Jaennine Olesen
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 93 Läs vad Jaennine Olesen

• anthony c köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-03-11

Virrestad
    Mycket vänligt, spirituellt och proffsigt bemötande. Skicklig hantering. Det känns direkt att byrån är framgångsrik. Inte bara yta. Jag har fått en ny favorit. Skulle absolut sälja genom byrån.
    Anthony Crussell Läs mer
  • Tora T köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-02-09

Simrishamn
    Vi köpte ett radhus i Simrishamn och blev mycket vänligt och kunnigt bemötta av Jaennine. Vi upplevde Jaennine som en trygg och hjälpsam mäklare som var enkel att ha kontakt med. Läs mer
  • Anna Ingela Margareta K sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-31

Simrishamn
    Sålt villa, bra bemötande, har alltid fått bra svar på frågor jag haft och blivit uppringd snabbt när jag sökt kontakt.
    Hade förväntat mig snabbare försäljning men det var nog ömsesidigt från både min och mäklarens sida och det fanns inget mer mäklaren kunde gjort, tycker att allt som kunde göras blev gjort!
    Sammanfattningsvis en bra upplevelse och skulle gärna anlita samma mäklare igen. Läs mer
  • Leif D sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-25

Virrestad
    Jaennine har en unik kompetens med hur man hanterar en kund.
    Vi är mer en nöjda med hennes sätt att hantera vårt hus och göra ett bra avslut. Mycket strukturerad om hur man på bästa sätt lägger upp en försäljning. Kan mycket gärna vara en referens till nya kunder.
    Hälsningar
    Leif Dahlén Läs mer
  • Marie I sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-24

Sålt hus i Simrishamn.
    Första intryck: proffsig!Tog god tid med mina gamla föräldrar.
    Efter hand lite kort i tonen. Skickade kortfattade sms. Hade nog känts mer personligt med ett telefonsamtal.
    Jag fick själv fråga hur det gått med visningar. Läs mer
  • Anders N köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-10-28

Vik
    Köpte villa på Österlen och fick trevlig och bra hjälp och service genom hela processen. Läs mer
  • Nursen M
    Nursen M köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-10-13

Simrislund
    Vi köpte en villa. Bemötande från mäklaren var hur bra som helst. Jag tycker att hon har varit duktigt på sitt. Hjälpte med alla frågor vi hade till och med tipps och telefon nummer till rörmokare . Jag hade gärna rekommenderat henne. Snäll och öppet att hjälpa till om vi behövde. Läs mer
  • Ronny L sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-08-11

Simrishamn
    Sålde mitt radhus/gatuhus på Brunnsgatan i gamla stan i Simrishamn genom Fastighetsbyrån Österlen.
    Fantastisk service, snabbt, korrekt och som säljare känner man sig trygg och i goda händer.
    Dessutom kunde bemötandet inte varit bättre och det känns tydligt att det är ett bra och sammansvetsat team man möter på Fastighetsbyrån Österlen med Jaennine i spetsen - bra jobbat! Läs mer
  • Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-08-09

Östra Nöbbelöv
    Vi har sålt vår skånelänga, och valde Fastighetsbyrån Österlen. Jaennine Olesen som tog hand om oss på ett mycket positivt sätt och har gjort ett utmärkt jobb. Hon har löst allt under resan och sett till att vi fått all information. Läs mer
  • Inga Karin Gunilla E sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-08-06

Simrislund
    Sålt ett hus och blivit jättebra bemött. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson