Malin S Carlqvist

Malin S Carlqvist

Malin S Carlqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Malin S Carlqvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Malin S Carlqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin S Carlqvist har haft 51 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-03

Läs vad 18 Läs vad Malin S Carlqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin S Carlqvist en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 81.0 m²
    • Norrtorn
    2021-04-07
    Jätte bra hjälp och råd gällande försäljningen av min lägenhet. Trevlig mäklare som bryr sig om sina kunder.
    Tack Moamin för förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Stort lycka till med flytt och jobb i nya staden :) Malin S Carlqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin S Carlqvist en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 53.5 m²
    • Orrängen
    2021-04-03
    Jag har köpt en lägenhet.
    Vid visningen: bra bemötande, kunnig, påläst o informativ.
    Efteråt: snabb återkoppling; snabb med att ta fram ytterligare info som jag efterfrågade.
    Allt var mycket enkelt.
    Tack Kerstin för de fina orden! Hoppas att du kommer trivas i din nya fina lägenhet! :) Malin S Carlqvist
    • 60.0 m²
    2021-03-20
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Smidigt och bra.
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av Ediths fina lägenhet! Hoppas hon kommer att trivas i nya boendet :) Malin S Carlqvist
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Orrängen
    2021-03-10
    Sålt en bostadsrätt. 1rummare med ståkök.
    Väldigt trevligt bemötande, klart och tydligt förklarande händelse förlopp.
    Det gick lätt att få tag i mäklaren.
    Uppfyllde våra förväntningar väl.
    Tack Joakim och Charlotte för förtroendet att sälja eran mysiga enrummare! Och tack för de fina orden :) Malin S Carlqvist
    • 72.5 m²
    2021-03-04
    Sålt en lägenhet

Jättebra bemött av mäklaren, hon gjorde det hon kunde för vår försäljning, vi är väldigt nöjda.
    Tack Louise och Stefan för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er bostad! Hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden :) Malin S Carlqvist
    • 70.0 m²
    • Åsa
    2021-02-28
    Lägenhet, bemötande var utmärkt, trevlig, kunnig svarade på alla mina frågor vad tillgängligt när jag behövde hjälp. Jag är nöjd med min upplevelse
    Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten Paulina :) Du vet att jag alltid bara är ett samtal bort om det skulle vara något! Ha det så bra och så möts vi säkerligen i framtiden. Malin S Carlqvist
    • 68.6 m²
    Lägenhet såld i Oskarshamn
    Mäklaren var väldigt trevlig och professionell.
    Mycket bra upplevelse, bra bemötande och fantastisk återkoppling
    Tack för förtroendet och de fina orden! :) Fint att samarbeta tillsammans med dig! Malin S Carlqvist
    • 4:a
    • 95.5 m²
    2021-02-24
    Vi tycker Malin skötte sitt uppdrag på ett mycket professionellt sätt och hon är mycket trevlig och vi fick bra information under hela försäljningsprocessen.
    Vi är toppennöjda!
    Tack Anders och Pia för de fantastiskt fina orden! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning. Hoppas ni trivs bra i nya boendet och att vi ses i framtiden! Malin S Carlqvist
    • 1:a
    • 25.3 m²
    2021-02-24
    Sålde en 1:a i Oskarshamn och Malin tog hand om allt.
    Tack Caroline för att jag fick hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Lycka till i framtiden! Malin S Carlqvist
    • 5:a
    • 118.4 m²
    • Kristineberg
    * lägenhet
    * Trevlig, tydlig & mkt bra kontakt
    * Allt har fungerat bra

*jag rekommenderar denna mäklare
    Tack för de fina orden och rekommendationen! Hoppas ni trivs bra i nya huset och att vi stöter på varandra igen i framtiden :) Malin S Carlqvist