Eva Dalhov

Eva Dalhov

Eva Dalhov är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Eva Dalhov har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Eva Dalhov har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva Dalhov har haft 10 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 9 Läs vad Eva Dalhov

• 2020-10-25
    Eva Dalhov är en mycket energisk mäklare som arbetat mycket för att få min bostad såld - en 3:a på Östermalm. Hon har alltid varit hjälpsam och pådrivande. Jag tycker absolut att mäklaren levt upp till mina förväntningar om en snabb och säker försäljning.
    Margit B
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-10-08
    Engagerad, allert och flexibel. Försäljningen gick kanon och jag är väldigt nöjd då jag hade höga förväntningar och dessa uppnåddes.
    Niklas S
    • 2:a
    • 38.0 m²
  • 2020-08-28
    Grymt personlighet, erfaren och en av dom mest proaktivt mäklarna vi jobbat med.
    Jonas E
    Jonas E
    • 4:a
    • 120.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-07-06
    Jag är jätteglad över att jag köpte min lägenhet genom just Eva. Hon var väldigt professionell genom hela processen och noggrann med att allt skulle gå rätt till, samt snabb och service minded. Jag upplevde henne som genuin, kunnig, inlyssnande och mån om att alla parter skulle vara nöjda. Toppklass!
    Ellen H
    • 26.0 m²
  • 2020-06-29
    Köpte min första lägenhet, allt gick supersmidigt och jag kände mig väl omhändertagen. Professionell och trevlig!
    Marcus G
  • 2020-05-25
    Jag och min son köpte en liten fin lägenhet på Gärdet i Stockholm. Eva Dalhov var mycket hjälpsam och effektiv. Vi kände stort förtroende för Eva.
    Gunnar T
    Gunnar T
    • 28.0 m²
  • 2020-05-01
    Är supernöjd med Evas försäljning av min lägenhet på Gärdet.
    Frida T
    • 28.0 m²
  • 2020-04-29
    Eva har varit väldigt professionell och hjälpsam, kan varmt rekommendera henne!
    Elin L
  • 2020-04-27
    Gällande bostadsrätt 1 rum på Birger Jarlsgatan 104. Eva har redan från början agerat väldigt proffesionellt med tydlighet och ordning och reda i alla moment. Hon har haft ett stort engagemang vilket skyndat på denna försäljning vilket har varit viktigt för oss.
    Mats L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Dalhov en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte