Emily Hagstedt

Emily Hagstedt

4.9 i betyg av 155 omdömen

Emily Hagstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Emily Hagstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 155 omdömen sedan 2015-11-16. Emily Hagstedt har haft 32 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det låter som en klyscha när man säger att ena dagen inte är den andra lik, men precis så är det. Variation, tempo och fantastiska mänskliga möten gör detta till världens bästa yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillgänglighet och trygghet tycker jag själv är viktigt. Det ska inte finnas några frågetecken eller oklarheter. Jag är glad, engagerad och ger god service.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser och upplever nya saker. På vardagar och helger spenderar jag gärna tiden i stallet hos min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
För mig är läget viktigare än själva bostaden. Jag tycker själv att jag bor på det bästa stället längs en grusväg i skogen. Lugnt och skönt!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 155 Läs vad Emily Hagstedt

• Vi sålde vårt hus genom Emily Hagstedt, en professionell, trevlig och förtroendegivande mäklare. Har tålamod, är säker på sin sak och hjälpsam! Emily är en genomgående och proffesionellt mäklare som ger trovärdiga förväntningar på både pris och försäljningsprocessen! Skulle rekommendera henne till alla som är intresserade av att köpa/sälja fastigheter!
    Natalia A sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-23
    • 134.0 m²
    • Fågeltofta
    2020-10-23
  • Har enbart gott att säga om Emily som mäklare! Snabba svar, lätt att få tag i, alltid trevlig och engagerad :)
    Kristina E köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-19
    • 236.0 m²
    • Ullstorp
    2020-10-19
  • Mycket positiv upplevelse av Fastighetsbyrån Österlen. Emily är proffsig och sprider fin energi!💕Vi är mycket nöjda!
    Ingrid J köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-07
    • 130.0 m²
    • Simrishamn
    2020-10-07
  • Vi har köpt ett fristående hus Trevligt bemötande av Emily Hagstedt, en glad ,positiv och ung mäklare. Det syns att mäklare har bra erfarenheter på sinn jobb och att hon gillar sitt jobb🌟🌟🌟🌟🌟
    Magdalena K köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 192.0 m²
    • Spjutstorp
    2020-10-05
  • Professionellt bemötande och agerande från start till mål! Att sälja fastighet (torp) är en fröjd med Emily som mäklare. Alltid nåbar, jobbar snabbt, inga konstigheter och skulle det finnas några löser hon dem på ett kick! Är verkligen supernöjd och kan varmt rekommendera Emily om du/ni går i sälj, eller för den delen köptankar.
    Jenny L sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 54.0 m²
    • Tunby
    2020-10-05
  • Supernöjd med min upplevelse. Fick all hjälp och information som behövdes och mer därtill. Ingenting alls att klaga på och kommer rekommendera fastighetsbyrån och Emily till alla jag känner.
    Caroline D köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 96.0 m²
    2020-09-30
  • Jag och Emily har sålt en 1-rumslägenhet. Emily är lyhörd och ödmjuk person. Jobbar noggrant och väldigt systematiskt i sitt arbete. Kan verkligen rekommendera henne alla dagar i veckan. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 1:a
    • 42.5 m²
    2020-09-30
  • Professionell. Superb lokalkännedom. Lätt att prata med och ALLTID tillgänglig.
    Andreas D köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-28
    • 96.0 m²
    2020-09-28
  • Köpt hus i Tomelilla (Slakterig.11) Emily har varit mkt proffsig och avkännande.
    Bengt J köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-04
    • 138.0 m²
    2020-09-04
  • Köpt fastighet där Emily varit oerhört tillmötesgående vid kommunikationen som vi haft. Snabb, pålitlig och ödmjuk.
    Anna-lena S köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-03
    • 132.0 m²