Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Emily Hagstedt
Emily Hagstedt
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det låter som en klyscha när man säger att ena dagen inte är den andra lik, men precis så är det. Variation, tempo och fantastiska mänskliga möten gör detta till världens bästa yrke!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillgänglighet och trygghet tycker jag själv är viktigt. Det ska inte finnas några frågetecken eller oklarheter. Jag är glad, engagerad och ger god service.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser och upplever nya saker. På vardagar och helger spenderar jag gärna tiden i stallet hos min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
För mig är läget viktigare än själva bostaden. Jag tycker själv att jag bor på det bästa stället längs en grusväg i skogen. Lugnt och skönt! Läs mer

Läs vad 113 kunder tycker om Emily Hagstedt

• Maria H köpte sin bostad med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Bra och tydlighet i bemötandet. Har inga direkta mäklarupplevelser vid tidigare husköp. Uppfattade Emily som positiv och korrekt. Läs mer
  • Ulla P
    Ulla P sålde sin bostad med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har sålt en enplansvilla
    Vi blev bemötta mycket bra av mäklaren
    Vi förvänta oss att försäljningen skulle vara lättsam, och det fungera perfekt
    Tiden för försäljningen var jäktig, men det gick snabbt över Läs mer
  • Daniel J skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Har köpt hus.
    Mycket trevlig och mycket hjälpsam.
    Hade hon inte koll så kollade hon upp det och åter kom ganska snabbt.
    En av de bästa mäklarna jag träffat Läs mer
  • Kim M skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt en gård av Emily, har haft dåliga upplevelser från en tidigare mäklare vars hus som jag var intresserad av. Så jag blev positivt överraskad att Emily tog sig tid och lyssnade på mej som var köpare. Hon var lugn och trygg, gav mej tid. Stressade inte fram några snabba beslut. Hon var även mycket hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • Siv P skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålt hus.
    Trevligt bemötande.
    För lite skyltar för att visa vilket hus som är till salu.
    Hände inget förän det var en vecka kvar på kontraktet. Läs mer
  • Leif J skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket bra bemötande på alla sätt. Läs mer
  • Ida W skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt hus. Emily var serviceinriktad, positiv, trevlig, hjälpsam och kunnig! Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Väldigt bra bemötande vid försäljning av vår gård, vi har absolut inget att klaga på. Trots att vi snurrade till det och var lite röriga själv var hon hela tiden väldigt proffsig , glad och trevlig. Hon mötte hela tiden upp våra önskemål och hjälpte oss att slutföra affären på ett bra sätt. Med andra ord rakt igenom proffsigt skött och vi skulle utan vidare rekomendera henne till nära och kära. Läs mer
  • Maya F skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket bra, kunnig, bra bemötande Läs mer
  • Björn N skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet!
    Jag uppskattade Emiliys vänliga behandling av mig!
    Tacksam att hon var så positiv och hjälpsam inför fotografering och i samband med de olika visnimgarna.
    Jag är nöjd med försäljningen!
    Hela processen har gått bra
    Det enda jag har att anföra är att det ibland varit svårt att nå Emily per telefon.
    Vänliga hälsningar
    Björn Norbäck Läs mer