Lovisa Björnberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart variationen. En dag är aldrig den andra lik. Alla våra kunder är olika, vilket gör varje möte speciellt. Dessutom är vi ett starkt team där alla är mycket målmedvetna - att vara nära inspirerande människor är för mig ständigt utvecklande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort driv att nå ett bra resultat och jobbar ständigt för att få mina kunder nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
När arbetet inte är i fokus så umgås jag allra helst med min familj och mina vänner. Annars njuter jag gärna av naturupplevelser, resor och god mat! Läs mer

Läs vad 95 Läs vad Lovisa Björnberg

• Teresia Pamp M sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-02-27

Gärsnäs
    Sålde bostadsrätt, ville få ut den snabbt och få klart allt snabbt och Lovisa hjälpte till med allt. En mäklare som lyssnar på sin kund och bemöter på ett väldigt fint sätt. Läs mer
  • Dennis L sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-02-09

Gärsnäs
    Sålt bostadsrätt
    Riktigt bra mäklare. Läs mer
    2020-02-25 Lovisa B svarar Dennis L
    Tack för orden! Må gott, Lovisa
  • Lisa T köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-02-02

Simrislund
    Vi köpte ett hus och blev utmärkt mötta av Lovisa i alla led - från visningar via budgivning till kontraktsförfarande. Lovisa var aldrig för angelägen, men alltid i närheten och behjälplig - både vid visningar och vid annan form av kontakt. Läs mer
    2020-02-25 Lovisa B svarar Lisa T
    Tack Lisa för de fina orden. Ni har varit underbara kunder, hela vägen. Vi ses. Vänligen Lovisa
  • Magnus L
    Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-19

Norra Björstorp
    Tydlig och alltigenom klok och vänlig. Bara att rekommendera en sådan kunnig mäklare. Vi tackar och bugar. Läs mer
  • Carina B köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-19

Norra Björstorp
    Jag har tillsammans med min man köpt ett hus på norra Österlen. Lovisa har haft ett trevligt o vänligt bemötande, varit snabb o tydlig i kommunikationen, inkännande och professionell. Mäklaren Lovisa Björnberg har på alla sätt levt upp till mina förväntningar!!! Läs mer
  • Ingrid S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2020-01-05

Kivik
    Omtänksam, återkopplade alltid direkt på frågor och väldigt trevlig och påläst.
    En perfekt mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Ingmari S
    Ingmari S sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-06

Kivik
    Sålt bostadsrätt kivik, Lovisa Björnberg som mäklare, proffsig, noggrann, med beröm godkänd" alla förväntningar uppfylldes, rekommenderar Lovisa Björnberg. Läs mer
  • Caroline H köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-12-06

Borrby
    Professionell, stödjer både säljare o köpare. Jag fick alltid snabb respons från Lovisa på frågor. Jag som köpare av ett hus fick också bra rekommendationer på lokala ”bra att ha” kontakter. Läs mer
  • Kristin F sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-29

Gladsax
    Jag har sålt min gård i Gladsax Österlen .
    Blev bemött på ett mycket glatt, tillmötesgående o trevligt sätt .
    Första gången Lovisa steg innanför dörren , såg hon sig runt , kände in och utbrast denna fastighet ska säljas på känsla !
    Det var exakt så vi köpt fastigheten , vi bodde kvar 26 år .
    Vi lät oss bli förälskade !!!

Lovisa är kunnig, alltid tillgänglig, lyhörd för mina förslag ,mycket duktig att beskriva objektet och och otroligt hjälpsam ! Läs mer
  • Hedvig L sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-11-27

Simrishamn
    Jag sålde min bostadsrätt via Lovisa. Hon gjorde ett toppen jobb, alltid trevlig och positiv. Allting gick fort och smidigt. Hon kändes närvarande och va helatiden mån om att allt skulle kännas bra och att man va med på vad som skedde. Kundd ibte valt en bättre mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson