Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Johan Sassersson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 15 kunder tycker om Johan Sassersson

• Ludvig T
    Ludvig T köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag köpte ett hus i Järrestad genom Johan, hela affären gick väldigt snabbt. Jag tyckte att Johan som person var väldigt trevlig, hjälpsam, noggrann och effektiv. Jag kände mig lugn och säker med Johan trots att jag inte hade någon kunskap om husköp, vilket var väldigt skönt. Jag är supernöjd med min mäklare och husköpet! Läs mer
  • Mia J sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålde bostadsrätt.
    Johan Sassersson är en bra mäklare.
    Håller en god kontakt med säljaren. Läs mer
  • Jimmy G sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Hej, Johan är duktig, men lite för stressad och avslutar alla samtal för fort...han är ung och oerfaren. Läs mer
  • Niklas J sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålt ett sommarhus från sekelskiftet i Karlsaby utanför simrishamn. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb där vi kännde oss medverkande till hela försäljningen samt lagom med avstämmningar. Bästa rekomendationer till Johan Läs mer
  • Thord D sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Johan har varit väldigt hjälpsam under hela försäljningen av vårt hus. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linnéa R köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har aldrig träffat Johan Sassersson, hela affären sköttes, via fullmak, av min syster Lena Svennberg.

Kan alltså inte lämna något omdöme. Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Linnéa R
    Hej Linnéa!
    Ja, tyvärr så träffades vi aldrig fysiskt, men jag tackar för god kontakt på distans och önskar er all lycka i er nya bostad!
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Carl Erik M sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Johan. Han gjorde ett utmärkt jobb. Ett proffsigt bemötande och bra information under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Carl Erik M
    Hej Carl Erik!
    Tack själv för gott samarbete.
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Berit S köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har köpt en bostadsrätt i Simrishamn.
    Johan Sassersson, vår mäklare, gjorde ett bra arbete. Ställde upp på visning när det passade oss, höll kontakt med oss på ett bra sätt under uppgörelsen. Trots att det var lördagseftermiddag. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Berit S
    Hej Berit och Börge!
    Tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommit i ordning och trivs ypperligt i era nya bostad.
    Fortsatt trevlig höst!
  • Erik O skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Johan är en mycket kunnig och hjälpsam mäklare. Alltid tillgänglig.
    Kan varmt rekommendera honom för framtida fastighetsaffärer. Läs mer
  • Susanne G köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi är mycket nöjda med Johan och hans arbete när vi köpte vårt hus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson