Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Johan Sassersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 34 Läs vad Johan Sassersson

• Irma O köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-05

Östra Ingelstad
    Mäklaren var väldigt hjälpsam med mitt köp under hela processen. Läs mer
  • Kent H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-15

Tomelilla
    Jag är mycket nöjd med Johan Sassersson . Han är trevlig och intresserad av att allt skall bli till allas belåtenhet. Vilket det också blev.
    Jag skulle gärna anlita honom om det skulle bli aktuellt att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Keld B
    Keld B köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-13

Kivik
    Väldig fin hjälp med allt i samband med husköp i Kivik. Läs mer
  • Christina A köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-13

Kivik
    Köp en villa i Kivik. Väldigt trevlig och kunnig, upplevdes sympatisk och trovärdig. Saklig, fakta orienterad, upplevde gott samarbete med banken och jag fick de upplysningar som behövdes. Läs mer
  • Christian L köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-07

Vik
    Köpte Ängen 6 i Vik.
    Snabb och smidig affär! Snabba svar och tydlig kommunikation. Mycket nöjd med Johans insats i affären. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Anna B köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-05-27

Vik
    Johan skötte affären på ett utmärkt sätt, proffesionell och kunnig mäklare. Bra återkoppling och tillgänglig. Läs mer
  • Erica O köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-05-13

Simrislund
    Vi har köpt villa. Vi är väldigt nöjda med mäklaren. Bra kontakt, engagerad mäklare☺️ Läs mer
  • Maura A sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-04-02

Kivik
    Jag har sålt Fästanvägen 10 i Kivik.

Johan har varit min trygghet genom hela försäljningen.Han är lätt att diskutera med och har svar på alla frågor som man ställer. Jag är jätte nöjd med Johan som mäklare. Läs mer
  • Eric A köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-20

Simrishamn
    Köpt Bostadsrätt,
    Blev bemött på ett väldigt professionellt sätt. Hjälpsam och kunnig!
    Förväntningarna var överträffade.

Kommer absolut rekommendera Johan Läs mer
  • Inger N köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-03-01

Östra Herrestad
    VI köpte ett fritidshus via Fastighetsbyrån Österlen på våren 2018.
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande av Johan Sassersson i alla kontakter vid både visning och alla kontakter därefter tills köpet var klart. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson