en del av Fastighetsbyrån Östermalm

4.8 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Björn Strömberg

• Theo D
    Theo D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Effektivt, noggrann, kunnig och seriös mäklare med ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Björn och min försäljning!

Kan starkt rekommendera Björn till någon som ska sälja sin bostad.
    2016-12-12 Björn S svarar Theo D
    Stor tack Theo, roligt att du känner så. Hoppas att du hittar en ny bra lägenhet nu, lovar att återkomma till dig om jag får in något som jag tror kan vara av intresse för dig.
    Hälsningar Björn
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en kunnig och saklig mäklare som genomför försäljningen på ett professionellt sätt.
    2016-11-11 Björn S svarar Sebastian T
    Hej Sebastian,
    Stort tack för dem orden, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • jesper g
    jesper g skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn Strömberg som mäklare har inte varit någonting annat än en ren fröjd. Jag ser fram emot att även i framtiden få betro Björn med mina försäljningar.
    2016-11-09 Björn S svarar jesper g
    Hej Jesper,
    Stort tack för dem orden! Vi ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Mino R
    Mino R skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej, jag kom i kontakt med Björn efter att jag frågade efter en skarp mäklare i stan. Han är aktiv och seriös och målmedveten. Björn är tillgänglig och han är lätt att göra med. Tack mvh Mino
    2016-11-08 Björn S svarar Mino R
    Hej Mino,
    Stort tack för dem fina orden! Vi hörs och ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra snabbt och proffsigt bemötande.
    2016-11-07 Björn S svarar Marcus M
    Hej Marcus, det gick verkligen snabbt! Tack, vi ses på tillträdet. Hälsningar Björn
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabb och tydlig återkoppling kring uppdraget och åtgärder med konstant professionellt och trevligt bemötande och stort engagemang i utförande av uppdraget, jag är mycket nöjd och har redan rekommenderat Björn Strömberg som mäklare för flera bekanta.
    2016-11-07 Björn S svarar Jennifer W
    Hej Jennifer,
    Tack , roligt att du känner dig nöjd och att du rekommenderat mig. Lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Björn
  • José A
    José A skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn was a fantastic broker. He was very easy to talk to and make decisions with. He also managed to achieve us a good selling price for our apartment.
    2016-11-07 Björn S svarar José A
    Hello José, thanks! It was a pleasure to sell your apartment, good luck with your new apartment. Kind regards Björn
  • Ann Marie S
    Ann Marie S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet var professionellt med stor förståelse för mig som kund. Björn är hjälpsam och snabb i sitt agerande
    2016-11-07 Björn S svarar Ann Marie S
    Hej Ann Marie,
    Tack, roligt att du känner så. Lycka till med din nya lägenhet. Hälsningar Björn
Anna Wikstrand
Erik Andersson
Sarah Sjödin
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Richard Petersson