Fastighetsbyrån Orust

Fastighetsbyrån Orust

• BadgeElevenYears
Ring 0304-306 00 Dela

Upplev vacker natur med klippor, ängar och skogar på den gröna ön i väst: Orust. Fastighetsbyrån har funnits här i ungefär 30 år och vi kan den lokala bostadsmarknaden utan och innan. På sommaren välkomnar hela ön turister och sommargäster genom att öppna restauranger och butiker vid de gamla fiskebyarna, och just båt och...

706 omdömen om Fastighetsbyrån Orust

Sedan starten hos Reco 2013

Wilma L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust
Henån

Blev bemötta väldigt bra och var kunnig.

Lars W
Henån

Carl har snabbt och smidigt svarat på frågar via mail och telefonsamtal. Carl gav snabb återkoppling under budgivningen med bra och sakliga råd. Efter att budgivningen var slut var också återkopplingen mellan säljaren och oss snabb och saklig via Carl. Vid kontraktsskrivningen möttes vi en förberedd mäklare, trevligt samtal och en saklig genomgång av kontrakt och övrigt underlag gav en positiv upplevelse.

Isabella Jessica H
Henån

Trevlig, saklig, kunnig och lyhörd bemött. Tvekar inte att rekommendera Carl för enkel och snabb affär!

Johan J
Henån

Världsklass lyhörd och har alltid en kanin i hatten

Bengt-Eric Samuel S
Hjälteby

Personlig på ett professionellt sätt. Han tog uppdraget på stort allvar och vi kände stort förtroende för honom under hela processen. Han skapade trygghet. Han levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Betr sammanfattning se ovan.

Maj-Britt E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
Svanesund

Mkt trevligt bemötande glad och positiv hjälpsam

Emma B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust

Alexander var genuin och professionell genom hela affären. Vi är mycket nöjda.

Eva Adéle Marita J
Svanesund

Över det hela jättebra, kändes omhändertagand.

Gert-Inge J
Svanesund

Proffsig...bra bemötande som fyllde vårt behov .

Rebecca J
Köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
Henån

Härlig personlighet! Känslan av att det är en nära vän. Trygg och rolig!

Kurt Lennart G
Sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
Henån

Fantastiskt fint bemötande! Vi har fått all hjälp vi behövde! Dessutom en snabb försäljning!

Alexandra E
Skärhamn

Trevlig, kunnig och pålitlig. Kände direkt vid första samtalet att det här är en mäklare att förlita sig på.

Jenny P
Hjälteby

Trevlig mäklare som visste vad han pratade om, snabb på att höra av sig och var tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera!

Anna Veronica H
Ellös

Mycket bra, hjälpsam och förklarar allt på ett bra sätt

Jonas W
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Eric har varit väldigt hjälpsam och behandlat oss mycket bra!

Östen L
Svanesund

so far, so good ! inte klart med husköpet än..

Lena Anne-Lie B
Henån

Eric är trevlig, kunnig i sitt arbete som mäklare. Mycket hjälpsam. Annelie

Ulf T
Ellös

Bra bemötande det enda som inte var bra var att energideklarationen inte lämnades ut från första början.

Ulf A
Höviksnäs

Lyhörd, strukturerad och fokus på affären

David S
Hals/Svanesund

Very helpful. Thank you for all your help Carl

Maria M
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust
Svanesund

Väldigt trevligt person , lugn och engagerad. Man kan nå honom på tel eller Mail utan problem som gör att det är väldigt bra för kunder.

Marcus Sebastian H
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust

Väldigt hjälpsam och enkel att jobba med!

Ivan L
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Proffsigt bemötande, allt sköttes snyggt och smidigt in i det sista.

Inger-Johanne W
Henån

Har jette fin upplevelse av Carl Börjesson .Mycket bra information och hjälp med alt,jette nöjd med alt.

Anna Veronica H
Ellös

Vi blev otroligt bra bemötta, han var mycket lyhörd för våra önskemål. Han var hjälpsam på alla sätt under hela vår försäljning. En toppen mäklare!!

Jon H
Henån

Mycket snabb och professionell. Tillmötesgående då vi önskade en extremt snabbaffät . Erik fixade så köpet blev klart på bara 3 dagar.

Lena E
Henån

Snabb affär, precis som vi ville ha det

Jan Roland L
Varekil

Trygg,proffsig;,vänlig och en glad människa lätt att göra affärer med

Rolf J
Ellös

Enkel och lätt att ha att göra med!

Lilian O
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust
Varekil

En mycket professionell, lyhörd och ödmjuk mäklare. Han verkade måna om att det skulle bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Öppen, trevlig, kunnig och hjälpsam!

Marie M
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Eric fyller alla förväntningar man har när det gäller mäklare. Man känner sig lugn och trygg med att han sköter försäljningen. Det är dyrt att anlita fastighetsmäklare men Eric är värd var enda krona! Rekommenderar honom varmt!

Annika Kristina W
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust

Tycker jag fick ett jättefint bemötande,trevligt och proffsigt och kändes tryggt att lätt få tag på Alexander när frågor och sånt som behövdes bollas och diskuteras dök upp efter vägen, så tack för all hjälp och snabbt gick det också😊 Vänliga Hälsningar Annika W

Mats B
Skärhamn

Carl har en bra förmåga att ta människor. Han återkopplar ofta , vilket är något vi uppskattat mycket. Han ser möjligheter. Vi är väldigt nöjda med Carl och hans arbete.

Johan H
Skärhamn

Driven och lösningsorienterad. Bra kundkontakt och ger löpande uppdateringar om läget.

Anton J
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Hellohf en del av Fastighetsbyrån Orust

Lysande på alla punkter 😊 Professionelt bemötande från första kontakt Rekommenderar starkt

Maria S
Nösund

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Jag kände mig trygg med hans rådgivning kring en del oväntat som upptäcktes i samband med besiktningen tex. Upplever att han är ärlig och vill att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären!

Annica Petra Marie N
Henån

Trevlig och snäll mäklare som känns som han bryr sig och ser till att det ska bli bra för alla parter. Mycket tillgänglig och svarar glatt på alla sorts frågor man kan ha.

Jenny Kristina L
Henån

Tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Rekommenderar starkt.

Ralf Einar J
Ellös

Blev mycket bra bemött och hade förståelse för vissa problem jag haft under försäljningen.. Fått bra information under hela tiden och svar på mina mejl med frågor. Kännt stort förtroende hela tiden.

Peter M
Svanesund

Alexander har kombinerat professionalism med gott bemötande.

Olivier N
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Eric var personlig, men professionell. Han gav bra uppdateringar och var kunnig om huset och försäljningsprocessen. Bra upplevelss

Mats B
Skärhamn

Vi är väldigt nöjda med det arbete Carl har gjort för oss. Han har kommit in med stor energi och han är full av idéer om hur man kan lösa de situationer som kan uppstå i samband med en fastighetsaffär. Han är helt enkelt lysande!

HANS N

Proffsigt bemötande. Gjorde resan av en lägenhet mycket bra. Fortsätt så Carl👍

Emma Sofia S
Käringön

Proffsig, flexibel, tillgänglig & trevlig.

Josefine L
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Ett väldigt genuint bemötande och vi uppskattade hans hjälpsamhet att hitta rätt bostad för oss. Trevlig, snäll och hjälpsam! Kommer rekommendera han som mäklare!

Sara Maria M
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Fint bemött på alla vis! Vi är mycket nöjda med Eric och hans engagemang! Eric levde upp till alla förväntningar och vi har känt oss trygga med Erics kunskap och erfarenheter hela vägen ut! Sammanfattningen är att tveka inte att kontakta Eric när ni ska sälja ert hus!

Erica Elisabeth Helena R
Kållekärr

Inlyssnande, proffesionellt bemötande och kunnig!!

Anne L
Käringön

Eric har hjälpt mig genom två bostadsaffärer på ett föredömligt sätt. Kunnig, snabb och intresserad av det som jag behöver hjälp med för att få processen att fungera smidigt. Toppbetyg!

Rune N
Svanesund

Alexander är alltid trevlig glad och ger ett professionellt intryck. Kan varmt rekommendera Alexander till andra som skall sälja.

Gurli Anita Kyllikki L
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Blev bemött mycket bra som har bra kunskap och vet hur en försäljning ska gå till.