David Rosander

David Rosander

David Rosander är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

David Rosander har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. David Rosander har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.7. David Rosander har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

60 omdömen om David Rosander

Maryan Ali A
Stångehamn

Hej jag ville säga att han är jätteduktig kille jättetrevlig snäll och förklara det är bra så jag tycker det här är jättefin kille duktig

Helen N
Bockara

Trevligt bemötande, kunnig och tillgänglig!

Anders S
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
Centralt

Bara positivt när det gäller allt.

Michael L
Kristineberg

Mycket bra bemötande och professionellt agerande

Louise K
Köpte sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
Kristineberg

Känns trygg och kunnig. Trevligt bemötande. Ringer alltid tillbaka! Mycket nöjd!

Nadia W
Påskallavik

En glad trevlig ung kille som verkar gillar sitt jobb. Han var mycket professionell i sitt uppdrag att sälja min bostad.

Gerd A
Södertorn

Fick ett proffsigt och korrekt bemötande från min mäklare. Jag blev hela tiden uppdaterad om vad som hände med försäljningen och kände mig delaktig samtidigt som han ju var den som vägledde. Jag kommer varmt att rekommendera honom om någon frågar efter en bra mäklare.

Annika K
Södertorn

En väldigt trevlig och lätt person att ha att göra med. Ger trygghet i sin roll med goda råd och kunnande. Man vågar verkligen dela med sej av att alla saker kanske inte är så självklara och lätta att reda ut själv. Han får 5 hustak. :-) annika

Zekria S
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
Södertorn

Han väldigt bra, han försökte svara på frågor under visningen och vara snäll mot människor. Han försöker hjälpa.

Patrik H
Köpte sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
Påskallavik

Väl bemött. Svarade bra på alla frågor jag hade. Försökte inte förklara bort brister utan svarade ärligt vilket jag är väldigt nöd med. Väldigt lätt att ha kontakt med efter visningen. När/om jag ska sälja i framtiden och han fortfarande jobbar så är chansen stor att jag vill använda honom som mäklare.