Anna Alvagard (fd Larsson)
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-10 - 2019-09
Jag har haft turen att välja världens roligaste yrke! Jag har arbetat här på Fastighetsbyrån från 2008 och trivs underbart bra! Arbetet är utmanande och utvecklande och ingen dag är den andra lik. Att möta människor i olika skeden i livet och kunna få möjlighet att hjälpa till med smidiga affärer ser jag som ett stort privilegium. Jag är noggrann, positiv och engagerad, egenskaper som jag har märkt att jag har stor nytta av. Har Ni några som helst frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden - kontakta mig! Läs mer

Läs vad 42 Läs vad Anna Alvagard (fd Larsson)

• Niclas K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-09-04

Professionell
    Vänlig och hjälpsam
    Serviceinriktad
    Bra information
    Genomtänkt säljprocess
    Utmärkt resultat Läs mer
    2019-09-07 Anna A svarar Niclas K
    Stort tack för fin rekommendation, uppskattas stort. Tack för förtroende att hjälpa till med er försäljning efter att ni köp en bostad av mig, alltid så kul att få hjälpa till med både köp och sälj:). Trevligt att ha med er att göra:), vi hörs inom kort. Trevlig helg
  • Alireza Adrian R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-07-16

Östermalm
    Proffsiga, erfarna och snabba med försäljningen, som låg i linje med våra förhoppningar! Läs mer
    2019-07-17 Anna A svarar Alireza Adrian R
    Hej
    Stort tack för din rekommendation och tack för mycket trevligt samarbete, alltid så trevlig att ha med er att göra. Vi hörs igen inom kort. Fortsatt glad sommar
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-08

Östermalm
    Seriös, Genuin och en fantastisk förtroendeingivande person.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
    2019-05-09 Anna A svarar Fredrik K
    Stort tack för fin rekommendation, allt så trevligt att ha med er att göra:)
    Nu skall vi bara hitta en passande bostad till er. På återhörande
  • Henrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-07

Östermalm
    Serviceminded och väldigt duktig mäklare. Alltid tillgänglig och inger stort förtroende. Läs mer
    2019-04-08 Anna A svarar Henrik J
    Hej
    Stort tack för fina ord, alltid så trevligt att ha med er att göra, tack för ett bra samarbete även denna gång. Nu måste vi bara hitta en ny bostad till er. Fortsatt trevlig kväll
  • Lina G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-05

Östermalm
    Har sålt en våning på Östermalm.

Fått det bästa bemötande man kan få, Anna Alvagard är otroligt professionell, trevlig, tillgänglig och kunnig i sitt arbete.

Anna levde upp till mycket högre förväntningar än vad jag trodde jag skulle få. Kan bara ge mina absolut bästa betyg på hur Anna har skött hela denna process.

Kommer rekommendera alla mina vänner och familj som ska sälja att ta kontakt med Anna. Läs mer
    2019-03-05 Anna A svarar Lina G
    Hej
    Stort tack för fin rekommendation och tack för jättetrevligt samarbete.
    Fortsatt trevlig kväll och på återhörande inom kort :)
  • Fredrik G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-05

Östermalm
    Anna har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt. Hon är mycket duktig och vi nådde målsättningen. Vi kan varmt rekommendera Anna. Läs mer
    2019-03-05 Anna A svarar Fredrik G
    Hej
    Stort tack för fin rekommendation, uppskattas stort, trevligt att ha med er att göra. Hoppas vi ses vid tillträdet i maj.
    Fortsatt trevlig kväll och på återhörande
  • Yasmine G sålde sin bostad med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-14

Lyhörd, snabb på att återkoppla, mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-17 Anna A svarar Yasmine G
    Stort tack för fin rekommendation och bra samarbete:). Nu har jag skickat en jätte bra kontakt till föreningen. Ses i januari. God jul och Gott nytt år
  • Fiorella P skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2016-12-27

Anna hjälpte oss att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda med hennes tjänster. Hon hade ett fint bemötande från början till slut och hon skötte sitt arbete med bravur under hela försäljningsprocessen. Vi rekommenderar henne gärna till andra och vi önskar använda henne igen i framtiden. Läs mer
    2017-01-02 Anna A svarar Fiorella P
    Stort tack Fiorella. Så trevligt att ha med er att göra. Jag hjälper er mer än gärna framöver. Gott nytt år och på återhörande inför frånträdet. Varma hälsningar Anna
  • Americo F skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2016-12-19

Anna Alvagard är en utomordentlig mäklare. Hon har under hela processen varit extremt service-inriktad och trevlig. Vi är mycket nöjda med Anna och har för alla avsikt att efterfråga hennes tjänster vid vår nästa bostadsaffär. Jag rekommendera varmt Anna som mäklare!

Med vänlig hälsning,
    Américo Fernández Läs mer
    2016-12-19 Anna A svarar Americo F
    Stort tack Américo! Mycket trevligt att ha mer er att göra:). Jag hjälper er gärna även framöver. God jul och gott nytt år och på återhörande 2017!
  • tomas m skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2016-11-29

Hon var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte henne av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Anna Alvagard (fd Larsson) Läs mer
    2016-12-01 Anna A svarar tomas m
    Stort tack Tomas och Maria. Kul att haft lång kontakt mer er samt att ni flyttar inom området så att vi fortsatt kommer ha kontakt:). Fortsatt trevlig vecka så hörs vi om tillträdet under december. Kram Anna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu