Annika Månsson
Registrerad mäklare sedan 1998-03-06
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 213 Läs vad Annika Månsson

• Henrik N sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-03

Hammenhög
    Vi anlitade Annika Månsson på Fastighetsbyrån för att få hjälp med att sälja vår lilla gård i Hammenhög. Eftersom hon hade sålt vår förra villa. Visste vi att hon är en fantastisk mäklare. Även denna gången gjorde hon ett mycket bra jobb. Vår erfarenhet är att Annika är mycket seriös, noggrann och energisk. Vi uppskattar verkligen all tid hon lägger ned på visningar och även uppföljningen efter varje visning.

Så våra förväntningar på mäklaren levde hon upp till. Även vid denna försäljning. Så vi kan verkligen varmt rekommendera Annika Månsson i framtiden. Läs mer
  • Paul S sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-12

Kivik
    Annika är en mycket kunnig och professionell mäklare. Hon har ett trevligt och tillmötesgående sätt som skapar förtroende hos både säljare och köpare. Vårt gamla 1800 tals hus sålde hon på rekordtid. Vi är mycket nöjda med hela säljprocessen och kan rekommendera henne på det varmaste. Läs mer
    2020-06-15 Annika M svarar Paul S
    Tack Palle, ja vi har samarbetat fint! Mvh Annika
  • Eva F sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-12

Kivik
    Min bror och jag är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Vi kunde inte fått någon bättre, trevligare och mer tillmötesgående. Jag har tyvärr inte träffat henne personligen, eftersom min bror, som bodde i huset skötte om allt. Avståndet från min bostad till Kivik var tyvärr för långt i coronatider, men vi har utväxlat trevliga Mail och sms. Vi rekommenderar Annika på det varmaste. Eva Fredriksson Läs mer
    2020-07-01 Annika M svarar Eva F
    Stort tack Eva och vi har samarbetat utmärkt, mvh Annika
  • Lennart S köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-24

Vitaby
    Har köpt ett hus på Österlen genom Annika, som har varit mycket hjälpsam och proaktiv, hon har erbjudit att ta fram vissa underlag för begärda handlingar och har varit lätt att kommunicera med.
    Bra kontakt med min banks representant. Inget verkar omöjligt för Annika, rekommenderar hennes tjänster starkt.
    Jag är supernöjd. Om alla mäklare vore om Annika (..men detär dom inte, jag vet...)
    Även nöjd med Fastighetsbyrån och deras presentation av fastigheten på nätet. Läs mer
    2020-05-25 Annika M svarar Lennart S
    Tack för ditt svar Lennart, hoppas allt går fint med nya huset, mvh Annika
  • Britt-mari N sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-17

Rörum
    Vi tycker Annika gjort ett bra jobb. När vi äntligen fick en helt seriös kund skötte hon allt mycket proffesionellt. Ingen lätt fastighet att sälja även om läge, bostad och byggnader är mycket bra. Allt pappersarbete har skötts perfekt.
    Tack Annika Läs mer
    2020-06-09 Annika M svarar Britt-mari N
    Tack för kommentar och vi har samarbetat fint, allt gott, mvh Annika
  • Magnus B köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-08

Simrislund
    Kompetent, serviceinriktad, noggrann. Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-07

Rörums strand
    Vi har sålt fritidshus genom Fastighetsbyrån och Annika Månsson.
    Från första början då Annika besökte oss inför en eventuell försäljning har hon agerat väldigt omsorgsfullt och professionellt. Därför valde vi att låta henne sälja vårt hus.
    Hon har agerat snabbt, effektivt och varit väldigt lyhörd inför hur vi ville ha det. Samtidigt har hon kommit med goda råd och synpunkter längs vägen.
    Vi har tidigare haft en del negativa erfarenheter av mäklare vid tidigare försäljningar. Denna gång uppfylldes dock förväntningarna med råge och vi kan varmt rekommendera andra att anlita henne.
    Det som kan sammanfatta Annikas sätt att arbeta är omsorgsfullhet och noggrannhet. Läs mer
    2020-05-07 Annika M svarar Maria S
    Stort tack Maria, ja vi har samarbetat fint, allt gott!
  • Susanne K köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-04-30

Kivik
    Köpt en villa tänkt för fritidsboende. Annika är mycket professionell och har gjort mer än förväntat i köppprocessen och för att vi ska få en bra start i vårt nya hus. Känner stort förtroende för Annika - proffsig och omtänksam. Läs mer
    2020-05-01 Annika M svarar Susanne K
    Tack Susanne för fina ord, ja det är så jag försöker jobba, allt gott! Mvh Annika
  • Patrik K köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-04-28

Kivik
    Vi har bara gott att säga om Annika Månsson som var mäklare när vi köpte hus i Kivik. Vi fick ett professionelt och trevligt bemötande. Annika hjälpte oss på ett pragmatiskt sätt att lösa våra olika utmaningar. Läs mer
    2020-05-01 Annika M svarar Patrik K
    Tack för orden och god kontakt, vi ses i Kivik framöver, vänligen Annika
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-15

3:a
    Simrishamn
    Ger bra hjälp och är effektiv. Nöjd med hennes arbetssätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson