Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Annika Månsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 161 kunder tycker om Annika Månsson

• Karin S
    Karin S sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-02-18

3:a
    127m²
    Borrby
    Sålt min mors hus med fullmakt från min mor Aina.
    Bra att Annika tog fram husets historik, tipsade mig om en mycket bra röjnings/städfirma.
    Löpande kontakt med vad som händer inför försäljningen, fotograf, bokning med energirådgivare.
    Följer upp när det är röjt.
    En fördel med Fastighetsbyrån att Annika hade med en kvinna från banken vid visningarna.
    Fin mapp om huset till ev köpare, fina bilder på hemnet
    Snabb kommunikation vid budgivning, mm.
    Tog emot på en lördag för att skriva köpeavtal, bjöd på kaffe , mor fick tulpaner .
    Jag har upplevt Annika som mycket sympatisk och effektiv mäklare.
    Kan varmt tipsa vänner om Fastighetsbyrån och på Österlen om Annika. Läs mer
  • Beatrice E köpte sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-12-22

Annika hjälpte mig att köpa ett hus på Österlen. Mitt första husköp i livet. Hon var väldigt påläst, förtroendeingivande och alltid snabb i sin respons. Jag kan varmt rekommendera Annika! Läs mer
    2019-01-04 Annika M svarar Beatrice E
    Tack för ditt svar, jag uppskattar det och önskar dig ett fint 2019! Med vänlig hälsning Annika
  • Agnes T sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-19

Mycket duktig o trevlig person. Bara positiva erfarenheter. Läs mer
    2018-11-20 Annika M svarar Agnes T
    Tack för svar som jag uppskattar, allt gott! Med vänlig hälsning Annika
  • Claes P köpte sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-05

Köpt en Skånelänga på Österlen

Annika är väldigt professionell, social och snabb med svar och information.

Vi hade stött på Annica tidigare och var positiva till att hon skulle sälja huset vi köpte.

Vi kommer att vända oss till Annica den dagen vi skall värdera eller sälja vårt hus. Läs mer
    2018-11-05 Annika M svarar Claes P
    Hej Claes och tack för svar som jag uppskattar, vi ses säkert på Österlen framöver! Med vänlig hälsning Annika
  • Josefin N köpte sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-05

Vi har köpt ett hus i skillinge
    Vi blev bra bemötta av mäklaren
    Hade inga förväntningar, Läs mer
    2018-11-05 Annika M svarar Josefin N
    Tack Josefin för ditt svar, jag uppskattar det, önskar god trivsel med nya huset. Med vänlig hälsning Annika
  • Christer H sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-18

Utmärkt bemötande och hantering av försäljningen på alla sätt. Ett proffs i arbete...

Christer Heingård Läs mer
    2018-10-18 Annika M svarar Christer H
    Hej och tack Christer för fina vitsord, vänligen Annika
  • Mats E skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-18

Positivt och glatt mottagande under hela processen. Enda minuset var att den objektbeskrivning som mäklaren gjort och även dokumenterats via extern besiktningsman inte stämde helt med verkligheten. Hade den varit mer korrekt så är det inte osannolikt att budgivningen på fastigheten hade stannat något tidigare. Läs mer
    2018-10-18 Annika M svarar Mats E
    Hej Mats, tack för feedback, allt gott, Med vänlig hälsning Annika
  • Åsa H
    Åsa H sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-17

Vi har sålt ett stenhus från 30-talet.
    Vi är mycket nöjda med Annika och har stort förtroende för henne på alla plan. Hon är snabb och effektiv men också lyhörd och känner in vad vi vill och behöver.
    Sammanfattningsvis blir det högsta möjliga betyg till Annika. Läs mer
    2018-10-18 Annika M svarar Åsa H
    Hej och tack för fina vitsord, allt gott, Med vänlig hälsning Annika
  • Inga N sålde sin bostad med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-09-21

Har sålt fastighet i Gärsnäs och blev mycket väl bemött av mäklaren, Annika Månsson. Det var första gången jag behövde kontakta mäklare för försäljning av fastighet. Jag hade inga speciella förväntningar, men är mycket nöjd med hur Annika tog sig an detta. Oerhört tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-09-24 Annika M svarar Inga N
    Tack för vänliga ord Inga, ja vi har samarbetat bra! Med vänlig hälsning Annika
  • Robin O skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-07-06

Annika har från visning till kontraktvisning visat stor professionalism genom sin kunskap, erfarenhet och mycket god kundservice. Hon är helt klart ett föredömme för sin yrkesgrupp! Läs mer
    2018-09-24 Annika M svarar Robin O
    Tack Robin för fint omdöme, önskar god trivsel med huset, allt gott, Med vänlig hälsning Annika

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson