Lovisa Björnberg
en del av Fastighetsbyrån Österlen

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart variationen. En dag är aldrig den andra lik. Alla våra kunder är olika, vilket gör varje möte speciellt. Dessutom är vi ett starkt team där alla är mycket målmedvetna - att vara nära inspirerande människor är för mig ständigt utvecklande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort driv att nå ett bra resultat och jobbar ständigt för att få mina kunder nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
När arbetet inte är i fokus så umgås jag allra helst med min familj och mina vänner. Annars njuter jag gärna av naturupplevelser, resor och god mat!
Storgatan 5
272 31 Simrishamn — Visa karta

Vad tror Lovisa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 41 kunder tycker om Lovisa Björnberg

• Susanne H
    Susanne H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi sålde vårt sommarställe med hjälp av Lovisa. Hon gjorde ett utmärkt jobb med mycket snabb och korrekt återkoppling, bra rådgivning och tog sig tid att svara på frågor b Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Susanne H
    Tack Susanne för dina ord och för ett fint samarbete! Vi ses. Vänligen Lovisa.
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag hade haft mitt hus till salu under en längre tid och gått genom flertalet mäklare. Kommunikationen med Lovisa, personligen och via andra kanaler, var alltid positiv, rak och effektiv. Hon gjorde allt för att vara tillgänglig, hon var mycket engagerad, kompetent och trevlig och gjorde hela affären mycket positiv. Får man Lovisa som mäklare kan man känna sig trygg! Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Cecilia P
    Tusen tack Cecilia för dina fina ord och för ett mycket trevligt samarbete! Vänligen, Lovisa.
  • Riitta A
    Riitta A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi är oerfarna husköpare så vi känner oss lyckligt lottade att Lovisa Björnberg var vår mäklare. Hon skötte ALLT PÅ ETT YTTERST FÖREDÖMLIGT SÄTT. Hon är faktakunnig, hon kan området har kännedom om hantverkare, besiktningsmän m.m hon var alltid tillgänglig tog reda på och kunde svara på våra frågor. Affären sköttes effektivt tryggt och både säljaren och vi var nöjda. Lovisa Björnberg har ett väldigt trevligt kundbemötande. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Riitta A
    Tack Riitta för ditt svar och din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas utmärkt i ert hus och här på Österlen. Vi ses på stan. Vänligen, Lovisa.
  • Zofia A
    Zofia A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Fantastiskt proffsig och engagerad! Lätt att få tag på och alltid snabba svar. Kan varmt rekommendera Lovisa! Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Zofia A
    Tack Zofia för fina ord och för att jag fick möjligheten att förmedla ert fina hus!
  • Petter B
    Petter B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa har ett mycket vänligt och professionellt bemötande - även mot mig som köpare. Tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Petter B
    Tack för fina ord Petter! Vi har haft ett gott samarbete och fin kontakt. Vänligen, Lovisa.
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har köpt en enplansvilla.
    LOVISA var mycket proffsig som mäklare och gav svar på våra frågor mycket snabbt.
    Lovisa motsvarade en sådan mäklare som man vill ha kontakt med, när man skall köpa ett hus.
    Vi rekommenderar gärna henne till andra husköpare. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Bertil J
    Tusen tack för svar, blir glad av dina ord. Hoppas ni trivs utmärkt i huset. Vänligen, Lovisa.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Tydlig, snabbt kontaktbar och ett trevligt proffsigt mötesskapande mellan parterna vid visning och affär. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Johan Å
    Tack Johan för svar, ser fram emot att få se vad ni skapar med ert hus! Vänligen, Lovisa.
  • Robin C
    Robin C skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har just sålt fastigheten Wettringsgatan 5, Simrishamn, genom Fastighetsbyråns mäklare Lovisa Björnberg. Lovisa har varit den bäst tänkbara mäklaren, välförberedd, punktlig, charmerande - och behövligt och smittsamt optimistisk när det drog ut på tiden. Jag tvekar inte att ge henne min varmaste rekommendation. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Robin C
    Jag tackar ödmjukast för dina fina ord och för ett gott samarbete, det har varit trevligt! Vi ses på stan. Vänligen Lovisa.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt ombyggd lada i Tunby. Lovisa Björnberg var trevlig, proffsig och alltid tillgänglig. Flexibel med val av ort för påskrift av kontrakt, bra för oss som bor en bit bort. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Kristina B
    Tack så hjärtligt för omdömet och för en fin kontakt. Vänligen, Lovisa.
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålt större fastighet på Österlen.

Lovisa är en mycket engagerad, målmedveten och genuint trevlig mäklare. Med mycket stort kontaktnät vilket skapade för oss en mycket lyckad affär.
    Kan strakt rekommendera Lovisa till alla som ska genomföra en bostadsaffärer på Österlen! Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevlig, hjälpsam och konstruktiv. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Erik B
    Tack för svar och för gott samarbete! Vänligen Lovisa
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har köpt ett hus nära havet i utkanten av Simrishamn. Lovisa är mycket behaglig och kunnig. Hon levde mer än väl upp till de förväntningar man kan ha på en fastighetsmäklare. Snabba svar, hög servicegrad. En trevlig ny, ung bekantskap, som är förtroendeingivande och pålitlig. Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Susanne T
    Tusen tack Susanne för dina ord, det gör mig glad! Vi ses på stan! Vänligen Lovisa.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köp av framtida bostad efter kuststräckan utanför Simrishamn.
    Bra samtalston och kvalificerad och vaken blick!
    Motsvarar våra förväntningar. Och får oss att höja den egna tydligheten.
    Lennart Aronsson Läs mer
    2018-10-09 Lovisa B svarar Lennart A
    Tack Lennart för fint omdöme! Hoppas ni trivs fint i ert hus.
    Vänligen, Lovisa.
  • Lars H
    Lars H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt fritidshus för permanent boende. God kontakt när helst jag har mailat. Bra genomförd budgivning. Över huvud taget inget alls att klaga på. Trevlig. Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Lars H
    Tack Lars! Uppskattas. Tack för ett utmärkt bemötande och ett gott samarbete!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag sålde min bostadsrätt via fastighetsbyrån och mäklare vid affären var Lovisa.
    Lovisa håller en väldigt professionell nivå, trevligt, tillmötesgående och kunnig.
    Jag kände mig helt trygg i försäljningen med Lovisa som mäklare.
    Jag kommer absolut rekommendera henne till andra och ska jag göra fler bostadsaffärer är Lovisa ett självklart val utav mäklare. Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Emelie S
    Tack för fina ord och för ett gott samarbete!
  • Jan S
    Jan S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa har sålt vårt fritidshus och har under arbetet bemött oss på ett positivt sätt
    Försäljningen har givit vad vi önskade Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Jan S
    Tack Jan för orden och för ett bra samarbete!
  • Roger S
    Roger S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Brf Österlen
    Tillmötesgående
    Bra mäklare Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Roger S
    Tack Roger, hoppas att ni kommer att trivas! Må väl, Lovisa.
  • Ann-christin J
    Ann-christin J skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi sålde en bostadsrätt på Lilla Vik.
    Vi träffade Lovisa i samband med att hon sålde en annan bostadsrätt i vår förening.
    Lovisa är den perfekta mäklaren! Professionell, vänlig, trevlig, hjälpsam, ja allt vad man kan önska av sin mäklare.
    Vi vill rekommendera Lovisa Björnberg till dem vi känner som vill sälja eller köpa hus på Österlen. Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Ann-christin J
    Vilket fantastiskt betyg, tack! Vi har haft ett fint samarbete!
  • Ingela A
    Ingela A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt hus. Lovisa är kompetent i sin yrkesroll, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Ingela A
    Tack Ingela, vi har haft ett gott samarbete och tack för trevligt bemötande! Må gott, Lovisa.
  • Mia Å
    Mia Å skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Igång med köp av bostadsrätt. Hittills funkar det utmärkt. Får snabbt svar med både sms och mejl. 😀 Läs mer
    2018-05-11 Lovisa B svarar Mia Å
    Tack för orden och för ett gott samarbete, vi ses snart igen!
  • Carin Å
    Carin Å skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa i Simrishamn är en kunnig och påläst mäklare. Professionell i sitt agerande och väl insatt i marknaden. Kan varmt rekommendera henne om du ska köpa eller sälja bostad Läs mer
    2018-03-09 Lovisa B svarar Carin Å
    Tack för mycket fin rekommendation! Vänligen Lovisa
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket hjälpsam
    Saklig och vi kände oss väldigt välkomna varje gång vi möttes. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa B svarar Jörgen T
    Tack för svar och för trevlig kontakt! Lovisa
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket trevligt bemötande & känner förtroende för henne!
    Vi är mycket nöjda med Lovisa! Läs mer
    2018-03-09 Lovisa B svarar Sofie T
    Tack för fint omdöme och god kontakt! Lovisa
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket bra, alltid snabb respons och mycket bra bemötande Läs mer
    2018-01-10 Lovisa B svarar Ingrid M
    Tack för svar och för ett trevligt sammarbete!
  • Filiz A
    Filiz A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa har genom hela affären varit flexibel, hjälpsam och tydlig! Vill ni ha en engagerad fastighetsmäklare rekommenderar jag Lovisa, jag har varit nöjd från början till slut, där jag känt mig delaktig genom alla steg i processen som säljare. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa B svarar Filiz A
    Tusen tack för svar och fint omdöme!
  • Knut J
    Knut J skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Helt underbart bemötande från första kontakten vid visningen.
    Trots att vi inte kunde komma vid mötet på byrån , fixade hon så vi kunde träffa säljaren på byrån.
    Trots att jag blandade ihop siffrorna
    I kontonumret för handpenningen ,
    kunde vi via sms få ordning på insättningen tack vare Lovisa svarade även om det var röda dagar. Läs mer
    2018-01-10 Lovisa B svarar Knut J
    Tusen tack för fina ord! Allt gott. Lovisa
  • Bibbi F
    Bibbi F skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi tyckte hon skötte sitt uppdrag utmärkt. Läs mer
    2018-01-10 Lovisa B svarar Bibbi F
    Tack för svar! Ha det fint, Lovisa.
  • Eva F
    Eva F skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa är öppen och trevlig och tog från första handslaget tag i objektet på ett effektivt sätt. Lovisa är tillmötesgående och lätt att få kontakt med. Mycket sympatisk. Läs mer
    2018-01-10 Lovisa B svarar Eva F
    Tusen tack för fina vitsord. Vänligen Lovisa.
  • Peter H
    Peter H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevligt och professionellt bemötande genom hela vägen till köpet. Var alltid hjälpsam och snabba återkopplingar samt ett bra bollplank Läs mer
    2017-11-27 Lovisa B svarar Peter H
    Tack för fina ord och för en trevlig affär! Ha de gott, vi hörs!
  • Signe T
    Signe T skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag är mycket nöjd med dit arbete och dit engagemang snabbt och ordentligt absolut helnöjd med vänliga hälsningarbdigne Läs mer
    2017-11-27 Lovisa B svarar Signe T
    Tack Signe, vi hade ett gott samarbete! Ha de gott!
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevlig, pålitlig och lätt att ha att göra med, toppenbra hela vägen! Läs mer
    2017-11-27 Lovisa B svarar Ingela H
    Tack för fina ord, det uppskattas! Ha en trevlig dag, Lovisa.
  • Bengt Olof  B
    Bengt Olof B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevligt och professionellt bemötande. Tycker att arvodet var mycket skäligt i förhållande till byråns nedlagda arbete. Mycket duktig mäklare. (Lovisa Björnberg) Läs mer
    2017-11-27 Lovisa B svarar Bengt Olof B
    Tack för fina ord, vi hade ett fint samarbete! Ha de gott, vi ses!
    Jeannine O gillar detta
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Superbra! Väldigt professionell och hjälpsam! Gjort ett klockrent jobb hittills! Läs mer
    2017-11-27 Lovisa B svarar Pierre H
    Tack för fina ord! Ha de gott, Lovisa.
  • Mina M
    Mina M skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Är så glad att jag valde just Lovisa, trevlig, flexibel, alltid kontaktbar. Hon medlade opartiskt mellan mig och säljaren och har verkligen naturlig fallenhet för jobbet. Har kännt mig 100% nöjd och trygg i denna försäljning. Nu förstår jag varför man väljer att anlita en mäklare, jag fick hjälp med så mycket mer än jag föreställt mig behöva hjälp med. Ren lyx! Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Mina M
    Tusen tack för fina ord och för bra samarbete Mina, det värmer! Ha en fin dag!
  • Ia L
    Ia L skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa är lyhörd, ger bra råd och har en kännedom om området som är mycket värdefull. Vi fick väldigt bra service och information. Det vi inte kände till redde Lovisa snabbt ut och om det var något hon inte kände till så skaffade hon snabbt information och återkopplade. Som många andra mäklare lite svår att nå på telefon, men sms och epost besvarades snabbt. Första gången vi sålde en fastighet, men det kändes tryggt hela vägen! Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Ia L
    Tack för gott samarbete och för värmande ord. Allt gott. Vänligen Lovisa.
  • Carl O
    Carl O skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Riktigt bra service. Oklanderligt. 5 av 5 Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Carl O
    Tusen tack för fint betyg Carl! Vänligen Lovisa.
  • Christina R
    Christina R skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Absolut helt nöjd med Fastighetsbyrån Österlen och med alla mina kontakter med Lovisa Björnberg!
    Jag har redan skrivit och personligen tackat Lovisa för hennes goda arbete som helhet och att hon var så bra och lätt att samarbeta med under hela processen. Alltid på alerten och alltid vänlig och tydlig. Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Christina R
    Vi har verkligen haft ett gott samarbete! Tack för dina ord. Vänligen Lovisa
  • Eleni A
    Eleni A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag upplevde ett väldigt trevligt och gott bemötande av Lovisa. Jordnära och kunnig. Det var första gången vi anlitat en mäklare vid försäljning av vår fastighet och hon levde upp till våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Eleni A
    Glad för att ni är nöjda! Tack och ha en fin dag!
  • Liss-mari O
    Liss-mari O skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Allt till belåtenhet. Högsta betyg. Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Liss-mari O
    Tack för fint betyg! Vänligen Lovisa.
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Engagerad, glad, positiv och lägger ner mycket jobb på att få både köpare och säljare nöjda. Bäst mäklaren jag träffat och det hon inte vet tar hon reda på. Läs mer
    2017-10-16 Lovisa B svarar Annelie L
    Tack Annelie för fina ord! Önskar dig en fin dag.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mycket bra. Ordning och reda. Duktig på sitt jobb i alla avseenden. Läs mer
    2017-10-10 Lovisa B svarar Åsa J
    Tack Åsa för fina ord, vänligen Lovisa!
Annika Månsson
Emily Hagstedt