Anna Alvagard (fd Larsson) är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Alvagard (fd Larsson) har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Anna Alvagard (fd Larsson) har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-12 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 5.0. Anna Alvagard (fd Larsson) har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har haft turen att välja världens roligaste yrke! Jag har arbetat här på Fastighetsbyrån från 2008 och trivs underbart bra! Arbetet är utmanande och utvecklande och ingen dag är den andra lik. Att möta människor i olika skeden i livet och kunna få möjlighet att hjälpa till med smidiga affärer ser jag som ett stort privilegium. Jag är noggrann, positiv och engagerad, egenskaper som jag har märkt att jag har stor nytta av. Har Ni några som helst frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden - kontakta mig!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 61 Läs vad Anna Alvagard (fd Larsson)

• Henok K
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare! Från första mötet till genomförd försäljning kände vi oss trygga och prioriterad. Hon har alltid varit lyhörd och närvarande och tydlig i sin kommunikation med oss. Vi blev supernöjda med vår försäljning!
    Stort tack Henok för fina ord, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra. Hälsa och på återhörande inom kort Anna Alvagard (fd Larsson)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-02-15 Verifierad kund
    Väldigt smidig process att ha Anna som mäklare. Bostaden såldes innan visning och vi fick det vi ville för lägenheten vilket är fantastiskt.
    Hej
    Stort tack för fina ord, uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. Detta blir fjärde affären ihop och hoppas på för troendet igen i framtiden:). Fortsatt trevlig kväll och på återhörande inom kort.
    Anna Alvagard (fd Larsson)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-11-07 Verifierad kund
    Trevligt, professionellt och mycket responsivt. Återkommer alltid och mycket noga med att informera och vara tillgänglig för både köpare och säljare.
    Stort tack för fin rekommendation Cecilia, uppskattas stort. Så trevligt att ha med dig och göra. Så roligt att du nu även köpte via oss:). Fortsatt trevlig dag och på återhörande Anna Alvagard (fd Larsson)
    2021-11-03 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Anna som mäklare och hon , tillsammans med hennes team, gjorde ett fantastiskt arbete genom hela processen. Anna är väldigt professionell, trevlig och kunnig inom området. Vi fick ett oerhört vänligt bemötande från första början och hon älgar väldigt kommunikativ genom hela vår försäljningsprocessen. Vi har tidigare sålt lägenheter genom mäklare men aldrig haft den erfarenheten vi fick med Anna. Vi rekommenderar verkligen Anna!
    Tusen tack för super fin rekommendation, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra och så kul att försäljningen blev så lyckad men bra slutpris och super nöjda köpare. Tveka inte att höra av er med frågor och funderingar framöver. Allt gott. Trevlig dag och på återhörande Anna Alvagard (fd Larsson)
    2021-11-03 Verifierad kund
    Hon uppfyllde kraven som god representant för sitt företag. Angenäm att ha att göra med
    Ulf F
    Tusen tack Ulf för fin rekommendation, uppskattas stort. Jag säger tack detsamma, angenämt att ha med dig att göra:). Allt gott och på återhörande Anna Alvagard (fd Larsson)
    2021-11-01 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Snabb kontakt och löpande information.
    Tydlig beskrivning av säljprocessens olika delar.
    Tusen tack för fin rekommendation, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra och så kul att försäljningen blev så lyckad men bra slutpris och super nöjda köpare. Tveka inte att höra av er med frågor och funderingar framöver. Allt gott. Trevlig dag och på återhörande Anna Alvagard (fd Larsson)
    2021-10-01 Verifierad kund
    Mycket positiv! Anna är ett föredöme som mäklare. Hon är alltid positiv och trevlig i sitt bemötande. Hårt arbetande och samtidigt väldigt lugn i stressade situationer. Ständigt tillgänglig och mycket noggrann i sitt arbete, viktigast av allt är hon inlyssnande och ödmjuk.

Rekommenderar Anna starkt!
    Tusen tack för jättefina ord och rekommendation. Uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra, synd att ni nu flyttar till ett annat område:). Fortsatt trevlig kväll och på återhörande. Hälsningar Anna Anna Alvagard (fd Larsson)
    2021-09-08 Verifierad kund
    Tack vare att Anna tog initiativ och låg på oss på ett positivt sätt fick vi lägenheten såld något tidigare än vi från början tänkt. Det var bra. Anna har bemött oss på ett proffsigt och tryggt sätt. Hon visade en otrolig energi i samband med visningarna. Vi är nöjda med priset och processen.
    Hej Birgitta
    Tusen tack för fina ord och fin rekommendation. Det är alltid så trevligt att ha med er att göra. Fortsatt trevlig kväll och på återhörande. Hälsningar Anna
    2021-09-01 Verifierad kund
    Lugn, saklig, och kan sin sak. Kändes tryggt och jättebra återkoppling hela tiden oavsett om det hänt något eller inte.
    Hej
    Stort tack fina ord och fin rekommendation. Uppskattas stort. Alltid lika trevligt att ha med er att göra. Vår köpare älskade också er bostad sååå mycket, alltid kul när det blir rätt köpare:). Fortsatt trevlig dag och på återhörande Hälsningar Anna
    2021-05-12 Verifierad kund
    Vi har köpt bostad. Anna A var väldigt serviceminded - tillgänglig och återkom snabbt hela tiden. Hon tog reda på saker vi frågade om och återkom snabbt. Hon var kunnig, snabb och mycket vänlig!
    Hej
    Stort stort tack för fina ord, uppskattas stort. Så trevligt att ha med er att göra. Hoppas renoveringarna går bra och att ni kommer att trivas i er nya bostad. Hälsa. Allt gott. Fortsatt trevlig dag Hälsningar Anna