en del av Fastighetsbyrån Östermalm

4.9 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Björn Strömberg

• Jajje N
    Jajje N skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt professionell. Artig och seriös i sitt bemötande, samt märktes att han tog sitt uppdrag på fullaste allvar och alltid var tillgänglig och höll mig informerad. Jag blev mer än nöjd med affären som den genomfördes.
    2017-05-08 Björn S svarar Jajje N
    Stort tack Jajje! Roligt att du känner dig nöjd med affären, lycka till med letandet av ny bostad. Det ligger en bostadsbevakning på er, kommer det in lägenheter som passar era önskemål får ni information om dessa.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    bra mäklare-väldigt faktabaserad-inget mäklarsnack-sympatisk-tillgäglig.
    bra på att hantera svåra situationer.
    2017-03-06 Björn S svarar Magnus C
    Hej Magnus,
    Stort tack! Tack för ert tålamod, har alltid upplevt ett vänligt och trevligt bemötande från dig och Ylva trots förseningar etc. Hoppas att allt känns bra nu när ni har flyttat in och att ni ska trivas bra i er nya våning.
  • Lina S
    Lina S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var otroligt proffesionell genom hela affären. Som köpare, där man ju inte väljer mäklaren själv, kändes det tryggt att ha turen att få ha en så stabil och informativ person som tog hand om allt. Jag skulle absolut välja Björn som mäklare när jag själv ska sälja!
    2017-03-06 Björn S svarar Lina S
    Hej Lina,
    Stort tack! Målsättningen är alltid att både säljare och köpare ska känna sig nöjda, därför känns det riktigt roligt att läsa att ni känner så. Vi ses nästa vecka vid tillträdet.
  • Bilge G
    Bilge G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var en tillgänglig och erfaren mäklare. Vi fick svar och hjälp av honom om våra frågor och funderingar. Han har varit engagerad intresserad i sitt arbete.
    2017-03-06 Björn S svarar Bilge G
    Hej Bilge,
    Stort tack! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Återkom gärna till mig om ni har några frågor.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jättebra mäklare. Trevlig och schysst. Inget strul med nåt.
    2017-03-01 Björn S svarar Susanne G
    Hej Susanne,

Tack, allt gick väldigt smidigt! Lycka till nu med er superfina lägenhet.

• Maria J
    Maria J skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag uppskattar Björns trevliga bemötande genom hela processen. Dessutom fanns han alltid tillgänglig för att svara på alla våra frågor. Kunnig och genuin mäklare som vill göra sitt bästa hela tiden.
    2017-03-01 Björn S svarar Maria J
    Hej Maria,

Tack för dem orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er genom den här processen. Vi hörs och ses lite längre fram.

• Ann-margaret D
    Ann-margaret D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande av Björn.
    2017-02-24 Björn S svarar Ann-margaret D
    Hej Ann-Margaret,
    Tack för dem orden, gratulerar till din nya lägenhet! Återkommer till dig nästa vecka angående frånträdet av din nuvarande lägenhet.
    Trevlig helg!
  • Erna C
    Erna C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En mycket professionell mäklare med ett positivt och trevligt bemötande!
    2017-02-24 Björn S svarar Erna C
    Hej Erna,
    Tack för dem orden, roligt att det blev ni som till slut köpte lägenheten, vi ses på tillträdet.
    Trevlig helg!
  • Theo D
    Theo D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Effektivt, noggrann, kunnig och seriös mäklare med ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Björn och min försäljning!

Kan starkt rekommendera Björn till någon som ska sälja sin bostad.
    2016-12-12 Björn S svarar Theo D
    Stor tack Theo, roligt att du känner så. Hoppas att du hittar en ny bra lägenhet nu, lovar att återkomma till dig om jag får in något som jag tror kan vara av intresse för dig.
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en kunnig och saklig mäklare som genomför försäljningen på ett professionellt sätt.
    2016-11-11 Björn S svarar Sebastian T
    Hej Sebastian,
    Stort tack för dem orden, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • jesper g
    jesper g skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn Strömberg som mäklare har inte varit någonting annat än en ren fröjd. Jag ser fram emot att även i framtiden få betro Björn med mina försäljningar.
    2016-11-09 Björn S svarar jesper g
    Hej Jesper,
    Stort tack för dem orden! Vi ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Mino R
    Mino R skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej, jag kom i kontakt med Björn efter att jag frågade efter en skarp mäklare i stan. Han är aktiv och seriös och målmedveten. Björn är tillgänglig och han är lätt att göra med. Tack mvh Mino
    2016-11-08 Björn S svarar Mino R
    Hej Mino,
    Stort tack för dem fina orden! Vi hörs och ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra snabbt och proffsigt bemötande.
    2016-11-07 Björn S svarar Marcus M
    Hej Marcus, det gick verkligen snabbt! Tack, vi ses på tillträdet. Hälsningar Björn
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabb och tydlig återkoppling kring uppdraget och åtgärder med konstant professionellt och trevligt bemötande och stort engagemang i utförande av uppdraget, jag är mycket nöjd och har redan rekommenderat Björn Strömberg som mäklare för flera bekanta.
    2016-11-07 Björn S svarar Jennifer W
    Hej Jennifer,
    Tack , roligt att du känner dig nöjd och att du rekommenderat mig. Lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Björn
  • José A
    José A skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn was a fantastic broker. He was very easy to talk to and make decisions with. He also managed to achieve us a good selling price for our apartment.
    2016-11-07 Björn S svarar José A
    Hello José, thanks! It was a pleasure to sell your apartment, good luck with your new apartment. Kind regards Björn
  • Ann Marie S
    Ann Marie S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet var professionellt med stor förståelse för mig som kund. Björn är hjälpsam och snabb i sitt agerande
    2016-11-07 Björn S svarar Ann Marie S
    Hej Ann Marie,
    Tack, roligt att du känner så. Lycka till med din nya lägenhet. Hälsningar Björn
Anna Wikstrand
Erik Andersson
Sarah Sjödin
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Richard Petersson
Caroline Lundin