Annie Ivarsson

Annie Ivarsson

Annie Ivarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Annie Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Annie Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.9. Annie Ivarsson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Annie Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2021
Johanna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
Åsa

Kunnig, hjälpsam och positiv. Bra stöd i säljprocessen.

Mia W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
Åsa

Hjälpsam, svarar snabbt på frågor som vi sms:at eller mailade, trevlig, positiv, glad.

Albin L
Södertorn

Hon var mycket trevlig och affären gick snabbt o smidigt

Carl D
Kolberga

Bra och trevligt bemötande. Proffsig och ”på hugget”. Snabb på att svara och återkoppla.

Pia-Marie J
Bockara

Jättetrevligt bemötande, proffsig, svarar alltid på frågor via sms alt tfn. Haft mycket hjälp av henne och känt mig trygg i mitt första bostadsköp!

Eva B
Bockara

Lite lång försäljningstid! Men det beror säkert på spekulanterna och att det finns flera objekt att välja emellan. I övrigt är jag nöjd. 🙂

Erika Å
Köpte sitt hus med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn

Annie har alltid haft ett leende på läpparna som sprular igenom telefonen. Annie är lättsam att pratat med och man får känslan att vi har känt varandra i flera år. Annie har stor kunskap i området och huset. Hon svarar gärna på alla knäppa frågor som kommer från mig, hon svarar på ett sätt som jag förstår då detta är mitt första husköp. Skulle varmt rekommendera Annie.

Elin S

Superengagerad och trevlig. Supernöjd 👌🏼

Björn Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn

Vid vårt första möte med Annie sensommaren -22 fick vi ett väldigt gott intryck av henne. Så valet var självklart när vi under våren -23 skulle starta en försäljning var valet enkelt

Gicuta O
Södertorn

Väldigt proffsig mäklare, som hade kontakt med mig hur det går med budgivningen.