Jaennine Olesen

Jaennine Olesen

Jaennine Olesen är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

Jaennine Olesen har varit registrerad mäklare sedan 1992-03. Jaennine Olesen har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.7. Jaennine Olesen har haft 13 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 106 Läs vad Jaennine Olesen

• sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Glimminge
    2021-08-02
    Jag /vi har på bästa sätt blivit bemötta vid försäljningen av fastigheten. Alla förväntningar som vi hade levde mäklaren med råge upp till. Jeannine Olesen har på ett professionellt sätt genomfört försäljningen av vår fastighet. Man känner sig trygg och lugn med Jeannine Olesen och Fastighetsbyrån Österlen.
    • Simrislund
    2021-07-21
    Trevligt bra, lyhörd o snabb, Kunnig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Borrby
    2021-07-07
    Jaennine var kunnig och påläst om vårt objekt. Väldigt tillmötesgående och snabb i all kommunikation. En snabb, smidig och trevlig affär som vi är så nöjda med!
    • Gyllebo
    2021-06-12
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och fick dom bekräftade till 100%
    Väldigt nöjda med allt!
    2021-06-10
    Har skrivit innan men glömde trycka på 5 stjärnor
    2021-06-10
    Rak, bra och trevlig mäklare. Smidig försäljning. Min fru glömde trycka på 5 stjärnor
    2021-06-03
    ................................
    2021-05-15
    Vi har köpt ett gammalt fantastiskt hus på Kaptensgatan 28. Affären avslutades snabbt och vi har fått support i alla frågor och ärenden gällande huset av Jaennine. Ingenting har varit omöjligt att lösa. Vi har känt oss väl omhändertagna från visning till avslutad affär! Kan varmt rekommendera Jaennine. Eva Eriksson
    • Kivik
    2020-10-24
    Köpt fastighet på Kivik, professionellt bemötande av Jaennine och oftast snabb respons under processen. Hon har mycket god kännedom om trakten, rekommenderas varmt.
    • Simrishamn
    2020-10-04
    Vi har köpt ett äldre hus i centrala Simrishamn. Jeannine var snabb och professionell så vi kunna snabbt komma till avslut och dessutom hinna med att få huset besiktigat, allt tack vare Jeannine. Vi varmt rekommendera henne, både för sälj och köp, hon balanserade båda parters intressen på ett förträffligt sätt.