Daniel Hällblad är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Daniel Hällblad har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Daniel Hällblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Hällblad har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-02

Läs vad 17 Läs vad Daniel Hällblad

2021-03-05
    Korrekt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med och gjorde allt för att få snabbt avslut.
    Eftersom säljaren var sen att skriva på så kompenserades vi med att han hjälpte oss med lagfarten.
    Vid tillträdet visade det sig att kylskåpet var trasigt, det hjälpte han oss snabbt och utan krångel med.
    2021-03-05
    Köpt fastighet, allt funkade mycket bra.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    2021-03-04
    Jag sålde en villa med sjötomt. Daniel var lyhörd för mina behov och min önskan att genomföra affären. I besvärliga lägen var hans erfarenhet betryggande och vi kunde finna alternativa planer framåt. Han var alltid tillgänglig när jag behövde kontakt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Hällblad en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 212.0 m²
    • Kolberga
    2021-03-03
    Har gjort många fastighetsaffärer både privat och genom mina fastighetsbolag genom åren och skulle viljat sett ett betydligt större engagemang, intresse, och vilja av dig att få till en affär. Upplevelsen var tyvärr att du var bekväm och hade ett dåligt service och säljintresse! Konkurrensen är kanske för dålig i Oskarshamn för i Linköping eller Norrköping hade det här inte funkat. Ledsen men måste vara ärlig om vad jag tyckte och enligt mig gjorde du inte ett bra jobb med denna affär.
    Du får gärna ringa mig om du vill.
    m.v.h. Richard Johansson
    Hej Richard! Det var väldigt tråkigt att höra, jag tar till mig av kritiken och slår dig en signal för att stämma av så jag kan förbättra mig och göra ett bättre jobb i framtiden. Med vänlig hälsning, Daniel

Daniel Hällblad

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Hällblad en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 182.0 m²
    • Centralt
    2021-03-03
    Bra, han återkopplar och avslutar snabbt.
    2021-03-03
    Vi har sålt ett hus via Daniel Hällblad.
    Vi har varit nöjda med bemötandet, tips, råd och det har varit lätt att få tag i Daniel via telefon och sms.
    Skulle rekommendera honom till andra som ska sälja en fastighet.
    Vi valde själva honom efter rekommendationet från vänner.
    2021-03-03
    Bra bemötande, Bra lokal kännedom...............
    • 36.0 m²
    • Adriansnäs
    2021-02-22
    Trevlig och tillmötesgående mäklare som hjälpte oss att köpa ett fritidshus snabbt och smidigt.
    • 36.0 m²
    • Adriansnäs
    2021-02-19
    Sommarstuga i misterhults-skärgård. Snabbt och smidigt. trevlig och bemötande!
    • 117.0 m²
    • Kristdala
    2020-11-10
    Mycket bra å tillmötesgående mäklare. Förstod mina behov av vad jag ville med min försäljning.
    Högsta betyg av mig👍