Lovisa Björnberg

Lovisa Björnberg

4.9 i betyg av 124 omdömen

Lovisa Björnberg är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Lovisa Björnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 124 omdömen sedan 2017-10-10. Lovisa Björnberg har haft 56 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart variationen. En dag är aldrig den andra lik. Alla våra kunder är olika, vilket gör varje möte speciellt. Dessutom är vi ett starkt team där alla är mycket målmedvetna - att vara nära inspirerande människor är för mig ständigt utvecklande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort driv att nå ett bra resultat och jobbar ständigt för att få mina kunder nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
När arbetet inte är i fokus så umgås jag allra helst med min familj och mina vänner. Annars njuter jag gärna av naturupplevelser, resor och god mat!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 124 Läs vad Lovisa Björnberg

• Mitt intryck av Lovisa är mycket gott! Professionell och engagerad.
    Ulla W köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-20
    • 107.0 m²
    • Gyllebo
    2020-10-20
  • Vi har köpt parhus på Littorinavägen i Kivik. Lovisa var proffsig och vänlig. Vi är väldigt nöjda med kontakten med mäklaren. Hälsningar Lena Åsander och Linus Olofsson
    Lena Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-04
    • 3:a
    • 94.0 m²
    • Kivik
    2020-10-04
  • Sålt bostadsrätt i Tomelilla. Blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren. Hon levde upp till våra förväntningar och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Försäljningen gick både snabbt och smidigt. Bara plus för Lovisa.
    Lars L sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-02
    • 4:a
    • 104.5 m²
    • Tomelilla
    2020-10-02
  • Vi har köpt ett hus i Kivik. Vi fick alltid snabb återkoppling och ett trevligt bemötande. Vi uppfattar Lovisa som kompetent då hon kunde svara på alla våra frågor. Vi är mycket nöjda.
    Johannes E köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-03
    • 104.0 m²
    • Kivik
    2020-09-03
    Tack för ett fint svar! Jag hoppas ni ska trivas i er fina bostad! Lovisa

Visa svar
  • Otroligt hjälpsam när man har haft funderingar kring husköpet
    Johanna H köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-20
    • 163.0 m²
    • Sankt Olof
    2020-08-20
    Tack Johanna och för trevlig kommunikation! Hoppas ni trivs fint i ert hus! Lovisa

Visa svar
  • Lovisa lyckas med konststycket att vara korrekt och professionell samtidigt som hon är personlig, trevlig och lätt att tala med. Hon hjälpte oss att köpa vårt drömhus på Österlen. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer!
    Anna N köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-19
    • 160.0 m²
    • Brantevik
    2020-08-19
    Tack kära Anna! Är så glad att det blev just nu som köpte. Tack för fin kontakt. Vi ses, Lovisa

Visa svar
  • Lovisa Björnberg, Fastighetsbyrån Österlen är en lugn, saklig och profsig mäklare. Jag är mycket nöjd med Lovisas arbete i samband med köpet av Branteviksvägen 78 B, Brantevik. /Lennart Lindell
    Lennart L köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-17
    • 160.0 m²
    • Brantevik
    2020-08-17
    Tack Lennart för de fina orden och för en mycket trevlig kontakt. Vi ses på "stan". Lovisa

Visa svar
  • Bästa mäklaren. Proffsig! Världsklass!
    Ola M köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-05
    • 115.0 m²
    2020-08-05
    Tack för finaste betyget! Vi ses! Bästa, Lovisa

• Bästa Lovisa. Världsklass! Wow-känsla 🙏🏼💕
    Jessica O köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-03
    • 115.0 m²
    2020-08-03
    Fina Jessica! TACK! Vi ses, ta hand om er!

Visa svar
  • Lovisa har varit fantastisk att ha att göra med under hela processen - från den allra första kontakten på telefon innan visning till efter tillträdet av bostaden. Vänlig, kunnig, professionell och mycket responsiv. Alla borde köpa en bostad genom henne :) Stefan
    Stefan R köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-07-08
    • 170.0 m²
    • Vik
    2020-07-08
    Tack kära ni! Jag hoppas ni trivs i ert magiskt vackra boende! Vi ses på "stan". Lovisa