Caroline Lundin
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03

Läs vad 49 Läs vad Caroline Lundin

• Charlotte S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-28

Östermalm / Nedre Gärdet
    Vi har sålt en 2a Brf på Gärdet i Stockholm. Vi har blivit väldigt professionellt bemötta av Caroline men också varmt och trevligt. Vi kan på alla sätt rekommendera Caroline som en superbra mäklare. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Berit M köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-20

Östermalm
    Jag har köpt en bostadsrätt på Nybrogatan i Stockholm Caroline har under hela visningen, under kontraktsskrivningen och vid telefonkontakt alltid varit oerhört vänlig, hjälpsam och glad.
    Kommer absolut vilja använda henne om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • Anne-Cathrine T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-24

Östermalm
    Köpte bostadsrätt på Östermalm. Professionellt och korrekt agerande, trevligt bemötande Läs mer
  • Gunilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-12

Östermalm
    Vi sålde vår lägenhet på Östermalm! Jag vill veta vilka som kom på visningen, antal, känslan etc
    Önskar dessutom en snabb feedback av mäklaren efter en visning. Den blev perfekt efter att vi redogjort för våra önskemål. Läs mer
  • Viktoria P köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-04

Östermalm / Nedre Gärdet
    Väldigt trevligt bemötande!

Smidigt med kontakt och överlämning etc. Läs mer
  • Henrik G sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-14

Trevlig och engagerad, kan rekommenderas. Läs mer
  • Kristin H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-05

Upplevde ett trevligt bemötande med både mig som säljare och med köparna. Tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till. Kände mig trygg vid genomförandet av köpet. Läs mer
  • Björn D
    Björn D sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-03

Vi har sålt en lägenhet på Skeppargatan98.
    Hon har haft ett trevligt och professionellt bemötande. Våra förväntningar om pris och snabbhet uppfylldes helt. Läs mer
  • Torbjörn H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-03

Utmärkt mäklare på alla sätt. Glad kompetent! Läs mer
  • Karin T sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-02

Caroline hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon var proffsig, trevlig och tydlig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Mathias Odehag