en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 89 rekommendationer
Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!

Läs vad 89 användare tycker om Anna Wikstrand

• Kim S
    Kim S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    den bästa mäklare jag har haft....o då har jag haft en del :-)
    Var alltid kontaktbar och gjorde många besök till oss då vi hade frågor och kompletteringar. Proffsigt och bra! kan klart rekommendera henne!!!
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna älskar sitt jobb - vilket tydligt märks då hon med energi och passion lägger upp en försäljningsplan, strategi och kämpar på med välplanerade visningar! Vi är väldigt nöjda med hela vår försäljningsprocess och framförallt med den sakliga och lugna dialogen. Anna har kunden i fokus och är inte rädd för att göra det lilla extra för att det ska bli en så lyckad och smidig försäljning som möjligt. Vi rekommenderar därmed Anna helhjärtat till alla som går i säljtankar.
  • Brf Ekern
    Brf Ekern skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En riktig mäklare.Fast, klar och hjälpsam. Raka svar i ekonomiska sammanhang.
  • Ann L
    Ann L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är både professionell och förtroendeingivande och med hög ambition och kunskap skapar hon en trygg säljsituation där hon är lyhörd för våra behov!
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Anna! Hon kände till området och föreningen mycket väl och jag uppskattade framförallt att hon höll tät kontakt med mig som säljare. Anna är en väldigt driven säljare som jobbar extremt hårt och det in i det sista. Uppskattar också att hon verkligen tar det extra steget som behövs för en lyckad försäljning för alla parter!
    2016-10-17 Anna W svarar Caroline D
    Tack Caroline, för ett mycket trevligt och lyckat samarbete! Och tusen tack för de fina orden. Nu måste vi bara se till att hitta något nytt till er! På återseende!
  • Olof V
    Olof V skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är mycket nöjda med hur Anna skötte försäljningen av vår lägenhet på Gärdet. Vi upplevde stort engagemang och hur Anna la ner extra energi på detta, speciellt när det blev lite trassel med köparen. Anna jobbade oförtrutet vidare och hade både en plan B och en plan C och allt ordnade sej. Anna hade hela tiden tät kontakt med oss som säljare och lyssnade noga på våra synpunkter så vi kände att det blev så som vi ville ha det.
    2016-10-17 Anna W svarar Olof V
    Tack Olof! Det har varit så kul att samarbeta med er i samband med försäljningen. Skönt att allt löste sig på bästa sätt tillslut. Hör av er om ni längtar tillbaka till Stockholm framöver, På återseende!
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, det känns att hon jobbar för mig.
    2016-10-17 Anna W svarar Ulla K
    Tack Ulla, hoppas ni trivs bra i nya området. Tack för det trevliga samarbetet i samband med försäljningen.
  • Christopher S
    Christopher S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är pålitlig, förtroendeingivande och duktig på det hon gör. Rekomenderar henne varmt och tackar för samarbetet.
    2016-05-24 Anna W svarar Christopher S
    Hej Christopher, tack för det! Och tack för ett trevligt samarbete kul att komma i kontakt med dig via rekommendation av din vän också. Jag hoppas vi kan hitta något nytt till dig snart också. På återseende!
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra kunskap om området och bra känsla för vad jag som kund behövde. Vilket kändes tryggt och skönt vid en försäljning.
    2016-05-24 Anna W svarar Gustaf S
    Tack Gustaf!! Det har varit jättekul att samarbeta med er. Hoppas ni skall trivas i nya kvarteren, och på återseende!!
  • Inger B
    Inger B skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Engagerad och förtroendeingivande
    2016-05-24 Anna W svarar Inger B
    Tack Inger det har varit ett trevligt samarbete!
  • Linn N
    Linn N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Wikstrand hjälpte mig med min första lägenhetsförsäljning på ett mycket professionellt vis. Jag kunde känna mig trygg genom hela affären. Jag, och hela familjen, har fullt förtroende för Anna och hoppas på fortsatt samarbete vid kommande köp/försäljning!
    2016-05-24 Anna W svarar Linn N
    Åh vad kul att höra Linn! Det har varit så kul att hjälpa dig i denna, första affär. Jag ser framemot fortsatta kontakter i framtiden med dig och din härliga familj! Allt gott! Vi ses!
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt hela vägen. Mycket nöjda.
    2016-04-14 Anna W svarar Alexander J
    Tack Alexander! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Önskar er en jättehärlig resa, och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten. På återseende!
  • Emma A
    Emma A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,
    Jag är jätte nöjd med min mäklare och rekommenderar varmt henne!! Har fått hjälp med allt runt omkring köpet och det känns kanon!
    2016-04-14 Anna W svarar Emma A
    Tack Emma, Vad kul att höra! Efter ett minst sagt svettigt avslut på budgivningen. :) Hoppas att du skall trivas bra i nya lägenheten. Vi ses!
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är oerhört professionell. Tuff i förhandling men det är ett gott tecken. Levererat över förväntan och ger "det lilla extra" som gör att man vill vända sig till Anna igen. Det märks att Anna arbetar för långsiktiga kundrelationer, och det funkar!
    2016-04-14 Anna W svarar Hanna N
    Tack Hanna, dina ord värmer!! I 4 års tid har jag haft kontakt med er familj, tiden går. :) Det har varit jättekul att samarbeta med er, och jag ser framemot framtida kontakter.
  • Sarah G
    Sarah G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är mycket proffsig och svarar alltid fort på mail och telefon. Är väldigt nöjd med min försäljning. Enda minuset var när det kom in ett väldigt sent bud som gjorde att det blev lite rörigt och kändes som att man inte visste om det fanns möjlighet att få mer för lägenheten eller inte. Annars toppenbra!
    2016-04-14 Anna W svarar Sarah G
    Tack Sarah, vad kul att höra att du är väldigt nöjd med försäljningen. Det är alltid svårt när ett bud kommer in 30 min innan kontrakt. Tyvärr är det inget jag kan styra över, då budgivaren redan tackat nej, och sedan ändrat sig. Då måste man tyvärr som säljare ta det svåra beslutet, jag tycker att du gjorde ett klokt beslut, då den osäkra spekulanten lika gärna kunde ha ändrat sig igen. Hör av dig om du längtar tillbaka till Stockholm!
  • Olof V
    Olof V skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell, engagerad och kunnig
    2016-04-14 Anna W svarar Olof V
    Tack Olof, jättekul att hjälpa er med försäljningen, och nya rekord i föreningen. Hoppas ni trivs bra i nya området!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har bara positivt att säga om vår erfarenhet av Anna vid vår försäljning! Proffsigt hanterat, både gällande bemötande, avtal och hur hon hanterade spekulanter. Gav även värdefulla tips kring köp av ny lägenhet.
    2016-04-14 Anna W svarar Daniel S
    Tack Daniel, det har varit ett sant nöje att hjälpa er i processen med försäljning av er fina lägenhet samt tips kring köp. Jag hoppas ni skall trivas bra i nya området. På återseende!!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt och smidigt. Konstant information och vägledning genom hela processen och i princip allt tillgänglig. Avslutades med väldigt bra hjälp inför deklarationen.
    Riktigt bra!
    /Joakim
    2016-02-08 Anna W svarar Joakim S
    Tack för dina fina ord Joakim, det var ett sant nöje att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs bra i området! På återseende!
    Joakim S gillar detta
  • Helena M
    Helena M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Allt har gått otroligt proffsigt och smidigt. Anna är mycket tillmötesgående, trevlig, kunnig osv. Har bara positivt att säga!
    2016-02-08 Anna W svarar Helena M
    Tack för dina fina ord Helena, hoppas du skall trivas bra i nya lägenheten. Vi ses!
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    2016-02-08 Anna W svarar Tommy M
    Stort tack Tommy! På återseende!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra, engagerad och alltid driven i sin försäljning.
    2016-01-29 Anna W svarar Alexander L
    Stort tack för de fina orden Alexander. Hoppas nu att vi skall hitta någon ny bra bostad till er. På återseende!
  • Lars E
    Lars E skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Min mäklare Anna Wikstrand var superduktig: Kunnig, effektiv, snabb, trevlig - det har varit lätt att samarbeta med henne. Fastighetsbyrån och min mäklare imponerar genom sin professionalitet, till och med dokumentationspärmen är en höjdare för den som är intresserad... Jag lärde mig också att använda de kontakter byrån och mäklaren tipsade om såsom styling, städning, flytt, juridik.
    2016-01-29 Anna W svarar Lars E
    Hej Lars, tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att du hade nytta av hela tjänsten, från försäljning till tips råd och kontakter. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig! På återseende!
  • Maria R
    Maria R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Wikstrand är en otroligt kompetent, seriös och engagerad mäklare.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    2016-01-29 Anna W svarar Maria R
    Stort tack Maria! Dina fina ord värmer. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig i försäljningsprocessen. Hoppas du skall trivas bra i nya lägenheten! All lycka till dig!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna gjorde ett jättebra jobb och vi är väldigt nöjda med priset och den service vi fått under hela försäljningsprocessen. Anna är väldigt seriös och hon hade alltid tid för oss när vi än hörde av oss vilket var viktigt då vi hade många frågor under processen. Till skillnad från andra mäklare som vi tidigare har sålt med så kändes det som att Anna verkligen förstod oss och det faktum att vi ville ha en så smidig sälj/köpprocess som möjligt med två små barn i bakhuvudet. Kan varmt rekommendera Anna, vilken jag redan gjort till vänner som ska sälja.
    2016-01-29 Anna W svarar Fredrik R
    Tusen tack för ditt otroligt fina omdöme! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er i denna försäljningsprocess. Och det känns nästan vemodigt att ni lämnar stadsdelen efter dessa års kontakter :) Önskar er all lycka i nya området! Stort tack! På återseende!
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Var medvetet otydlig ang viktig information som (felaktigt) bidrog till köpbeslutet.
    2015-12-01 Anna W svarar Marianne O
    Hej Marianne, jättetråkigt att höra att du är missnöjd med tillträdesdatumet. Jag fick informationen av säljarna att de skulle vara flexibla med tillträdet. Varav jag förmedlade detta till dig. Något de dagen efter hade ändrat sig gällande. Kul att höra att du trots detta ser framemot flytten. Jag är precis som du övertygad om att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet, även om du fick vänta några veckor extra. Vi ses! Med vänlig hälsning Anna
  • Nina L
    Nina L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevlig, kunnig, svarar snabbt, skickad bra objekt
    2016-01-29 Anna W svarar Nina L
    Stort tack Nina! Hoppas du trivs bra i lägenheten. På återseende!
  • Anne T
    Anne T skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tycker att jag fick jättebra med hjälp och känner mig mycket nöjd.
    2016-04-14 Anna W svarar Anne T
    Tack Anne, tack för förtroendet att förmedla din fina lägenhet. Hoppas du trivs bra i nya kvarteren! På återseende!
  • Bernardo C
    Bernardo C skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig och bra mäklare! Rekommenderar henne starkt!
    2016-04-14 Anna W svarar Bernardo C
    Tack Bernardo, det var jättekul att hjälpa dig med försäljningen! När än du längtar tillbaka till Sverige hoppas jag att du hör av dig så kan vi se vad vi kan hitta för något. TACK för dina fina ord!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälper alltid till mer än man kan förvänta sig. Allt funkar smidigt och hon är tillgänglig.
    2016-01-29 Anna W svarar Daniel A
    Tack Daniel! Tack för att jag har fått förtroendet att förmedla två av dina bostäder. Jag hoppas vi skall kunna hitta något nytt till er snart. På återseende!
  • Cathrine G
    Cathrine G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har haft turen att arbeta med Anna tre gånger den här våren/ sommaren. Anna är helt fantastisk, hon är professionell, lyhörd, ärlig och vill kun det bästa för sina kunder. Hon får en att känna sig lugn och säker under hela säljperioden. Ingen mäklare är som Anna, hon gör en stressig tid bättre, en stressig tid till något spännande och en stressig tid till något man kan se tillbaka på med ett stort leende om munnen! Tack så mycket! Hälsningar Gustaf och Cathrine
    2015-10-27 Anna W svarar Cathrine G
    Stort tack Cathrine, tack för de fina orden! :) Det har varit ett nöje att samarbeta med er och få hjälpa er med 3 st köp och försäljningar! Hoppas ni trivs bra i nya lägenhet. Vi hörs och ses framöver!
  • Adam D
    Adam D skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är trevlig, erfaren, intelligent och hjälpte oss får ett högre pris än vi förväntade. Stans bästa mäklare?
    2015-10-27 Anna W svarar Adam D
    Stort tack Adam! Det var ett sant nöje att hjälpa er. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket engagerad och kunnig mäklare samt bra kompletterande tjänster vid avflytt/flytt till nytt boende.
  • Martin
    Martin skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en av dom goda och professionella mäklarna som gör ett riktigt bra jobb och som man kan lita på. Jag satt i styrelsen i min förra förening och såg att Anna förmedlade flera lägenheter i mitt hus med mycket gott resultat. Anledningen till att jag kontaktade Anna när jag skulle flytta var för att jag under min tid i styrelsen såg att hon var den mäklare som fick bäst betalt vid försäljningar i mitt hus. Hon bemöter både köpar- och säljarsidan på ett professionellt sätt vilket borgar för en smidig affär med nöjda parter. Hon är trevlig och man får bra personkemi med henne.
    2015-07-03 Anna W svarar Martin
    Tusen tack för dina fina ord Martin. Vad kul att du uppmärksammade mina tidigare försäljningar i föreningen. Önskar dig all lycka i nya hemstaden, och välkommen tillbaka till Stockholm! På återseende!
  • Marit G
    Marit G skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag anlitade Anna vid försäljning av min bostadsrätt och vill verkligen lyfta fram henne som en mycket proffsig mäklare. Anna är engagerad, klar och tydlig i sin kommunikation med en hög känsla för service.
    Samarbetar gärna med Anna igen.
    2015-07-03 Anna W svarar Marit G
    Stort tack Marit! Tack för fina ord och ett trevligt samarbete! Önskar dig en riktigt fin sommar!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har köpt lägenhet och sålt med hjälp av anna Wikstrand , vilket har varit perfekt.
    Proffsigt, klart och tydligt och dess utom är hon mycket trevlig.
    Vi har inte kunnat vara på plats vid varken köp eller försäljning, men det har hon löst på ett bra sätt med hjälp av fullmakter.
    Vi skulle absolut använda henne igen.
    2015-07-03 Anna W svarar Ulrika A
    Tack för dina fina ord Ulrika, ni är varmt välkomna att höra av er när ni vill köpa något i Sthlm nästa gång! Ha en fin sommar!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag anlitade Anna Wikstrand från Fastighetsbyrån Östermalm vid försäljning av min lägenhet i området. Redan från första mötet kände jag mig supernöjd med hur Anna presenterade sitt sätt att jobba och marknadsföra hela säljprocessen. Samarbetet har varit ett nöje och det ledde till rekordpris vid min försäljning. Det märks tydligt att Anna brinner för sitt yrke och att hon har lång erfarenhet när det kommer till service och försäljning. Vad mer kan man önska sig av en mäklare?
    2015-04-28 Anna W svarar Fredrik E
    Stort tack för de fina orden Fredrik. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig. Önskar dig all lycka i nya lägenheten. På återseende!
  • Anna B
    Anna B skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell bemötande och hög service. Jag rekommenderar Anna starkt.
    2015-04-28 Anna W svarar Anna B
    Tack Anna, för ett trevligt samarbete med er vid förmedlingen av er fina lägenhet. Önskar er all lycka med bostadssökandet, och ska göra mitt bästa för att hjälpa er även med det!
    Vi ses!
  • Annika R
    Annika R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt och oklanderligt med ett mycket bra resultat. Bästa mäklaren jag haft att göra med, full pott helt klart!
  • Annika R
    Annika R skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi valde att anlita Anna då vi visste sedan tidigare att hon är oerhört duktig. Som säljare handlar det ju naturligtvis om att försöka få sälja för så mycket som möjligt, men även att känna sig trygg med sin mäklare.

Anna är oerhört proffsig. Hon finns alltid tillgänglig. Hon är trevlig och inger stort förtroende. Tack vare henne lyckades vi slå det tidigare "lägenhetsprisrekordet" i huset med flera hundra tusen.

Jag kan inget annat än att rekommendera henne varmt!
    2015-04-28 Anna W svarar Annika R
    Tusen tack för de fina orden Annika! Och tack för ett jättetrevligt samarbete med er. Önskar er all lycka med bostad och på ny ort! :)
  • Karl L
    Karl L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Använde Anna Wikstrand på Fastighetsbyrån Östermalm. Kan inte säga annat än att:
    GÖR DET DU OCKSÅ!
    2015-04-28 Anna W svarar Karl L
    TACK Karl!! Önskar er all lycka med bostaden och hoppas att vi ses framöver!
  • magnus s
    magnus s skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna skötte försäljning av min lägenhet på ett mycket bra och professionellt sätt. Affären gick snabbt, smidigt och jag kände mig mycket trygg med Anna som min mäklare. Jag kan varmt rekommendera Anna.
    2015-07-03 Anna W svarar magnus s
    Tack Magnus, öskar er lycka till i nya lägenheten!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har just köpt en lgh på Gärdet av Anna. Allt gick snabbt, smidigt och enkelt. Anna är trevlig, kunnig och alert. Bra kommunikation under affären och de önskemål jag hade löste hon galant. Supernöjd! Om jag ska sälja i framtiden så får Anna uppdraget utan tvivel. Jag kommer att rekommendera henne för mina vänner.
    2015-07-03 Anna W svarar Mikael L
    Tack för fina ord Mikael! Hoppas du trivs bra i lägenheten. Vi ses och hörs!
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bara buga och bocka.. som säljare av min lägenhet på Kommendörsgatan har jag bara positivt att säga om Anna som skötte om det hela på ett väldigt proffsigt sätt.

Fick tips av min granne som anlitade Anna 5 månader tidigare och jag förstår nu varför hon var så nöjd.

Kan inte annat än varmt rekommendera Anna på fastighetsbyrån Östermalm.
    2015-02-26 Anna W svarar Henrik A
    Tusen tack för de fina orden Henrik! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten. På återseende!
  • Nicolas L
    Nicolas L skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna fick uppdraget att sälja vår tvårumslägenhet på Gärdet.

Detta fick hon efter att vi imponerats av hennes arbete under två försäljningar av större lägenheter som vi budade på. När det vart dags att sälja vår, var valet självklart.

Anna visade upp en professionalism, lugn och glädje i sitt arbete som fick oss att känna oss trygga med hennes rekommendationer hela vägen till slutförd försäljning.

Faktum är att Anna fick en eloge även av köparna - de tyckte Anna hade skött budgivningen på ett mycket förtroendegivande sätt vilket gett dem ro att buda och till slut vinna lägenheten.

Kort och gott vill vi gärna rekommendera Anna som mäklare till den som är i säljtankar.

Tack för ett bra samarbete Anna och på återseende!

/ Nicolas och Maria
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Upplevde Anna som professionell, positiv och trevlig när jag anlitade henne som mäklare för försäljning av min lägenhet på Grev Magnigatan. Fick bra och tydlig återkoppling genom de olika processerna i försäljningen vilket gav en trygg känsla och ett bra helhetsintryck. Jag kan definitivt rekommendera Anna.
    2015-01-15 Anna W svarar Jonas E
    Tack Jonas, för ditt förtroende att förmedla bostaden, samt för ett trevligt samarbete! Hoppas ni skall trivas i nya våningen. På återseende!
  • Nicholas M
    Nicholas M skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Anna, mycket proffsig hantering av hela affären. Som köpare har jag känt mig trygg och väl bemött genom mitt livs största affär.
    2014-12-02 Anna W svarar Nicholas M
    Tack Nicholas det glädjer mig! Lycka till med nya bostaden, på återseende!
  • Anki J
    Anki J skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Om du vill ha en mäklare som är snabb, effektiv med hög kompetens så välj Anna. Hela upplevelsen av försäljningen kändes trygg och stabil. Anna kändes genuint intresserad av oss och visade på alla sätt att det var viktigt för henne att det blev bra för alla parter. Med andra ord en varm och genuin mäklare vilket behövs när man kanske gör sitt livs affär och som jag gärna rekommenderar till nära, kära och andra.
    2014-12-02 Anna W svarar Anki J
    Tusen tack för dina fina ord, det har varit ett nöje att samarbeta med er! Tack för erat förtroende att förmedla lägenheten. Önskar er all lycka nu med bostadssökandet, och hoppas kunna bistå med hjälp där. Vi ses och hörs!
  • Anton J
    Anton J skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett oerhört bra första intryck av Anna och valde att anlita henne framför flertalet andra mäklare från konkurrerande mäklarbyråer från Österlmalm/Gärdet. Redan dagen efter jag anlitat Anna så var hon här och fotograferade tillsammans med en proffs fotograf. Hon engagerade sig helhjärtat för att styla lägenheten och bilderna vart fantastiskt bra. Lägenheten marknadsfördes sedan via bland annat Hemnet och tack vare Annas stora kontaktnät bland spekulanter så var intresset stort. Hela säljprocessen gick sedan smidigt och Anna erbjöd sig att ha flera förhandsvisningar vilket i slutändan fick upp priset. Betyget 5 av 5 känns sjävklart.

Jag kan starkt rekommendera Anna som mäklare om du vill ha en smidig affär och få bra betalt för din bostad!
    2014-11-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anton J
    Tusen tack för dina fina ord Anton, det var ett sant nöje att hjälpa dig med försäljningen. Jag tackar för förtroendet och önskar dig lycka till på nya jobbet och i nya lägenheten! :)
    På återseende!
  • Emil F
    Emil F skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anlitade Anna med försäljning av min etta på gärdet. mycket nöjd. Anna är påläst och kunnig, vi har haft en bra dialog under tidens gång. Är mycket nöjd med Anna och Fastighetsbyråns arbete
    2014-11-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Emil F
    Tack Emil för dina fina ord! Det var ett trevligt samarbete rakt igenom. Önskar dig all lycka med nya lägenheten! Vi ses!
  • Peter S
    Peter S skrev om Anna Wikstrand en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi sålde både våra lägenheter via Anna. En fantastiskt bra resa från början till slut.
    Kan varmt rekommendera henne, finns ingen bättre.

Peter Valhallavägen
    2014-10-14 Anna W svarar Peter S
    Hej Peter, tack för dina fina ord. Det var ett sant nöje att hjälpa er! Vi ses och hörs!
Erik Andersson
Sarah Sjödin
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Lovisa Hidesten
Richard Petersson