David Rosander

David Rosander

David Rosander är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

David Rosander har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. David Rosander har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.7. David Rosander har haft 5 försäljningar sen 2022-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-04 - 2022-06

Läs vad 13 Läs vad David Rosander

• sålde sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-06-30 Verifierad kund
    Då David inte varit mäklare så länge. Så förväntade jag mig en hungrig säljare. På detta överträffade mina förväntningar. Trevlig och service inriktad som klarar en riktig utmaning.
  • köpte sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-06-22 Verifierad kund
    Han har vært meget hyggelig og serviceminded under hele prosessen! Han virker faglig dyktig/ flink og har vært god på å forklare forskjeller ved kjøp av bolig i Sverige og Norge.

Jeg vil anbefale David på det sterkeste! 👍😊
    Tack så mycket för de fina orden Mette! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Välkommen till Påskallavik och Sverige!! 👍😊 David Rosander
    2022-06-22 Verifierad kund
    Han var alltid väldigt glad och trevlig och villig att göra vad han kunde för att göra visningarna lättare för mig.
    Han var lätt att prata med och lättillgänglig för att svara på frågor/hålla mig uppdaterad.
    Tack så hjärtligt för de fina orden Laura! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nästa boende och i den nya staden!😊 David Rosander
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Centralt
    2022-06-03 Verifierad kund
    David är en fantastisk mäklare, han ger professionell service, är mycket kunnig och så trevlig.

Mina förväntningar var mycket höga och han levde verkligen upp till dom.

Min upplevelse är väldigt bra och jag har blivit fantastiskt bemött av David under hela resan.
    Tack så hjärtligt för de otroligt fina orden och för ett kul samarbete Lisette!! Önskar dig ett stort lycka till med allt framöver och jag hoppas att du kommer trivas lika bra i nästa bostad som i denna.😊 David Rosander
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Centralt
    2022-06-03 Verifierad kund
    David är trevlig och hjälpsam, kan sin sak.
    Han har glimten i ögat.
    Tack så mycket för de fina orden Christina!!👍😊 Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad och att du njuter rikligt av solens många timmar på din nya härliga uteplats! David Rosander
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra bemötande. Hög tillgänglighet. Kunnig och påläst.
    Tack för de fina orden Maria! Jag hoppas att ni får många härliga somrar framöver i ert nya fritidsboende!😊👍 David Rosander
    • Norrby
    2022-05-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Lätt att prata med.
    //G K
    2022-05-28 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och korrekt.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Davids leverans överträffade mina förväntningar
    2022-05-14 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Det kändes helt rätt från allra första kontakten. Trevlig, glad, kunnig och professionell mäklare. Hade en tydlig strategi och tidsplan direkt ifrån början, samtidigt som han var realistisk och visade upp alternativa scenarion beroende på hur marknaden utvecklas.