Emily Hagstedt
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det låter som en klyscha när man säger att ena dagen inte är den andra lik, men precis så är det. Variation, tempo och fantastiska mänskliga möten gör detta till världens bästa yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillgänglighet och trygghet tycker jag själv är viktigt. Det ska inte finnas några frågetecken eller oklarheter. Jag är glad, engagerad och ger god service.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser och upplever nya saker. På vardagar och helger spenderar jag gärna tiden i stallet hos min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
För mig är läget viktigare än själva bostaden. Jag tycker själv att jag bor på det bästa stället längs en grusväg i skogen. Lugnt och skönt! Läs mer

Läs vad 128 Läs vad Emily Hagstedt

• Anne-merete W sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-27

Tomelilla
    Emily har hela tiden varit jättejättejättebra - kunnig, trevlig, uppmärksam på alla detaljer - kort sagt UTMÄRKT!

Anne-Merete Wegmann Läs mer
  • Sonny M sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-15

Onslunda
    Emily Hagstedt är ytterst begåvad och kompetent som fastighetsmäklare. Hon hjälpte oss att sälja vårt hus på Österlen i Skåne och visade i detta uppdrag på ett klokt förhållningssätt med ett helhetsperspektiv för såväl säljare som köpare. Vi kan verkligen rekommendera Emily som mäklare till andra. Emily skapar förtroende och är tydlig med att kommunicera sitt pågående arbete med kunden.
    Anita och Sonny Mattisson Läs mer
  • Virpi Anita M sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-15

Onslunda
    Emily har sålt en bostad åt oss. Hon har med sitt engagemang och professionella sätt gett oss som kunder trygghet.
    Våra förväntningar blev mer än väl uppfyllda.
    Vi vill ge Emily de bästa rekommendationer och som kund får man hög kvalitet av Emily som mäklare.
    Anita och Sonny Mattisson Läs mer
  • Sead K sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-10-11

Tomelilla
    Bästa mäklare ++++++++++++
    😀 Läs mer
  • Åsa K köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-09-16

Tryde
    Alltigenom toppen! Fick mig att känna mig trygg i mitt köp och svarade på alla möjliga frågor. Var dessutom anträffbar när helst man försökte nå henne. Läs mer
  • Karolina L köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-09-09

Spjutstorp
    Tydlig, rak och kunnig!
    Trevlig och och väldigt tillmötesgående.
    Hur bra som helst! Läs mer
  • Jannike A sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-24

Spjutstorp
    Trevlig, pålitlig och realistisk. Läs mer
  • Catharina B sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-24

Illstorp
    Vi har sålt vår sommarbostad och kan bara säga att vi fått det bästa av allt när det gäller Emily Hagstedt. Vi kan rekomendera henne på alla sätt när det gäller husförsäljning. Läs mer
  • Anita G sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-18

Tryde
    Har sålt min bostad.. Okey bemött. Hon gör sitt jobb och är väldigt positiv. Läs mer
  • Ulrika L sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-04

Onslunda
    Trevlig, jordnära mäklare som har koll på den lokala marknaden och dessutom kan hantera intressenter på rätt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson