Malin S Carlqvist

Malin S Carlqvist

Malin S Carlqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Malin S Carlqvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Malin S Carlqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin S Carlqvist har haft 42 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-02

Läs vad 14 Läs vad Malin S Carlqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin S Carlqvist en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 72.5 m²
    2021-03-04
    Sålt en lägenhet

Jättebra bemött av mäklaren, hon gjorde det hon kunde för vår försäljning, vi är väldigt nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin S Carlqvist en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 70.0 m²
    • Åsa
    2021-02-28
    Lägenhet, bemötande var utmärkt, trevlig, kunnig svarade på alla mina frågor vad tillgängligt när jag behövde hjälp. Jag är nöjd med min upplevelse
    • 68.6 m²
    Lägenhet såld i Oskarshamn
    Mäklaren var väldigt trevlig och professionell.
    Mycket bra upplevelse, bra bemötande och fantastisk återkoppling
    • 4:a
    • 95.5 m²
    2021-02-24
    Vi tycker Malin skötte sitt uppdrag på ett mycket professionellt sätt och hon är mycket trevlig och vi fick bra information under hela försäljningsprocessen.
    Vi är toppennöjda!
    • 1:a
    • 25.3 m²
    2021-02-24
    Sålde en 1:a i Oskarshamn och Malin tog hand om allt.
    • 5:a

*jag rekommenderar denna mäklare
  • Anne S
    • 53.0 m²
    2021-01-24
    Hej! Jag har köpt o är på väg att sälja en lägenhet. Jag har blivit väl bemött av Fastighetsbyrån på ett utmärkt sätt.
    • 81.0 m²
    • Norrtorn
    2020-12-04
    Utmärkt!!! 3:a Norrtorn hsb oskarshamn
    Helbra!
    • 64.0 m²
    • Norrtorn
    2020-11-26
    Sålt lägenhet en 2:a. Jag har blivit positivt bemött dem flesta gånger jag har varit i kontakt med min mäklare.

Min förväntningar var rätt höga men jag tyckte inte att mäklaren riktigt lyssnade alla gånger på vad jag hade att säga. Med tanke på att det tog nästan fyra månader innan lägenheten blev såld. Priset var alldeles för högt från första början och blev därför svår att sälja. För det var nästan ingen som kom och kollade.
    • 53.0 m²
    2020-10-05
    Bara positiva ord vad gäller mäklaren.
    Och på det sätt affären hanterades.