Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östermalm

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Fastighetsbyrån finns alla verktyg som behövs för att din försäljning ska bli så bra som möjligt!

Vi sitter på Sibyllegatan 28 och Östermalmstorg 1 och har varit verksamma på Östermalm sedan 2001. Vi kan den lokala bostadsmarknaden, har många års erfarenhet och starka samarbeten med både bank och jurister vilket gör att vi kan erbjuda en individanpassad mäklartjänst med hög kvalitet i alla led.

Vårt personliga engagemang och aktiva arbetssätt gör att vi är enkla att få tag på när just du behöver och vi svarar gärna på frågor om bostad och boende på Östermalm!

Välkommen!

Läs vad 471 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östermalm

• Anna K
    Anna K skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Utåtriktad och driven mäklare som alltid är snabb på att återkoppla. Han har alltid ett professionellt och personligt bemötande vilket verkligen uppskattades då detta var min första lägenhetsförsäljning. Är jättenöjd med Richard som mäklare och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna gjorde ett fantastiskt bra jobb. Lyhörd och flexibel för våra önskemål. Skötte affären helt igenom på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Högsta betyg! Läs mer
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mötte mina önskningar att se lägenheten vid flera tillfällen. Martin Sjöman levde upp till mina förväntningar.
    Sammanfattning är att jag rekommenderar M. SJÖMAN Läs mer
  • Karl-Johan H
    Karl-Johan H skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har varit mycket aktiv och "lagom" pushig. Hon har även varit extremt responsiv och lätt att arbeta med. Kommer med stor sannolikhet att reacha ut till henne nästa gång vi säljer (vilket jag hoppas dröjer ett tag...). Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en superb mäklare! Hon visar engagemang och är flexibel. Anna är ”på”, på ett positivt sätt utan att vara för mycket. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen av vår lägenhet och Anna överträffade våra förväntningar. Anna får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt hjälpsam vid köp av min första lägenheten i Stockholm! Gick alltid att nå via sms och gjorde hela köpet väldigt smidigt! Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard har bra energi och drivkraft för att hitta en lösning där säljare och köpare kan mötas. Bra tillgänglighet och tydlig kommunikation underlättade också processen fram till vårt köp av en tvåa på Östermalm. Läs mer
    2018-10-09 Richard P svarar Jan R
    Tack för ett gott samarbete Jan, jag hoppas och tror starkt att ni kommer trivas utmärkt i er nya och fina lägenhet. Ni är alltid välkomna att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

• Jonny I
    Jonny I skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har med hjälp av Anna sålt en etta på 32 kvm på Birger Jarlsgatan. Vi har blivit väl bemötta av Anna och hon har jobbat med extravisningar vilket var lite speciellt och logistiskt utmanande då vi hade en hyresgäst som bodde i lgh då den skulle visas. Vi hade iofs gärna fått ett ännu högre pris men marknaden är försiktig nu. Nu hade vi tur med en köpare som tog den osedd, så affären gick relativt snabbt vilket också var bra. På det stora hela taget är vi nöjda. Läs mer
  • Sophia I
    Sophia I skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lägenhet på Birger Jarlsgatan. god kommunikation, snabb och bra att ha att gör med. kunnig på området. Läs mer
  • Mona J
    Mona J skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare.
    Jag är supernöjd.
    Rekommenderas varmt!
    Mona Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt nöjd! Richard var toppen från start till slut, mycket professionell, engagerad och tillgänglig. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-10-09 Richard P svarar Anna G
    Tack Anna, det värmer att höra. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig också. Tack så mycket för rekommendationen!

• Vida G
    Vida G skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpte vår lägenhet på Östermalmsgatan 30 via Richard och är super nöjda med honom som mäklare.
    Trevlig och duktig, stöttande i olika frågor.
    Kan inte säga annat att han gör ett toppen jobb. Läs mer
    2018-10-08 Richard P svarar Vida G
    Tack Vida, det värmer och jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya hem! Ni är alltid välkomna att höra av er om ni skulle ha några frågor eller funderingar framåt. Ha en fortsatt fin vecka!

• Anna R
    Anna R skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Våra bösta rekommendationer om Richard för att han på ett professionellt och trevligt sött har engagerat sig i försäljningen av vår lägenhet. Vi fick ett mycket gott intryck av Richard från första mötet som höll hela vägen till en lyckad försäljning. Han var lyhörd, gav oss bra vägledning och bemötte oss alltid lika trevligt och positivt. Richard balanserade också på ett bra sätt mellan oss säljare och köpare så att vi båda skulle bli nöjda. Stort och varmt tack!
    Anna & Tiberio Läs mer
    2018-10-08 Richard P svarar Anna R
    Tack Anna, ni har själva bidragit mycket till en lyckad försäljning genom ert stora engagemang och flexibilitet. Jag är mycket tacksam för förtroendet och det goda samarbetet. Ha en fortsatt fin vecka!

• Niklas J
    Niklas J skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålde min lägenhet då det nya amorteringskravet infördes, och då marknaden stannade upp och blev något mer volatil. Richard höll sig lugn, metodisk och positiv samt jobbade hårt under hela processen med fokus på mig som kund, och inte för att snabbt få iväg min lägenhet. Tror både köpare och säljare blev nöjd med Rickard som mäklare. Rekommenderar starkt Richard Läs mer
    2018-10-06 Richard P svarar Niklas J
    Tack Niklas, det glädjer mig verkligen. Det har varit ett bra samarbete, där jag är väldigt tacksam för förtroendet, flexibiliteten och behjälpligheten under hela processen. Ha en riktigt fin fortsatt höst!
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpte en lägenhet under sommarmånaderna, då det är semestrar och normalt lite rörigt i Stockholm. Richard var dock väldigt flexibel (t ex med att ordna extravisning), gav bra info och var lyhörd. Hela processen var proffsig, det gick väldigt smidigt och med uppföljning efteråt också. Läs mer
    2018-10-05 Richard P svarar Christoffer R
    Hej Christoffer,
    Stort tack, det glädjer mig att höra att allting känns bra för dig. Jag hoppas att du kommer att trivas fantastiskt bra i din fina lägenhet!

Mvh!
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Har köpt lgh på Gärdet med Martin som mäklare. Samarbetet med honom var utmärkt och han var snabb med återkopplingar när sådana var aktuella. Kan gärna rekommendera honom till andra klienter. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Martin, han är professionell och påläst. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålde lägenhet. Allt gick kanon, mäklaren gjorde ett grymt jobb och summan blev över förväntan.
    Mycket tillmötesgående och aldrig några problem. Läs mer
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Allt har fungerat jättebra. Dock var flyttstädningen under all kritik. Jag träffade senare säljaren (för att de hade glömt tömma källarförrådet... - vilket också var konstigt) som sa att de hade varit där och städat två gånger. Men det var verkligen inte rent! Inte ens efter andra gången. Tycker att mäklaren borde ha lite mer koll på att lägenheterna städas ordentligt. Inte jättetrevligt att behöva städa förra ägarens smuts, när det står att det ingår flyttstädning i kontraktet. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    en 2:a på Ömalm
    Björn är mkt trevlig , energisk och positiv

ett trevligt bemötande

det gick troll i försäljningen. delvis för att Björn inte lätt kontrollmäta lägenheten

pga av detta blev det tidsutdräkt. att lägenheten visade sig mindre än Brf uppgifter kan jag inte klandra Björn för Läs mer
    2018-10-03 Björn S svarar Peter N
    Hej Peter, stort tack! Tråkigt att lägenheten visade sig vara mindre vid uppmätningen och att försäljningen blev utdragen på grund av det. Vi mäter inte rutinmässigt upp alla lägenheter, finns det misstanke eller information om avvikelser föreslår vi alltid en uppmätning. Gällande er lägenhet fanns det inget som indikerade att lägenheten skulle vara mindre och då går vi på föreningens information. Anmärkningsvärt är att det visade sig att föreningen kände till att lägenheterna i huset är mindre än uppgifterna i lägenhetsförteckningen och trots detta inte upplyser om det. Jag beklagar att det blev en utdragen process med hoppas att du i slutändan känner dig nöjd med affären. Hälsningar Björn
  • Karin L
    Karin L skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Fick ett mycket bra intryck av Fastighetsbyrån på Östermalm. Trevliga och kunniga mäklare! Uppskattas att de även efter försäljning följer upp på hur allt har gått. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är tydlig i sin kommunikation och mycket flexibel.
    Som köpare är jag mycket nöjd och ger mina starkaste rekommendationer. Läs mer
    2018-09-20 Björn S svarar Robert S
    Stort tack Robert! Roligt att du känner dig nöjd och uppskattar mitt arbetssätt. Hoppas att ni har fått ordning i lägenheten och att ni ska trivas! Hälsningar Björn
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har sålt en bostad i innerstan . Kontakten med mäklaren var perfekt från början . Han var så entusiastisk . Han tipsade om styling . Jag tyckte nog att det var fint , men, efter styling så var det en wow känsla . Och detta har jag haft med mig i min nya lägenhet. Affären gick jättebra.Jag var trygg när det var visning, viktigt! När affären var klar fick jag en mycket bra pärm som jag hade nytta av, flyttstäd, förvaring av flyttkartonger etc
    En tid efter blev jag kontaktad och det var toppen, då fick jag hjälp, info om reavinsten och vi ska ha kontakt igen i januari. Bästa tänkbara mäklarfirma. Man är lite skärrad ismb med försäljning och att då ha kontakt med en firma som gör en trygg betyder mycket Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag var i en nödsituation efter min skilsmässa och han var oss mycket behjälplig med att köpa våning på ritning för permanent framtida bruk samt skaffa en överbyggnadslägenhet i samma huskomplex.Björn gjorde mer än man kan begära.
    Allt hölls inom tidtabell och det hoppas vi att det gör även framledes.
    Mycket nöjda kunder.
    Mrd vänlig hälsning
    Christer Holm o Suzanne von Brömssen Läs mer
    2018-09-20 Björn S svarar Christer H
    Stort tack Christer och Suzanne! Roligt att vi fick ihop båda affärerna och att allt löste sig på bästa sätt. Vi hörs längre fram när det närmar sig tillträde till nästa lägenhet. Hälsningar Björn
  • Lena M
    Lena M skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har köpt Lgh på Grevgatan 28.
    Jag tycker Rebecca skötte det mkt professionellt och var trevlig. Svarade på frågor och tog reda på svaret om hon inte hade det.
    Mina förväntningar av en mäklare är professionalitet, att de är trevliga ich kompetenta. Detta levde Rebecka upp till Läs mer
    2018-09-14 Rebecka R svarar Lena M
    Tack så mycket Lena, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! :)
  • Natasha S
    Natasha S skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jätte duktig, tålmodig och trevlig mäklare som jag verkligen rekommenderar! Allt var proffsigt, och okomplicerad!

Tack Läs mer
    2018-09-14 Rebecka R svarar Natasha S
    Tack så mycket Natasha, kul att höra!! 😊
    Rebecka R gillar detta
  • Aleksander M
    Aleksander M skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande. Snabba besked. Alla handlingar väl förberedda Läs mer
    2018-09-13 Björn S svarar Aleksander M
    Hej Aleksander, stort tack! Det var en snabb och smidig affär, hoppas allt blir bra med lägenheten.
    Hälsningar Björn
  • Sven S
    Sven S skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Seriös, professionell och sympatisk!

Sven och Ulla Läs mer
  • Damien Yara P
    Damien Yara P skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har sålt min lägenhet.
    Jag blev bemött på ett professionellt sätt och tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Sammanfattningsvis har jag haft en bra upplevelse under hela processen. Läs mer
    2018-09-07 Richard P svarar Damien Yara P
    Tack Damien, det glädjer mig väldigt mycket att höra. Jag tackar så mycket för förtroendet och önskar dig all lycka framåt!
    Mvh!
  • Anna S
    Anna S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ett mycket proffsigt bemötande, snabb återkoppling och klara besked. Vi kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
    2018-10-09 Anna W svarar Anna S
    Tack för dina fina ord Anna! På återseende!
  • Sara E
    Sara E skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fantastisk mäklare på alla sätt och vis Läs mer
    2018-09-04 Anna W svarar Sara E
    Stort tack för det Sara! Hoppas du skall trivas i nya lägenheten! På återseende!
  • Michael M
    Michael M skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålt en lägenhet på tre rum 80 kvm.
    Richard Petersson gav oss utmärkt vägledning om marknadsläget och hur vi skulle åtgärda lägenheten före försäljning.
    Våra förväntningar var inte alltför högt ställda med hänsyn till nya amorteringsregler, men Richards insatser gav på rekordtid ett utfall som vida överträffade våra förväntningar.
    Våra upplevelser av Richard är att han är en synnerligen kunnig och erfaren mäklare som vi verkligen rekommenderar. Läs mer
    2018-07-09 Richard P svarar Michael M
    Tack så mycket Michael såväl för ert förtroende, er tillgänglighet under processen samt det fina omdömet Det glädjer mig verkligen att höra att ni känner er nöjda med både resultat och process!

Jag önskar er en riktigt fin sommar!
  • Elizabeth W
    Elizabeth W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn's kindness, hard work, and professionalism saved the day for my husband and me. We were trying to buy an apartment from sellers who wanted to create the contracts themselves. Several problems surfaced just a few days before the sale was to take place, so our banker advised us to hire a trustworthy agent to make sure everything was "by the book." Björn stepped in smoothly and tactfully, getting everything solved at a reasonable fee. Thank you, Björn! Läs mer
    2018-07-12 Björn S svarar Elizabeth W
    Dear Betsy, thank you so much for your recomendation, it was a pleasure to help you with this. Best regards Björn
  • Åse J
    Åse J skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard har gjortförsäljningen av min bostadsrätt på Gärdet till ett rent nöje. Först och främst - vad jag värdesätter enormt har varit hans snabbhet och sinne för tajming. Det verkar som om han alltid är tillgänglig och kan driva försäljnignen framåt i de rätta spåren. Han har alltid framstått som väldigt professionell och inte minst vänlig och trevlig. Han har gett bra och tydlig information om processen och korrekta dokument. Han har varit guld på att kommunicera närhelst jag har skrivit eller ringt till honom. Han har kunnat rekommendera en bra stylist och slutfört allt till försäljning. Såklart tycker jag Richard är toppen! Läs mer
    2018-06-29 Richard P svarar Åse J
    Tack Åse, vad glad jag blir över att läsa så fina kommentarer. Stort tack själv för förtroendet och att du alltid varit tillgänglig och hjälpsamt, det är väldigt uppskattat!
    Ha en riktigt fin sommar så hörs vi till hösten!
  • Paula L
    Paula L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Under visningen hade först kontakt med hennes ass då Anna var på semester. Däremot skickade jag några frågor jag hade på sms till Anna under som jag fick svar på.
    Fastighetsbyrån känns som en reko byrå som inte spelar så mycket spel vilket jag tycker om, speciellt vid köp.
    Till min fördel men kanske till er nackdel var ju lägenheten inte stylad så fint vilket jag tror gör att ni tappar ett visst klientel. Jag hade kunskap om området och lägenheterna sedan innan man hade jag inte haft det hade det varit tveksam om jag hade intresserat mig - då jag själv dra åt stylade objekt. :) Läs mer
    2018-09-04 Anna W svarar Paula L
    Hej Paula, vad kul att du tycker att vi är reko. Det är jätteviktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och kan få svar på sina frågor.
    Och i detta fall får du sköta stylingen, och det verkar du vara väldigt bra på! :) På återseende!
  • Lena A
    Lena A skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en mycket professionell och kunnig mäklare. Hon är positiv och har ett vänligt bemötande av både säljare och köpare. För närvarande är det inte helt enkelt att sälja lägenheter i Stockholms innerstad. Anna har dock varit mycket engagerad i uppgiften och har på ett proaktivt vis arbetat för att finna intresserade spekulanter. Hon har lagt sig vinn om att vara påläst och har lyft fram lägenhetens förtjänster för presumtiva köpare. Hon har kontinuerligt hållit mig informerad om den fortlöpande processen och vi har haft många bra och givande diskussioner under resans gång. Anna lyckades givetvis sälja lägenheten och har nu såväl en nöjd säljare som en nöjd köpare! Läs mer
    2018-06-14 Anna W svarar Lena A
    Tusen tack för dina vackra ord Lena! Jag är så glad att du kontaktade mig och att jag fick möjligt att förmedla din lägenhet. Tusen tack för ditt förtroende och tack för ett mycket trevligt och givande samarbete! Kram Anna
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsig och levererade resultat Läs mer
    2018-06-14 Björn S svarar Jennie A
    Hej Jennie, tack! Lycka till med er nya bostad. Hälsningar Björn
  • Eva M
    Eva M skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt genomförande av vår bostadsförsäljning av en kunnig och positiv mäklare. Läs mer
  • Britt-Marie  H
    Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tyckte att han var fantastisk. Han trodde på min lägenhet från början och jobbade hela tiden på att få upp priset. Han hade en kontakt som kom in på slutet och sen köpte lägenheten efter att priset gått upp. Jag är supernöjd med slutpriset. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Försäljning av lägenhet på ö-malm slut pris 113000/kvm tack vare en suverän mäklare.
    Är väldigt nöjd och glad däröver då marknaden är tuffare och svårare att hantera.
    Min mäklare är oerhört ödmjuk, professionell, målinriktad och lyhörd inför kundens olika behov och önskemål.
    Jag kommer absolut rekommendera honom när tillfälle ges. Läs mer
  • Kalle L
    Kalle L skrev om Martin Sjöman en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevlig, förtroendeingivande och mycket professionell. Läs mer
    2018-06-05 Martin S svarar Kalle L
    Tack Kalle! Kul att kunna hjälpa till :)
    Martin S gillar detta
  • Anette H
    Anette H skrev om Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket smidigt och väldigt trevligt. Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tyckte att han agerade alldeles utmärkt, men jag känner mig ’lurad på konfekten’. Minst 500’ mindre betalt än förväntat. Läs mer
    2018-05-05 Richard P svarar Louise F
    Hej Louise,
    Vad kul att höra att du känner att mitt agerande varit bra, det känns superkul att höra!

Tack för feedbacken, det är ytterst viktigt för mig att ni som säljare får realistiska förväntningar. Sen vi träffades för första gången för cirka ett år sedan så har marknaden och priserna sjunkigt kraftigt vilket gör att vi inte haft möjlighet till att nå de nivåer som var möjliga då.
    Slutpriset vi fick ligger på en både för marknaden och området hög nivå men förstår såklart att det är tråkigt när marknadsutvecklingen har varit negativ det senaste året.

Ha en fortsatt fin vår!

Med vänlig hälsning!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är mycket nöjda med det arbete Björn gjort i samband med försäljning av vår lägenhet.
    Björn är väldigt kunnig, seriös och noggrann. Affären har varit väldigt smidig och gått snabbt trots att det är lite lugnare på marknaden nu. Vi har haft en väldigt bra dialog och fått respons direkt av Björn.
    Skulle gärna anlita Björn igen. Läs mer
    2018-05-03 Björn S svarar Susanne B
    Hej Susanne, stort tack! Roligt att ni uppskattar mitt arbete, känns jättekul att ni fick ett bra pris också trots en lugnare marknad. Hälsningar Björn
  • Maria A
    Maria A skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt glad över att jag valde att jobba med Anna och låta henne sälja min lägenhet.
    Även om tiderna var lite svåra och det krävdes flertal visningar var Anna alltid driven och framåt och positiv
    Anna uppfyllde alla de förväntningar jag hade och skulle jag sälja eller köpa igen hade jag direkt vänt mig till Anna . Hon fick mig att känna mig trygg i hela säljprocessen.
    Ger henne mina varmaste rekommendationer. !!

Maria Ahlstedt Läs mer
    2018-05-28 Anna W svarar Maria A
    Tusen tack för dina fina ord Maria. Jag är så glad att jag fick ditt förtroende att samarbeta med dig. I en svajig marknad är det viktigt att mäklaren jobbar på utan att tappa energi. Innerligt tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i nya området! På återseende!!
  • Henric J
    Henric J skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline hjälpte mig att sälja min 1:a på Gärdet. Fantastiskt bra och kunnig mäklare som ger 100% Läs mer
  • Gerd Å
    Gerd Å skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte mig att sälja en lägenhet i en osäker marknad.
    Anna var verkligen proffsig och hjälpte mig att få den såld på bästa sätt. Det kändes aldrig som hon tyckte att man var en jobbig kund trots många samtal fram och tillbaka innan det löste sig till det bästa i det rådande läget.
    2018-05-28 Anna W svarar Gerd Å
    Stort tack för dina fina ord Gerd! Återkoppling och info är A&O, det är alltid viktigt och än mer i en osäker marknad. Den mäklaren som skulle tycka att man vore "jobbig kund" har valt fel yrke. TACK för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet! På återseende!
  • Anne Line M
    Anne Line M skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Anna Wikstrand på Fstighetsbytån Östermalm. Hon har på ett professionellt , effektivt och trevligt sätt hjälpt mig med två.lägenhetsförsäljningat . Hon är noggrann, och ger återkoppling direkt. Jag kommer absolut anlita Anna Wikstrand igen.
    Anne Line Mouritsen Läs mer
    2018-04-23 Anna W svarar Anne Line M
    Stort tack för dina fina ord Anne Line! Det var ett sant nöje att hjälpa dig, även denna gång. Alltid kul med återkommande kunder! Vi ses snart!
  • Jahnavi W
    Jahnavi W skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålde via Anna. Mycket stabilt, proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-23 Anna W svarar Jahnavi W
    Tack för förtroendet att förmedla din fina lägenhet Jahnavi! Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten! På återseende!
  • Leena L
    Leena L skrev om Richard Petersson en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Richard är kunnig och engagerad och jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Han är vänlig och har stort tålamod och alltid snabb med att ge information och lätt att komma i kontakt med alla dagar i veckan. Vid en eventuell framtida försäljning skulle jag kontakta Richard för nytt mäklaruppdrag. Jag kan varmt rekommendera Richard som val av mäklare. Läs mer
    2018-04-21 Richard P svarar Leena L
    Tack Leena, det värmer mycket att höra!
    Stort tack för ditt förtroende, tålamod och flexibilitet med visningarna. Det var ett bra samarbete, stort tack och lycka till framåt!

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm