Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Annika Månsson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 159 kunder tycker om Annika Månsson

• Agnes T sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket duktig o trevlig person. Bara positiva erfarenheter. Läs mer
    2018-11-20 Annika M svarar Agnes T
    Tack för svar som jag uppskattar, allt gott! Med vänlig hälsning Annika
  • Claes P köpte sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt en Skånelänga på Österlen

Annika är väldigt professionell, social och snabb med svar och information.

Vi hade stött på Annica tidigare och var positiva till att hon skulle sälja huset vi köpte.

Vi kommer att vända oss till Annica den dagen vi skall värdera eller sälja vårt hus. Läs mer
    2018-11-05 Annika M svarar Claes P
    Hej Claes och tack för svar som jag uppskattar, vi ses säkert på Österlen framöver! Med vänlig hälsning Annika
  • Josefin N köpte sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har köpt ett hus i skillinge
    Vi blev bra bemötta av mäklaren
    Hade inga förväntningar, Läs mer
    2018-11-05 Annika M svarar Josefin N
    Tack Josefin för ditt svar, jag uppskattar det, önskar god trivsel med nya huset. Med vänlig hälsning Annika
  • Christer H sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Utmärkt bemötande och hantering av försäljningen på alla sätt. Ett proffs i arbete...

Christer Heingård Läs mer
    2018-10-18 Annika M svarar Christer H
    Hej och tack Christer för fina vitsord, vänligen Annika
  • Mats E skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Positivt och glatt mottagande under hela processen. Enda minuset var att den objektbeskrivning som mäklaren gjort och även dokumenterats via extern besiktningsman inte stämde helt med verkligheten. Hade den varit mer korrekt så är det inte osannolikt att budgivningen på fastigheten hade stannat något tidigare. Läs mer
    2018-10-18 Annika M svarar Mats E
    Hej Mats, tack för feedback, allt gott, Med vänlig hälsning Annika
  • Åsa H
    Åsa H sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har sålt ett stenhus från 30-talet.
    Vi är mycket nöjda med Annika och har stort förtroende för henne på alla plan. Hon är snabb och effektiv men också lyhörd och känner in vad vi vill och behöver.
    Sammanfattningsvis blir det högsta möjliga betyg till Annika. Läs mer
    2018-10-18 Annika M svarar Åsa H
    Hej och tack för fina vitsord, allt gott, Med vänlig hälsning Annika
  • Inga N sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Har sålt fastighet i Gärsnäs och blev mycket väl bemött av mäklaren, Annika Månsson. Det var första gången jag behövde kontakta mäklare för försäljning av fastighet. Jag hade inga speciella förväntningar, men är mycket nöjd med hur Annika tog sig an detta. Oerhört tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-09-24 Annika M svarar Inga N
    Tack för vänliga ord Inga, ja vi har samarbetat bra! Med vänlig hälsning Annika
  • Robin O skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika har från visning till kontraktvisning visat stor professionalism genom sin kunskap, erfarenhet och mycket god kundservice. Hon är helt klart ett föredömme för sin yrkesgrupp! Läs mer
    2018-09-24 Annika M svarar Robin O
    Tack Robin för fint omdöme, önskar god trivsel med huset, allt gott, Med vänlig hälsning Annika
  • Thomas N skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika har på ett mycket förtjänstfullt sätt skött försäljningen av vårt fritidshus strax utanför Skillinge. Från första mötet fick vi ett stort förtroende för Annika och hennes erfarenhet av fastighetsmarknaden. Annika var under hela försäljningsperioden lätt att komma i kontakt med och hade alltid bra och genomtänkta svar på de frågor vi hade.
    Vi hade valt Annika efter att ha träffat tre mäklare och hade högt ställda förväntningar på henne. Annika överträffade våra förväntningar. Professionell, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2018-09-24 Annika M svarar Thomas N
    Tack Thomas för fina vitsord, ja vi samarbetade utmärkt bra, allt gott! Med vänlig hälsning Annika
  • Stig P skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag ger Annika det allra högsta betyg på alla punkter. Läs mer
    2018-09-24 Annika M svarar Stig P
    Tack för ditt svar, jag uppskttar det, Med vänlig hälsning Annika

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson