Anna Alvagard (fd Larsson)

Anna Alvagard (fd Larsson)

Anna Alvagard (fd Larsson) är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Alvagard (fd Larsson) har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Anna Alvagard (fd Larsson) har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-12 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Alvagard (fd Larsson) har haft 10 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har haft turen att välja världens roligaste yrke! Jag har arbetat här på Fastighetsbyrån från 2008 och trivs underbart bra! Arbetet är utmanande och utvecklande och ingen dag är den andra lik. Att möta människor i olika skeden i livet och kunna få möjlighet att hjälpa till med smidiga affärer ser jag som ett stort privilegium. Jag är noggrann, positiv och engagerad, egenskaper som jag har märkt att jag har stor nytta av. Har Ni några som helst frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden - kontakta mig!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 52 Läs vad Anna Alvagard (fd Larsson)

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-05-12
    Vi har köpt bostad. Anna A var väldigt serviceminded - tillgänglig och återkom snabbt hela tiden. Hon tog reda på saker vi frågade om och återkom snabbt. Hon var kunnig, snabb och mycket vänlig!
    Hej Stort stort tack för fina ord, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra. Hoppas renoveringarna går bra och att ni kommer att trivas i er nya bostad. Hälsa. Allt gott. Fortsatt trevlig dag Hälsningar Anna Anna Alvagard (fd Larsson)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-05-09
    Har sålt en bostadsrätt. Anna är alltid väldigt professionell och kunnig! Lyssnar alltid på våra frågor! Ringer alltid upp om man ringt henne.
    Skall man anlita en mäklare kan jag definitivt förorda Anna på Fastighetsbyrån👍
    • Östermalm / City
    2021-04-30
    Anna har ett stort engagemang i det hon gör. Alltid med ett gott humör och trevligt bemötande. Hon levererade verkligen det hon lovade. Jag rekommenderar henne varmt!
    Hej Stort stort tack för fina ord och fin rekommendation, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. På återhörande inom kort. Allt gott. Trevlig dag Anna Alvagard (fd Larsson)
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2021-04-04
    Anna är alltid professionell i sitt arbete! Vi har anlitat henne flera gånger vid våra försäljningar och har alltid varit nöjda!
    Hej Maria Stort stort tack för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha mer er att göra. Hörs under morgondagen. Trevlig kväll Anna Alvagard (fd Larsson)
    • Östermalm
    2021-03-04
    Anna was perfectly professional, punctual and warm in all our exchanges.
    Highly recommend!
    Hello thank you very much for the nice recommendation. Highly appreciated. Very nice to have with you to do. Hope you enjoy your new home. Do not hesitate to contact you in the future if there are any questions or concerns. Best regards Anna Anna Alvagard (fd Larsson)
    • Östermalm
    2021-01-23
    Anna hjälpte oss sälja vår 150kvm vindsvåning på Östermalm och gjorde det på ett oerhört proffsigt, energiskt och seriöst sätt. Hon höll oss hela tiden uppdaterade och hjälpte oss med alla tänkbara frågor och funderingar och vi rekommenderar henne verkligen.
    Stort tack Inger för fin rekommendation, uppskattas stort. Mycket trevligt att ha med er att göra och vi fick även mycket nöjda och glada köpare. Fortsatt trevlig dag och på återhörande inom kort Anna Alvagard (fd Larsson)
    2021-01-18
    Anna har varit superproffsig från början till slut!
    Stort tack Caroline fin fina ord, uppskattas stort. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina bostad:). På återhörande Anna Alvagard (fd Larsson)
    2020-11-18
    När jag köpte min fina lägenhet vid Tessinparken gjorde Anna Alvagard så gott intryck att jag 6 år senare anlitade henne för att sälja den. Hon är entusiastisk, tålmodig, övertygande utan att vara påstridig och vänlig och övertalande utan att vara inställsam eller jobbig. Och mycket energisk och duktig på att hålla spekulanter igång. Rekommenderas varmt!!
    Stort tack för jättefina ord. Stort tack för mycket trevligt samarbete under dessa år, alltid lika trevligt att ha med dig att göra. Slutresultatet blev mycket bra och nu hoppas jag att vi hittar en ny bostad till dig:) Anna Alvagard (fd Larsson)
  • Henrik N
    2020-11-05
    Sålt: Brf 3:a Gärdet. Anna Alvagard har under mer än två års tid på ett fantastiskt sätt stöttat mig i processen att kunna sälja min lägenhet. Hennes kompetens var aldrig så tydlig och trygg som under själva säljprocessen - kontakt med potentiella säljare, budgivning och kontraktsskrivning. Försäljningen gick mycket bra med ett slutpris som var mycket bra - all time high. Jag kan ge de högsta rekommendationerna till alla som vill sälja sin lägenhet på Gärdet/Östermalm att anlita Anna Alvagard. Ni kommer få det bästa bemötandet och det högsta priset!
    Mitt svar måste ha försvunnit? Stort stort tack för jättefin rekommendation, uppskattas stort. Stort tack för trevligt samarbete under dessa år, alltid så trevligt att ha med dig att göra. Underbart med ett så bra slutresultat för den så fina bostaden. Fortsatt trevlig kväll och på återhörande inom kort Anna Alvagard (fd Larsson)
    2020-10-22
    Anna Alvagard hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var proffsig och engagerad från början till slut.
    Har en positiv energi och vet hur man ska både säljare och köpare att känna sig trygga med att man har gjort en bra affär.
    Hon levde mycket väl upp till våra förväntningar.
    Stort tack för förtroendet att sälja er bostad och stort tack för fin rekommendation. Alltid mycket trevligt att ha med er att göra. Ses på tillträdesdagen. Allt gott och trevlig kväll Anna Alvagard (fd Larsson)