Johan Sassersson

Johan Sassersson

Johan Sassersson är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Johan Sassersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 78 omdömen sedan 2018-05-09. Johan Sassersson har haft 43 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 78 Läs vad Johan Sassersson

• Hej! Jag har köpt ett fritidsboende. Johan Sassersson har varit vänlig, professionell och engagerad, men oxå tillmötesgående och snabb med att besvara alla uppkomna frågor på vägen. Som kund till Johan har jag känt stort förtroende och en stor tillit. Upplever att Johan bemöter en med en genuin ärlighet och stor och varm vänlighet. Är verkligen nöjd. Högsta betyg!
    Anna M köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-11
    • 90.0 m²
    • Tommarp
    2020-10-11
  • Köpt radhus i Simrishamn. Blivit bemött med vänlighet, tålamod och professionellt. Alltid varit lätt att få tag på och svarat på mina frågor. Mina förväntningar var att bli professionellt bemött och få möjlighet att få svar på de funderingar jag har haft. Detta har mäklaren väl levt upp till. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Johan Sassersson.
    Ann-sofie E köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-27
    • 121.0 m²
    • Simrislund
    2020-09-27
  • Jag köpte en fastighet i Kivik. Johan var trevlig och hjälpsam och jag kände stort förtroende för honom. Med vänlig hälsning, Lena Fredriksson
    Lena F köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-17
    • Kivik
    2020-09-17
  • Bra information om bostaden, föreningen o omgivningarna. Trevligt bemötande, snabbt svar på frågor. Gav ett tryggt köp
    Nina H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-14
    • 3:a
    • 73.5 m²
    • Simrishamn
    2020-09-14
  • Köpt bostad genom Johan, Johan gjorde ett fantastiskt jobb! Vi kommer rekommendera honom vidare!
    Björn P köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-09
    • 141.0 m²
    • Borrby
    2020-09-09
  • En trevlig kille och seriös. Lätt att tala med och bra på återkoppling. Jag kan som köpare rekommendera Johan Sassersson . Mvh Lena Östberg
    Lena Ö köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 105.0 m²
    • Tågarp
    2020-08-03
  • vi har köpt ett hus. förväntningarna är ett respektfullt uppträdande mot både säljare och köpare vilket Johan lever upp till fullt ut. han är trevlig och lyssnande men samtidigt driver han saken framåt. han försöker inte påverka utan bara hjälpa till med våra önskningar. han vardagsnära och lugn med bägge fötterna på jorden.
    Torsten Ö köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 105.0 m²
    • Tågarp
    2020-08-03
  • Kunnig, mycket vänlig och tillmötesgående. Lyhörd, saklig, snabb och hela tiden tillgänglig. Bra löpande information under hela försäljningsprocessen. Vi återkommer till Johan nästa gång vi får behov av en mäklare och kommer rekommendera honom till bekanta.
    Kjell L
    Kjell L sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-07-22
    • Kivik
    2020-07-22
  • Har köpt en villa på Österlen. Johan var mycket trevlig oh hjälpsam. Då säljarna hade relativt liten kunskap om fastigheten och inte kunde svara på en hel del frågor hade vi förväntat oss att mäklaren kunde hjälpa till eller i vart fall ge då om hur säljarna kunde få fram svaren. Johan var dock mycket trevlig och tillmötesgående och vi blev mycket trevligt bemötta.
    Kristina K köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-07-20
    • 119.0 m²
    • Hammenhög
    2020-07-20
  • Johan är mycket bra och snabb som fan. En mycket snabb affär där Johan var mycket kunnig
    Peter M sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-07-16
    • Simrislund