Eva Dalhov
Registrerad mäklare sedan 2020-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Eva Dalhov

• Ellen H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-06

Östermalm / Gärdet
    Jag är jätteglad över att jag köpte min lägenhet genom just Eva. Hon var väldigt professionell genom hela processen och noggrann med att allt skulle gå rätt till, samt snabb och service minded. Jag upplevde henne som genuin, kunnig, inlyssnande och mån om att alla parter skulle vara nöjda. Toppklass! Läs mer
  • Marcus G köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-29

Östermalm / Vasastan
    Köpte min första lägenhet, allt gick supersmidigt och jag kände mig väl omhändertagen.
    Professionell och trevlig! Läs mer
  • Gunnar T
    Gunnar T köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-25

Östermalm / Gärdet
    Jag och min son köpte en liten fin lägenhet på Gärdet i Stockholm. Eva Dalhov var mycket hjälpsam och effektiv. Vi kände stort förtroende för Eva. Läs mer
  • Frida T sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-01

Är supernöjd med Evas försäljning av min lägenhet på Gärdet. Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-29

Östermalm / Vasastan
    Eva har varit väldigt professionell och hjälpsam, kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mats L sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-27

Östermalm / Vasastan
    Gällande bostadsrätt 1 rum på Birger Jarlsgatan 104.
    Eva har redan från början agerat väldigt proffesionellt med
    tydlighet och ordning och reda i alla moment. Hon har haft ett stort engagemang vilket skyndat på denna försäljning vilket har varit viktigt för oss. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström