Oscar Sandberg

Oscar Sandberg

Oscar Sandberg är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Oscar Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 12 omdömen sedan 2019-11-19. Oscar Sandberg har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 12 Läs vad Oscar Sandberg

• Mycket nöjd med Oscar och försäljningen av vår gård. Trevlig, professionellt bemötande, alltid tillgänglig och svarade fort på våra frågor.
    Ewa Margareta O sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-24
    • 184.0 m²
    • Tryde
    2020-10-24
  • Sålt 2 rumalägenhet Blev bemött på allra bästa sätt Oskar vsr mycket daklig och lättillgänglig Mycket nöjd
    Rolf N sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-21
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Simrishamn
    2020-10-21
  • En bra genomförd affär. Proffsigt bemötande och god tillgänglighet
    Camilla G köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-10-07
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Simrishamn
    2020-10-07
  • Har köpt fastighet i S:t Olof Oscar har varit snabb att svara på mina frågor och har agerat mycket bra i kontakten mellan mig och säljaren. Han har agerat mycket proffesionellt och varit tillmötesgående. Han ordnade visning utanför sin arbetstid, då jag bodde på Tjörn och ville kolla på så många objekt som möjligt när jag var här nere!
    Pierre A
    Pierre A köpte sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-30
    • 83.0 m²
    • Sankt Olof
    2020-09-30
  • Professionellt bemötande när jag köpte fritidshus. Bra på att svara på frågor och på det hela en smidig affär.
    Johan S
    Johan S köpte sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-17
    • 60.0 m²
    • Skåne Tranås
    2020-09-17
  • Vi fick överta ett dödsbo efter våran far, i en svår situation med långt avstånd och pandemi så kändes det som ett omöjligt uppdrag att sälja det! Genom kontakt med Oscar fick vi 100 % proffsighet och huset blev sålt. Vi känner sådan tacksamhet för den hjälp som vi fick och vi behövde genom processen hjälp med mycket som inte var åtgärdat. Så kan inte nog rekommendera denna trevliga, hjälpsamma otroligt kunnig och proffsiga mäklare!! / tre systrar från Norrland
    Monica H sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-09-15
    • 60.0 m²
    • Skåne Tranås
    2020-09-15
  • Jag har sålt ett fritidshus. Jag blev mycket väl bemött. Alla förväntningar infriades. Affären genomfördes mycket professionellt.
    Karin O sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-08-16
    • 40.0 m²
    2020-08-16
  • Oscar Sandberg hade ett mycket trevligt bemötande och jag uppskattade hans starka engagemang och kunnighet. Han levde upp till alla förväntningar och sålde min gård på bästa tänkbara sätt. Resultatet, dvs försäljningspriset, blev över förväntan.
    Charlotte S sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-07-07
    • 96.0 m²
    • Spjutstorp
    2020-07-07
  • Fastighet med 2stycken separata hus ett med veranda på sol sidan,;garage och uthus.stor trädgård Blev bemött bra affärsmässig för båda parTER. Gaförväntningar och positiva diskutioner ,till fördel av båda parter. Mycket vänlig klok ömsesiddig diskution och positiv utgång.till ett bra avtal och vänlig och proffessionelt möte där alla parter var nöjda.
    Maria A sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-07-05
    • 230.0 m²
    2020-07-05
  • Vi har köpt en gård på Österlen. Oscar har varit väldigt professionell, samtidigt som han på ett personligt sätt har delgivit oss av sina erfarenheter kring gårdsinnehav. Han har bjudit på sig själv men ändå hållit professionell distans. Han har varit kunnig, lugn, naturlig och väldigt trevlig. Han har dessutom alltid varit lätt att få tag på. Vi ger honom allra högsta betyg! Med vänliga hälsningar köparna Anna och Pär
    Anna S köpte sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2020-04-03
    • 140.0 m²