Björn Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 50 kunder tycker om Björn Strömberg

• Ebba H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-04

1:a
    31m²
    Östermalm
    Jag har köpt min första lägenhet på Nybrogatan 81A i Stockholm. och blev otroligt bra mött av min mäklare Björn Strömberg. Det var bra kommunikation från det att jag la mitt bud till att jag fick nycklarna. Jag kan verkligen rekommendera Björn till alla som ska sälja eller köpa bostad! Läs mer
    2019-02-06 Björn S svarar Ebba H
    Stort tack Ebba! Roligt att du känner så, hoppas att du ska trivs bra i din nya lägenhet! Hälsningar Björn
  • karoline k skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-01-08

Det var ett sant nöje att arbeta med Björn under försäljningsprocessen av min våning.
    Jag upplevde att Björn självmant snabbt uppfångade vad som gjorde mitt objekt exceptionnelt i förhållande till andra liknande objekt och på ett professionellt sätt förmedlade detta till de olika intressenter med framgång.
    Björn var noga med information och att kontinuerligt återvända för att checka upp med mig om jag var nöjd eller önskade att ändra något.
    Jag kan varmt rekommendera Björn och skulle behovet uppstå kommer jag utan tvekan att välja Björn som min mäklare igen. Läs mer
  • Bo B köpte sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-26

Köpt bostadsrätt. Allt sköttes utmärkt, smidigt. Björn hanterade en miss av säljarens bank utan problem. Läs mer
    2019-01-08 Björn S svarar Bo B
    Stort tack Bo! Skönt att det löste sig med banken till slut. Hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Hälsningar Björn
  • Sophie B köpte sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-25

Köpt bostadsrätt. Trevlig och lätt att ha kontakt med. Bra få hjälp med fullmakt. Läs mer
    2019-01-08 Björn S svarar Sophie B
    Tack Sophie! Hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Hälsningar Björn
  • Dane J sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-14

Björn har nyligen hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet.Som marknaden är just nu har det varit en ganska lång process med många visningar. Nu är det klart och vi är mycket nöjda med Björns sätt att sköta det hela. Alltid glad, positiv, ett vänligt bemötande, alltid tillgänglig och framför allt mycket professionell. I samma veva har vi också köpt vår nya lägenhet via honom. Även där har vi samma positiva erfarenheter.
    Anna & Dane Läs mer
    2018-12-18 Björn S svarar Dane J
    Stort tack Anna & Dane! Roligt att ni uppskattar mitt sätt att arbeta, jag är också tacksam för att jag fick förtroendet att sälja er fina våning efter att ni köpt ert nya boende av mig. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • Charles d skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-12

Björn är en mycket kompetent och kunnig mäklare. Han har hjälpt oss hitta ett drömläge vid Starrängsringen. Vi hade en del utmaningar under processen på grund av frånvaro (jag jobbar i utlandet) och ibland tuffa förhandlingar med säljaren, men Björn visade alltid ett lugnt och professionellt bemötande vilket i slutändan ledde oss igenom denna komplicerade process och slutförde försäljningen framgångsrikt. Vi är mycket tacksamma för hans insatser. Läs mer
    2018-12-18 Björn S svarar Charles d
    Stort tack Charles! Roligt att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta och att ni trivs bra i er nya lägenhet. Återkom gärna till mig om det är något jag kan hjälpa till med. Hälsningar Björn
  • Leif L sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-26

Trevligt och lugnt samtal vid första mötet
    Han var tydlig
    Perfekt samanställning av försäljningen
    Ordning och reda på alla handlingar
    Alltid tillgänglig för frågor Läs mer
    2018-12-18 Björn S svarar Leif L
    Stort tack Leif, och tack för förtroendet! Det gick väldigt snabbt och smidigt med försäljningen av er lägenhet, roligt att ni hittade ett nytt boende så snabbt också. Vi ses längre fram vid frånträdet. Hälsningar Björn
  • Leo B sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-25

Björn har varit oss ytterst behjälplig med försäljningen av vår lägenhet vid Tessinparken. Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Vi anlitade först en annan mäklare på Fastighetsbyrån men när hon slutade tog Björn över. Vi är väldigt nöjda med hur han hanterade situationen och skulle gärna anlita Björn igen. Läs mer
    2018-12-18 Björn S svarar Leo B
    Stort tack Leo! Roligt att ni uppskattade mitt arbete och att allt gick snabbt och smidigt både med er försäljning och köpet av er nya bostad. Hälsningar Björn
  • Eva R sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-23

Med Björns hjälp har jag just, med gott resultat, sålt min bostadsrätt på Gärdet. Det kunde inte gått smidigare! Jag bor utomlands, så att anlita en mäklare som var lyhörd för mina önskemål och effektiv i säljprocessen var extra viktigt. Björn har på alla sätt motsvarat de förväntningarna. Jag tvekar inte att anlita honom igen om vägarna bär åter till Stockholm.
    Eva Läs mer
    2018-12-18 Björn S svarar Eva R
    Stort tack Eva! Roligt att du uppskattar mitt arbete och känner dig nöjd. Allt gick väldigt snabbt och smidigt och köparna är jätteglada att dem fick köpa din fina lägenhet. Hälsningar Björn
  • Sofia P sålde sin bostad med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-22

Björn har hjälpt oss att sälja vår sekelskiftes lägenhet på 65 kvm på Östermalm i en bostadsmarknad som varit minst sagt tuff. Trots detta har Björn visat tålamod och intresse för att sälja vår lägenhet samt att han hela tiden haft oss som säljare i tanke och haft förståelse för vår prisbild vi velat ha. Björn har även haft en bra kontinuerlig kontakt med oss samt alltid funnits tillgänglig. Vi är mycket nöjda med vår försäljning och Björn som mäklare. Kan varmt rekommendera Björn som mäklare till alla som vill ha en trygg mäklare som värnar om säljarens bästa! Läs mer
    2018-12-18 Björn S svarar Sofia P
    Stort tack Sofia! Jag är mycket tacksam för att ni hade tålamod och förtroende för mig, det blev en lång försäljningsprocess men till slut gick vägen och slutpriset blev bra. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Mathias Odehag