Eva Dalhov

Eva Dalhov

Eva Dalhov är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Eva Dalhov har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Eva Dalhov har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Dalhov har haft 10 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 11 Läs vad Eva Dalhov

• Mervi C
    köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-04-18
    Träffade Eva på en visning och berättade att vi sökte renoveringsobjekt. Så småningom dök ett lämpligt objekt upp. Vi fick förhandsvisning och köpte lägenheten. Eva ställde upp för ett extra mätningstillfälle vilket gav oss möjligheten att börja planeringen innan kontraktet skrevs på.
    Saklig och vänlig fastighetsmäklare som kan rekommenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-03-18
    Eva gjorde ett fantastiskt jobb som mäklare när jag köpte bostadsrätt. Hon var informativ, lyhörd och alltid trevlig! Kommer definitivt anlita och rekommendera Eva för mäklaruppdrag.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm
    2020-10-25
    Eva Dalhov är en mycket energisk mäklare som arbetat mycket för att få min bostad såld - en 3:a på Östermalm. Hon har alltid varit hjälpsam och pådrivande. Jag tycker absolut att mäklaren levt upp till mina förväntningar om en snabb och säker försäljning.
    2020-10-08
    Engagerad, allert och flexibel. Försäljningen gick kanon och jag är väldigt nöjd då jag hade höga förväntningar och dessa uppnåddes.
  • Jonas E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm
    2020-08-28
    Grymt personlighet, erfaren och en av dom mest proaktivt mäklarna vi jobbat med.
    2020-07-06
    Jag är jätteglad över att jag köpte min lägenhet genom just Eva. Hon var väldigt professionell genom hela processen och noggrann med att allt skulle gå rätt till, samt snabb och service minded. Jag upplevde henne som genuin, kunnig, inlyssnande och mån om att alla parter skulle vara nöjda. Toppklass!
    • Östermalm / Vasastan
    2020-06-29
    Köpte min första lägenhet, allt gick supersmidigt och jag kände mig väl omhändertagen.
    Professionell och trevlig!
  • Gunnar T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2020-05-25
    Jag och min son köpte en liten fin lägenhet på Gärdet i Stockholm. Eva Dalhov var mycket hjälpsam och effektiv. Vi kände stort förtroende för Eva.
    2020-05-01
    Är supernöjd med Evas försäljning av min lägenhet på Gärdet.
    • Östermalm / Vasastan
    2020-04-29
    Eva har varit väldigt professionell och hjälpsam, kan varmt rekommendera henne!