Annika Månsson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 204 Läs vad Annika Månsson

• Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-15

Simrishamn
    Ger bra hjälp och är effektiv. Nöjd med hennes arbetssätt. Läs mer
  • Olof J köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-13

Gyllebo
    allt fungerade mycket bra vid alla våra kontakter Läs mer
  • Josef H sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-12

Tydlig, snabb och kompetent. Kunnig, duktig kommunikatör super proffsig Läs mer
    2019-12-13 Annika M svarar Josef H
    Tack för svar, ja vi har samarbetat bra! Mvh Annika
  • Lotta S köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-12

Vitaby
    Vi har köpt ett hus av Annika. Vi hade inga förväntningar alls, men Annika har tagit väl hand om oss. Förmedlat kontakter, hjälpt till med besiktning och ställt upp i alla väder. Vi är mycket glada att vi fick turen att ha Annika som mäklare vid köpet. Läs mer
    2019-12-13 Annika M svarar Lotta S
    Tack för svar, jag vilket trevligt hus och vår kontakt har fungerat väl, mvh Annika
  • Charlotte W sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-11

Grevlunda
    Annika är en underbar mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Hon var till stor hjälp vid försäljningen av min fina korsvirkeslänga här i höstas. Hon är både positiv, inlyssnande, kunnig och saklig. En person man kan lita på vilket kändes fantastiskt skönt.

Varmt tack Annika! Läs mer
    2019-12-11 Annika M svarar Charlotte W
    Tack Lotta, ja vi har samarbetat utmärkt!
  • Filippa E köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-10

Vitaby
    Jag har köpt ett hus i Vitaby. Mäklaren Annika Månsson har varit tillmötesgående och trevlig då vi haft kontakt. Lugn, noggrann och saklig både i samtal och per mail. Jag är nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2019-12-13 Annika M svarar Filippa E
    Tack för svar, ja vilket trevligt hus och vår kontakt har fungerat fint, allt gott, mvh annika
  • Mikael M sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-27

Gärsnäs
    Annika har stor erfarenhet och är kunnig.
    Bara positiva omdömen av henne i min husförsäljning
    Mikael Läs mer
    2019-12-13 Annika M svarar Mikael M
    Tack för svar, ja vi har samarbetat fint! Mvh Annika
  • Per O sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-24

Simrishamn
    Har använt Annika Månsson för flertalet försäljningar nu och är alltid lika nöjd med henne. Fantastiskt engagemang, tillgänglig, kunnig och erfaren. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-25 Annika M svarar Per O
    Tack så mycket, jag uppskattar dina vitsord! Mvh Annika
  • Anders B
    Anders B sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-22

Vitaby
    En alldeles utmärkt mäklare med stor kunskap och erfarenhet. Annika uppfyllde mina förväntningar och mer därtill. Läs mer
    2019-11-25 Annika M svarar Anders B
    Tack för fina vitsord, vi har samarbetat väl! Mvh Annika
  • Patrik A sålde sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-20

Skillinge
    Sålt vårt sommarhus. Annika har bemött oss med professionalism och alltid korrekt.
    Många visningar men få bud. Vi fick inte vad vi ville prismässigt men är ändå hyfsat nöjda med affären. Läs mer
    2019-12-13 Annika M svarar Patrik A
    Hej och tack för svar, ja vi har samarbetat fint, mvh Annika

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson