Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Johan Sassersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 17 kunder tycker om Johan Sassersson

• Mårten G köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-01-07

Köpt fastighet, korrekt o tydligt bemött på ett mkt bra sätt, trevligt o på alla sätt en mycket bra affär Läs mer
  • Rolf O köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-12-12

Vi köpte en villa nära havet. Mäklaren informerade oss väl, både om fördelarna med huset men även vilka brister som borde åtgärdas. Vi kände oss bra bemötta och tycker hela husaffären var en positiv upplevelse. Läs mer
  • Ludvig T
    Ludvig T köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-20

Jag köpte ett hus i Järrestad genom Johan, hela affären gick väldigt snabbt. Jag tyckte att Johan som person var väldigt trevlig, hjälpsam, noggrann och effektiv. Jag kände mig lugn och säker med Johan trots att jag inte hade någon kunskap om husköp, vilket var väldigt skönt. Jag är supernöjd med min mäklare och husköpet! Läs mer
  • Mia J sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-19

Sålde bostadsrätt.
    Johan Sassersson är en bra mäklare.
    Håller en god kontakt med säljaren. Läs mer
  • Jimmy G sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-19

Hej, Johan är duktig, men lite för stressad och avslutar alla samtal för fort...han är ung och oerfaren. Läs mer
  • Niklas J sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-14

Sålt ett sommarhus från sekelskiftet i Karlsaby utanför simrishamn. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb där vi kännde oss medverkande till hela försäljningen samt lagom med avstämmningar. Bästa rekomendationer till Johan Läs mer
  • Thord D
    Thord D sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-05

Johan har varit väldigt hjälpsam under hela försäljningen av vårt hus. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linnéa R köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-01

Jag har aldrig träffat Johan Sassersson, hela affären sköttes, via fullmak, av min syster Lena Svennberg.

Kan alltså inte lämna något omdöme. Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Linnéa R
    Hej Linnéa!
    Ja, tyvärr så träffades vi aldrig fysiskt, men jag tackar för god kontakt på distans och önskar er all lycka i er nya bostad!
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Carl Erik M sålde sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-10

Jag har sålt mitt hus med hjälp av Johan. Han gjorde ett utmärkt jobb. Ett proffsigt bemötande och bra information under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Carl Erik M
    Hej Carl Erik!
    Tack själv för gott samarbete.
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Berit S köpte sin bostad med hjälp av Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-02

Vi har köpt en bostadsrätt i Simrishamn.
    Johan Sassersson, vår mäklare, gjorde ett bra arbete. Ställde upp på visning när det passade oss, höll kontakt med oss på ett bra sätt under uppgörelsen. Trots att det var lördagseftermiddag. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-01 Johan S svarar Berit S
    Hej Berit och Börge!
    Tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommit i ordning och trivs ypperligt i era nya bostad.
    Fortsatt trevlig höst!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen