Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Lovisa Björnberg
Lovisa Björnberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart variationen. En dag är aldrig den andra lik. Alla våra kunder är olika, vilket gör varje möte speciellt. Dessutom är vi ett starkt team där alla är mycket målmedvetna - att vara nära inspirerande människor är för mig ständigt utvecklande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort driv att nå ett bra resultat och jobbar ständigt för att få mina kunder nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
När arbetet inte är i fokus så umgås jag allra helst med min familj och mina vänner. Annars njuter jag gärna av naturupplevelser, resor och god mat! Läs mer

Läs vad 48 kunder tycker om Lovisa Björnberg

• Fredric S
    Fredric S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-02-11

Allt har fungerat precis som vi önskat. Vi har känt oss helt trygga genom hela processen trots att det är ett stort och viktigt beslut som i perioder är ganska jobbigt. Läs mer
  • Ronny Å skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-01-10

Jag har fått hjälp med att köpa en två och sälja min etta. Lovisa har bemött mig på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Hon har levt upp till alla förväntningar och gör ett mycket bra jobb! Läs mer
  • Elvira A sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-01-09

Lovisa hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är trevlig, tydlig och hjälpsam! Läs mer
  • Anders A sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-19

Lovisa var bra hjälp och tydlig i sin kommunikation. Gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer
    2018-11-19 Lovisa B svarar Anders A
    Tack för svar, det glädjer mig. Tack även för gott samarbete! Vänligen Lovisa.
  • Pia A sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-16

Lovisa är en suoerduktig mäklare som gjorde allt för att det skulle bli en bra affär. Återkom alltid och hjälpte till med allt kring visningar, då vi bor en bit från vårt sommarhus som vi sålde.
    Bästa rekommendationerna till Lovisa. Läs mer
    2018-11-19 Lovisa B svarar Pia A
    Tack Pia för dina ord och för gott samarbete! Önskar dig en fin dag, Lovisa.
  • Anne H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-12

En måndag gick jag runt till alla mäklarna på Storgatan i Simrishamn. Morgonen efter fick jag sms från Lovisa om en lägenhet de fått in på kvällen och hon kollat och tänkt på mig.
    Jag kollade, föll direkt och nu är min lägenhet snart helrenoverad och klar för inflytt. Tack för tipset Lovisa! Läs mer
    2018-11-19 Lovisa B svarar Anne H
    Anne, jag är så glad att just du köpte lägenheten. Ska bli spännande att se resultatet! Ha en fin dag, Lovisa.
  • Palle P sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-11-03

Solgt fritidshus i Vik.
    Vi er meget tilfreds med Lovisa Bjørnbergs håndtering af
    vurdering,fremvisning og salg.
    Levede fuldt ud op til vores forventninger.
    Vi havde stor tillid til Lovisa fra første dag.
    Palle Pedersen og Marchen Passer. Läs mer
    2018-11-06 Lovisa B svarar Palle P
    Tack för ert svar och för ett fint sammarbete, det har varit mycket trevligt! Vi ses snart. Lovisa
  • Susanne H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-08

Vi sålde vårt sommarställe med hjälp av Lovisa. Hon gjorde ett utmärkt jobb med mycket snabb och korrekt återkoppling, bra rådgivning och tog sig tid att svara på frågor b Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Susanne H
    Tack Susanne för dina ord och för ett fint samarbete! Vi ses. Vänligen Lovisa.
  • Cecilia P skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-05

Jag hade haft mitt hus till salu under en längre tid och gått genom flertalet mäklare. Kommunikationen med Lovisa, personligen och via andra kanaler, var alltid positiv, rak och effektiv. Hon gjorde allt för att vara tillgänglig, hon var mycket engagerad, kompetent och trevlig och gjorde hela affären mycket positiv. Får man Lovisa som mäklare kan man känna sig trygg! Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Cecilia P
    Tusen tack Cecilia för dina fina ord och för ett mycket trevligt samarbete! Vänligen, Lovisa.
  • Riitta A
    Riitta A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2018-10-04

Vi är oerfarna husköpare så vi känner oss lyckligt lottade att Lovisa Björnberg var vår mäklare. Hon skötte ALLT PÅ ETT YTTERST FÖREDÖMLIGT SÄTT. Hon är faktakunnig, hon kan området har kännedom om hantverkare, besiktningsmän m.m hon var alltid tillgänglig tog reda på och kunde svara på våra frågor. Affären sköttes effektivt tryggt och både säljaren och vi var nöjda. Lovisa Björnberg har ett väldigt trevligt kundbemötande. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Riitta A
    Tack Riitta för ditt svar och din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas utmärkt i ert hus och här på Österlen. Vi ses på stan. Vänligen, Lovisa.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson