Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Jaennine Olesen
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 77 kunder tycker om Jaennine Olesen

• Göran B skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Göran Bengtssons dödsbo har sålt ett renoveringsobjekt och jag är mycket imponerad av Jaennines sätt att sköta affären. Hon har även sålt en annan fastighet åt mig för något år sedan och även då jobbade hon mycket proffsigt. Hon är lätt att nå och håller alltid kontakt. Informerar och svarar på frågor så även en lekman förstår. Känns tryggt att anlita henne. Läs mer
  • Barbro T skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Bara fantastiska saker att säga om henne!! Läs mer
    2018-09-26 Jeannine O svarar Barbro T
    Hej Barbro! Tack för feedbacken. Tänker att Du get mig en "boll" Men det känns som om du menar fem? Trevligt att ha dig som säljare och Dina köpare är perfekta i Ditt underbara hus!
  • Andreas S skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpte hus i Baskemölla Ekoby.
    Mäklaren var mycket kunnig och påläst, både vad gällde objektet ifråga, samt omgivningar och alla andra frågor jag hade. Mäklaren pålitlig och trygg, samt representerade både säljare och köpare på ett föredömligt sätt. Mäklaren överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Roland M skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Kopt Arnhog 1 en gard utanfor Simrishamn.
    I borjan verkade Jaennine valdigt stressad och det blev forvirring nar hon inte verkade lasa mina mejl med forstaelse.
    Hon var inte oppen och lyssnade; gar mer in en forsvarsposition!
    Hon var inte bra pa att kommunicera klart och enkelt.
    Det var svart att fa helt fortroende for henne.
    Hon blev battre mot slutet av kopprocessen. Läs mer
  • Ola C skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Väl bemött, bra diskussioner inför och under försäljningsprocessen. Jaennine levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Bra prospekt och omfattande bakgrundsinformation. Pragmatisk och målinriktad som ställer krav på både säljare och köpare. Snabb i återkopplingen och bra tidsdiciplin. Läs mer
  • Bengt S skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jaennine är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Hon ger ett intryck av att älska sitt yrke och skapar därmed stort förtroende hos säljare och köpare Läs mer
  • Mathilda S skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Ganska bra, började lite tokigt men det blev bra mot slutet då vi fick förklarat en del för oss som var otydligt innan. Läs mer
  • Christina S skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Till en början väldigt kort i sitt sätt men sedan blev det bättre och fick en bra känsla och bra kontakt. Läs mer
  • Pia Ö skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Proffsigt bemötande hela vägen. Snabb och tydlig information. Jag är mycket nöjd, både med hur affären genomfördes och med slutpriset. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson