Läs vad 96 Läs vad Björn Strömberg

• 2021-01-17
    Han är oerhört professionell, effektiv och även trevlig. Jag hamnade i en mycket svår situation genom att jag köpte innan jag sålt. Han lyckades omförhandla och förlänga tidpunkten framåt för tillträde.

Fastighetsbyrån är det mäklarföretag jag redan nu rekommenderar i alla situationer. Både Björn Strömberg och Lovisa Hedlund.

Jag bytte mäklarföretag från Fastighetsbyrån ((Lovisa) till Eklund Stockholm NewYork. Något jag bittert fick ångra. Jag avråder alla från att anlita Eklund.

Tack Björn!
    Mats W
    Mats W
    • 55.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Stort tack Mats! Roligt att du uppskattar vårt arbete. Tråkigt att du hade en dålig upplevelse med din andra mäklarfirma. Hoppas att du ska trivas bra nu i din nya lägenhet. Hälsningar Björn

• 2021-01-09
    Jag har köpt en 3:a på Gärdet. Jag fick ett mycket bra bemötande av Björn som också är mycket kunnig och väl känner till området och bostadsrättsföreningen. Han kunde svara på mina frågor så jag kände mig trygg med mitt köp. Björn höll en väldigt bra servicenivå.
    Eva R
    • 82.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    Stort tack Eva! Roligt att du uppskattar mitt arbete. Hoppas ni ska trivas bra nu i er nya fina lägenhet. Hälsningar Björn

• 2021-01-02
    Trevlig, snabb och grym service. Rekommenderas.
    Michael P
    • 67.5 m²
    • Östermalm
    Stort tack Michael! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet! Hälsningar Björn

• 2020-11-30
    Förtroendeingivande,passar tider, informerar kontinuerligt, gör det han ska.
    Inger B
    • 5:a
    • 161.0 m²
    • Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Stort tack Inger! Roligt att du uppskattar mitt arbete. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn

• 2020-11-20
    Jag gillar inte hans sätt. Vi var ett par men han hela tiden talade med min man. I dagens samhälle är vi kvinnor lika mycket involverade i alla beslut som våra respektive. Det känns som att Björn Strömberg har missat detta.

Mycket besviken!
    Caroline K
    • 45.5 m²
    • Östermalm
    Hej Caroline, ledsen att du känner så. Om vi ska ta det från början så köpte ni lägenheten av mig i februari 2017 på ritning eftersom lägenheten var under byggnation. Din man kontaktade mig vid några tillfällen under tiden lägenheten byggdes och flaggade för att ni eventuellt vill sälja den, jag träffade dig tillsammans med din man i slutet av april 2020 och ni gav mig förtroendet att sälja lägenheten. Jag informerade er om marknadsläget som då var osäkert på grund av pandemin och nämnde att jag skulle håller er informerade gällande försäljningen. Din man kom att kontakta mig regelbundet för att stämma av läget, jag kunde omöjligt veta att detta inte var ert gemensamma beslut, ibland är det kvinnan ibland mannen som kommunicerar i affären. Varför påtala detta nu, hade varit bättre att vi diskuterade det när vi träffades i samband med att vi skrev upplåtelseavtalet, då kunde vi gemensamt lagt upp en plan för hur vi kommunicerade under processen. Hälsningar Björn

• 2020-11-09
    Vi har både köpt och sålt bostad via Björn.
    Han arbetar professionellt och effektivt. Vi är nöjda med både vårt köp och vår försäljning via Björn.

Båda affärerna uppfyllde alla våra förväntningar.

Tack Björn för ett jättebra jobb!
    Johanna B
    • 72.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    Stort tack Johanna! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn

• 2020-10-27
    Vi är supernöjda. Björn gjorde ett mycket gott arbete
    Britt-marie P
    • 100.5 m²
    • Östermalm
    Stort tack Britt-Marie! Roligt att ni är nöjda och att ni uppskattar mitt arbete. Hälsningar Björn

• 2020-09-08
    Alltid bra bemötande och bara goda erfarenheter när vi skulle köpa våran bostadsrätt.
    Kalle I
    • 67.0 m²
    • Östermalm / Vasastan
    Stort tack Kalle! Hoppas ni ska trivas bra nu i er nya lägenhet. Hälsningar Björn

• 2020-09-02
    Sålt en lägenhet med ca 500000 i förlust.
    Björn är en mycket behaglig person som gör ett utmärkt jobb.
    Naturligtvis hade jag önskat få tillbaka pengarna men Björn har gjort ett bra jobb och mina förväntningar var
    nog inte att få igen mitt utlägg till fullo.
    Min upplevelse är bra!
    Kerstin T
    • 4:a
    • 116.5 m²
  • 2020-08-07
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra. Trovärdig, ärlig, lättsam och hårt arbetande. Björn höll 15 visningar och tog hand om 77 spekulanter innan han tillslut fick lägenheten såld. Fantastiskt engagemang och han gav sig inte trots de många visningarna.

Jag rekommenderar Björn till alla jag känner som är i behov av en mäklare.
    Alexander W
    • 60.0 m²
    • Östermalm
    Stort tack Alexander! Roligt att du uppskattar mitt arbete, känns jättebra att det gick vägen till slut. Hälsningar Björn

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte