Annie Ivarsson

Annie Ivarsson

Annie Ivarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Annie Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Annie Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Annie Ivarsson har haft 2 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 3 Läs vad Annie Ivarsson

• sålde sitt hus med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Kokosnöten
    2021-08-28
    För mig fungerade kontakten med Annie helt perfekt.
    Vi klickade direkt och jag fick fram det jag ville till henne. Hon var väldigt lyhörd för mina önskemål.
    Hon hade också invändningar och förslag som jag tyckte var väldigt bra.
    Tack för dina fina ord Jens & tack för ett bra samarbete! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad! :) Annie Ivarsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Centralt
    2021-08-16
    Supertrevlig mäklare! Tacksam för Annies hjälpsamhet och kunskap. Fick ett bra bemötande och hela processen gick väldigt smidigt.
    Tack för ditt fina omdöme Henrik! Vad härligt att höra att du tycker allt har gått smidigt, det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen! :) Annie Ivarsson
  • Rima A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Centralt
    2021-08-14
    Hej! Annie är en ung tjej men mycket erfarenhet för sin ålder. En professionell och väldigt stort socialt känsla för sinna kunder. Jag kände mig trygg och väl bemött av Annie och tror att hon som mäklare kommer hon att ha stor framgång.
    Tusen tack för ditt fina omdöme Rima! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med lägenhetsköpet! :) Annie Ivarsson