Alexander Brito

Alexander Brito

Alexander Brito är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Alexander Brito har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Alexander Brito har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Brito har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Alexander Brito

Sedan starten hos Reco 2021
Sofia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Alexander Brito förmedlade vår lägenhet på ett proffesionellt sätt som genomsyrades av lyhördhet och flexibilitet. Vi är imponerade över hans engagemang att på en så kort tid hitta rätt köpare. Han har en förtroendeingivande, lugn och vänlig approach vilket vi värdesätter högt i viktiga affärer såsom en lägenhetsförsäljning. Vi rekommenderar varmt Alexander Brito som mäklare!

Sophie Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Alexander Brito har genom sitt lugna och förtroendeingivande sätt hjälpt mig att genomföra mitt lägenhetsköp. I en så viktig affär rekommenderar jag varmt Alexander som är en ärlig, kunnig och ansvarsfull mäklare! Sophie Öhlin

Karoline W
Östermalm / Nedre Gärdet

Alexander har förmedlat vår lägenhet med stor beslutsamhet och tålamod. Det har känts tryggt genom hela processen. Alexanders ödmjuka och proffsiga approach är något vi har uppskattat mycket. Kommunikationen har varit rak och tydlig genomgående. Vi rekommenderar varmt Alexander som mäklare.

Catarina S
Östermalm

Vänlig, driven och kommunikativ mäklare.

Andreas F
Östermalm

Vårt intresse för att förvärva lägenhet på Melodislingan presenterades för Alexander vid ett hastigt möte i samband med visning av en annan lägenhet som inte visade sig vara aktuell. Vi följde upp vår intresseanmälan i mail och efter c a en vecka återkom Alexander med ett förslag som till stor del överensstämde med vår önskelista. Efter en dags förhandlande ordnade Alexnder effektivt all formalia och avtal slöts under samma kväll. Det som gör att det inte blir 5 "bollar" är bristen på material; måttsatt ritning och foton som inte fanns tillgängligt.

Svar från Alexander Brito

Tusen tack för feedbacken Andreas. Förstår att ni hade önskat lite mer material i form av ritning med mått och bilder, ibland går det så snabbt att fotografen knappt hann med att fota upp våningen! Ni kommer trivas superbra i ert nya hem!

Maja S
Östermalm / Gärdet

Alexander agerar professionellt och vänligt genom hela processen. Vi uppskattar hans tillgänglighet, flexibilitet och att han tagit sig tid för alla våra frågor. Med hans bemötande och guidning har köpet av lägenhet känts tryggt.

Svar från Alexander Brito

Tack Maja för de fina orden! Ni kommer trivas superbra :) Kul att få hjälpa till med ert köp!

Erik A
Östermalm / Gärdet

Tålamod, lugn och med integritet ledde han oss i mål även i tuffa tider med tufft objekt.

Svar från Alexander Brito

Tack för en behaglig och trevlig försäljningsprocess. Ett supersamarbete!

Henrik Ö
Östermalm / Vasastan

Proffsig, smidig och tydlig. Den enda brist jag kan komma på är att jag gärna fått mer strategisk rådgivning, om timing av försäljningen.

Svar från Alexander Brito

Tack Henrik, uppskattar din feedback!

Natasha S
Östermalm / Vasastan

Han är serviceminded, och arbetar när alla andra är lediga. Ställer upp och visar, diskuterar lösningar. Så nöjd!

Svar från Alexander Brito

Tack för de fina orden Natasha. Grattis till en superfin lägenhet, är säker på att du kommer trivas superbra där!

Alice W
Östermalm

Toppen mäklare! Tillmötesgående och bra kommunicera med!

Svar från Alexander Brito

Tack Alice för en bra process. Och stort grattis till din första bostad!