Läs vad 45 Läs vad Anna Alvagard (fd Larsson)

• 2020-11-18
    När jag köpte min fina lägenhet vid Tessinparken gjorde Anna Alvagard så gott intryck att jag 6 år senare anlitade henne för att sälja den. Hon är entusiastisk, tålmodig, övertygande utan att vara påstridig och vänlig och övertalande utan att vara inställsam eller jobbig. Och mycket energisk och duktig på att hålla spekulanter igång. Rekommenderas varmt!!
    Nadia L
    • 79.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Stort tack för jättefina ord. Stort tack för mycket trevligt samarbete under dessa år, alltid lika trevligt att ha med dig att göra. Slutresultatet blev mycket bra och nu hoppas jag att vi hittar en ny bostad till dig:)

• 2020-11-05
    Sålt: Brf 3:a Gärdet. Anna Alvagard har under mer än två års tid på ett fantastiskt sätt stöttat mig i processen att kunna sälja min lägenhet. Hennes kompetens var aldrig så tydlig och trygg som under själva säljprocessen - kontakt med potentiella säljare, budgivning och kontraktsskrivning. Försäljningen gick mycket bra med ett slutpris som var mycket bra - all time high. Jag kan ge de högsta rekommendationerna till alla som vill sälja sin lägenhet på Gärdet/Östermalm att anlita Anna Alvagard. Ni kommer få det bästa bemötandet och det högsta priset!
    Henrik N
    Henrik N
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    Mitt svar måste ha försvunnit? Stort stort tack för jättefin rekommendation, uppskattas stort. Stort tack för trevligt samarbete under dessa år, alltid så trevligt att ha med dig att göra. Underbart med ett så bra slutresultat för den så fina bostaden. Fortsatt trevlig kväll och på återhörande inom kort

• 2020-10-22
    Anna Alvagard hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var proffsig och engagerad från början till slut.
    Har en positiv energi och vet hur man ska både säljare och köpare att känna sig trygga med att man har gjort en bra affär.
    Hon levde mycket väl upp till våra förväntningar.
    Elisabet R
    • 92.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    Stort tack för förtroendet att sälja er bostad och stort tack för fin rekommendation. Alltid mycket trevligt att ha med er att göra. Ses på tillträdesdagen. Allt gott och trevlig kväll

• 2019-09-04
    Utmärkt resultat
    Niclas K
    • 84.0 m²
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Stort tack för fin rekommendation, uppskattas stort. Tack för förtroende att hjälpa till med er försäljning efter att ni köp en bostad av mig, alltid så kul att få hjälpa till med både köp och sälj:). Trevligt att ha med er att göra:), vi hörs inom kort. Trevlig helg

• 2019-07-16
    Proffsiga, erfarna och snabba med försäljningen, som låg i linje med våra förhoppningar!
    Alireza Adrian R
    • 2:a
    • 71.0 m²
    • Östermalm
    Hej Stort tack för din rekommendation och tack för mycket trevligt samarbete, alltid så trevlig att ha med er att göra. Vi hörs igen inom kort. Fortsatt glad sommar

• 2019-05-08
    Seriös, Genuin och en fantastisk förtroendeingivande person.
    Kan varmt rekommendera
    Fredrik K
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Östermalm
    Stort tack för fin rekommendation, allt så trevligt att ha med er att göra:) Nu skall vi bara hitta en passande bostad till er. På återhörande

• 2019-04-07
    Serviceminded och väldigt duktig mäklare. Alltid tillgänglig och inger stort förtroende.
    Henrik J
    • 106.0 m²
    • Östermalm
    Hej Stort tack för fina ord, alltid så trevligt att ha med er att göra, tack för ett bra samarbete även denna gång. Nu måste vi bara hitta en ny bostad till er. Fortsatt trevlig kväll

• 2019-03-05
    Har sålt en våning på Östermalm.

Fått det bästa bemötande man kan få, Anna Alvagard är otroligt professionell, trevlig, tillgänglig och kunnig i sitt arbete.

Anna levde upp till mycket högre förväntningar än vad jag trodde jag skulle få. Kan bara ge mina absolut bästa betyg på hur Anna har skött hela denna process.

Kommer rekommendera alla mina vänner och familj som ska sälja att ta kontakt med Anna.
    Lina G
    • 5:a
    • 139.0 m²
    • Östermalm
    Hej Stort tack för fin rekommendation och tack för jättetrevligt samarbete. Fortsatt trevlig kväll och på återhörande inom kort :)

• 2019-03-05
    Anna har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt. Hon är mycket duktig och vi nådde målsättningen. Vi kan varmt rekommendera Anna.
    Fredrik G
    • 5:a
    • 139.0 m²
    • Östermalm
    Hej Stort tack för fin rekommendation, uppskattas stort, trevligt att ha med er att göra. Hoppas vi ses vid tillträdet i maj. Fortsatt trevlig kväll och på återhörande

• 2018-12-14
    Lyhörd, snabb på att återkoppla, mån om både köpare och säljare.
    skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Stort tack för fin rekommendation och bra samarbete:). Nu har jag skickat en jätte bra kontakt till föreningen. Ses i januari. God jul och Gott nytt år

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte