Fastighetsbyrån Osby

Fastighetsbyrån Osby

• BadgeSixYears
Ring 0479-131 45 Dela

Här i Osby hittar du ett vackert läge precis intill Osbysjön. Här bor du nära härliga friluftsområden och naturskönt men ändå med all bekvämlighet som behövs. Bra pendlingsmöjligheter och allt från lägenheter till jordbruk hittar du här. Vi på Fastighetsbyrån är den mest anlitade mäklaren i Osby. Vi är engagerade, affärsmässiga...

240 omdömen om Fastighetsbyrån Osby

Sedan starten hos Reco 2013

Stig G
Osby

Fått all den hjälp vi behövt. Snabbt också. Jättefint bemötande.

Emma K
Osby

Otroligt professionellt och välkomnande bemötande av vår anlitade mäklare. Snabba svar på frågor, visat stort tålamod och förklarat processen på ett tydligt sätt. Vi har känt och trygga hela vägen och har stort förtroende för Fastighetsbyrån Osby!

Petrina E
Osby

Vi är väldigt nöjda med all hjälp och ett professionellt och varmt bemötande ifrån Marika Bengtsson. Vi har känt oss väldigt trygga med allt och välinformerade. Med vänlig hälsning Petrina Einarsdottir Hördur Kolbeinsson

Bakira P
Osby

Jag var jätte nöjd med mäklare. Det tog lång tid att sälja min bostad, men mäklare har jobbat mycket att hitta hela tiden nya spekulanter. Till slut lyckades han

Annie C
Osby

Fantastiskt bemötande och en noggrann visning. Mäklaren har varit toppen från början. Är nu i slutet av övertagande o h kommunicerar väldigt bra med mäklaren.

Elvis I
Killeberg

Mycket bra service jätte duktiga och man känner sig säker som kund. Ni är bäst 💯⭐⭐⭐⭐⭐🫶

Geertruida Rolina V
Osby

I have a really good experience with Fastighetsbyrån Osby, especially Dan LaFleur. He really helped me and had patience in explaining the process and all the steps connected to the sales. Outside of that he made an absolute effort to sell my house. Getting knowledge on the besikning and explaining to prospects wht that means etc. I would recommend him as a broker for sure. I feel in very capable hands.

DMITRY L
Killeberg

Jag är verkligen nöjd med hela köpprocessen - stort tack till Dan. Allt var verkligen smidigt, jag uppskattar tillgänglighet, öppenhet, och allt stöd för att hitta bra lösningar som fungerar för både köpare och säljare. Jag tycker att Dan är en riktigt trevlig människa och en av de bästa mäklare jag har träffat. Jag rekommenderar absolut Fastighetsbyrån Osby och Dan LaFleur.

Mikael M
Osby

Väldigt bra! Marika har varit väldigt klar, tydlig och kommunikativ gällande alla delar av processen.

Per-Olof N
Osby

Egentligen det man förväntar sig, men är ju inte alltid så... I tid, återkom med info. som lovat, förstående för situationen och lung, vilket är skönt på en visning.

Lena W
Lönsboda

Tydlig o bra. Allt gick snabbt huset såldes snabbt.

Lars S
Osby

Kompetent, noggrann, korrekt info samt uppföljning direkt på våra frågor! Därtill mycket trevlig!

Louise O
Osby

Supertrevlig mäklare som är väl insatt i projekten och hjälpsam att det ska bli rätt hus för just våra behov

Lena-Britt P
Osby

Jag är jätte nöjd med både Fastighetsbyråns och den mäklare som jag har/haft.

Rolf N
Osby

Snabbt, smidigt och ett engagerat och trevligt bemötande. Jag är glad att det dessutom blev en affär.

Marius Ruben V
Osby

We're not from Sweden so buying a house was very difficult for us, but Dan helped us excellently and we found our dreamhouse.

Ebbe A
Osby

Vedrørende salget af min bolig vil jeg gerne erkende at mægleren levede 100% op til mine forventnin-ger. Et udmærket arbejde set mine øjne. mvh Ebbe Andersen

Paul H
Osby

Super respektfuldt og rigtig godt

Eva O
Lönsboda

Mycket bra köpupplevelse med Marika som mäklare.

Höyer A
Lönsboda

Ett väldigt fint bemötande, och en bra dialog har det varit. Min mäklare hade god lokal kännedom om området.

Thomas H

Mycket bra mäklare. Rekommenderas varmt

Fredrik P
Osby

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Björn M
Osby

Ordning o reda, tydliga enkla rutiner och ett trevligt bemötande. Dan hjälpte oss på ett bra sätt att komma överens om en försäljning som vi blev nöjda med. Känns som det blir enkelt att göra en stor affär med fastighetsbyråns hjälp.

Andreas H
Osby

Mäklaren hjälpte till att hitta vårt drömhus. Stort tack!

Annette L
Osby

Professionell och kunnig bemötande. Mäklaren har tagit sig tid för att visa och förklara allt vad gäller huset och köpekontraktet. Så klart att rekommendera Fastighetsbyrån Osby

Ann-Christin T
Osby

Jag fick en bra hjälp under en svår period att sälja borättslägenhet i Osby.

Emad D
Osby

Upplevelsen var bra, mäklaren var trevlig och tydlig när han gick genom köpekontrakt.

Johan R
Osby

Bra bemötande. Kan inte klaga på något.

Annika A
Osby

En engagerad och seriös mäklare som gör ett kanonjobb

Maria E
Osby

Jättefint bemötande, höll mig uppdaterad hela tiden, svarade på e-post utanför kontorstid (vilket var bra för mig men kanske inte för mäklaren i längden, men visade en hög servicenivå). Grundlig och gedigen genomgång av köpekontrakt och trevlig stämning vid möte med säljaren. Tydlighet. Humor. Alltid trevligt.

Fredrik P
Osby

Mycket engagerade och presterade verkligen över alla förväntningar. Rekommenderas verkligen!

Sebastian S
Killeberg

Mäklare som är kunnig och professionell. Mkt bra bemötande i hela processen. Fantastiskt fina bilder och presentation av huset.

Lars K
Osby

Mycket bra bemötande. Snabb service när vi hastigt blev med lägenhet i början av december. Mäklaren fixade så att huset blev fotograferat och besiktigat inom en vecka.

Marilena S
Lönsboda

Allting har varit jättebra och fint. Jättebra beskrivning av mäklare, många informationen som vi behövde när vi ställde frågor. Bra kompetens och trevlig bemötande.

Andreas M

Enkelt Smidigt Precis som det ska vara

Karin Margareta N
Lönsboda

Positiv upplevelse. Snabbt genomförande. Välutbildad persons.

Anna M
Lönsboda

Vi är mycket nöjda med all hjälp och service.

Ruth L
Lönsboda

sakligt och vänligt bemötande, väl påläst och kunde svara på frågor angående huset. hjälpsam att hitta lösningar.

Siegfried L

Vår mäklare, Dan La Fleur, var vänlig, hjälpsam tillmötesgående och proffsigt

Pernilla S
Osby

Väldigt bra bemötande, och allt gick snabbt o smidigt

Tatiana V
Lönsboda

Vi tackar uppriktigt Fastighetsbyrån Osby för det fruktbara, högkvalitativa arbetet, för din utmärkta kunskap och rika erfarenhet, speciella hårda arbete - allt detta gjorde det möjligt att uppnå lysande, högeffektiva resultat! Vår familj uttrycker särskild tacksamhet till Dan La Fleur för hans höga professionella egenskaper, effektivitet, takt. Affären genomfördes på hög nivå. Tack så mycket. Tack så mycket för ditt verkliga engagemang, nya kreativitet och innovation! Vi önskar Dan La Fleur och alla anställda...

Mats B
Osby

Bra och välarbetat från Fastighetsbyråns sida. Nöjd med allt!

Ylva S

Proffsigt. Många bollar i luften samtidigt Glad o trevlig

Maja W
Osby

1991 saldes detta hus av Fastighetsbyran i Osby. Även da var jag väldigt nöjd. Sa jag betämde mig för att välja det här kontoret även denna gang. Jag beskriver min erfarenhet av fastighetsmäklaren sa här: 1. Kompetent, 2. Vänlig, 3. alltid hjälpsam och informativ. Det var inte lätt för mig att förstar allt rätt ( jag är tysk). Men Johan Nilsson försöker alltid förklara det för mig. Han tappade aldrig talamodet, även när jag fortsatte allt via mail eller sms. jag har stort förtroende för has arbete. Tack för allt Johan

Tomas K
Visseltofta

väldig trevlig bemötande , snabba svar, kunnig.

Fredrik J
Osby

Proffsigt, inte påträngande, informerande, flexibel och tillmötesgående. Precis som det ska vara

Carin C
Osby

Helt otroligt bra bemött av en väldigt duktig mäklare som har funnits där under hela försäljningsprocessen! Kan inte nog berömma honom för hans lugna ,vänliga sätt mot oss !,

Kevin F
Osby

Mäklaren gav ett positivt intryck och vi kände oss trygga med att ge Emma jobbet att sälja lägenheten. Hon gjorde det snabbt och enkelt och höll oss uppdaterade hela vägen.

Astrid Elisabeth E
Osby

Bra bemötande. Snabba beslut. Bra hjälp när det har krånglat. Ordnat många kunder innan vi skulle lägga ut det på hemnet, vilket vi inte behövde Haft många visningar.

Torsten H
Osby

Hela processen har gått mycket bra.