107 rekommendationer

Anna Wikstrand
en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!
Sibyllegatan 28
114 43 Stockholm — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 107 kunder tycker om Anna Wikstrand

• Malou H
    Malou H skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en mäklare som vi varmt rekommenderar. Hon ger sig inte och levererar på topp nivå! Hade det inte varit för Anna så hade inte försäljningen blivit så bra som den blev.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte mig nyligen sälja min lägenhet och jag är mycket nöjd! Anna höll mig hela tiden underrättad om vad som skedde i processen och var väldigt proffsig och rak, jag skulle gärna använda Annas tjänster igen!
    2017-06-28 Anna W svarar Cecilia L
    Tack för dina fina ord Cecilia, det var ett sant nöje att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! På återseende!!
  • Erik N
    Erik N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket engagerad och kompetent med ett väldigt driv.. Vi är jättenöjda och levde mer än väl upp till förväntan. Kan varmt rekommendera.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har haft Anna Wikstrand vid en försäljning av min bostad. Jag kan varmt rekommendera till andra att anlita Anna Wikstrand. Hon utför sitt jobb med bravur och jag är jätte nöjd med att anlitat Anna.
    Det tidigare säljare skrivit om Anna kan jag bara instämma om.
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mäklaren Anna Wikstrand gjorde ett bra jobb med försäljning av vår lägenhet. Som kund kännde ja mig trygg.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är mycket arbetsam och återkopplar alltid flera gånger om dagen. Jag tvekar inte att rekommendera Anna till mina vänner om de ska sälja sina lägenheter.
    2017-06-28 Anna W svarar Patrik R
    Stort tack för de fina orden. Extra kul att höra av någon som är proffs på försäljning! Önskar er all lycka i nya huset och området! På återseende!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Har precis sålt med Anna och är jättenöjd. Hon är lyhörd, driven och ger bra feedback. Ger henne mina varmaste rekommendationer. Matilda
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är väldigt proffessionell och kunnig och uppvisar ett väldigt stort engagemang. Det har varit ett nöje att samarbeta med Anna och sist men inte minst så blev det en väldigt spännande och bra budgivning som slutade väldigt mycket över förväntan.
    2017-04-03 Anna W svarar Åsa K
    Hej Åsa, stort tack för dina fina ord! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen, från början till slut. Hoppas du skall trivas bra i nya området. På återseende! Allt gott!!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt proffsig och effektiv i sitt arbete. Trevligt bemötande och ingav mycket förtroende. Mycket bra leverans!
    2017-04-03 Anna W svarar Jonas L
    Tack Jonas! Är så glad att dina vänner rekommenderade mig till er. Det var en ära att få hjälpa till med försäljningen. Tack! På återseende!
  • James P
    James P skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt nöjd med Annas arbete. Snabb, hjälpsam och lätt att jobbar med. Skulle absolut rekommenderar henne!
    2017-02-10 Anna W svarar James P
    Tack James! Så glad att jag kom i kontakt med er, och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni skall trivas bra i nya kvarteren! På återseende!
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna var engagerad under hela försäljningsprocessen och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Anna sålde vår lägenhet innan visning till ett pris som vi var mycket nöjda med! Vi kan varmt rekommendera Anna! / Sanna & James
    2017-01-30 Anna W svarar Sanna D
    Tack Sanna & James! Jag är så glad att jag fick kontakt med er via Lidingö och fick förtroendet att hjälpa er. Hoppas ni skall trivas bra i nya området!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt glad att det var Anna som hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. När marknaden hade några veckors dipp i hur många som kom på visningar, så var Anna osvikligt positiv och arbetade hårt med att söka upp kunderna. Det ledde till en försäljning som jag är mer än nöjd med.
    2017-01-30 Anna W svarar Caroline G
    Tack för dina fina ord Caroline! Med en så fin lägenhet kan man inte vara annat än osvikligt positiv! :) Hoppas ni skall trivas bra i era nya kvarter! På återseende!
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proaktiv, flexibel, kommersiell, hjälpsam. Väldigt nöjd och skulle rekommendera Anna till alla säljare
    2017-02-10 Anna W svarar Gustaf A
    Tack Gustaf, tack för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni skall trivas i villan när det blir dags att flytta hem igen!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte oss på ett jättebra sätt att sälja vår lägenhet. Vi är jättenöjda med köpeskillingen vi fick och trodde inte det var möjligt men Anna fixade det.
    2017-02-10 Anna W svarar Hanna M
    Tack för de fina orden Hanna och Tack för ert förtroende! Önskar er all lycka med flytten och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Anna, vi kunde inte valt en bättre mäklare!
    En fantastisk engagerad, lyhörd och driven mäklare. Vi är supernöjda med Annas jobb!
    2017-01-30 Anna W svarar Johanna Z
    Tack Johanna, vad glad jag blir! Ni gjorde ett fantastiskt arbete ni också med er fina lägenhet! Hoppas ni skall trivas bra i nya huset. På återseende!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande, snabb kommunikation och ett mycket professionellt utfört arbete.
    2017-04-03 Anna W svarar Jenny B
    Tack Jenny, det värmer att höra! Är så glad för ditt förtroende. Tack för ett mycket trevligt samarbete! På återseende!
  • Leo N
    Leo N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    För andra gången på kort tid har Anna genomfört försäljningen av min bostadsrätt. Hon har varit mycket trevlig, arbetat snabbt och varit tillgänglig för frågor och funderingar. Arbetet har båda gångerna resulterat i ett mycket bra slutresultat som till stor del kan tillskrivas hennes utmärkta arbete. Har endast positivt att säga om Anna. Hon får därför högsta betyg.
    /Leo
    2017-01-25 Anna W svarar Leo N
    Wow, tack Leo för fina ord! Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig och er med dina båda försäljningar. Hoppas att Södermalm tar hand om er väl. Annars är ni alltid varmt välkomna tillbaka! :) Hälsa familjen! På återseende!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har hanterat försäljningen av vår lägenhet på ett föredömligt sätt. Hon har varit engagerad och visat god kännedom om den lokala marknaden.
    Vi kan varmt rekommendera henne till den som planerar att sälja sin lägenhet.
    2017-01-25 Anna W svarar Magnus E
    Tack Magnus för ett trevligt och lyckat samarbete, och tack för de fina orden! På återseende!
  • Kim S
    Kim S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    den bästa mäklare jag har haft....o då har jag haft en del :-)
    Var alltid kontaktbar och gjorde många besök till oss då vi hade frågor och kompletteringar. Proffsigt och bra! kan klart rekommendera henne!!!
    2017-01-25 Anna W svarar Kim S
    Wow, stort tack för det! Ni gjorde ett fantastiskt jobb med fina renoveringar och inredning. Tack, och hoppas ni skall trivas bra i Åre!
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna älskar sitt jobb - vilket tydligt märks då hon med energi och passion lägger upp en försäljningsplan, strategi och kämpar på med välplanerade visningar! Vi är väldigt nöjda med hela vår försäljningsprocess och framförallt med den sakliga och lugna dialogen. Anna har kunden i fokus och är inte rädd för att göra det lilla extra för att det ska bli en så lyckad och smidig försäljning som möjligt. Vi rekommenderar därmed Anna helhjärtat till alla som går i säljtankar.
    2017-01-25 Anna W svarar Tobias T
    Tack Tobias, vilka fina ord! Många säger just det, att jag älskar mitt jobb. Och det gör jag! Det har varit ett nöje att följa er genom processen med köp och försäljning. Allt för att ni skall bli nöjda. På återseende!
  • Brf Ekern
    Brf Ekern skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En riktig mäklare.Fast, klar och hjälpsam. Raka svar i ekonomiska sammanhang.
    2017-01-25 Anna W svarar Brf Ekern
    Tack! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningarna. Varmt välkommen förbi på en kaffe. På återseende!
  • Ann L
    Ann L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är både professionell och förtroendeingivande och med hög ambition och kunskap skapar hon en trygg säljsituation där hon är lyhörd för våra behov!
    2017-01-25 Anna W svarar Ann L
    Tack Ann! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen, även om jag tycker det är tråkigt att ni flyttar norrut ;) Hoppas ni skall trivas, annars är ni alltid välkomna tillbaka! TACK!
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Anna! Hon kände till området och föreningen mycket väl och jag uppskattade framförallt att hon höll tät kontakt med mig som säljare. Anna är en väldigt driven säljare som jobbar extremt hårt och det in i det sista. Uppskattar också att hon verkligen tar det extra steget som behövs för en lyckad försäljning för alla parter!
    2016-10-17 Anna W svarar Caroline D
    Tack Caroline, för ett mycket trevligt och lyckat samarbete! Och tusen tack för de fina orden. Nu måste vi bara se till att hitta något nytt till er! På återseende!
  • Olof V
    Olof V skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är mycket nöjda med hur Anna skötte försäljningen av vår lägenhet på Gärdet. Vi upplevde stort engagemang och hur Anna la ner extra energi på detta, speciellt när det blev lite trassel med köparen. Anna jobbade oförtrutet vidare och hade både en plan B och en plan C och allt ordnade sej. Anna hade hela tiden tät kontakt med oss som säljare och lyssnade noga på våra synpunkter så vi kände att det blev så som vi ville ha det.
    2016-10-17 Anna W svarar Olof V
    Tack Olof! Det har varit så kul att samarbeta med er i samband med försäljningen. Skönt att allt löste sig på bästa sätt tillslut. Hör av er om ni längtar tillbaka till Stockholm framöver, På återseende!
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, det känns att hon jobbar för mig.
    2016-10-17 Anna W svarar Ulla K
    Tack Ulla, hoppas ni trivs bra i nya området. Tack för det trevliga samarbetet i samband med försäljningen.
  • Christopher S
    Christopher S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är pålitlig, förtroendeingivande och duktig på det hon gör. Rekomenderar henne varmt och tackar för samarbetet.
    2016-05-24 Anna W svarar Christopher S
    Hej Christopher, tack för det! Och tack för ett trevligt samarbete kul att komma i kontakt med dig via rekommendation av din vän också. Jag hoppas vi kan hitta något nytt till dig snart också. På återseende!
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra kunskap om området och bra känsla för vad jag som kund behövde. Vilket kändes tryggt och skönt vid en försäljning.
    2016-05-24 Anna W svarar Gustaf S
    Tack Gustaf!! Det har varit jättekul att samarbeta med er. Hoppas ni skall trivas i nya kvarteren, och på återseende!!
  • Inger B
    Inger B skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Engagerad och förtroendeingivande
    2016-05-24 Anna W svarar Inger B
    Tack Inger det har varit ett trevligt samarbete!
  • Linn N
    Linn N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Wikstrand hjälpte mig med min första lägenhetsförsäljning på ett mycket professionellt vis. Jag kunde känna mig trygg genom hela affären. Jag, och hela familjen, har fullt förtroende för Anna och hoppas på fortsatt samarbete vid kommande köp/försäljning!
    2016-05-24 Anna W svarar Linn N
    Åh vad kul att höra Linn! Det har varit så kul att hjälpa dig i denna, första affär. Jag ser framemot fortsatta kontakter i framtiden med dig och din härliga familj! Allt gott! Vi ses!
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt hela vägen. Mycket nöjda.
    2016-04-14 Anna W svarar Alexander J
    Tack Alexander! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Önskar er en jättehärlig resa, och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten. På återseende!
  • Emma A
    Emma A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,
    Jag är jätte nöjd med min mäklare och rekommenderar varmt henne!! Har fått hjälp med allt runt omkring köpet och det känns kanon!
    2016-04-14 Anna W svarar Emma A
    Tack Emma, Vad kul att höra! Efter ett minst sagt svettigt avslut på budgivningen. :) Hoppas att du skall trivas bra i nya lägenheten. Vi ses!
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är oerhört professionell. Tuff i förhandling men det är ett gott tecken. Levererat över förväntan och ger "det lilla extra" som gör att man vill vända sig till Anna igen. Det märks att Anna arbetar för långsiktiga kundrelationer, och det funkar!
    2016-04-14 Anna W svarar Hanna N
    Tack Hanna, dina ord värmer!! I 4 års tid har jag haft kontakt med er familj, tiden går. :) Det har varit jättekul att samarbeta med er, och jag ser framemot framtida kontakter.
  • Sarah G
    Sarah G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är mycket proffsig och svarar alltid fort på mail och telefon. Är väldigt nöjd med min försäljning. Enda minuset var när det kom in ett väldigt sent bud som gjorde att det blev lite rörigt och kändes som att man inte visste om det fanns möjlighet att få mer för lägenheten eller inte. Annars toppenbra!
    2016-04-14 Anna W svarar Sarah G
    Tack Sarah, vad kul att höra att du är väldigt nöjd med försäljningen. Det är alltid svårt när ett bud kommer in 30 min innan kontrakt. Tyvärr är det inget jag kan styra över, då budgivaren redan tackat nej, och sedan ändrat sig. Då måste man tyvärr som säljare ta det svåra beslutet, jag tycker att du gjorde ett klokt beslut, då den osäkra spekulanten lika gärna kunde ha ändrat sig igen. Hör av dig om du längtar tillbaka till Stockholm!
  • Olof V
    Olof V skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell, engagerad och kunnig
    2016-04-14 Anna W svarar Olof V
    Tack Olof, jättekul att hjälpa er med försäljningen, och nya rekord i föreningen. Hoppas ni trivs bra i nya området!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har bara positivt att säga om vår erfarenhet av Anna vid vår försäljning! Proffsigt hanterat, både gällande bemötande, avtal och hur hon hanterade spekulanter. Gav även värdefulla tips kring köp av ny lägenhet.
    2016-04-14 Anna W svarar Daniel S
    Tack Daniel, det har varit ett sant nöje att hjälpa er i processen med försäljning av er fina lägenhet samt tips kring köp. Jag hoppas ni skall trivas bra i nya området. På återseende!!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt och smidigt. Konstant information och vägledning genom hela processen och i princip allt tillgänglig. Avslutades med väldigt bra hjälp inför deklarationen.
    Riktigt bra!
    /Joakim
    2016-02-08 Anna W svarar Joakim S
    Tack för dina fina ord Joakim, det var ett sant nöje att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs bra i området! På återseende!
    Joakim S gillar detta
  • Helena M
    Helena M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Allt har gått otroligt proffsigt och smidigt. Anna är mycket tillmötesgående, trevlig, kunnig osv. Har bara positivt att säga!
    2016-02-08 Anna W svarar Helena M
    Tack för dina fina ord Helena, hoppas du skall trivas bra i nya lägenheten. Vi ses!
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    2016-02-08 Anna W svarar Tommy M
    Stort tack Tommy! På återseende!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra, engagerad och alltid driven i sin försäljning.
    2016-01-29 Anna W svarar Alexander L
    Stort tack för de fina orden Alexander. Hoppas nu att vi skall hitta någon ny bra bostad till er. På återseende!
  • Lars E
    Lars E skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Min mäklare Anna Wikstrand var superduktig: Kunnig, effektiv, snabb, trevlig - det har varit lätt att samarbeta med henne. Fastighetsbyrån och min mäklare imponerar genom sin professionalitet, till och med dokumentationspärmen är en höjdare för den som är intresserad... Jag lärde mig också att använda de kontakter byrån och mäklaren tipsade om såsom styling, städning, flytt, juridik.
    2016-01-29 Anna W svarar Lars E
    Hej Lars, tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att du hade nytta av hela tjänsten, från försäljning till tips råd och kontakter. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig! På återseende!
  • Maria R
    Maria R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Wikstrand är en otroligt kompetent, seriös och engagerad mäklare.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    2016-01-29 Anna W svarar Maria R
    Stort tack Maria! Dina fina ord värmer. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig i försäljningsprocessen. Hoppas du skall trivas bra i nya lägenheten! All lycka till dig!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna gjorde ett jättebra jobb och vi är väldigt nöjda med priset och den service vi fått under hela försäljningsprocessen. Anna är väldigt seriös och hon hade alltid tid för oss när vi än hörde av oss vilket var viktigt då vi hade många frågor under processen. Till skillnad från andra mäklare som vi tidigare har sålt med så kändes det som att Anna verkligen förstod oss och det faktum att vi ville ha en så smidig sälj/köpprocess som möjligt med två små barn i bakhuvudet. Kan varmt rekommendera Anna, vilken jag redan gjort till vänner som ska sälja.
    2016-01-29 Anna W svarar Fredrik R
    Tusen tack för ditt otroligt fina omdöme! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er i denna försäljningsprocess. Och det känns nästan vemodigt att ni lämnar stadsdelen efter dessa års kontakter :) Önskar er all lycka i nya området! Stort tack! På återseende!
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Var medvetet otydlig ang viktig information som (felaktigt) bidrog till köpbeslutet.
    2015-12-01 Anna W svarar Marianne O
    Hej Marianne, jättetråkigt att höra att du är missnöjd med tillträdesdatumet. Jag fick informationen av säljarna att de skulle vara flexibla med tillträdet. Varav jag förmedlade detta till dig. Något de dagen efter hade ändrat sig gällande. Kul att höra att du trots detta ser framemot flytten. Jag är precis som du övertygad om att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet, även om du fick vänta några veckor extra. Vi ses! Med vänlig hälsning Anna
  • Nina L
    Nina L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevlig, kunnig, svarar snabbt, skickad bra objekt
    2016-01-29 Anna W svarar Nina L
    Stort tack Nina! Hoppas du trivs bra i lägenheten. På återseende!
  • Anne T
    Anne T skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tycker att jag fick jättebra med hjälp och känner mig mycket nöjd.
    2016-04-14 Anna W svarar Anne T
    Tack Anne, tack för förtroendet att förmedla din fina lägenhet. Hoppas du trivs bra i nya kvarteren! På återseende!
  • Bernardo C
    Bernardo C skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig och bra mäklare! Rekommenderar henne starkt!
    2016-04-14 Anna W svarar Bernardo C
    Tack Bernardo, det var jättekul att hjälpa dig med försäljningen! När än du längtar tillbaka till Sverige hoppas jag att du hör av dig så kan vi se vad vi kan hitta för något. TACK för dina fina ord!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälper alltid till mer än man kan förvänta sig. Allt funkar smidigt och hon är tillgänglig.
    2016-01-29 Anna W svarar Daniel A
    Tack Daniel! Tack för att jag har fått förtroendet att förmedla två av dina bostäder. Jag hoppas vi skall kunna hitta något nytt till er snart. På återseende!
  • Cathrine G
    Cathrine G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har haft turen att arbeta med Anna tre gånger den här våren/ sommaren. Anna är helt fantastisk, hon är professionell, lyhörd, ärlig och vill kun det bästa för sina kunder. Hon får en att känna sig lugn och säker under hela säljperioden. Ingen mäklare är som Anna, hon gör en stressig tid bättre, en stressig tid till något spännande och en stressig tid till något man kan se tillbaka på med ett stort leende om munnen! Tack så mycket! Hälsningar Gustaf och Cathrine
    2015-10-27 Anna W svarar Cathrine G
    Stort tack Cathrine, tack för de fina orden! :) Det har varit ett nöje att samarbeta med er och få hjälpa er med 3 st köp och försäljningar! Hoppas ni trivs bra i nya lägenhet. Vi hörs och ses framöver!
  • Adam D
    Adam D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är trevlig, erfaren, intelligent och hjälpte oss får ett högre pris än vi förväntade. Stans bästa mäklare?
    2015-10-27 Anna W svarar Adam D
    Stort tack Adam! Det var ett sant nöje att hjälpa er. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket engagerad och kunnig mäklare samt bra kompletterande tjänster vid avflytt/flytt till nytt boende.
Anna Wikstrand
Charlotte Winqvist
Richard Petersson
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Björn Strömberg