en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 38 rekommendationer
Jag är en erfaren mäklare som har förmedlat bostäder på Östermalm i tio år, en fantastisk stadsdel med härlig puls och många möjligheter. Då jag har haft fördelen att tillbringa så mycket tid på Östemalm har jag mycket god lokalkännedom. Jag skapar med mitt stora engagemang i varje enskild affär ett stort förtroende samt ständigt nöjda och återkommande kunder.

Läs vad 38 användare tycker om Charlotte Winqvist

• Christian M
    Christian M skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte gjorde ett toppenjobb! Bra visning och gott resultat på kort tid.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte arbetar och lyssnar på ett naturligt och tillmötesgående sätt. Budgivningen och köpprocessen blev snabb, effektiv och praktisk. Info, dokumentation och signering upplevdes professionella. Charlotte fick ihop vårt bud och acceptans hos säljaren på ett smidigt sätt. Fortsatt kontakt med frågor inför övertagande och inflyttning pågår.
  • Therese U
    Therese U skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt och personligt, otroligt tillmötesgående. Snabb på att svara på frågor. Viktigt med det personliga engagemanget som vi upplevt från hennes sida för köparen. Suverän helt enkelt!
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Supernöjd med Charlotte! Proffessionell, hjälpsam och engagerad i försäljningen av min bostad från början till slut. Kommer absolut rekommendera Charlotte till vänner och familj.
  • Lottie K
    Lottie K skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte var tillgänglig och mycket stöttande under och efter försäljningen. Jak kan varmt rekommendera Charlotte och hon är inte bara trevlig utan också proffessionell vilket skapar den trygghet man behöver när man säljer en bostad!
    2016-11-30 Charlotte W svarar Lottie K
    Tack Lottie för fantastiskt fina ord...bara en fröjd att få hjälpa dig:)
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har köpt vår bostadsrätt på Karlavägen med Charlotte Winqvist som fastighetsmäklare.
    Charlotte har skött bostadsaffären på ett föredömligt sätt, är professionell och förtroendeingivande och vi vill ge henne de bästa rekommendationer.

Ulla och Sune Malm
    2016-10-18 Charlotte W svarar Ulla M
    Tack Ulla och Sune för dessa fina ord, det har varit ett nöje att samarbeta med Er. Ni kommer trivas så bra...Väldigt fin våning. Många hälsningar//Charlotte
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi blev mycket bra bemötta och vi är nöjda!
    2016-05-09 Charlotte W svarar Kerstin W
    Tack Kerstin för fina ord. Hälsningar Charlotte
  • Lottie E
    Lottie E skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt trevlig mäklare, jobbar hårt. Kan ibland va lite svår att få tag i dock.
  • Martin C
    Martin C skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har inte mött Charlotte personligen ännu men de telefonkontakter vi har haft har varit mycket bra.
  • Stavros B
    Stavros B skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi träffade Charlotte 1 månad sedan, hon är väldigt snäll, hjälpsam och trevlig, en stjärna! Allt gick enligt förväntan. Vi kan varmt rekommendera Charlotte.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte har visat upp ett mycket professionellt bemötande och har genomfört sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Har hjälpt oss genom en ganska tuff process med en besvärlig styrelse för bostadsrättsföreningen. Det har varit lätt i kommunikationen och C. har visat på en stor generositet! Vi är mkt nöjda och återkommer gärna till henne vida andra försäljningar.
  • Britt Marie J
    Britt Marie J skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    All kontakt med mig har skett via mail vilket har fungerat till full belåtenhet.
    2016-04-26 Charlotte W svarar Britt Marie J
    Hej Britt-Marie, tack för att du lämnat Reco, ja det är många att hålla kontakten med när det är så många inblandade vid en försäljning, men vi har ju iaf setts nu en gång:) hoppas Ni är nöjda med försäljningen samt processen. Hoppas Ni alla kan vara med vid tillträdet:) Många hälsningar Charlotte
  • Jakob N
    Jakob N skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi blev rekommenderad att ta kontakt med Charlotte av en av hennes kollegor på kontoret i Täby. Pch det ångrar vi inte alls, en mycket duktig och kompetent mäklare och väldigt snäll och till mötesgående! Skulle flera gånger om rekommendera Charlotte till mina vänner å bekanta när de ska sälja
    Med vänlig hälsning, Jakob
  • Gun N
    Gun N skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett mycket bra bemötande vid försäljningen av min lägenhet och också hjälp i samband med letande av ny bostad. Charlotte har varit professionell, engagerad, lätt att nå, vänlig och personlig på ett positivt sätt.
    2016-02-05 Charlotte W svarar Gun N
    Tack Gun för att jag fick hjälpa dig med din försäljning, tack för fina ord och all lycka. Du kommer få det så bra i din nya våning. Vi ses snart! Många hälsningar//Charlotte
  • Maria E
    Maria E skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Härlig och tillmötesgående.
    Charlotte har under och efter försäljningen varit väldigt tillgänglig vilket jag värderar högt.
    Hon gav mig rekommendationer och sedde till mitt bästa.

Jag är mycket nöjd!
    2016-02-05 Charlotte W svarar Maria E
    Tack Maria, det har verkligen varit kul att få hjälpa dig, säger detsamma om dig, Härlig och mycket trevlig! Tack för fina lovord:) Hälsningar//Charlotte
  • Peter N
    Peter N skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag fick ett väldigt erfaret, inspirerande och professionellt bemötande av Charlotte och därför föll mitt val på henne.
    2016-01-12 Charlotte W svarar Peter N
    Tack för svar Peter och trevligt omdöme:) det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Hälsningar Charlotte
  • Erik H
    Erik H skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabb återkoppling med proffsig hantering I en stressed miljö.
    2016-01-12 Charlotte W svarar Erik H
    Tack Erik för trevligt omdöme, alltid roligt att så trevliga spekulanter:)
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är mycket nöjd med Charlotte.
    2016-01-12 Charlotte W svarar Ingrid B
    Tack Ingrid för att du fick förtroendet att förmedla din bostad via mig, det var ett nöje att få hjälpa dig..
  • Solmaz A
    Solmaz A skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon var väldigt vänlig och varm. Profitionell och ingav trygghet. Rekommenderar henne gärna vidare till vänner och bekanta.
    2015-12-16 Charlotte W svarar Solmaz A
    Tack för fina ord Solmaz..hoppas du kommer trivas bra!
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fick en mycket bra mäklare i Charlotte på Östermalmskontoret som levde upp till alla våra förväntningar.
  • Jon B
    Jon B skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi träffade Charlotte när vi var ute och letade lägenhet som köpare. Hon gav ett mycket professionellt intryck och när det var dags att sälja vår bostad var valet av mäklare självklart. Charlotte är tydlig och har ett starkt driv. Vi fick stor hjälp och i slutändan en bra affär där både vi som säljare och köparen var mycket nöjda. Stort tack!
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte har gjort ett fantastiskt arbete när hon sålt vår lägenhet. Det visde sig inte minst när vi mötte köparen vid kontraktsskrivningen och det visade sig att de var lika nöjda som oss.
    Följand har varit utmärkt;
    Marknadsanalys avseende pris, tidpunkt för försäljning.
    Annonserng och profilerng av objektet
    Säljstrategi, inringning av kundunderlag, kundinformation om objekt o närområde för att skapa säkerhet hos ev köpare, framarbetande av förstabud vid rätt tidpunkt, kundbearbetning för att få med så många som möjligt på tåget.
    Avslut, information om processen intill objektsövertagande, genomgång avtal etc vid kontraktsskrivning.
    Förbättringsområde
    Läs av/fråga säljaren för att ge avstämning enligt sälarens förväntningar.
    Stort tack till en utmärkt mäklare
    Rikard
  • Eva S
    Eva S skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Seriös, kunnig, vänlig, positiv, trevlig, lätt att kommunicera med. hjälpsam långt över vad man kan förvänta sig. Lojal.
    Bra säljförmåga.
  • Anders L
    Anders L skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte var mycket drivande, proffsig, hjälpsam, noga och väldigt trevlig. Jag är nöjd rakt igenom hela processen.
  • Christina H
    Christina H skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket proffsigt. Bra återkoppling. Stort engagemang. Man kände sig trygg under hela processen. Dessutom alltid trevligt bemötande. Charlotte var rak och ärlig och jag ska varmt rekommendera henne.
  • Emma G
    Emma G skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning .
    Charlotte var otroligt proffsig och vi kände oss väldigt trygga genom hela prossesen . Charlotte har en erfarenhet som gör att man litar på att hon vet vad hon gör .
    Vi fick bra betalt också :)
    2015-03-16 Charlotte W svarar Emma G
    Tack för fina ord Emma, för mig har det varit väldigt kul att få jobba åt Er, Ni är en del av denna försäljning också, då det alltid har varit så snyggt, rent och piffat med färska blommor, och självklart så skulle ni få bra betalt för en så fin lägenhet med ett mycket bra läge..
  • Christina E
    Christina E skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte Winqvist är en kunnig och erfaren mäklare på Fastighetsbyrån. Hon har givit bra tips och rekommendationer på hur försäljning ska ske på bästa sätt samtidigt som man kan vara med och påverka till den grad man vill. Charlotte ger bra återkoppling under hela processen och har varit väldigt roligt och lärorikt att arbeta med henne. Jag är väldigt nöjd med att ha haft Charlotte som mäklare vid min försäljning.
    2015-03-16 Charlotte W svarar Christina E
    Tack Christina för fina ord, för mig har det varit en självklarhet att göra mitt bästa i försäljningen, det har varit väldigt kul att fått samarbeta med dig. Jag kommer gärna förbi någon dag och tittar hur du fått det i nya lägenheten...
  • Rosanna S
    Rosanna S skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte vet vad hon pratar om och gör att man känner sig i trygga händer!
    Charlotte W gillar detta
  • Marie K
    Marie K skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Positiv och flexibel. Gör gärna affärer med denna mäklare igen
    2015-03-16 Charlotte W svarar Marie K
    Tack för dessa ord Marie, jag gör gärna affärer med dig igen också:)
  • Seth Ö
    Seth Ö skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket proffsig och väldigt trevlig.
    2015-03-16 Charlotte W svarar Seth Ö
    Tack Seth för det! hoppas du trivs i din fina nya lägenhet.. Många hälsningar Charlotte
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mäklartjänst, köp av bostadsrätt.

Charlotte var väldigt bra. Hon är engagerad och oftast lätt att få tag i.
    2015-03-16 Charlotte W svarar Lisa L
    Tusen tack Lisa, vad kul det var att se dig på bion. Många hälsningar Charlotte
  • Niklars S
    Niklars S skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag köpte en tvåa på Gärdet på 38 kvm. Charlotte gjorde i mitt tycke ett klanderfritt jobb. Hon var trevlig, genuint engagerad och pedagogisk vilket uppskattades då det var mitt första bostadsköp. Jag rekommenderar absolut Charlotte till andra personer som funderar på att sälja eller köpa en bostad.
  • Jan S
    Jan S skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte var mycket bra i hela processen när jag köpte en lägenhet på Gärdet.
    2014-12-04 Charlotte W svarar Jan S
    Tusen tack för det Jan, nu är det inte lång tid kvar tills du skall flytta in. Vi ses snart! Många hälsningar Charlotte
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte var otroligt servicemedveten och sålde vår lägenhet på ett exemplariskt sätt. Kan varmt rekommendera Charlotte!
    2014-12-04 Charlotte W svarar Marcus H
    Det har varit ett nöje att hjälpa er i både sälj och köp processen. Tack för fina ord. Många hälsningar Charlotte.
  • Erik M
    Erik M skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra mäklare som gör sitt yttersta. Rekommenderas varmt.
    2014-12-04 Charlotte W svarar Erik M
    Tusen tack Erik, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Hälsningar Charlotte
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köp och försäljning av bostadsrätt. Mkt väl bemötta av Charlotte.
    Väl genomförda affärer med löpande och relevanta återkopplingar på frågor.
    2014-12-04 Charlotte W svarar Staffan L
    Tack snälla för fina ord. Många hälsningar Charlotte.
  • Charlotta R
    Charlotta R skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Charlotte har varit en utmärkt mäklare. Lyssnat, kännt in och på ett proffsigt sätt agerat mot alla parter.
    2014-12-02 Charlotte W svarar Charlotta R
    Tack snälla för det Lotta det har varit ett nöje att samarbeta med dig.
  • Mimmi P
    Mimmi P skrev om Charlotte Winqvist en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket trevlig, saklig, kunnig och charmig. Ingenting har gått fel eller hakat upp sej och jag känner mej mycket nöjd!
    2014-12-02 Charlotte W svarar Mimmi P
    Tusen tack för fina ord Mimmi. Vad roligt att höra att du känner dig nöjd.
Anna Wikstrand
Erik Andersson
Sarah Sjödin
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Lovisa Hidesten
Richard Petersson