Joel Carlberg

Joel Carlberg

Joel Carlberg är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

Joel Carlberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Joel Carlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 5.0. Joel Carlberg har haft 20 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 15 Läs vad Joel Carlberg

• 2020-09-28
    Joel Carlberg är en korrekt, trevlig, snabb och påläst fastighets-mäklare som förmedlat och sålt min brf-lägenhet på Linnégatan i Simrishamn. Jag kan varmt rekommendera både Joel och Fastighetsbyrån i Simrishamn, som jag anlitat tidigare vid en husförsäljning!
    Ronny L
    Ronny L
    • 64.0 m²
    • Simrishamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
  • 2020-09-21
    Vi har sålt vår villa. Hans bemötande var mycket utmärkt o trevligt. Våra förväntningar var att det skulle gå snabbt o enkelt,och det löste han på ett utmärkt sätt. Mycket bra mäklare helt nöjda.
    Alf Hasse Tommy L
    • 129.0 m²
  • 2020-09-19
    Vi sålde ett hus och blev bra bemötande av Joel Carlberg En kille som vet allt och är glad och trevlig . Honom ska vi rekomendera till andra : Fastighetsbyrån Vi är mycket nöjda med Joel en kille som kan sitt yrke 10 av 10 får han av oss
    Bo T
    • 76.0 m²
    • Norra Björstorp
  • 2020-09-16
    Snabb och smidig husaffär. Känns tryggt!
    Elin H
    Elin H
    • 67.0 m²
    • Borrby
  • 2020-08-20
    Köpte en bostadsrätt med Joel som mäklare. Han har ett trevligt bemötande, är lättillgänglig och väldigt hjälpsam.
    Jenny P
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Tomelilla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
  • 2020-08-13
    Köpt sommarbostad Blev trevligt bemött hela tiden Lätt att komma kontakt med Jag är helt nöjd med mäklaren
    Solveig J
    • 59.0 m²
  • 2020-07-29
    Joel Carlberg sålde min lägenhet, och det tog inte mer än två veckor för honom att göra det. Jag fick bättre betalt än vad jag först trodde att jag skulle få, och köparen verkar också helnöjd. Jag har blivit bemött på ett trevligt och hjälpsamt sätt av Joel. Han är ett riktigt proffs som jag gärna rekommenderar till andra.
    Simon O
    • 54.0 m²
  • 2020-07-29
    Joel hjälpte mig sälja mitt hus, och samtidigt som han var både kunnig och professionell upplevde jag honom lätt att prata med. Han kände lätt av situationen och var väldigt trevlig och skämtsam. Var inga konstigheter alls och allting överträffade mina förväntningar.
    Sabina B
    • 70.0 m²
    • Smedstorp
  • 2020-07-13
    Rak och tydlig. Alltid tillgänglig. Professionell.Formell när det behövs. Glad, gillar sitt jobb. En trevlig bekantskap!
    Björn L
    • 59.0 m²
  • 2020-06-29
    We sold our apartment at Björkebogatan 6F. Joel was very helpful and patient with us. He provided us with many information and answered our inquiries even on the weekends. He was honest and did his best.
    Ghinwa K
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Tomelilla

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte