Malin S Carlqvist

Malin S Carlqvist

Malin S Carlqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Malin S Carlqvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Malin S Carlqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin S Carlqvist har haft 51 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-03

Läs vad 18 Läs vad Malin S Carlqvist

• Anne S
    • 53.0 m²
    2021-01-24
    Hej! Jag har köpt o är på väg att sälja en lägenhet. Jag har blivit väl bemött av Fastighetsbyrån på ett utmärkt sätt.
    Tack Anne för de fina orden och för att just jag fick hjälpa dig med din bostadsförsäljning! :) Malin S Carlqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin S Carlqvist en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Norrtorn
    2020-12-04
    Utmärkt!!! 3:a Norrtorn hsb oskarshamn
    Helbra!
    Tack Sune för de fina orden. Hoppas du trivs bra i nya boendet! :) Malin S Carlqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin S Carlqvist en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 64.0 m²
    • Norrtorn
    2020-11-26
    Sålt lägenhet en 2:a. Jag har blivit positivt bemött dem flesta gånger jag har varit i kontakt med min mäklare.

Min förväntningar var rätt höga men jag tyckte inte att mäklaren riktigt lyssnade alla gånger på vad jag hade att säga. Med tanke på att det tog nästan fyra månader innan lägenheten blev såld. Priset var alldeles för högt från första början och blev därför svår att sälja. För det var nästan ingen som kom och kollade.
    • 53.0 m²
    2020-10-05
    Bara positiva ord vad gäller mäklaren.
    Och på det sätt affären hanterades.
    Tack Irene för de fina orden! :) Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! Malin S Carlqvist
    • 1:a
    • 40.5 m²
    2020-07-12
    Bra visning trots covid-19 tider. Svarade alltid och ringde upp när man hade frågor. Är nöjd med mäklare och hennes engagemang för oss.
    Tack Johan! Min ambition är att alltid vara snabb på svar i mejl och sms - eftersom man som köpare oftast är behov av svaren i samma stund man ställer dom! Hoppas att ni trivs i nya bostaden! :) Malin S Carlqvist
    • 58.0 m²
    2020-03-28
    Allt har funkat klockrent. Inga som helst problem. Riktigt duktig.
    Tack snälla Benjamin för de fina orden! :) Hoppas att du trivs i nya bostaden! Malin S Carlqvist
    • 4:a
    • 97.0 m²
    2020-03-16
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande och snabba och tydliga svar.
    Mäklarenöverträffade alla förhoppningar.
    Mycket snabb affär.
    Tack Nisse för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Hoppas att ni trivs på västkusten och att våra vägar korsas igen i framtiden. Riktigt trevligt att få samarbeta tillsammans med er! Hälsa familjen :) Malin S Carlqvist
    • 4:a
    • 132.0 m²
    • Kolberga
    2020-02-14
    bra bemött, stor kunskap, snabba beslut trevliga mäklare
    Tack Gunnar för gott samarbete! :) Och för förtroendet att vi fick hjälpa dig med försäljningen. Malin S Carlqvist