Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Emily Hagstedt
Emily Hagstedt
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det låter som en klyscha när man säger att ena dagen inte är den andra lik, men precis så är det. Variation, tempo och fantastiska mänskliga möten gör detta till världens bästa yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillgänglighet och trygghet tycker jag själv är viktigt. Det ska inte finnas några frågetecken eller oklarheter. Jag är glad, engagerad och ger god service.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser och upplever nya saker. På vardagar och helger spenderar jag gärna tiden i stallet hos min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
För mig är läget viktigare än själva bostaden. Jag tycker själv att jag bor på det bästa stället längs en grusväg i skogen. Lugnt och skönt! Läs mer

Läs vad 122 Läs vad Emily Hagstedt

• Jannike A sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-24

Spjutstorp
    Trevlig, pålitlig och realistisk. Läs mer
  • Catharina B sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-24

Illstorp
    Vi har sålt vår sommarbostad och kan bara säga att vi fått det bästa av allt när det gäller Emily Hagstedt. Vi kan rekomendera henne på alla sätt när det gäller husförsäljning. Läs mer
  • Anita G sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-18

Tryde
    Har sålt min bostad.. Okey bemött. Hon gör sitt jobb och är väldigt positiv. Läs mer
  • Ulrika L sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-04

Onslunda
    Trevlig, jordnära mäklare som har koll på den lokala marknaden och dessutom kan hantera intressenter på rätt sätt. Läs mer
  • Marina H sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-03

Sillaröd
    sålt hus, bästa tänkbara bemötande och Emily levde upp till mycket mer än vi väntat oss, hon var proffsig kompetent snabb engagerad positiv lätt att ha att göra med, snabba svar alltid tillgänglig alla dagar, tydlig och helt enkelt super trevlig. Vår bostad såldes snabbt. Vi är mycket nöjda och ger henne högsta betyg! Läs mer
  • Marcus K köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-01

Sillaröd
    Fantastisk mäklare. Hon gjorde det där lilla extra och hjälpte oss hela vägen till vårt drömhus! Läs mer
  • Björn D köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-01

Månslunda
    Hon verkade bra i början men sen ändrade hon de muntliga till något annat
    På papperet .säljaren gjorde likadant .
    En så kallad överenskonmelse don emellan .jag har tagit upp detta med fastighetmäklarombudet.o kommer att lägga en skrivelse till fmr.säljaren har jag mail från att saker skulle lämnas tillbaka men han ändrade sig igen efter några dagar o jag har vittne på vad som sagts
    O ett muntligt avtal är lika mycket värt som ett skrivit Läs mer
  • Peter N köpte sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-02-28

Lunnarp
    Har köpt en Skånelänga och fann en bra dialog mellan oss som köpare, och Emily samt vidare till säljaren så att man kunde knyta ihop affären på ett bra sätt, för alla parter.
    Peter Nilhammer Läs mer
  • Bodil P sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-02-28

Skåne Tranås
    Emily var intresserad, engagerad, kunnig och alltid beredd att svara på frågor etc när vi sålde vår villa.
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
  • Maria H köpte sin bostad med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-10

Bra och tydlighet i bemötandet. Har inga direkta mäklarupplevelser vid tidigare husköp. Uppfattade Emily som positiv och korrekt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson