24 rekommendationer

Björn Strömberg
en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28
114 43 Stockholm — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Björn Strömberg

• Mikael W
    Mikael W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn gav från första början ett mycket förtroendegivande och avstressat intryck. Han är utrustad med "elefantöron" och alltså bra på att lyssna på/ta in olika önskemål. Han är lätt att kommunicera med och han återkom alltid snabbt med svar på våra frågor. Han kom också med olika idéer/förslag på hur man kunde tänka/göra inför vår försäljning, som komplicerades av ett förestående stambyte, vilket i slutändan blev väldigt bra. Han får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera honom.
    /Mikael W
    2017-11-08 Björn S svarar Mikael W
    Hej Mikael, stort tack! Roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, allt flöt på bra trots stambytet. Återkommer till dig längre fram. Hälsningar Björn
  • Torsten H
    Torsten H skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har både köpt o sålt med hjälp av Björn Strömberg jag har stort förtroende för hans sätt att driva affärerna i hamn. Lätt att få kontakt med, stämmer alltid av
    Med mig .gör troligen nästa affär med Björn.
    Torsten
    2017-10-23 Björn S svarar Torsten H
    Hej Torsten, stort tack! Ser fram emot att göra fler affärer i framtiden. Hälsningar Björn
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Första kontakten med Björn blev positiv han ställde upp med kort varsel komma till lägenheten för se på objektet.
    Själv skulle jag lämna Sthlm på Eftermiddagen.
    Vi synen rekommenderade Björn att jag skulle tömma lägenheten innan visning, lägenheten kunde fånga mer intressenter och få mer köpintrsserade.
    Eftersom mitt boende är Hindås bad jag om flyttstädning vilket ombesörjdes av Björn .
    Alla handlingar fixades via mail lägenheten såldes av Björn med +10% av förväntat pris. Tacksam för detta.++++++++
    2017-10-03 Björn S svarar Morgan L
    Hej Morgan, stort tack! Roligt att du uppskattade mitt arbete, mitt mål är alltid att överträffa mina kunders förväntan både när det gäller service och slutpris. Tack ännu en gång för förtroendet. Hälsningar Björn
  • Lena W
    Lena W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är mycket serviceorienterad och inlyssnande. Han har dessutom bra koll på alla faser i försäljningen samt vilka dokument som ska undertecknas, och när. Vi fick klara och tydliga samtal och mejl där punkterna listats och dokumenten bifogats.

Vi är mycket nöjda med bemötandet och ser Björn som mycket erfaren, trovärdig och professionell.
    2017-09-28 Björn S svarar Lena W
    Hej Lena, tack! Jag är noga med att vara tydlig för att undvika missförstånd, det är mycket handlingar i en bostadsaffär och då är det viktigt med ordning och reda. Roligt att ni uppmärksammat och uppskattat det. Hälsningar Björn
  • Lukas L
    Lukas L skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Positiv upplevelse. Enkel att få tag på. Tillgänglig även obekvämare tider på dygnet. Fixade allt jag bad om.
    2017-09-26 Björn S svarar Lukas L
    Hej Lukas, stort tack! Roligt att du känner dig nöjd, lycka till med nya bostaden.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Såsom köpare upplevde jag Björn Strömberg som professionell, saklig, tillgänglig och trevlig. Jag är väldigt nöjd med den snabba och smidiga affär som Björn hjälpte till att ordna och genomföra.
    2017-08-28 Björn S svarar Jenny L
    Tack Jenny, det gick väldigt snabbt och smidigt. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet! Hälsningar Björn
  • Lars D
    Lars D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var mäklare när vi köpte lägenhet, och vi upplevde honom som tydlig, transparent och professionell. En bra mäklarupplevelse rakt igenom!
    2017-08-11 Björn S svarar Lars D
    Stort tack Lars! Lycka till med ert nya boende nu. Hälsningar Björn
  • Maria E
    Maria E skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevlig framtoning och lugnt bemötande. Hade kontakt med honom som köpare av en lägenhet när han representerade säljaren.
    2017-08-09 Björn S svarar Maria E
    Stort tack Maria, lycka till med nya lägenheten! Hälsningar Björn
  • Jajje N
    Jajje N skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt professionell. Artig och seriös i sitt bemötande, samt märktes att han tog sitt uppdrag på fullaste allvar och alltid var tillgänglig och höll mig informerad. Jag blev mer än nöjd med affären som den genomfördes.
    2017-05-08 Björn S svarar Jajje N
    Stort tack Jajje! Roligt att du känner dig nöjd med affären, lycka till med letandet av ny bostad. Det ligger en bostadsbevakning på er, kommer det in lägenheter som passar era önskemål får ni information om dessa.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    bra mäklare-väldigt faktabaserad-inget mäklarsnack-sympatisk-tillgäglig.
    bra på att hantera svåra situationer.
    2017-03-06 Björn S svarar Magnus C
    Hej Magnus,
    Stort tack! Tack för ert tålamod, har alltid upplevt ett vänligt och trevligt bemötande från dig och Ylva trots förseningar etc. Hoppas att allt känns bra nu när ni har flyttat in och att ni ska trivas bra i er nya våning.
  • Lina S
    Lina S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var otroligt proffesionell genom hela affären. Som köpare, där man ju inte väljer mäklaren själv, kändes det tryggt att ha turen att få ha en så stabil och informativ person som tog hand om allt. Jag skulle absolut välja Björn som mäklare när jag själv ska sälja!
    2017-03-06 Björn S svarar Lina S
    Hej Lina,
    Stort tack! Målsättningen är alltid att både säljare och köpare ska känna sig nöjda, därför känns det riktigt roligt att läsa att ni känner så. Vi ses nästa vecka vid tillträdet.
  • Bilge G
    Bilge G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var en tillgänglig och erfaren mäklare. Vi fick svar och hjälp av honom om våra frågor och funderingar. Han har varit engagerad intresserad i sitt arbete.
    2017-03-06 Björn S svarar Bilge G
    Hej Bilge,
    Stort tack! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Återkom gärna till mig om ni har några frågor.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jättebra mäklare. Trevlig och schysst. Inget strul med nåt.
    2017-03-01 Björn S svarar Susanne G
    Hej Susanne,

Tack, allt gick väldigt smidigt! Lycka till nu med er superfina lägenhet.

• Maria J
    Maria J skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag uppskattar Björns trevliga bemötande genom hela processen. Dessutom fanns han alltid tillgänglig för att svara på alla våra frågor. Kunnig och genuin mäklare som vill göra sitt bästa hela tiden.
    2017-03-01 Björn S svarar Maria J
    Hej Maria,

Tack för dem orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er genom den här processen. Vi hörs och ses lite längre fram.

• Ann-margaret D
    Ann-margaret D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande av Björn.
    2017-02-24 Björn S svarar Ann-margaret D
    Hej Ann-Margaret,
    Tack för dem orden, gratulerar till din nya lägenhet! Återkommer till dig nästa vecka angående frånträdet av din nuvarande lägenhet.
    Trevlig helg!
  • Erna C
    Erna C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En mycket professionell mäklare med ett positivt och trevligt bemötande!
    2017-02-24 Björn S svarar Erna C
    Hej Erna,
    Tack för dem orden, roligt att det blev ni som till slut köpte lägenheten, vi ses på tillträdet.
    Trevlig helg!
  • Theo D
    Theo D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Effektivt, noggrann, kunnig och seriös mäklare med ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Björn och min försäljning!

Kan starkt rekommendera Björn till någon som ska sälja sin bostad.
    2016-12-12 Björn S svarar Theo D
    Stor tack Theo, roligt att du känner så. Hoppas att du hittar en ny bra lägenhet nu, lovar att återkomma till dig om jag får in något som jag tror kan vara av intresse för dig.
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en kunnig och saklig mäklare som genomför försäljningen på ett professionellt sätt.
    2016-11-11 Björn S svarar Sebastian T
    Hej Sebastian,
    Stort tack för dem orden, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • jesper g
    jesper g skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn Strömberg som mäklare har inte varit någonting annat än en ren fröjd. Jag ser fram emot att även i framtiden få betro Björn med mina försäljningar.
    2016-11-09 Björn S svarar jesper g
    Hej Jesper,
    Stort tack för dem orden! Vi ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Mino R
    Mino R skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej, jag kom i kontakt med Björn efter att jag frågade efter en skarp mäklare i stan. Han är aktiv och seriös och målmedveten. Björn är tillgänglig och han är lätt att göra med. Tack mvh Mino
    2016-11-08 Björn S svarar Mino R
    Hej Mino,
    Stort tack för dem fina orden! Vi hörs och ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra snabbt och proffsigt bemötande.
    2016-11-07 Björn S svarar Marcus M
    Hej Marcus, det gick verkligen snabbt! Tack, vi ses på tillträdet. Hälsningar Björn
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabb och tydlig återkoppling kring uppdraget och åtgärder med konstant professionellt och trevligt bemötande och stort engagemang i utförande av uppdraget, jag är mycket nöjd och har redan rekommenderat Björn Strömberg som mäklare för flera bekanta.
    2016-11-07 Björn S svarar Jennifer W
    Hej Jennifer,
    Tack , roligt att du känner dig nöjd och att du rekommenderat mig. Lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Björn
  • José A
    José A skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn was a fantastic broker. He was very easy to talk to and make decisions with. He also managed to achieve us a good selling price for our apartment.
    2016-11-07 Björn S svarar José A
    Hello José, thanks! It was a pleasure to sell your apartment, good luck with your new apartment. Kind regards Björn
  • Ann Marie S
    Ann Marie S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet var professionellt med stor förståelse för mig som kund. Björn är hjälpsam och snabb i sitt agerande
    2016-11-07 Björn S svarar Ann Marie S
    Hej Ann Marie,
    Tack, roligt att du känner så. Lycka till med din nya lägenhet. Hälsningar Björn
Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Björn Strömberg