Annika Månsson är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

och har varit registrerad mäklare sedan 1998. Annika Månsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 226 omdömen sedan 2015-11-16. Annika Månsson har haft 45 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 226 Läs vad Annika Månsson

• Vi köpte en mindre villa att använda som fritidshus. Annika var lugn, saklig, kunnig och hade kreativa förslag för att köp och tillträde skulle lösas smidigt för köpare/säljare trots att vi som köpare bor 65 mil från huset vi köpte. Vi blev väldigt proffsigt bemötta hela tiden.
    Mats J köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-27
    • 102.0 m²
    • Borrby
    2020-10-27
  • Annika Månsson är kunnig, påläst, effektiv med fingertoppskänsla.
    Margareta N sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-25
    • 2:a
    • 58.0 m²
    2020-10-25
  • Vi har just fått sålt vårt hus på Österlen. Huset är ett trähus byggt 1943 och här har vi bott permanent sedan 2010. När vi tog kontakt med Annika Månsson gick allting väldigt snabbt och vid första besöket visade hon stor entusiasm. Hon förklarade väldigt tydligt hur hela försäljningsprocesserna skulle gå till. Den gick allting väldigt fort och Annika ordnade med fotografering och en fin folder på huset. Huset blev sålt väldigt snabbt och vi upplever att Annikas entusiasm har lyft oss och att den hjälpsamhet och service hon gett har underlättat mycket för oss
    Kerstin J sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-24
    • 85.0 m²
    • Borrby
    2020-10-24
    Vi har samarbetat fint, mvh Annika

Visa svar
  • Ett väldigt bra och trevligt bemötande.
    Andreas J köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-16
    • 113.0 m²
    • Gröstorp
    2020-10-16
  • Annika, är påläst och har ett utmärkt bemötande hon gör allt för att det skall vara så bra som möjligt för både säljare och köpare. Jag har bara positiva upplevelser och erfarenhet av Annika som mäklare.
    Brita N sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-02
    • 96.0 m²
    2020-10-02
  • Köpt sommarhus.Tycker att Annika var klar och tydlig.Mycket kunnig i sitt arbete.Allt kändes jätte bra.
    Christina L köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 68.0 m²
    Tack Christina, ja vi har samarbetat fint, allt gott! Mvh Annika

Visa svar
  • Annika har varit mycket proffsig i sitt sätt att hantera hela förloppet av affären. Inget att klaga på 👍
    Jonny J köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 68.0 m²
    2020-09-03
  • Jag har både köpt och sålt bostad genom Annika. Har alltid känt trygghet o tillit med Annika som mäklare. Annika är mycket kunnig i fastighetsaffärer, ger raka och tydliga besked. Upplevelsen är bara positivt. Håller en alltid informerad.
    Jan Bertil H sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-17
    • 123.0 m²
    • Gärsnäs
    2020-08-17
    Tack, ja vi har samarbetat utmärkt! Mvh Annika

Visa svar
  • Vi har köpt ett hus i Hammenhög. Vår kontakt med och erfarenheter av Annika har varit utmärkta. Öppen och tillmötesgående och med god kännedom om huset, säljarna och trakten vilket bidrog till vår trygghet att genomföra köpet.
    Charlotte E köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-10
    • 160.0 m²
    • Hammenhög
    2020-08-10
    Hej och tack för svar, önskar god trivsel och allt gott! Mvh Annika

Visa svar
  • Vi har köpt en gård och flyttat från Stockholm till Skåne. Annika var en klippa hela vägen, hon stöttade oss även i vår försäljning av hus i Stockholm när vår mäklare inte räckte till. Hon var en trygghet från början till slut bokstavligen talat.
    Elisa Björck L köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-05
    • 287.0 m²
    • Hannas
    2020-08-05
    Hej och tack för svar, ja det gick fint, mvh Annika

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte