Björn Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 80 Läs vad Björn Strömberg

• Joakim K köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-27

Östermalm
    Mycket bra. Rak och enkel kommunikation. Tillgänglig och mycket kompetent hanterande. Läs mer
    2020-03-27 Björn S svarar Joakim K
    Stort tack Joakim! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Vi håller kontakt framöver. Hälsningar Björn
  • Liselotte N sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-12

Östermalm / Nedre Gärdet
    Björn Strömberg har hjälpt mig att sälja en lägenhet på 50 kvm i Stockholms innerstad. Björn har hjälpt till att förmedla kontakter med stylister och städfirmor. Han har visat lägenheten när han blivit kontaktad av personer som inte kunnat gå på ordinarie visningar ett antal gånger. Han har ordning och reda på alla papper och andra detaljer som krävs. Han är mycket trevlig, kompetent och proffsig. Har bara lovord för Björn! Läs mer
    2020-03-12 Björn S svarar Liselotte N
    Stort tack Liselotte! Roligt att du uppskattar mitt arbete, allt gick smidigt och snabbt och stylingen blev lyckad. Vi ses vid tillträdet.
    Hälsningar Björn
  • Reza F sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-06

Östermalm
    Jag anlitade Björn avseende en försäljning. Tycker han har gjort ett fantastiskt jobb. Levererat i världsklass. Björn är en engangerad mäklare och fokuserad. Närvarande och förstår affären. snabb att återkoppla. Han har gjort sitt bästa för mig och jag känner ett stort förtroende för honom. Jag kommer rekomendera Björn som mäklare till alla jag känner. Jag kommer själv att anlita honom framöver när det blir aktuellt. klart den bästa mäklaren i stan. Läs mer
    2020-03-06 Björn S svarar Reza F
    Stort tack Reza! Roligt att du uppskattar mitt arbete och att du vill rekommendera mig till dina vänner. Hälsningar Björn
  • Christer R sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-01

Östermalm / Nedre Gärdet
    Fantastisk kille har verkligen ställt upp och lyssnat på våra behov Läs mer
    2020-03-03 Björn S svarar Christer R
    Stort tack Christer! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Hälsningar Björn
  • Eric K köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-21

1:a östermalm. Sllt fungerat bra. Läs mer
    2020-02-21 Björn S svarar Eric K
    Stort tack Eric! Hoppas Sofia kommer att trivas i sin fina lägenhet. Hälsningar Björn
  • Mary-ann S köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-03

Östermalm / Nedre Gärdet
    Trevlig, ärlig, kunnig och behaglig i sitt sätt att mäkla. Läs mer
    2020-02-04 Björn S svarar Mary-ann S
    Stort tack Mary-Ann! Roligt att ni uppskattar mitt sätt att arbeta, hoppas att ni ska trivas bra i er fina våning. Hälsningar Björn
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-01-23

Östermalm / Nedre Gärdet
    Björn är kundorienterad, erfaren, lyhörd och kunnig. Han är bra på att förstå kundens situation och hantera ärendet och processen med alla involverade på ett professionellt sätt. Han har stark service känsla och har skött all handläggning exemplariskt. 2 saker gör att det inte blir 5 i betyg utan en mkt stark 4:a. Vi fick inte det pris vi hade begärt. Vi gjorde inte ett avslut innan jul. Utöver detta är vi mycket nöjda med Fastighetsbyrån och Björn. Läs mer
    2020-01-23 Björn S svarar Peter S
    Stort tack Peter! Roligt att ni uppskattar mitt arbete och att ni känner er nöjda. Vi missade tyvärr målet att sälja innan jul med några veckor och slutpriset blev 1% under utgångspris. Vi hittade rätt köpare och affären gick sen snabbt och smidigt. Hälsningar Björn
  • Anitha C köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-01-17

Östermalm / Gärdet
    Bra och professionell. Känns som han hanterade affären prima Läs mer
    2020-01-19 Björn S svarar Anitha C
    Stort tack Anitha! Lycka till med renoveringen, hoppas att ni ska trivas bra när allt är klart. Hälsningar Björn
  • Fredrik O köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-01-16

Östermalm / Nedre Gärdet
    Jag är en person som gillar snabba puckar med klarhet. Jag anser att Björn verkligen gjort sitt bästa för att göra alla parter nöjda på ett snabbt och effektivt sätt. Han finns även kontaktbar efter affär vilket jag uppskattar som ett bollpla

Vi är mycket nöjda med vårt köp och hur affären togs om hand. I en marknad som är helt bananas på så många plan är det skönt att ha en trygg speaking partner. Läs mer
    2020-01-16 Björn S svarar Fredrik O
    Stort tack Fredrik! Roligt att ni uppskattar mitt arbete och att ni känner er nöjda med processen. Du är välkommen att kontakta mig om du har några frågor. Lycka till med er nya bostad! Mvh Björn
  • Gunilla C köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-29

Östermalm
    Har köpt lägenhet i Melodislingan, Sthlm. Mäklaren är mycket bra och har ett trevligt bemötande.
    Förväntningarna på köpet har varit positiva, förutom en väsentlig sak: det stod inte klart för oss att vi genom att vi köpte lägenheten i andra hand, gick miste om den parkeringsplats som vi, som förstahandsköpare, skulle ha fått.
    Vi kommer inte flytta in i lägenheten förrän vi har fått en P-plats, eftersom vi inte kan bo där då. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu