Björn Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 59 Läs vad Björn Strömberg

• Valantine O sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-22

Östermalm
    Duktiga och trevliga mäklare som hjälpt mig. Hälsningar. Valantine Crisby.
    😀💕🌷 Läs mer
    2019-05-23 Björn S svarar Valantine O
    Stort tack Valantine! Roligt att du uppskattar mitt arbete, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • Leif F sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-30

Östermalm / Nedre Gärdet
    Björn genomförde en försäljning snabbt smidigt till ett gott pris! Läs mer
    2019-04-30 Björn S svarar Leif F
    Stort tack Leif! Roligt att det gick så snabbt och smidigt och till ett bra pris. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • Jesper E sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-26

Östermalm
    Sålde en bostadsrätt för ett utmärkt pris men det bästa var bemötandet från mäklaren som var lugnt, tålmodigt och förtroendeingivande. Kände mig aldrig stressad eller pressad i vad som hitintills är mitt livs största affär. Läs mer
    2019-04-29 Björn S svarar Jesper E
    Stort tack Jesper! Roligt att ni uppskattar mitt arbete och att allt löste sig på bästa sätt med pris och tillträde. Hälsningar Björn
  • Carl B H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-24

Östermalm
    Allt helt korrekt och välgjort i affären med en bostadsrätt. Inte minsta strul. Läs mer
    2019-04-24 Björn S svarar Carl B H
    Stort tack Carl! Allt löpte på smidigt och bra, roligt att ni uppskattar mitt arbete. Hoppas att ni ska trivas bra i er nya fina våning.
    Hälsningar Björn
  • Patric L köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-04

Östermalm
    Trevlig, lösningsorienterad, tillgänglig, proffsig Läs mer
    2019-04-24 Björn S svarar Patric L
    Stort tack Patric! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Lycka till med renoveringen, jag är övertygad om att den kommer bli superfin! Hälsningar Björn
  • Zandra Kristina B
    Zandra Kristina B sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-23

Östermalm / Vasastan
    Jag fick hjälp av Björn att sälja min sekelskiftestvåa i centrala Stockholm.

Jag kontaktade honom efter tips från bekanta som tidigare anlitat honom.
    Jag fick ett proffsigt bemötande och allt sköttes väldigt smidigt. Jag är nöjd med min försäljning. Läs mer
    2019-04-24 Björn S svarar Zandra Kristina B
    Stort tack Zandra! Roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Vi ses längre fram på tillträdet. Hälsningar Björn
  • Danial N
    Danial N köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-11

Östermalm
    En god och professionell framtoning som ingjöt förtroende och skapade trygghetskänsla. Tillgänglig, flexibel och noggrann. En positiv upplevelse rakt igenom. Läs mer
    2019-03-11 Björn S svarar Danial N
    Stort tack Danial! Roligt att du uppskattar mitt arbete, hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet. Hälsningar Björn
  • Monica A köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-28

Östermalm / Vasastan
    köpt bostadsrätt på Frejgatan. Han var kunnig och trevlig. han var tillgänglig och hade ett seriöst intryck.
    Hjälpsam. Nöjda och skulle kunna tänka oss honom vid en ev, försäljning i framtiden Läs mer
    2019-03-01 Björn S svarar Monica A
    Stort tack Monica! Roligt att ni uppskattar mitt arbete, hoppas flytten gick smidigt och att ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet.
    Hälsningar Björn
  • Linus A köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-21

Östermalm / Gärdet
    Köpt lgh på Gärdet. Som köpare har man inte så mkt krav på mäklaren. Men Björn skötte kontakten mellan oss och säljaren på ett smidigt och smakfullt sätt. Om man ska bidra men en förböttringspunkt så tog det ibland något lång tid att få återkoppling på specifika frågor. Läs mer
    2019-02-22 Björn S svarar Linus A
    Stort tack Linus! Roligt att ni känner att kontakten har fungerat bra och att allt gick smidigt. Mitt mål är alltid att vara tillgänglig för mina köpare och säljaren och återkoppla snabbt vid frågor och funderingar. jag är ledsen att jag inte lyckats fullt ut men hoppas att ni känner er nöjda med processen som helhet och att ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet. Hälsningar Björn
  • Ebba H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-04

Östermalm
    Jag har köpt min första lägenhet på Nybrogatan 81A i Stockholm. och blev otroligt bra mött av min mäklare Björn Strömberg. Det var bra kommunikation från det att jag la mitt bud till att jag fick nycklarna. Jag kan verkligen rekommendera Björn till alla som ska sälja eller köpa bostad! Läs mer
    2019-02-06 Björn S svarar Ebba H
    Stort tack Ebba! Roligt att du känner så, hoppas att du ska trivs bra i din nya lägenhet! Hälsningar Björn

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Caroline Lundin
Björn Strömberg
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu