31 rekommendationer

Caroline Lundin
en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28
114 43 Stockholm — Visa karta

Vad tror Caroline att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Caroline Lundin

• Johanna T
    Johanna T skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Positivt ochvkunnig mäklare som inte gav upp fast marknaden svajade Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra bemötande! Trevlig och kunnig, jag kände stort förtroende för henne från start. Läs mer
  • Malin T
    Malin T skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Positiv, lyhörd och proffsig. Caroline Lundin skötte vår försäljning snabbt och effektivt. Hon vägde in våra önskemål - anpassade tidsschemat efter våra behov och kontaktade potentiella köpare tidigt, vilket gjorde att lägenheten kunde säljas till ett vettigt pris innan visning. Läs mer
  • Jane N
    Jane N skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En proffsig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • Kristin M
    Kristin M skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline hjälpte till att sälja min lägenhet. Hon är framåt, trevlig, proffsig och lätt att ha att göra med! Försäljningsresultat högt över förväntan. Jag är mycket nöjd!
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är mycket nöjd att jag valde Caroline till att sälja min lägenhet. Hon skötte försäljningen på ett smidigt och professionellt sätt och hon är lyhörd, noggrann och personlig. Därtill väldigt nöjd med slutpriset! Kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell och noggrann. Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Seriös, kunnig och serviceinriktad. Skapade nödvändig trygghet. Gav bra tips och hade bra idéer inför försäljningen. Hög tillgänglighet. Läs mer
  • Sofie Ä
    Sofie Ä skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tyckte Caroline var toppen, som alla mäklare är det svårt att få tag i henne i telefon, men hon hör alltid av sig tillbaka. Allt är inte helt klart än med försäljningen, men som det ser ut nu anställer jag gärna henne igen! Läs mer
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Utmärkt mäklare! Kände mig trygg i alla faser av försäljningen och fick alltid konkreta råd som jag kunde ta ställning till.

Information och råd överträffade förväntan, från första kontakten gällande förväntat pris, liknande objekt och plan för försäljning till uppläggning av visning och budgivning.

Hög tillgänglighet, tydlig kommunikation och lugnt förhållningssätt gjorde försäljningen till smidig process. Har redan rekommenderat Caroline till vänner och bekanta som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Strålande bra, lagom mycket kontakt med mig som säljare. Upplevdes som hon skötte allt utan att jag behövde anstränga mig med något. Läs mer
  • Anette E
    Anette E skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej!
    Att möta Caroline Lundin,
    har för mig på alla sätt och vis varit en mkt trevlig upplevelse ifr första dag.
    Jag tycker att hon fört dig trevlig och korrekt
    Affärsmässigt har allt förklarats klart o tydligt, all information har presenterats både muntligt och skriftligt.
    Lgh. beskrivning o visningar har skett enligt överenskommelse, vilket fungerat bra.
    Sedan, mötet mellan köpare och mig
    skedde enligt avtalad tid och på ett mkt personligt och trevligt sätt i era lokaler.
    Innan alla avtal o köpekontrakt skrevs under lästes allt igenom, inga oklarheter där.
    Fick en ordentlig pärm där alla papper samlades, vilket gjort det enkelt att hålla reda på.

Jag skulle rekommendera Caroline vidare.
    Jag har egentligen inga klagomål.
    Jag ger henne en Stor 4:a med Guldstjärna🌟,
    och hoppas att hennes framtid hos er går bra.

Till sist önskar jag henne en god framtid som mäklare och en God Jul.

Anette Ekdahl
    ❄️🙏🌟 Läs mer
  • Gertrude T
    Gertrude T skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Superbra! Trevlig, ordningsam, flexibel med tider. Osv. Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ja det är bara superlativer från början till slut.
    Mycket trevlig ,kundorienterad,saklig,kunnig ,mkt strukturerad och ambitiös.
    Kommer kanske inte på allt ,ger ett mkt gott intryck ,en mycket engagerad attityd och framför allt expedierat mer och jag menar mycket mer än vad man
    kan begära och nästan drömma.
    Således min drömmäklare!!!
    Med vänlig hälsning,
    Mats Rehnberg Läs mer
  • Anton R
    Anton R skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag anlitade Caroline Lundin på Fastighetsbyrån för att sälja min 2:a på Birger Jarlsgatan. Jag fick vid första kontakten ett mycket gott intryck av Caroline. Hon var trevlig, påläst, lyssnande, affärsmässig och förtroendeingivande. Hon tog mig smidigt genom säljprocessen med goda råd på vägen vilket sannolikt maximerade värdet på försäljningsobjektet. Jag kan verkligen rekommendera Caroline som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Bo Hilding N
    Bo Hilding N skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline har gjort det igen!
    Med stor kompetens, engagemang och ödmjukhet levererade hon resultat över förväntan.
    Jag rekommenderar henne till nära vänner och övriga. Läs mer
  • Tina D
    Tina D skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,
    Vi (min man och son och jag) har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline Lundin. Dessförinnan var Caroline Lundin var också stand in vid kontraktskrivningen för den mäklare som vi köpt en lägenhet av. Vi tycker alla att hon är mycket vänlig och omtänksam samtidigt som hon är professionell effektiv och punktlig. Vi har bara lovord om henne. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick väldigt gott förtroende för Caroline Lundin redan vid första mötet. Hon var tydlig med detaljerna kring hur försäljningen skulle gå till. Hela processen gick sedan väldigt smidigt och bra! Jag tycker Caroline översteg mina förväntningar på en mäklare. Mycket tack vare hennes lugn och saklighet. Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag anlitade Caroline Lundin vid försäljning av min lägenhet och blev mycket nöjd.
    Hon är glad, trevlig, påläst och ger ett professionellt samt varmt intryck.

Utöver detta så la hon ner extra tid, själ och omtanke på att affären skulle bli så bra som möjlig.

Jag skulle varmt rekommendera Caroline Lundin till alla er som vill sälja och göra en bra affär.

//Erik Läs mer
  • Monica J
    Monica J skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lyhörd och vass mäklare som levererar resultat över förväntan. Slog rekord i föreningen! Sålde till högsta kvadratmeterpris innan ordinarie visning :)

Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Aldrig varit med om en bättre mäklare! Såldes till rekordpris under svåra förutsättningar. Kommer absolut använda Caroline igen Läs mer
  • Fabian L
    Fabian L skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt nöjd över Carolines arbete med försäljningen av min lägenhet. All kontakt med henne var mycket enkel och hon ansträngde sig verkligen för att göra saker så enkla, snabba och bra som möjligt. Hon ser detaljer och framhäver saker som inte ens jag själv tänkt på. Sen så är nog hennes starkaste sidor lugnet och kompetensen. För mig var det enkelt, smidigt och förmedlingen var kvalitativ.
    Tack Caroline! Läs mer
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline va en av de mäklare jag fastande för. Från torsdag till söndag var jag på 13 visningar och ingen av de jag träffade gav ett sådant professionellt intryck som Caroline gjorde. Hon tog dig tid, va lugn, ödmjuk, kunnig men försökt allt återigen, mycket professionell. Skulle mer än gärna rekommendera henne till mina vänner och skulle gärna anlita henne igen när det är daga att sälja. Läs mer
  • Ragnar E
    Ragnar E skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vänligt och uppriktigt bemötande. Effektiv.
    Rekommenderas! Dock inte helt nöjd med strulet att jag fick "sälja" "övertala" köparen att skriva snabbt kontrakt. Läs mer
  • Birgitte W
    Birgitte W skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline skötte vår försäljning på ett alldeles utmärkt sätt. Inget att klaga på.
    Vi valde Caroline som mäklare efter att ha talat med ett antal olika mäklerier och fastnade för Carolines proffsiga presentation, entusiasm och behagliga sätt. Slutpriset blev 160.000/m2 vilket är ett väldigt fint resultat tycker vi. Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Tack vare carolines engagemang, kunskap och driv såldes min lägenhet snabbt. Caroline var från dag ett väldigt mån om att göra sitt yttersta och hon såg alltid till att finnas nära till hands om jag hade några frågetecken. Jag skulle varmt rekommendera Caroline för mina vänner och familj! Läs mer
  • Sandra I
    Sandra I skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt professionell och trevligt bemötande. Fanns alltid till hands för att svara på frågor och lägger verkligen ner sin själ i det hon gör. Hon finns alltid där för sina kunder, närsomhelst på dygnet och jobbar hårt för att ni ska nå ert gemensamma mål med lägenheten. Skulle inget mer än att rekomendera Caroline till alla som letar efter en märklare som alltid ger 110% och som får dig som köpare att slappna av medans hon gör jobbet. Jag tyckte Caroline var grym och hon gjorde allt med ett leende på läpparna :) rekommenderar varmt! Läs mer
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline är en mycket duktig mäklare. Hon sålde min lägenhet till ett högre belopp än jag hoppats på och har varit professionell och effektiv under hela processen. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig mäklare! Informativa och snabba svar både på visning och hela processen efter visning. Läs mer
  • Anne G
    Anne G skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Carolin är en toppenmäklare redan vid unga år. Balanserar skickligt mellan köpare ich säljare. Lyhörd för önskemål kunnig i juridiken. Önskar henne en fortsatt framgångsrik bana!
    Anne Grönvall fd fastighetsmäklare med 25 års erfarenhet Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Caroline gjorde ett fint jobb. Hon är mycket trevlig och sympatisk och är lätt att ha att göra med. Mycket professionell men ändå ödmjuk som jag har uppfattat hennes karaktär.
    Anlitar henne gärna igen "nästa gång ". Läs mer
Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Martin Sjöman