Johan Sassersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-01 - 2019-12

Läs vad 53 Läs vad Johan Sassersson

• Anna S sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-26

Hammenhög
    Johan har hjälpt mig sälja mitt hus i Hammenhög.
    Supertrevligt bemötande genom hela processen. Tillgängligheten har varit utmärkt, fick alltid svar nästan direkt på mina frågor.
    Försäljningen gick över förväntan bra!

Överlag mycket nöjd, från början till slut har det varit ett trevligt bemötande och ett stort stöd genom försäljningen. Läs mer
  • Christian B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-20

Tomelilla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Johan har hela tiden agerat proffesionellt med ett glatt humör som har smittat av sig på både säljare och köpare. Johan är alltid nårbar och tydlig genom hela processen. Läs mer
  • Lena A sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-11

Tågarp
    Sålt bostad. Allt har fungerat bra. Alltid framförhållning.Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • Madeleine G sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-27

Simrishamn
    Johan är trevlig, pålitlig, flexibel, hjälpsam, pedagogisk, diplomatisk, stötts de och en klippa! I största allmänhet när jag sålde mitt hus.
    Har bara gott och positivt att säga.
    Madeleine Gauffun Läs mer
  • Ants L sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-25

Sålt hus
    Bästa tänkbara bemötande.
    Alla förväntningar uppfyllda med råge.
    Han tog hand om allt på bästa tänkbara vis.

. Läs mer
  • Sigvard Bengtssons D sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-25

Vitaby
    Vi var mycket nöjda med Johans insats i försäljningen av vår fars hus/bostadsrätt. Johan var påläst, professionell och snabb med uppdatering och återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Johan Sassersson som mäklare. Läs mer
  • Anders P
    Anders P sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

Blästorp
    Sålt ett hus. Snabb och trevlig samt sålde huset.
    Mycket nöjd som helhet. Läs mer
  • Maire L
    Maire L sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

Sålt en enplansfastighet i Simrishamn
    Fantastiskt bemötande av Johan
    Mäklaren har levt upp till alla förväntningar och mer därtill
    En fantastisk person och mäklare. Rekommenderar honom gärna till mina vänner Läs mer
  • Ene L sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

sålt ett enplans hus.
    Mycket bra bemött av mäklaren, kunnig och trevlig, och engagerad.håll kontakt hela tiden genom processen, behjälplig med allt vi tyckte vi ville ha hjälp med.
    En mycket bra mäklare. Läs mer
  • Jörgen L sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

Hammenhög
    Johan sålde mitt hus en vecka efter första visningen, mycket engagerad i vad han gör o tar reda på fakta både för säljare o köpare, en väldigt duktig mäklare, högsta betyg. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson