Björn Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 44 kunder tycker om Björn Strömberg

• Leif L sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt och lugnt samtal vid första mötet
    Han var tydlig
    Perfekt samanställning av försäljningen
    Ordning och reda på alla handlingar
    Alltid tillgänglig för frågor Läs mer
  • Leo B sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn har varit oss ytterst behjälplig med försäljningen av vår lägenhet vid Tessinparken. Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Vi anlitade först en annan mäklare på Fastighetsbyrån men när hon slutade tog Björn över. Vi är väldigt nöjda med hur han hanterade situationen och skulle gärna anlita Björn igen. Läs mer
  • Eva R sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Med Björns hjälp har jag just, med gott resultat, sålt min bostadsrätt på Gärdet. Det kunde inte gått smidigare! Jag bor utomlands, så att anlita en mäklare som var lyhörd för mina önskemål och effektiv i säljprocessen var extra viktigt. Björn har på alla sätt motsvarat de förväntningarna. Jag tvekar inte att anlita honom igen om vägarna bär åter till Stockholm.
    Eva Läs mer
  • Sofia P sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn har hjälpt oss att sälja vår sekelskiftes lägenhet på 65 kvm på Östermalm i en bostadsmarknad som varit minst sagt tuff. Trots detta har Björn visat tålamod och intresse för att sälja vår lägenhet samt att han hela tiden haft oss som säljare i tanke och haft förståelse för vår prisbild vi velat ha. Björn har även haft en bra kontinuerlig kontakt med oss samt alltid funnits tillgänglig. Vi är mycket nöjda med vår försäljning och Björn som mäklare. Kan varmt rekommendera Björn som mäklare till alla som vill ha en trygg mäklare som värnar om säljarens bästa! Läs mer
  • Jonathan P
    Jonathan P sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn har hjälpt oss att sälja en sekelskiftes 2a på 65m2 på Östermalm. Marknaden vände kraftigt och potentiella köpare försökte pressa priset, men Björn var lugn och ingav ett förtroende om att vi skulle finna en köpare som var villig att lägga ett bud vi var bekväma med.

Trots otaliga visningar har Björn aldrig pressat oss om att försöka sänka ambitionsnivån om försäljningspris, utan hela tiden förmedlat en självsäkerhet att rätta köparen kommer.

Vi är mycket nöjda med Björn och kan varmt rekommendera Björn som mäklare! Läs mer
  • Johanna Lindén L sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en otroligt kompetent och trevlig mäklare som alltid levererar på högsta nivå! Läs mer
  • Martin H skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Serviceminded, snabba svar, hjälpsam Läs mer
    2018-10-17 Björn S svarar Martin H
    Hej Martin, stort tack! Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • Peter N skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    en 2:a på Ömalm
    Björn är mkt trevlig , energisk och positiv

ett trevligt bemötande

det gick troll i försäljningen. delvis för att Björn inte lätt kontrollmäta lägenheten

pga av detta blev det tidsutdräkt. att lägenheten visade sig mindre än Brf uppgifter kan jag inte klandra Björn för Läs mer
    2018-10-03 Björn S svarar Peter N
    Hej Peter, stort tack! Tråkigt att lägenheten visade sig vara mindre vid uppmätningen och att försäljningen blev utdragen på grund av det. Vi mäter inte rutinmässigt upp alla lägenheter, finns det misstanke eller information om avvikelser föreslår vi alltid en uppmätning. Gällande er lägenhet fanns det inget som indikerade att lägenheten skulle vara mindre och då går vi på föreningens information. Anmärkningsvärt är att det visade sig att föreningen kände till att lägenheterna i huset är mindre än uppgifterna i lägenhetsförteckningen och trots detta inte upplyser om det. Jag beklagar att det blev en utdragen process med hoppas att du i slutändan känner dig nöjd med affären. Hälsningar Björn
  • Robert S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är tydlig i sin kommunikation och mycket flexibel.
    Som köpare är jag mycket nöjd och ger mina starkaste rekommendationer. Läs mer
    2018-09-20 Björn S svarar Robert S
    Stort tack Robert! Roligt att du känner dig nöjd och uppskattar mitt arbetssätt. Hoppas att ni har fått ordning i lägenheten och att ni ska trivas! Hälsningar Björn
  • Christer H
    Christer H skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag var i en nödsituation efter min skilsmässa och han var oss mycket behjälplig med att köpa våning på ritning för permanent framtida bruk samt skaffa en överbyggnadslägenhet i samma huskomplex.Björn gjorde mer än man kan begära.
    Allt hölls inom tidtabell och det hoppas vi att det gör även framledes.
    Mycket nöjda kunder.
    Mrd vänlig hälsning
    Christer Holm o Suzanne von Brömssen Läs mer
    2018-09-20 Björn S svarar Christer H
    Stort tack Christer och Suzanne! Roligt att vi fick ihop båda affärerna och att allt löste sig på bästa sätt. Vi hörs längre fram när det närmar sig tillträde till nästa lägenhet. Hälsningar Björn

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Mathias Odehag