Jaennine Olesen

Jaennine Olesen

Jaennine Olesen är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

Jaennine Olesen har varit registrerad mäklare sedan 1992-03. Jaennine Olesen har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.7. Jaennine Olesen har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 122 Läs vad Jaennine Olesen

• sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Baskemölla
    2022-06-21 Verifierad kund
    Personligt och professionellt.
    Uppfyllde förväntningarna väl och förstod vad vi ville uppnå
    • Kverrestad
    2022-04-11 Verifierad kund
    Jeannine har hela tiden varit mycket professionell.
    Hela försäljningen gick snabbt och smidigt, det kändes tryggt. Jeannine höll oss uppdaterade under resans gång och gav bra råd. Hon såg möjligheter.
    • Kverrestad
    2022-04-11 Verifierad kund
    Ett erfaret proffs som gör sitt jobb på ett utmärkt sätt.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Uppfyllde sitt uppdrag långt över förväntan. En toppsäljare!
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket väl bemött av mäklaren!
    Ett riktigt superproffs och Senior i rollen.
    Hon överträffar alla förväntningar, tar hand om oss och skapar trygghet.
    Hon har en mycket klar tydlighet, både med säljare och köpare.
    Summeringen är att vi är fullt tillfredsställda med vår mäklares hantering av oss och försäljningen av Vetegatan 5
  • köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Bra bemötande. Proffsig. Tydlig. Kunnig.
    Bara en liten oklarhet ang. Bredband gör att hon inte får toppbetyg.
    • Simrishamn
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vårt första samtal med vår mäklare gav en positiv känsla samt att hon kände till marknaden. Förväntningar fanns på att hon skulle hitta en BRA köpare gärna boende heltid i huset.
    Huset läge var positivt det visste vi men hade vissa skavanker som innebar en längre tidsresa än vi trott.
    Mäklaren kunde dock genom sina kontakter ta fram en bra besiktningsman som i sin tur kunde ge förslag på rätt firma för jobbet.
    Mäklaren har hela tiden varit tillgänglig och kommit med goda synpunkter - in i det sista - samt ordnade med en mycket trevlig överlämning .
    Susanne och Lars Malmborg
    • Vik
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vi har inte träffat henne ännu träffar henne inte förrän tillträdesdagen
    • Simrislund
    2021-11-29 Verifierad kund
    Jag beskriver gärna Jaennine Olesen eftersom hon är en förebildlig person. Jaennines förmåga att vara rotad på en liten ort, och samtidigt se sina egna och hela lokalsamhällets möjligheter till utveckling är inspirerande även för mig, och jag hoppas att hon också inspirerar unga simrishamnsre, inte minst kvinnor, MEN hon är inte min mäklare. Vi har haft Annika Månsson och har nu Eljena Knutsson.
    • Simrishamn
    2021-11-27 Verifierad kund
    Proffsig, påläst, kunnig och glad mäklare som bjöd på sig själv och hennes erfarenheter från branschen. En senior mäklare som skapade förtroende!