Caroline Lundin
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 44 kunder tycker om Caroline Lundin

• Henrik G sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-14

Trevlig och engagerad, kan rekommenderas. Läs mer
  • Kristin H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-05

Upplevde ett trevligt bemötande med både mig som säljare och med köparna. Tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till. Kände mig trygg vid genomförandet av köpet. Läs mer
  • Björn D
    Björn D sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-03

Vi har sålt en lägenhet på Skeppargatan98.
    Hon har haft ett trevligt och professionellt bemötande. Våra förväntningar om pris och snabbhet uppfylldes helt. Läs mer
  • Torbjörn H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-03

Utmärkt mäklare på alla sätt. Glad kompetent! Läs mer
  • Karin T sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-12-02

Caroline hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon var proffsig, trevlig och tydlig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer
  • Shawn Poya P
    Shawn Poya P sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-21

Trevlig mäklare som hjälpte oss med försäljningen på Gärdet. Läs mer
  • Lisa R köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-16

Sålde 2,5:a på gärdet. Caroline bemötte oss på ett trevligt och okonstlat sätt. Försäljningen förlöpte smidigt. Vi köpte sedan också nästa lägenhet genom Caroline. Även detta köp genomfördes utan problem. Läs mer
  • Patrik O skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-11-02

Kompetent och trevlig hela processen igenom. Jag skulle inte tveka en sekund över att även som säljare anlita Caroline! Läs mer
  • Alexandra M skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-09-24

Allt har fungerat jättebra. Dock var flyttstädningen under all kritik. Jag träffade senare säljaren (för att de hade glömt tömma källarförrådet... - vilket också var konstigt) som sa att de hade varit där och städat två gånger. Men det var verkligen inte rent! Inte ens efter andra gången. Tycker att mäklaren borde ha lite mer koll på att lägenheterna städas ordentligt. Inte jättetrevligt att behöva städa förra ägarens smuts, när det står att det ingår flyttstädning i kontraktet. Läs mer
  • Sven S
    Sven S skrev om Caroline Lundin en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-09-06

Seriös, professionell och sympatisk!

Sven och Ulla Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Mathias Odehag