Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Annika Månsson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 181 Läs vad Annika Månsson

• Per W köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-19

Simrishamn
    Annika är saklig men med en stor portion humor. Är effektiv och serviceminded. Har god lokalkännedom. Läs mer
  • Kristen G
    Kristen G sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-14

Gröstorp
    Annika Månsson sålde vår pappas hus i Gröstorp våren/sommaren 2019. Jag och min syster är väldigt nöjda med hennes insats. Annika lyssnade in våra önskemål, gav goda råd och kontakter gällande styling och hjälp med att ta hand om lösöre. Annika uppdaterade oss kontinuerligt och avlustade affären på ett snabbt och proffsigt sätt. Genom hela försäljningen kände vi oss helt trygga. Läs mer
    2019-07-15 Annika M svarar Kristen G
    Stort tack för återkoppling, vi har samarbetat fint! Vänligen Annika
  • Bo E köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-10

Borrby
    Köpt fritidshus i Borrby.
    Mycket professionell hantering av Annika från början till slut. Läs mer
    2019-07-15 Annika M svarar Bo E
    Tack för svar, jag uppskattar det, vänligen Annika
  • Christer S sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-03

Brantevik
    Annika är mycket professionell.
    Serviceinriktad och bra för både köpare och kund. Läs mer
    Annika M gillar detta
  • Ingela S sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-19

Rörums strand
    Annika är den absolut bästa mäklare vi någonsin haft kontakt med och som nu har hjälpt oss med tre husaffärer under årens lopp.
    Alltid lika engagerad och oerhört kunnig och professionell i sin profession och ett fantastiskt bemötande av oss som kunder. Läs mer
    Annika M gillar detta
  • Britt-Mari J köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

Skillinge
    Köpte en etta vilket gick väldigt snabbt tack vare en mycket professionell mäklare som ingav väldigt stort förtroende och som genomförde affären på för mig bästa sätt, gav råd och uppgifter som jag själv inte hade funderat över. Läs mer
  • Per J
    Per J köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

Simrislund
    Jag har köpt en villafastighet i Simrishamn och mäklaren har skött detta på ett utmärkt sätt! Läs mer
    Annika M gillar detta
  • Gerd W köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

Kivik
    Annika är alltid glad, trevlig och väldigt tydlig. Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Emma Karp L
    Emma Karp L sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-07

Skillinge
    Superb upplevelse, totalt!
    Kommer varmt att rekommendera fastighetsbyrån i Simrishamn Läs mer
    Annika M gillar detta
  • Anneli K sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-05-29

Komstad
    En professionell, saklig och väldigt kunnig mäklare med tät kontakt, vilket vi uppskattat enormt mycket vid försäljningen utav våran hästgård. Vi är förstagångssäljare och kände att vi var i väldigt trygga händer. Hade vi eller intressenter funderingar så tog hon reda på svar om det inte fanns. Vi har en väldigt positiv upplevelse av hela affären och kan varmt rekommendera Annika när du ska sälja din fastighet. Läs mer
    2019-05-30 Annika M svarar Anneli K
    Stort tack för ert svar, ja vi har samarbetat bra! Mvh Annika

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson