Oscar Sandberg

Oscar Sandberg

Oscar Sandberg är mäklare på Fastighetsbyrån Österlen

Oscar Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Oscar Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Sandberg har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 29 Läs vad Oscar Sandberg

• Övraby
    2021-07-09
    Oscar var lyhörd och trevlig.
    Vi hade satt ett mål och det nådde vi.
    Oscar var väldigt mån om att allt skulle bli bra för både köpare och säljare.
    • Toarp
    2021-06-30
    Oscar hade ett bra och proffesionellt bemötande och är väl insatt i fastighetsmarknaden kring Tomelilla. Hela försäljningen var väl skött med ständiga uppdateringar av hur försäljningen löpte på.
    • Östra Herrestad
    2021-06-24
    Oscar har förmedlat mitt objekt på ett utmärkt sätt. Trevlig, tillmötesgående, noggrann och gjort ett bra säljupplägg.
    Helt enkelt mycket professionell.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar!
    Mvh. Anneli Scheutz
    • Borrby
    2021-06-15
    Ödmjuk, inte påstridig. Lyhörd, lät oss känna in bostaden. Serviceminded mot kund, allt vi frågade efter tog Oscar reda på direkt. Inkännande på en bra nivå.
    • Borrby
    2021-06-15
    Lyhörd, ödmjuk och kunnig.
    Snabb respons på frågor som han inte omedelbart har svar på.
    • Tryde
    2021-06-09
    Mycket engagerad, trevlig, glad och positiv kille.
    • Tomelilla
    2021-06-07
    Vi har köpt ett hus.
    Oscar var super trevlig och duktig.
    Detta var helt nytt för oss och hade många frågor om allt. Han var lugn och berätta precis hur allt skulle gå till.

Han får helt klart tummen upp 👍🙂
    • Virrestad
    2021-06-04
    han sköter sig bra duktig på att hålla visning o budgivning
    och hålla en uppdaterad
    • Tommarp
    2021-06-01
    Ställde upp på ett smidigt sätt och var tillmötesgående att få till ett bra samtal.
    • Tommarp
    2021-06-01
    Hej,
    VI har köpt ett fritidshus på Österlen.
    Blivit jättebra bemött med vänlighet och respekt.
    Var i Örebro och inte kunnat delta i fysiska visningar.
    Tog kontakt med honom och han bad om 30 minuter så skulle han vara på plats och göra en digital visning. Så vi köpte huset tack vare en digital visning.
    Snabb respons.
    Hans sköter kontakten med elbolag och vatten och avlopp och styr upp allt vilket är jätteskönt.
    Känner att jag kan ringa honom när som helst och fråga om något utan att det känns dumt.