Emily Hagstedt

Emily Hagstedt

Emily Hagstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

Emily Hagstedt har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Emily Hagstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.9. Emily Hagstedt har haft 41 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det låter som en klyscha när man säger att ena dagen inte är den andra lik, men precis så är det. Variation, tempo och fantastiska mänskliga möten gör detta till världens bästa yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillgänglighet och trygghet tycker jag själv är viktigt. Det ska inte finnas några frågetecken eller oklarheter. Jag är glad, engagerad och ger god service.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser och upplever nya saker. På vardagar och helger spenderar jag gärna tiden i stallet hos min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
För mig är läget viktigare än själva bostaden. Jag tycker själv att jag bor på det bästa stället längs en grusväg i skogen. Lugnt och skönt!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 187 Läs vad Emily Hagstedt

2021-07-07
    Hon var fantastisk på alla sätt och vis. Får högsta betyg.
    2021-07-05
    Mycket bra noggrann och tydliga genom gång av köpeavtalet. Återkopplade snabbt vid frågor.

Kommer att kontakta henne om jag ska sälja mitt hus.

Det var enbart ett köpeavtal som Emilie hjälpte oss med och det utförde hon mycket bra.

Hade varit bättre om säljaren hade utnyttjat hela tjänsten av henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-06-23
    Mycket trevligt bemötande. Lätt att få svar på frågor. Hon var kunnig om föreningen och annat. Vi fick stort förtroende för Emily. Lätt att komma i kontakt med och svarar snabbt.
    2021-06-08
    Den bästa på hela österlen.
    Bra bemötande, alltid snabb med svar och väldigt kunnig. Går inte att anlita någon bättre!
    • Ullstorp
    2021-06-08
    Emily hjälpte oss nu när vi köpte vårt första hus. Vi fick ett fint bemötande och Emily var så hjälpsam när vi ställde alla miljoner frågor som dyker upp i huvudet. Hon har verkligen levt upp till våra förväntningar om en trygg och trevlig mäklare. Vi är så nöjda som man någonsin kan bli tror jag! 🥰
    • Bondrum
    2021-06-07
    Proffsigt och personligt bemötande. Lösningsorienterad.
    Snabb och trygg affär.
    • Grevlunda
    2021-06-07
    Jättenöjda som köpare, Emily har varit snabb och hjälpsam på ett superproffsigt sätt!
    2021-06-07
    Vi sålde vår villa med hjälp av Emily, och hon fanns där för oss till 100% genom allt, från början till slut. Har varit väldigt tryggt! Emily är kunnig, glad, social och svarar alltid snabbt. Vi är helnöjda och skulle rekommendera Emily till andra alla dagar i veckan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Brösarp
    2021-06-06
    Vi sålde en kooperativ hyresrätt. Emily är en lyhörd person, snabb på återkoppling, personlig men med en proffsig attityd. Vi vände oss till henne eftersom vi tidigare köpt med henne.
    • Brösarp
    2021-06-03
    Kan inte bli bättre. Mycket hjälpsam, vänlig och tillmötesgående.