Emily Hagstedt
Registrerad mäklare sedan 2014-04-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-16
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det låter som en klyscha när man säger att ena dagen inte är den andra lik, men precis så är det. Variation, tempo och fantastiska mänskliga möten gör detta till världens bästa yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillgänglighet och trygghet tycker jag själv är viktigt. Det ska inte finnas några frågetecken eller oklarheter. Jag är glad, engagerad och ger god service.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser och upplever nya saker. På vardagar och helger spenderar jag gärna tiden i stallet hos min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
För mig är läget viktigare än själva bostaden. Jag tycker själv att jag bor på det bästa stället längs en grusväg i skogen. Lugnt och skönt! Läs mer

Läs vad 140 Läs vad Emily Hagstedt

• Christina M köpte sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-03

Brösarp
    Köpte ny bostad. Emily Hagstedt är en mycket kunnig och trevlig mäklare. Fötroendeingivande och lika lojal mot säljare som köpare, bra egenskap hos en mäklare. Det blev en bra affär, mycket tack vare Emily, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-02

En toppenbra mäklare som verkligen arbetar utifrån de bästa förutsättningarna. Social, kunnig, påläst, plikttrogen och sätter kunden i fokus. Har känts tryggt hela vårt köp.
    Anlita Emily, ni kommer inte bli besvikna!
    /Fanny Läs mer
  • Siv J sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-04

Lunnarp
    Snabb och mycket smidig försäljning!! Läs mer
    Emily H gillar detta
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-28

Sålt ett fritidshus/permanent bostad
    Mycket bra bemötande
    Snabb försäljning till rätt köpare
    Blev precis som vi hoppades Läs mer
  • Rebecca B köpte sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-23

Tomelilla
    Väldigt trevlig och bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Vi blev bemött på ett väldigt bra sätt, hon var lättillgänglig och bra att prata med. Vi köpte en bostadsrätt i Tomelilla. Läs mer
  • Elisabeth J sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-18

Tomelilla
    Emily har sålt vår villa i Tomelilla, kan verkligen rekommendera henne. Alltid positiv och trevlig, svarar i tid och otid på alla frågor som dyker upp hela tiden. Hon är trygg och proffsig, det enda vi behövt göra är städa inför visningarna. Läs mer
  • Sara K sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-04

Benestad
    Emily är en trevlig och engagerad mäklare som har lyckats bra med sitt jobb. Läs mer
  • Jens S sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-03

Tomelilla
    Proffsigt bemötande och snabb smidig affär. Läs mer
  • Anne P sålde sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-04-27

Tomelilla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren, Emily har gjort detta på absolut bästa sätt. Fina bilder som lockar i annonsen, hela tiden informerat om vad som händer, hur många visningar o om vad de tyckte. Alltid svarat direkt när jag ställt frågor, även på helgen.
    Vi kan bara sammanfatta att vi är så nöjda o det kunde inte varit bättre! Stor eloge till Emily!!!! 😀 Läs mer
  • Bo N
    Bo N köpte sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-04-04

Tomelilla
    Vi köpte en bostadsrättsvilla och fastnade direkt för mäklaren då hon skickade oss ett sms, om vi hade fler frågor och var fortsatt intresserade eftersom vi blev avbrutna vid visningen. Emily var mycket trevligt och kunnig, och det hon inte visste, tog hon snabbt reda på. Vi har aldrig köpt/sålt med mäklares hjälp så vi visste inte vad vi kunde förvänta oss, men så som Emily tog hand om oss, hade troligtvis varit över förväntningarna. Vi kände oss trygga med köpet från början till slut och vi bytte både bostadsform och kommun, så det var viktigt att vi fick all den information som vi fick. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson