Johan Sassersson
Registrerad mäklare sedan 2018-02-19
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 68 Läs vad Johan Sassersson

• Kenneth L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-03

2:a
    Simrishamn
    Kunnig, vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Ingvor A sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-01

Sandby strand
    Johan Saddersom har varit.lyhörd för mina önskemål, följt upp.med. feedback och varit saklig och vänlig.
    Ingvor Ask Läs mer
  • Pernilla P köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-10

Gröstorp
    Väldig bra och proffsigt bemötande från Johan, vi köpte en villa i gröstorp där köpet gick smidigt och kontakten emellan oss som köpare, säljaren och mäklare var utmärkt.

Hela processen har gått över förväntan och väldigt smidigt. Jag rekommenderar gärna Johan som mäklare till andra. Läs mer
  • Jan Ö köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-06

Simrishamn
    Hus i Simrishamn. Bra och flexibelt bemötande. Tog sig god tid att visa bostaden. Levde helt klart upp till förväntningarna. Läs mer
  • Rasmus R köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-06

Rörum
    Lugnt och stabilt bemötande.
    Bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • Sandra R köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-04

Rörum
    Jag och min familj (sambo och fyra barn) flyttar från Stockholm till gården Östhem i Rörum. Johan har varit tillgänglig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Roland N sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-02

Gröstorp
    Mycket bra upplägg och bemötande Läs mer
  • Verena F sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-03-23

Vik
    En enfamiljsvilla. Blev bemött på ett mycket positivt sätt. Överenskommelser hölls. Trots att Johan är mycket energisk och effektiv, kände jag mig aldrig överkörd utan han respekterar både säljarens och köparens önskemål. En liten nackdel i kontakterna var att jag ibland har lite svårt att förstå skånska men det är ju inte Johans fel...…. Läs mer
  • Rikard V sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-03-18

Simrislund
    Sålt bostad i simrislund. Bara positivt med mäklaren 👍👍👍 Läs mer
  • Sven Åke E sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-03-16

Rörum
    Johan o Oscar är vi nöjda med
    Det gjorde ni bra
    Tyvärr nådde det inte riktigt ut
    Men är nöjd med köparen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson