33 rekommendationer

Björn Strömberg
en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28
114 43 Stockholm — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 33 kunder tycker om Björn Strömberg

• Elizabeth W
    Elizabeth W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn's kindness, hard work, and professionalism saved the day for my husband and me. We were trying to buy an apartment from sellers who wanted to create the contracts themselves. Several problems surfaced just a few days before the sale was to take place, so our banker advised us to hire a trustworthy agent to make sure everything was "by the book." Björn stepped in smoothly and tactfully, getting everything solved at a reasonable fee. Thank you, Björn! Läs mer
    2018-07-12 Björn S svarar Elizabeth W
    Dear Betsy, thank you so much for your recomendation, it was a pleasure to help you with this. Best regards Björn
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsig och levererade resultat Läs mer
    2018-06-14 Björn S svarar Jennie A
    Hej Jennie, tack! Lycka till med er nya bostad. Hälsningar Björn
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är mycket nöjda med det arbete Björn gjort i samband med försäljning av vår lägenhet.
    Björn är väldigt kunnig, seriös och noggrann. Affären har varit väldigt smidig och gått snabbt trots att det är lite lugnare på marknaden nu. Vi har haft en väldigt bra dialog och fått respons direkt av Björn.
    Skulle gärna anlita Björn igen. Läs mer
    2018-05-03 Björn S svarar Susanne B
    Hej Susanne, stort tack! Roligt att ni uppskattar mitt arbete, känns jättekul att ni fick ett bra pris också trots en lugnare marknad. Hälsningar Björn
  • Johan C
    Johan C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn har skött uppdraget precis så bra som man kan önska sig. Läs mer
    2018-04-11 Björn S svarar Johan C
    Stort tack Johan! Roligt att ni uppskattar mitt arbete, allt gick bra och smidigt enligt planen. Hälsningar Björn
  • Per G
    Per G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lättillgänglig. Bra förhandlare. Lyckades förhandla upp priset Läs mer
    2018-04-09 Björn S svarar Per G
    Stort tack Per! Allt gick som planerat, lycka till med allt nu. Hälsningar Björn
  • Ann G
    Ann G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn har från första kontakten via mail och telefon, genom hela processen gett mig ett mycket fint och bra bemötande.

Det har för mig varit ett stort stöd i hela processen, som på många sätt var svår, att Björn har ett ödmjukt och inlyssnande sätt men ändå kan vara tydlig.

Känner mig mycket nöjd som kund. Läs mer
    2018-04-09 Björn S svarar Ann G
    Stort tack Ann! Jag förstår att det här var svårt för dig, jag är glad och tacksam för att jag fick förtroendet att ta hand om er försäljningen och att jag kunde vara ett stöd och underlätta för dig. Önskar dig all lycka med ditt nya boende. Hälsningar Björn
    Ann G gillar detta
  • Lena B
    Lena B skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn har varit mkt proffsig både i sitt bemötande och med sitt kunnande gett mig mkt info kring alla frågor som dykt upp kring försäljningen av min lägenhet.
    Lätt att få kontakt med och alltid kunnigt bemötande och svar på mina frågor. Läs mer
    2018-03-26 Björn S svarar Lena B
    Stort tack Lena! Roligt att du uppskattade mitt arbete. Lycka till med din nya lägenhet. Hälsningar Björn
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi fick ett fantastiskt bemötande och är jättenöjda med Björn. Trots lite skakig marknad fick han vår lägenhet såld och allt kändes mycket tryggt och bra från första mötet till skrivning av kontrakt med köparna! Läs mer
    2018-01-24 Björn S svarar Victoria S
    Stort tack Victoria, roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Lycka till med er nya bostad och återkom gärna till mig om ni har några frågor eller funderingar. Hälsningar Björn
  • Carl S
    Carl S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Effektiv och bra att ha att göra med. Läs mer
    2018-01-24 Björn S svarar Carl S
    Tack Carl, det gick snabbt och smidigt. Lycka till med renoveringen. Hälsningar Björn
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn gav från första början ett mycket förtroendegivande och avstressat intryck. Han är utrustad med "elefantöron" och alltså bra på att lyssna på/ta in olika önskemål. Han är lätt att kommunicera med och han återkom alltid snabbt med svar på våra frågor. Han kom också med olika idéer/förslag på hur man kunde tänka/göra inför vår försäljning, som komplicerades av ett förestående stambyte, vilket i slutändan blev väldigt bra. Han får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera honom.
    /Mikael W Läs mer
    2017-11-08 Björn S svarar Mikael W
    Hej Mikael, stort tack! Roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, allt flöt på bra trots stambytet. Återkommer till dig längre fram. Hälsningar Björn
  • Torsten H
    Torsten H skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har både köpt o sålt med hjälp av Björn Strömberg jag har stort förtroende för hans sätt att driva affärerna i hamn. Lätt att få kontakt med, stämmer alltid av
    Med mig .gör troligen nästa affär med Björn.
    Torsten Läs mer
    2017-10-23 Björn S svarar Torsten H
    Hej Torsten, stort tack! Ser fram emot att göra fler affärer i framtiden. Hälsningar Björn
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Första kontakten med Björn blev positiv han ställde upp med kort varsel komma till lägenheten för se på objektet.
    Själv skulle jag lämna Sthlm på Eftermiddagen.
    Vi synen rekommenderade Björn att jag skulle tömma lägenheten innan visning, lägenheten kunde fånga mer intressenter och få mer köpintrsserade.
    Eftersom mitt boende är Hindås bad jag om flyttstädning vilket ombesörjdes av Björn .
    Alla handlingar fixades via mail lägenheten såldes av Björn med +10% av förväntat pris. Tacksam för detta.++++++++ Läs mer
    2017-10-03 Björn S svarar Morgan L
    Hej Morgan, stort tack! Roligt att du uppskattade mitt arbete, mitt mål är alltid att överträffa mina kunders förväntan både när det gäller service och slutpris. Tack ännu en gång för förtroendet. Hälsningar Björn
  • Lena W
    Lena W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är mycket serviceorienterad och inlyssnande. Han har dessutom bra koll på alla faser i försäljningen samt vilka dokument som ska undertecknas, och när. Vi fick klara och tydliga samtal och mejl där punkterna listats och dokumenten bifogats.

Vi är mycket nöjda med bemötandet och ser Björn som mycket erfaren, trovärdig och professionell. Läs mer
    2017-09-28 Björn S svarar Lena W
    Hej Lena, tack! Jag är noga med att vara tydlig för att undvika missförstånd, det är mycket handlingar i en bostadsaffär och då är det viktigt med ordning och reda. Roligt att ni uppmärksammat och uppskattat det. Hälsningar Björn
  • Lukas L
    Lukas L skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Positiv upplevelse. Enkel att få tag på. Tillgänglig även obekvämare tider på dygnet. Fixade allt jag bad om. Läs mer
    2017-09-26 Björn S svarar Lukas L
    Hej Lukas, stort tack! Roligt att du känner dig nöjd, lycka till med nya bostaden.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Såsom köpare upplevde jag Björn Strömberg som professionell, saklig, tillgänglig och trevlig. Jag är väldigt nöjd med den snabba och smidiga affär som Björn hjälpte till att ordna och genomföra. Läs mer
    2017-08-28 Björn S svarar Jenny L
    Tack Jenny, det gick väldigt snabbt och smidigt. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet! Hälsningar Björn
  • Lars D
    Lars D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var mäklare när vi köpte lägenhet, och vi upplevde honom som tydlig, transparent och professionell. En bra mäklarupplevelse rakt igenom! Läs mer
    2017-08-11 Björn S svarar Lars D
    Stort tack Lars! Lycka till med ert nya boende nu. Hälsningar Björn
  • Maria E
    Maria E skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevlig framtoning och lugnt bemötande. Hade kontakt med honom som köpare av en lägenhet när han representerade säljaren. Läs mer
    2017-08-09 Björn S svarar Maria E
    Stort tack Maria, lycka till med nya lägenheten! Hälsningar Björn
  • Jajje N
    Jajje N skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt professionell. Artig och seriös i sitt bemötande, samt märktes att han tog sitt uppdrag på fullaste allvar och alltid var tillgänglig och höll mig informerad. Jag blev mer än nöjd med affären som den genomfördes. Läs mer
    2017-05-08 Björn S svarar Jajje N
    Stort tack Jajje! Roligt att du känner dig nöjd med affären, lycka till med letandet av ny bostad. Det ligger en bostadsbevakning på er, kommer det in lägenheter som passar era önskemål får ni information om dessa.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    bra mäklare-väldigt faktabaserad-inget mäklarsnack-sympatisk-tillgäglig.
    bra på att hantera svåra situationer. Läs mer
    2017-03-06 Björn S svarar Magnus C
    Hej Magnus,
    Stort tack! Tack för ert tålamod, har alltid upplevt ett vänligt och trevligt bemötande från dig och Ylva trots förseningar etc. Hoppas att allt känns bra nu när ni har flyttat in och att ni ska trivas bra i er nya våning.
  • Lina S
    Lina S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var otroligt proffesionell genom hela affären. Som köpare, där man ju inte väljer mäklaren själv, kändes det tryggt att ha turen att få ha en så stabil och informativ person som tog hand om allt. Jag skulle absolut välja Björn som mäklare när jag själv ska sälja! Läs mer
    2017-03-06 Björn S svarar Lina S
    Hej Lina,
    Stort tack! Målsättningen är alltid att både säljare och köpare ska känna sig nöjda, därför känns det riktigt roligt att läsa att ni känner så. Vi ses nästa vecka vid tillträdet.
  • Bilge G
    Bilge G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn var en tillgänglig och erfaren mäklare. Vi fick svar och hjälp av honom om våra frågor och funderingar. Han har varit engagerad intresserad i sitt arbete. Läs mer
    2017-03-06 Björn S svarar Bilge G
    Hej Bilge,
    Stort tack! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Återkom gärna till mig om ni har några frågor.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jättebra mäklare. Trevlig och schysst. Inget strul med nåt. Läs mer
    2017-03-01 Björn S svarar Susanne G
    Hej Susanne,

Tack, allt gick väldigt smidigt! Lycka till nu med er superfina lägenhet.

• Maria J
    Maria J skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag uppskattar Björns trevliga bemötande genom hela processen. Dessutom fanns han alltid tillgänglig för att svara på alla våra frågor. Kunnig och genuin mäklare som vill göra sitt bästa hela tiden. Läs mer
    2017-03-01 Björn S svarar Maria J
    Hej Maria,

Tack för dem orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er genom den här processen. Vi hörs och ses lite längre fram.

• Ann-margaret D
    Ann-margaret D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande av Björn. Läs mer
    2017-02-24 Björn S svarar Ann-margaret D
    Hej Ann-Margaret,
    Tack för dem orden, gratulerar till din nya lägenhet! Återkommer till dig nästa vecka angående frånträdet av din nuvarande lägenhet.
    Trevlig helg!
  • Erna C
    Erna C skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En mycket professionell mäklare med ett positivt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-02-24 Björn S svarar Erna C
    Hej Erna,
    Tack för dem orden, roligt att det blev ni som till slut köpte lägenheten, vi ses på tillträdet.
    Trevlig helg!
  • Theo D
    Theo D skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Effektivt, noggrann, kunnig och seriös mäklare med ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Björn och min försäljning!

Kan starkt rekommendera Björn till någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2016-12-12 Björn S svarar Theo D
    Stor tack Theo, roligt att du känner så. Hoppas att du hittar en ny bra lägenhet nu, lovar att återkomma till dig om jag får in något som jag tror kan vara av intresse för dig.
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn är en kunnig och saklig mäklare som genomför försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
    2016-11-11 Björn S svarar Sebastian T
    Hej Sebastian,
    Stort tack för dem orden, vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • jesper g
    jesper g skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn Strömberg som mäklare har inte varit någonting annat än en ren fröjd. Jag ser fram emot att även i framtiden få betro Björn med mina försäljningar. Läs mer
    2016-11-09 Björn S svarar jesper g
    Hej Jesper,
    Stort tack för dem orden! Vi ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Mino R
    Mino R skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej, jag kom i kontakt med Björn efter att jag frågade efter en skarp mäklare i stan. Han är aktiv och seriös och målmedveten. Björn är tillgänglig och han är lätt att göra med. Tack mvh Mino Läs mer
    2016-11-08 Björn S svarar Mino R
    Hej Mino,
    Stort tack för dem fina orden! Vi hörs och ses längre fram. Hälsningar Björn
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra snabbt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2016-11-07 Björn S svarar Marcus M
    Hej Marcus, det gick verkligen snabbt! Tack, vi ses på tillträdet. Hälsningar Björn
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabb och tydlig återkoppling kring uppdraget och åtgärder med konstant professionellt och trevligt bemötande och stort engagemang i utförande av uppdraget, jag är mycket nöjd och har redan rekommenderat Björn Strömberg som mäklare för flera bekanta. Läs mer
    2016-11-07 Björn S svarar Jennifer W
    Hej Jennifer,
    Tack , roligt att du känner dig nöjd och att du rekommenderat mig. Lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Björn
  • José A
    José A skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Björn was a fantastic broker. He was very easy to talk to and make decisions with. He also managed to achieve us a good selling price for our apartment. Läs mer
    2016-11-07 Björn S svarar José A
    Hello José, thanks! It was a pleasure to sell your apartment, good luck with your new apartment. Kind regards Björn
  • Ann Marie S
    Ann Marie S skrev om Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bemötandet var professionellt med stor förståelse för mig som kund. Björn är hjälpsam och snabb i sitt agerande Läs mer
    2016-11-07 Björn S svarar Ann Marie S
    Hej Ann Marie,
    Tack, roligt att du känner så. Lycka till med din nya lägenhet. Hälsningar Björn
Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Martin Sjöman
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Björn Strömberg