Joel Carlberg
Registrerad mäklare sedan 2019-08-09
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 9 Läs vad Joel Carlberg

• Simon O sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-29

2:a
    Simrishamn
    Joel Carlberg sålde min lägenhet, och det tog inte mer än två veckor för honom att göra det. Jag fick bättre betalt än vad jag först trodde att jag skulle få, och köparen verkar också helnöjd. Jag har blivit bemött på ett trevligt och hjälpsamt sätt av Joel. Han är ett riktigt proffs som jag gärna rekommenderar till andra. Läs mer
  • Sabina B sålde sitt hus med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-29

Smedstorp
    Joel hjälpte mig sälja mitt hus, och samtidigt som han var både kunnig och professionell upplevde jag honom lätt att prata med. Han kände lätt av situationen och var väldigt trevlig och skämtsam. Var inga konstigheter alls och allting överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-13

2:a
    Simrishamn
    Rak och tydlig. Alltid tillgänglig. Professionell.Formell när det behövs.
    Glad, gillar sitt jobb. En trevlig bekantskap! Läs mer
  • Ghinwa K sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-29

3:a
    Tomelilla
    We sold our apartment at Björkebogatan 6F.

Joel was very helpful and patient with us. He provided us with many information and answered our inquiries even on the weekends. He was honest and did his best. Läs mer
  • Omar M sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-27

3:a
    Tomelilla
    Vi sålt våra bostadrätt. Vi fick rekonstruktion från vänner på Joel som är jättebra och duktig mäklare. Det gick jättebra och snabbt. vi är jätt nuida och kan stark rekommenderar Joel Carlberg som mäklare. Läs mer
  • Therese K
    Therese K sålde sitt hus med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-10

Bondrum
    Engagerad mäklare som också sköter kommunikationen mycket väl! Mycket nöjd! Läs mer
  • Mohamed Ali A sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-04-10

4:a
    Simrishamn
    I believe that Joel is a good marketer with his filled as he was selling my apartment with my target.
    Therefore I appreciate his effort and I would say to Joel good luck 👍

Thanks Läs mer
  • Jessika F köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-03-15

4:a
    Simrislund
    Hej! Jag har köpt en bostadsrätt i Simrishamn. Det var en bra layout och bilderna gjorde hemmet rättvist. Joel var engagerad, hjälpsam och mycket trevlig. Det kändes tryggt att han kunde sina saker. Läs mer
  • Christoffer I sålde sitt hus med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-31

Tomelilla
    Professionell och ett bemötande som tilltalar. Läs mer
    Joel C gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen