Jaennine Olesen

Jaennine Olesen

Jaennine Olesen är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

Jaennine Olesen har varit registrerad mäklare sedan 1992-03. Jaennine Olesen har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.7. Jaennine Olesen har haft 11 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 98 Läs vad Jaennine Olesen

• 2020-10-24
    Köpt fastighet på Kivik, professionellt bemötande av Jaennine och oftast snabb respons under processen. Hon har mycket god kännedom om trakten, rekommenderas varmt.
    Anita B
    • 78.0 m²
    • Kivik
  • 2020-10-04
    Vi har köpt ett äldre hus i centrala Simrishamn. Jeannine var snabb och professionell så vi kunna snabbt komma till avslut och dessutom hinna med att få huset besiktigat, allt tack vare Jeannine. Vi varmt rekommendera henne, både för sälj och köp, hon balanserade båda parters intressen på ett förträffligt sätt.
    Eva F
    • 150.0 m²
  • 2020-10-02
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig och lätt att få svar på frågor som vi ställt. Högsta betyg!
    Lennart W
    • 146.0 m²
    • Simrislund
  • 2020-05-06
    Just sålt vår villa i Simrishamn med hjälp av Jaennine som gjorde ett alldeles utmärkt jobb med vår försäljning. Rak och tydlig i sin kommunikation och hon förklarade mycket bra på de frågor vi hade. Vi önskade en snabb och enkel försäljningsprocess och detta lovade Jaennine oss och detta höll hon också på ett ypperligt sätt.
    Jörgen L
    • 146.0 m²
    • Simrislund
  • 2020-04-17
    Mycket bra bemötande och värdefull support genom hela köpprocessen. Bra lokalkunnande och värdefulla tips och råd. Kort sagt; det fungerade nog så bra som det bara kunde.
    dag
    • 190.0 m²
    • Örnahusen
  • 2020-03-11
    Mycket vänligt, spirituellt och proffsigt bemötande. Skicklig hantering. Det känns direkt att byrån är framgångsrik. Inte bara yta. Jag har fått en ny favorit. Skulle absolut sälja genom byrån. Anthony Crussell
    anthony c
    • 240.0 m²
    • Virrestad
  • 2020-02-09
    Vi köpte ett radhus i Simrishamn och blev mycket vänligt och kunnigt bemötta av Jaennine. Vi upplevde Jaennine som en trygg och hjälpsam mäklare som var enkel att ha kontakt med.
    Tora T
    • 149.0 m²
  • 2020-01-31
    Sålt villa, bra bemötande, har alltid fått bra svar på frågor jag haft och blivit uppringd snabbt när jag sökt kontakt. Hade förväntat mig snabbare försäljning men det var nog ömsesidigt från både min och mäklarens sida och det fanns inget mer mäklaren kunde gjort, tycker att allt som kunde göras blev gjort! Sammanfattningsvis en bra upplevelse och skulle gärna anlita samma mäklare igen.
    Anna Ingela Margareta K
    • 160.0 m²
  • 2019-11-25
    Jaennine har en unik kompetens med hur man hanterar en kund. Vi är mer en nöjda med hennes sätt att hantera vårt hus och göra ett bra avslut. Mycket strukturerad om hur man på bästa sätt lägger upp en försäljning. Kan mycket gärna vara en referens till nya kunder. Hälsningar Leif Dahlén
    Leif D
    • 240.0 m²
    • Virrestad
  • 2019-11-24
    Sålt hus i Simrishamn. Första intryck: proffsig!Tog god tid med mina gamla föräldrar. Efter hand lite kort i tonen. Skickade kortfattade sms. Hade nog känts mer personligt med ett telefonsamtal. Jag fick själv fråga hur det gått med visningar.
    Marie I
    • 149.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte