Björn Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2013-02-11
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 87 Läs vad Björn Strömberg

• Alexander W sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-08-07

Östermalm
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra. Trovärdig, ärlig, lättsam och hårt arbetande. Björn höll 15 visningar och tog hand om 77 spekulanter innan han tillslut fick lägenheten såld. Fantastiskt engagemang och han gav sig inte trots de många visningarna.

Jag rekommenderar Björn till alla jag känner som är i behov av en mäklare. Läs mer
    2020-08-07 Björn S svarar Alexander W
    Stort tack Alexander! Roligt att du uppskattar mitt arbete, känns jättebra att det gick vägen till slut. Hälsningar Björn
  • Gabriel Z sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-08-04

Östermalm
    Kunnig, ärlig och inga konstigheter, skötte allt väldigt professionellt. Läs mer
    2020-08-04 Björn S svarar Gabriel Z
    Stort tack Gabriel! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • Gösta T
    Gösta T sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-28

3:a
    Östermalm / Vasastan
    Proaktiv, trevlig och rak, uppskattat hans tjänster mkt. Bra bemötande realistisk med egna ideer. Läs mer
    2020-07-28 Björn S svarar Gösta T
    Stort tack! Roligt att ni uppskattar mitt sätt arbeta, allt gick snabbt och smidigt. Hälsningar Björn
  • Marianne B sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-13

Östermalm / Nedre Gärdet
    Sålt en tvåa på Gärdet och är mycket nöjd med priset. Björn har varit tillmötesgående och lätt att samarbeta med. Vi har haft en bra dialog och jag har hela tiden blivit informerad under försäljningsprocessen . Björn har ett professionellt uppträdande . Jag kan verkligen rekommendera honom. Marianne Blomberg Läs mer
    2020-07-13 Björn S svarar Marianne B
    Stort tack Marianne! Roligt att du uppskattar mitt sätt att arbeta, roligt också att du känner dig med priset. Hälsningar Björn
  • Berit N sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-06

4:a
    Östermalm
    Jag har både köpt och sålt av Björn. Björn har stort kundfokus, är effektiv och alltid tillgänglig. Björn har en positiv inställning och är mycket engagerad i sitt arbete. Läs mer
    2020-07-06 Björn S svarar Berit N
    Stort tack Berit! Roligt att allt gick snabbt och smidigt med försäljningen av Karlavägen, hoppas också att ni ska trivas i nya lägenheten. Hälsningar Björn
  • Joachim A köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-08

3:a
    Östermalm
    Mycket positivt bemötande, seriös och professionell. Bra och snabb återkoppling. Läs mer
    2020-05-08 Björn S svarar Joachim A
    Stort tack Joachim! Roligt att ni uppskattar mitt arbete, hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Hälsningar Björn
  • Annette J sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-20

6:a
    Östermalm / Gärdet
    Vi sålde en 5.a på 150 kvm på gärdet och allt han lovade skulle ske från hans sida stämde överens med det.
    Han var också övertygad om att det kommer att komma spekulanter och det fungerade också.

Han svarade direkt även om det var sms eller telefonkontakt.

Han var toppklass helt enkelt.

Bästa hälsningar

Annette Johansson Läs mer
    2020-04-20 Björn S svarar Annette J
    Stort tack Annette! Roligt att ni uppskattar mitt arbete och att allt gick enligt planen. Vi hörs längre fram. Hälsningar Björn
  • Joakim K köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-27

Östermalm
    Mycket bra. Rak och enkel kommunikation. Tillgänglig och mycket kompetent hanterande. Läs mer
    2020-03-27 Björn S svarar Joakim K
    Stort tack Joakim! Roligt att ni uppskattar mitt arbete. Vi håller kontakt framöver. Hälsningar Björn
  • Liselotte N sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-12

Östermalm / Nedre Gärdet
    Björn Strömberg har hjälpt mig att sälja en lägenhet på 50 kvm i Stockholms innerstad. Björn har hjälpt till att förmedla kontakter med stylister och städfirmor. Han har visat lägenheten när han blivit kontaktad av personer som inte kunnat gå på ordinarie visningar ett antal gånger. Han har ordning och reda på alla papper och andra detaljer som krävs. Han är mycket trevlig, kompetent och proffsig. Har bara lovord för Björn! Läs mer
    2020-03-12 Björn S svarar Liselotte N
    Stort tack Liselotte! Roligt att du uppskattar mitt arbete, allt gick smidigt och snabbt och stylingen blev lyckad. Vi ses vid tillträdet.
    Hälsningar Björn
  • Reza F sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-06

Östermalm
    Jag anlitade Björn avseende en försäljning. Tycker han har gjort ett fantastiskt jobb. Levererat i världsklass. Björn är en engangerad mäklare och fokuserad. Närvarande och förstår affären. snabb att återkoppla. Han har gjort sitt bästa för mig och jag känner ett stort förtroende för honom. Jag kommer rekomendera Björn som mäklare till alla jag känner. Jag kommer själv att anlita honom framöver när det blir aktuellt. klart den bästa mäklaren i stan. Läs mer
    2020-03-06 Björn S svarar Reza F
    Stort tack Reza! Roligt att du uppskattar mitt arbete och att du vill rekommendera mig till dina vänner. Hälsningar Björn

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström