Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Jaennine Olesen
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 83 Läs vad Jaennine Olesen

• Lars N köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-15

Trevligt bemötande, kunnig i området, har alltid hört av sig inom kort tid, kan rekommendera henne som mäklare, positiv inställning, ser möjligheter/ lösningar Läs mer
  • Fredric S
    Fredric S köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-05-06

Simrishamn
    Köpt en villa och blev bemött på allra bästa vis. Proffsig, vänlig och tillgänglig. Allt en kan förvänta sig och hoppas möta när en ska göra en lyckad bostadsaffär. Läs mer
  • Hanna S köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-05-02

Simrishamn
    Har köpt en villa. Jaennine gav ett tydligt och trevligt bemötande. Har varit tillgänglig och tillmötesgående. Uppfyller våra förvätningar till fullo. Läs mer
  • Tommy Johan L sålde sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-19

Brantevik
    Sålt fritidshus
    Blev bemöt mycket bra
    Levde upp till alla förväntningar

Sen första träffen så var Jeanine lyhörd på att vi ville sälja relativt fort så med hennes kunskap så såldes huset snabbt och med över förväntan gällande pris. Läs mer
  • Lena Simonsson B köpte sitt hus med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-09

Brantevik
    Jag kopte en fastighet I brantevik/Osterlen sommaren 2018.
    Ran pa visningen fick jag ett mycket positivt intryck av Jaennine. Hennes positive attityd var inbjudande och hon ingav fortroende direct. Jaennines bemotande var precis ratt; inte patrangande men anda tillganglig for fraor nar som helst.
    Hennes snabba och raka satt att ge bade svar och rad var perfekt. Det var mina beslut hela tiden under en ganska lang budgivning men hon fans alltid dar och gav mig sjalvfortroende.
    Mina forvantningar pa en maklare fylldes till 100% av Jaennine.
    Enkel, rak, arlig, effektiv och positiv. Läs mer
  • Nicklas J köpte sin bostad med hjälp av Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-01-20

Köpte bostad av Jaennine och fick klanderfri
    service, vi är supernöjda! Läs mer
  • Göran B skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-09-26

Göran Bengtssons dödsbo har sålt ett renoveringsobjekt och jag är mycket imponerad av Jaennines sätt att sköta affären. Hon har även sålt en annan fastighet åt mig för något år sedan och även då jobbade hon mycket proffsigt. Hon är lätt att nå och håller alltid kontakt. Informerar och svarar på frågor så även en lekman förstår. Känns tryggt att anlita henne. Läs mer
  • Barbro T skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-09-26

Bara fantastiska saker att säga om henne!! Läs mer
    2018-09-26 Jeannine O svarar Barbro T
    Hej Barbro! Tack för feedbacken. Tänker att Du get mig en "boll" Men det känns som om du menar fem? Trevligt att ha dig som säljare och Dina köpare är perfekta i Ditt underbara hus!
  • Andreas S skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-05-10

Köpte hus i Baskemölla Ekoby.
    Mäklaren var mycket kunnig och påläst, både vad gällde objektet ifråga, samt omgivningar och alla andra frågor jag hade. Mäklaren pålitlig och trygg, samt representerade både säljare och köpare på ett föredömligt sätt. Mäklaren överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Roland M skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-05-08

Kopt Arnhog 1 en gard utanfor Simrishamn.
    I borjan verkade Jaennine valdigt stressad och det blev forvirring nar hon inte verkade lasa mina mejl med forstaelse.
    Hon var inte oppen och lyssnade; gar mer in en forsvarsposition!
    Hon var inte bra pa att kommunicera klart och enkelt.
    Det var svart att fa helt fortroende for henne.
    Hon blev battre mot slutet av kopprocessen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson