en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 33 rekommendationer
Jag har haft turen att välja världens roligaste yrke! Jag har arbetat här på Fastighetsbyrån från 2008 och trivs underbart bra! Arbetet är utmanande och utvecklande och ingen dag är den andra lik. Att möta människor i olika skeden i livet och kunna få möjlighet att hjälpa till med smidiga affärer ser jag som ett stort privilegium. Jag är noggrann, positiv och engagerad, egenskaper som jag har märkt att jag har stor nytta av. Har Ni några som helst frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden - kontakta mig!

Läs vad 33 användare tycker om Anna Alvagard (fd Larsson)

• tomas m
    tomas m skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte henne av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Anna Alvagard (fd Larsson)
    2016-12-01 Anna A svarar tomas m
    Stort tack Tomas och Maria. Kul att haft lång kontakt mer er samt att ni flyttar inom området så att vi fortsatt kommer ha kontakt:). Fortsatt trevlig vecka så hörs vi om tillträdet under december. Kram Anna
  • Wiveca T
    Wiveca T skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är väldigt professonell o inger stort förtroende. Hon vänder sig till mig som kund o frågar vad jag förväntar mig av henne som mäklare - bra inställning.
    Mycket nöjd!
    2016-10-27 Anna A svarar Wiveca T
    Tack Wiveca. Tack för fina ord och tack för trevligt samarbete med bra resultat. På återhörande inom kort. Fortsatt trevlig kväll Hälsningar Anna
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mkt professionalt bemötande från Anna. Hon är påläst, kommunikativ mot både oss som säljare och mot köparna. Lätt att nå och tydlig i sin kommunikation. Vi rekomenderar henne varmt.
    2016-09-14 Anna A svarar Fredrik H
    Hej! Stort tack! Har varit så trevligt att ha med er att göra, tack för bra samarbete. På återhörande inom kort Hälsningar Anna
  • Sverker H
    Sverker H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra bemötande från första kontakten, genom hela processen till avslut. Det har i hög grad motsvarat förväntningarna med vänlighet, effektivitet och professionell attityd helt igenom.
    2016-05-25 Anna A svarar Sverker H
    Hej! Tusen tack för fina ord och tack för mycket trevligt samarbete. Ha en trevlig resa så hörs vi snart igen. Hälsa familjen:)
  • Erik J
    Erik J skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna motsvarade mina högt ställda förväntningar. Proffsig och personlig. Väldigt nöjd!
    2016-04-15 Anna A svarar Erik J
    Stort tack för fina ord och tack för trevligt samarbete:). Hoppas ni hittar drömhuset inom kort. På återhörande
  • Elin J
    Elin J skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en utmärkt mäklare. Pålitlig, professionell och mycket trevlig. Vi är väldigt nöjda med vår lägenhetsförsäljning och Anna gjorde processen smidig och lätt för oss som säljare.
    2016-04-15 Anna A svarar Elin J
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    När vi träffade Anna hade vi redan flera sålda lägenheter bakom oss med erfarenhet av olika mäklare, där vi inte kände oss helt nöjda. Vi hade haft 3 olika mäklare hemma men kände oss inte heller säkra på någon av dem. Så fort Anna kom innanför vår dörr visste vi att vi äntligen hade hittat rätt. Det visade sig att vår magkänsla stämde helt. Anna är inte bara proffsig till 100%, hon är även alltid lika vänlig och enkel att ha och göra med. Hon lyckades sälja vår lägenhet med ett pris som var över förväntan, och vi kommer att anlita Anna vid varje försäljning hädanefter. Jag kan helhjärtat rekommendera Anna och intyga att hon kommer göra ett förträffligt jobb.
    Kristin
    2016-02-01 Anna A svarar Kristin L
    Tusen tack Kristin för mycket fina ord. Mycket trevligt att få samarbeta med er. På återhörande inom kort
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    We had a great experience when working with Anna. She is knowledgeable, friendly, responsive and keeps her promises. We would work with her again for sure!
    2016-02-04 Anna A svarar Joachim H
    Thank you for your kind words, It was a pleasure working for you! Thank you for the great cooperation and confidence in letting me sell your lovely apartment. Talk to you soon! Best Regards Anna
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna var mycket proffsig i sitt arbete från början till slut, kan starkt rekommendera henne och kommer använda mig av Anna igen.
    2016-01-29 Anna A svarar Daniel L
    Stort tack Daniel och tack för trevligt samarbete. På återhörande inom kort:)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt och trevligt bemötande under hela säljprocessen.
    2015-03-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Henrik J
    Stort tack Henrik! Håll mig uppdaterad hur det går med budgivningarna. Fortsatt trevlig kväll Hälsningar Anna
  • Siavash B
    Siavash B skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket enkel att jobba med och säljer för det pris du vill ha.
    2015-03-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Siavash B
    Tack Siavash! Trevligt att ha med dig att göra, håll mig uppdaterad hur letandet går. Trevlig helg Hälsningar Anna
  • Weine W
    Weine W skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Larssons engagemang var över förväntan. Hon har på ett mycket föredömligt sätt hanterat marknadsföringen och försäljningen av vår bostadsrätt, och har även på ett mycket professionellt sätt gjort uppföljningar, uppdateringar o.s.v under hela processen samt att hon också under hela processen sett till att vi som säljare varit informerade om varje steg. Vi rekommenderar henne på det varmaste!
    2014-12-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Weine W
    Stort tack ock tack för mycket trevligt samarbete. Trevlig resa och Gott nytt år! På återhörande:) hälsningar Anna
  • Julia O
    Julia O skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Larsson var mycket professionell i sin roll som mäklare, noggrann och sympatisk! Vi fick snabb återkoppling på frågor och känner oss trygga med vårt köp av lägenhet.
    2014-12-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Julia O
    Tack Julia! Önskar er en Godjul och ett Gott nytt år så ses vi på tillträdet i januari. Hälsningar från Anna
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket positiv, engagerad och proffsig mäklare!
    2014-12-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna L
    Tack för mycket trevligt samarbete. Önskar en Godjul och Gott nytt år så ses vi på tillträdet i januari. Varma hälsningar från Anna
  • Emma M
    Emma M skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna gjorde ett otroligt bra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Oerhört proffsigt och personligt.
    2014-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Emma M
    Tusen tack! Vi ses i början av januari. Fortsatt trevlig kväll hälsningar Anna
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fantastiskt samarbetsvillig, effektiv och lösningsfokuserad!
    2014-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kristina E
    Tusen tack Kristina och tack för trevligt samarbete
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Larsson hjälpte till vid försäljning av min lägenhet vilket var väldigt bra. Mycket proffsig och trevligt bemötande.
    Man har mycket kontakt med mäklaren och Anna kändes trygg att "samarbeta" med.

Tack!
    Mvh Ulrika K
    2014-04-25 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ulrika K
    Tusen tack Ulrika för trevligt samarbete:). Hoppas rensningen i helgen gick bra. Trevlig dag Hälsningar Anna
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag kan varmt rekommendera Anna Larsson som är anställd som mäklare vid Fastighetsbyrån på Sibyllegatan 28 i Stockholm. Hon är engagerad
    och väldigt närvarande och håller en informerad under resans gång.

Lennart Ekengren
    2014-04-24 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lennart E
    Tusen tack Lennart! Må så gott så ses vi kanske på Gotland i sommar:). Trevlig dag
  • Johan B
    Johan B skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi anlitade Anna som mäklare. Hon utförde jobbet utmärkt med en bra blandning av professionalitet och personlighet. Hon var engagerad och nästan alltid tillgänglig. Hennes gedigna arbete var utan tvekan en av anledningarna till att vi fick ett såpass bra pris för vår lägenhet.
  • Anna F
    Anna F skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en mycket proffsig och trevlig mäklare. Jag kunde inte ha blivit mer nöjd.
    Kan varmt rekommendera Anna för er försäljning.
    2014-03-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna F
    Tusen tack Anna för fina ord:). Hoppas att Ni kommer att trivas på annan ort:). Ses och hörs Kram Anna
  • Susanne  S
    Susanne S skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har anlitat fastighetsbyrån för försäljning av vår bostadsrätt pga det gedigna och engagerade sätt som Anna Larsson genomfört sitt arbete. Från första möte och rakt igenom processen har Anna på ett mycket professionellt sätt hållit i trådarna och till vår fulla belåtenhet genomfört arbetet
    Fastighetsbyråns organisation och hjälpmedel i olika delar har också fungerat utmärkt.
    Sammanfattning: vi övervägde inledningsvis att ta in offerter från fler mäklare, men efter första mötet med Anna tyckte vi inte det var nödvändigt. Ett beslut vi inte ångrar!
    Susanne och Christer
    2014-03-04 Anna L svarar Susanne S
    Tusen tack Susanne och Christer för fina ord:). Hoppas att ni kommer att stor trivas i erat nya hus. Må så gott och på återseende.
  • Per O
    Per O skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Larsson är en exemplarisk mäklare samtidigt som hon överträffar alla förväntningar. Såväl det gäller innehållet i det hon levererar som slutpriset. Jag är mer än nöjd och rekommenderar självklart Anna till den som skall sälja sin bostad.
    2013-12-22 Anna L svarar Per O
    Tusen tack Per! Önskar er en härlig semester, njut! Ses i januari. Gott nytt år! Varma hälsningar Anna
  • Sara H
    Sara H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet var enbart positivt. Fastighetsbyrån känns väldigt seriös och pålitlig. Stämningen var god. Anna Larsson var extremt positiv och kunnig. Jag hade tidigare en bra upplevelse av Fastighetsbyrån och Anna infriade mina förväntningar med råge. Försäljningen gick snabbt och smärtfritt.
    2013-12-19 Anna L svarar Sara H
    Tusen tack Sara! Har varit mycket trevligt att ha med dig att göra:) Hoppas att det känns bra i huset. Vi ses i januari. God jul och gott nytt år! Varma kramar från Anna
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet var bra.
    Värdet på objektet var till säljarens belåtenhet.
    I slutändan en nöjd kund.
    2013-12-19 Anna L svarar Magnus C
    Tack Magnus. Hoppas du kommer att trivsa bra i din nya bostad:)! God jul och på återhörande. Varma hälsningar Anna
  • Mats g
    Mats g skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra.
    Som väntat.
    Mycket god.
    Har inte betalt än men tror att det var värt det.
    Mycket trevligt.
    2013-12-18 Anna L svarar Mats g
    Tusen tack Mats. Önskar dig en God jul och på återseende under nästa år:)! Varma hälsningar från Anna
  • Erik M
    Erik M skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är proffsig och duktig. Lite dyrare än snittet men kan ändå rekommendera henne!
    2013-12-17 Anna L svarar Erik M
    Tack Erik! Trevlig resa och god jul så ses vi i januari:)! Hälsningar Anna
  • Fatima S
    Fatima S skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Utmärkt genomförd bostadsaffär! Snabb och smidig försäljning med ett bra slutpris. Jag är mycket nöjd.
  • David P
    David P skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mkt nöjd, nådde nästan målpris.
    Hade Anna Larsson som hade en förståelse för vilka värden köpare värderar och som man som säljare ofta själv saknar (och även många andra mäklare).
    Bra service och framförallt bra återkoppling så man känner sig trygg i processen.
    Mycket bra fotograf och rimlig prissättning.

Rekommenderas
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har haft den absolut bästa mäklaren! Tack Anna för all din hjälp och tid!
  • Per-Martin N
    Per-Martin N skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    När man genomför en bostadsaffär gäller det att göra rätt från start till slut, snygg presentation, bra visningar samt framförallt kunna tala för objektet. Detta gör Fastighetsbyrån i Bromma med högsta betyg.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Larsson gjorde ett jättebra jobb vid försälningen av min lägenhet i Traneberg. Proffsigt snyggt och en fin vinst!
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket nöjda med den service vi fick när vi sålde vår lägenhet.
  • Johnathan Browall N
    Johnathan Browall N skrev om Anna Alvagard (fd Larsson) en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Inga konstigheter, snabbt och smidigt. Kunniga personal.
Anna Wikstrand
Erik Andersson