteduktig.
    Nils-olof J
    sålde sitt hus med hjälp av Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Stort tack Nils-Olof och Annica för fina ord och förtroendet att ta hand om försäljningen av er pärla!

Visa svar