Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Fastighetsbyrån Östermalm Anna Alvagard (fd Larsson)
Anna Alvagard (fd Larsson)
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2012
?
Jag har haft turen att välja världens roligaste yrke! Jag har arbetat här på Fastighetsbyrån från 2008 och trivs underbart bra! Arbetet är utmanande och utvecklande och ingen dag är den andra lik. Att möta människor i olika skeden i livet och kunna få möjlighet att hjälpa till med smidiga affärer ser jag som ett stort privilegium. Jag är noggrann, positiv och engagerad, egenskaper som jag har märkt att jag har stor nytta av. Har Ni några som helst frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden - kontakta mig! Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Anna Alvagard (fd Larsson)

• Fiorella P skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda med hennes tjänster. Hon hade ett fint bemötande från början till slut och hon skötte sitt arbete med bravur under hela försäljningsprocessen. Vi rekommenderar henne gärna till andra och vi önskar använda henne igen i framtiden. Läs mer
    2017-01-02 Anna A svarar Fiorella P
    Stort tack Fiorella. Så trevligt att ha med er att göra. Jag hjälper er mer än gärna framöver. Gott nytt år och på återhörande inför frånträdet. Varma hälsningar Anna
  • Americo F skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Alvagard är en utomordentlig mäklare. Hon har under hela processen varit extremt service-inriktad och trevlig. Vi är mycket nöjda med Anna och har för alla avsikt att efterfråga hennes tjänster vid vår nästa bostadsaffär. Jag rekommendera varmt Anna som mäklare!

Med vänlig hälsning,
    Américo Fernández Läs mer
    2016-12-19 Anna A svarar Americo F
    Stort tack Américo! Mycket trevligt att ha mer er att göra:). Jag hjälper er gärna även framöver. God jul och gott nytt år och på återhörande 2017!
  • tomas m skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte henne av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Anna Alvagard (fd Larsson) Läs mer
    2016-12-01 Anna A svarar tomas m
    Stort tack Tomas och Maria. Kul att haft lång kontakt mer er samt att ni flyttar inom området så att vi fortsatt kommer ha kontakt:). Fortsatt trevlig vecka så hörs vi om tillträdet under december. Kram Anna
  • Wiveca T skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är väldigt professonell o inger stort förtroende. Hon vänder sig till mig som kund o frågar vad jag förväntar mig av henne som mäklare - bra inställning.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2016-10-27 Anna A svarar Wiveca T
    Tack Wiveca. Tack för fina ord och tack för trevligt samarbete med bra resultat. På återhörande inom kort. Fortsatt trevlig kväll Hälsningar Anna
  • Fredrik H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mkt professionalt bemötande från Anna. Hon är påläst, kommunikativ mot både oss som säljare och mot köparna. Lätt att nå och tydlig i sin kommunikation. Vi rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2016-09-14 Anna A svarar Fredrik H
    Hej! Stort tack! Har varit så trevligt att ha med er att göra, tack för bra samarbete. På återhörande inom kort Hälsningar Anna
  • Sverker H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra bemötande från första kontakten, genom hela processen till avslut. Det har i hög grad motsvarat förväntningarna med vänlighet, effektivitet och professionell attityd helt igenom. Läs mer
    2016-05-25 Anna A svarar Sverker H
    Hej! Tusen tack för fina ord och tack för mycket trevligt samarbete. Ha en trevlig resa så hörs vi snart igen. Hälsa familjen:)
  • Erik J
    Erik J skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna motsvarade mina högt ställda förväntningar. Proffsig och personlig. Väldigt nöjd! Läs mer
    2016-04-15 Anna A svarar Erik J
    Stort tack för fina ord och tack för trevligt samarbete:). Hoppas ni hittar drömhuset inom kort. På återhörande
  • Elin J skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en utmärkt mäklare. Pålitlig, professionell och mycket trevlig. Vi är väldigt nöjda med vår lägenhetsförsäljning och Anna gjorde processen smidig och lätt för oss som säljare. Läs mer
    2016-04-15 Anna A svarar Elin J
  • Kristin L skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    När vi träffade Anna hade vi redan flera sålda lägenheter bakom oss med erfarenhet av olika mäklare, där vi inte kände oss helt nöjda. Vi hade haft 3 olika mäklare hemma men kände oss inte heller säkra på någon av dem. Så fort Anna kom innanför vår dörr visste vi att vi äntligen hade hittat rätt. Det visade sig att vår magkänsla stämde helt. Anna är inte bara proffsig till 100%, hon är även alltid lika vänlig och enkel att ha och göra med. Hon lyckades sälja vår lägenhet med ett pris som var över förväntan, och vi kommer att anlita Anna vid varje försäljning hädanefter. Jag kan helhjärtat rekommendera Anna och intyga att hon kommer göra ett förträffligt jobb.
    Kristin Läs mer
    2016-02-01 Anna A svarar Kristin L
    Tusen tack Kristin för mycket fina ord. Mycket trevligt att få samarbeta med er. På återhörande inom kort
  • Joachim H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    We had a great experience when working with Anna. She is knowledgeable, friendly, responsive and keeps her promises. We would work with her again for sure! Läs mer
    2016-02-04 Anna A svarar Joachim H
    Thank you for your kind words, It was a pleasure working for you! Thank you for the great cooperation and confidence in letting me sell your lovely apartment. Talk to you soon! Best Regards Anna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Mathias Odehag