Lovisa Hedlund

Lovisa Hedlund

Lovisa Hedlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Lovisa Hedlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Lovisa Hedlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Hedlund har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

122 omdömen om Lovisa Hedlund

Sedan starten hos Reco 2020
Alexandra L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Jättetrevlig och bemötande som hjälpte oss genom hela processen!

Carolina H
Östermalm

Lovisa är fantastiskt trevlig, lyhörd, tillmötesgående och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt!

Astrid B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Lovisa levde upp till alla mina förväntningar med ett proffsigt,engagerat sätt. Hon återkom direkt vid frågor och följde upp allt nogrant. Trevligt och vänligt sätt

Johan K
Östermalm

På ett väldigt trevligt och utåtrikitat sätt. Vi förväntade oss att mäklaren hade svar på relevanta frågor om bostaden och det tyckte jag Lovisa nådde upp till. Hon var väldigt positiv, tydlig och serviceinriktad.

Axel E
Östermalm / Nedre Gärdet

Verkligen duktig mäklare som med kreativt tänkande lyckades få till en bra affär!

Karin N
Östermalm / Nedre Gärdet

Det är mest vår son som haft kontakt med Lovisa. Det lilla jag har haft har varit positivt. Den ursprungliga annonstexten var jag inte helt nöjd med, den kändes alltför allmängiltig, jag ville tex ha mer betoning på att föreningen var skuldfri och att avgiften var mycket låg. Efter kommunikation mned Lovisa via säljcoachen och mail så var vi nöjda med texten och allt annat har flutit på bra. Lovisa har varit serviceinriktad och snabb att höra av sig/svara på mail etc. Vi är mycket nöjda.

Majvor S
Östermalm / Vasastan

Engagerad, lösningsfokuserad, positiv och alltid glad.

Magnus W
Östermalm

Lovisa är exceptionell i sin förmåga att förstå andra människor. Som två förstagångsköpare som letat bostad under en längre tid så är det enkelt att drabbas av handlingsförlamning. Lovisa gav ett mycket trovärdigt intryck och hjälpte till med underlag och stöd i de fallen där vi annars hade fastnat i vår beslutsprocess. Kommunikationen var rak, tydlig och faktabaserad, och i slutändan kände vi oss väldigt trygga med processen. Vi rekommenderar Lovisa varmt!

Ida L
Östermalm / Ekhagen

Mycket lyhörd och kompetent mäklare. Väldigt behaglig att samarbeta med och tydlig samt behjälplig i allt som dök upp. Kan varmt rekommendera Lovisa!

Louise L
Östermalm / Ekhagen

Lovisa skötte processen snabbt och snyggt samt fick en att alltid känna sig trygg i beslutsfattandet. Mycket uppskattat att ha som bollplank och kunna ställa frågor till. Alltid glad och trevlig både på sms, samtal och i möten vilket utöver att hon gör sitt jobb mycket bra ett plus i kanten!! Över förväntan, köpet av Docentbacken var toppen tack vare Lovisa. .