Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Österlen Lovisa Björnberg
Lovisa Björnberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart variationen. En dag är aldrig den andra lik. Alla våra kunder är olika, vilket gör varje möte speciellt. Dessutom är vi ett starkt team där alla är mycket målmedvetna - att vara nära inspirerande människor är för mig ständigt utvecklande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort driv att nå ett bra resultat och jobbar ständigt för att få mina kunder nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
När arbetet inte är i fokus så umgås jag allra helst med min familj och mina vänner. Annars njuter jag gärna av naturupplevelser, resor och god mat! Läs mer

Läs vad 71 Läs vad Lovisa Björnberg

• Eila Hedvig Vivianne W sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-19

Borrby
    Jag har sålt ett hus. Blev fantastiskt väl bemött. Köpet är ännu inte helt avslutat så jag kan inte ge ett slutgiltigt omdöme, men så här långt har Lovisa uppfyllt alla förväntningar. Vänlig, rar och tjänstvillig. Svarat på alla dumma frågor, som dykt upp, med stort tålamod. Läs mer
  • Louise L köpte en tomt med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-07-08

Fantastiskt hängiven och trevlig fastighetsmäklare! Läs mer
  • Gunnar T
    Gunnar T köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-29

Mellby
    Lovisa Björnberg på Fastighetsbyrån Österlen är kompetent, kunnig, effektiv och hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Lovisa till kunder med behov av mäklartjänster. Läs mer
  • Bodil A köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-19

Simrishamn
    När vi köpte vår lägenhet blev Lovisa vår mäklare och det är vi glada för.Hon är en glad, positiv tjej och kunde svara på alla våra frågor. Hon hade kunskap om allt som rörde lägenheten och vi önskar att alla kan få en lika bra mäklare på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Lars-Åke S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-19

Simrishamn
    vi köpte en lägenhet och redan vid första samtalet ingav Lovisa ett förtroende. På visningen blev vi bemötta av en väldigt glad och trevlig tjej som hade kunskap om objektet och kunde svara på frågor på ett utmärkt sett. Vi skulle utan problem kunna rekommendera Lovisa och Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • Anders O köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-17

Kivik
    Bemött på ett utmärkt sätt, där mäklaren försökte göra så att allt löpte så smidigt som möjligt. Även när det krånglade till sig lite försökte hon finna på lösningar på ett lugnt och smidigt sätt. Läs mer
  • Viktor B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-17

Simrishamn
    Solig och glad. Alltid svar och hjälp när jag behövde det.
    Jag köpte en bostadsrätt i Simrishamn.
    Som förstagångs köpare kände jag mig trygg med Lovisa att allt skulle gå bra till.
    Kommer att återvända när jag ska sälja. Läs mer
  • Lotta E köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-10

Snabb, serviceminded, kompetent och trevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Carina K
    Carina K köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-03

Kivik
    Köpt bostadsrätt. Snabb, vänlig och tillmötesgående, hjälpsam. Glad.
    Eftersom jag använt Fastighetsbyrån i annat ärende och trivdes med service och bemötande infriades dessa även denna gång.
    Är överraskad över hur Fastighetsbyrån på olika orter Malmö, Höganäs och nu Kivik ändå lyckas knyta medarbetare med stort hjärta, engagemang och proffsighet i deras utövande.
    Vackert! Läs mer
  • Einar Albert S köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen

2019-06-03

Onslunda
    Köpt en liten gård. Bra bemötande och ytterst tjänstvillig och ställde upp med en visning som passade oss eftersom vi bor i Nyköping. Alla våra förväntningar uppfyllda genom snabba svar, delgett oss viktig information och lyssnat på våra önskemål.
    Lovisa är en mäklare som vi fick stort förtroende för redan vid första mötet och vi är mycket nöjda med hur fastighetsaffären hanterades. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Österlen

Annika Månsson