Lovisa Björnberg
Registrerad mäklare sedan 2017-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-10
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart variationen. En dag är aldrig den andra lik. Alla våra kunder är olika, vilket gör varje möte speciellt. Dessutom är vi ett starkt team där alla är mycket målmedvetna - att vara nära inspirerande människor är för mig ständigt utvecklande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort driv att nå ett bra resultat och jobbar ständigt för att få mina kunder nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
När arbetet inte är i fokus så umgås jag allra helst med min familj och mina vänner. Annars njuter jag gärna av naturupplevelser, resor och god mat! Läs mer

Läs vad 114 Läs vad Lovisa Björnberg

• Dylan A sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-07-03

Vitaby
    Ger ett bra lugnt och stabilt intryck, är påläst och kunnig inom sitt yrke. Mycket nöjd. Läs mer
  • Monica P
    Monica P sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

Baskemölla
    Sålt. Lovisa är engagerad, påläst och mycket socialkompetent. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Gunilla T sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

Brantevik
    Villa i Brantevik. Trevligt bemötande. Positiv till nya grepp. Läs mer
  • Jan E sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

Sankt Olof
    vi har bara positivt omdöme .De frågor och problem vi har haft har löst på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Thomas R sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

Baskemölla
    Lovisa är helt enkelt bäst, det kan inte bli bättre än så. Läs mer
  • Anneli W köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-30

Bolshög
    Lovisa är i en klass för sig. Bästa mest lyhörda mäklaren vi träffat. Varmt tack för att du hjälpte oss hitta hem, Lovisa! Läs mer
  • Hans E
    Hans E köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-06-15

3:a
    Kivik
    Köpte brf på ritning och distans. Lovisa var snabb med att höra av sig och svara på frågor. Ordning och reda på avtal och övriga handlingar. Bra mäklare, rekommenderas. Läs mer
  • Hanna W köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-18

Sommarhus på Österlen
    Saklig information. Snabba svar. Kunnig Läs mer
  • Carin F köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-17

Kivik
    Hon är mkt trevlig och proffsig
    Man känner att man betyder något. Håller tider och löften
    Rekommenderar henne gärna Läs mer
  • Jan K köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-05-17

Kivik
    Smidig affär och ett mycket trevligt bemött av Lovisa.

Köpt bostadsrätt på Littorinavägen 14 i Kivik Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen